DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 91
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 91
 #1060140  autor: biala1991
 23 gru 2018, 11:20
Jaki regulamin?
2.5. Niewykorzystane jednostki pakietowej transmisji danych nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.

I tyle, nic nie ma, że w przypadku kolejnego doładowania (w okresie ważności starego bonusu) GB się skumulują.
Jest jeszcze
2.11. W przypadku, gdy Użytkownik doładuje się dwukrotnie w okresie 30/60/120/150 dni to data ważności konta po doładowaniu zostanie przedłużona o datę najwyższego doładowania.
Ale tu też nic nie ma o przedłużaniu ważności GB tylko o przedłużaniu ważności konta. Chyba że w praktyce jest inaczej
 #1060167  autor: biala1991
 23 gru 2018, 16:07
Takie rzeczy tylko w Erze :D To są inne regulaminy. Wejdź w Wiadomości Telepolis, gdzie 16.08.2018 było info o wprowadzeniu tej oferty. Tam jest regulamin z 17.08.2018 o którym pisze i który został zmieniony 01.09.2018 (regulaminy zalinkowane przez Ciebie). Pewnie w zamierzeniu bonusy miały się przedłużać ale autor zapomniał o tym wspomnieć w regulaminie z 17.08 więc podmienili regulamin i w nowym pojawił się pkt. o przedłużaniu, którego w "moim" regulaminie brak. Nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzać czy wersja podana przez Telepolis jest ostateczna, a tymczasem TM "do prasy" podał jedną wersję a wprowadził inną :)

Edit.
Możliwe, że w regulaminie z 17.08.18 o kumulacji GB miał stanowić zacytowany przeze mnie pkt. 2.11.
W przypadku, gdy Użytkownik doładuje się dwukrotnie w okresie 30/60/120/150 dni to data ważności konta po doładowaniu zostanie przedłużona o datę najwyższego doładowania.

Ale to wyszło tak nieudolnie, że trudno się domyślić, że chodzi o przedłużanie GB dlatego w regulaminie z 01.09.18 ten pkt. całkowicie wypadł a narodził się pkt. 2.7. który żadnych wątpliwości nie zostawia :)
 #1060186  autor: Remington
 23 gru 2018, 21:03
Faktycznie, różnic w obu wersjach jest więcej. Choć chyba wszystkie doprecyzowujące oraz na plus. Ciekawe czy jakoś poinformowali posiadaczy tej taryfy o zmianie regulaminu.
 #1060192  autor: biala1991
 23 gru 2018, 22:01
Posiadacze tej taryfy mogli nie zauważyć zmiany :)
Kolejna hipoteza, od startu oferty system wbrew regulaminowi przedłużał bonusy, nie dało się ogarnąć systemu więc po dwóch tygodniach poprawili regulamin :)
 #1060277  autor: marcz123456
 25 gru 2018, 18:56
Wiecie jak to jest w tym tmobajlu? Kody taktaka czy tam tnk doładują tubiedronkę? Pamiętam że dawno temu jak startowała heyah to miała swoje karty, a teraz chyba normalnie można t i heyah ładować tymi samymi.
 #1060347  autor: Eon
 27 gru 2018, 13:15
Od weeelu lat nie korzystam z ofert TM ( od czasu pierwszych TakTaków Ery i podwójnych doładowań :) dlatego tez nie siedze w tematach różowej sieci. Ale przyszedł czas aby wypróbowac ich internet. Mam starter z Ofertą Promocyjną „Darmowe GB po doładowaniu”. Planuje doładować go, wykorzystac bonus GB a potem zmigrowac na taryfe Frii. Czy stan konta głównego przejdzie na nowa taryfe ?
i pytanie inne: Czy można przejsc na tą oferte „Darmowe GB po doładowaniu” z innej taryfy ?
Czy w TM sa jeszcze jakies bonusy za rejestracje ? Bo kiedys były 3 bonusy
 #1060395  autor: biala1991
 27 gru 2018, 18:40
Czy stan konta głównego przejdzie na nowa taryfe ?

Teoretycznie powinien ale praktycznie nastawiałabym się na reklamację :)

Czy można przejsc na tą oferte „Darmowe GB po doładowaniu” z innej taryfy?

Tak, ze starego Blueconnecta (o ile jest jakiś desperat, który do tej pory utrzymywał starego BC :) )

Czy w TM sa jeszcze jakies bonusy za rejestracje ? Bo kiedys były 3 bonusy

Nie ma i moim zdaniem nigdy nie było. Kiedy inni operatorzy dawali rzeczywiste bonusy za sam fakt rejestracji numeru, TM wprowadził bonus za doładowanie, który nazwał bonusem za rejestrację. Jeśli taki bonus masz na myśli to w ofercie Darmowe GB po doładowaniu cały czas są przyznawane "bonusy za rejestrację" :D
 #1060442  autor: Eon
 28 gru 2018, 01:47
Czy można przejsc na tą oferte „Darmowe GB po doładowaniu” z innej taryfy?
Tak, ze starego Blueconnecta (o ile jest jakiś desperat, który do tej pory utrzymywał starego BC :) )

mam stary starter ( juz po terminie ale może jeszcze odpali) taki jak ten:

Obrazek

Czy w TM sa jeszcze jakies bonusy za rejestracje ? Bo kiedys były 3 bonusy
Nie ma i moim zdaniem nigdy nie było. Kiedy inni operatorzy dawali rzeczywiste bonusy za sam fakt rejestracji numeru, TM wprowadził bonus za doładowanie, który nazwał bonusem za rejestrację. Jeśli taki bonus masz na myśli to w ofercie Darmowe GB po doładowaniu cały czas są przyznawane "bonusy za rejestrację" :D
chodzi mi o te bonusy:
http://www.t-mobile.pl/pl/zarejestrujnumer
 #1060523  autor: biala1991
 28 gru 2018, 19:05
A już myślałam, że coś mnie ominęło, bo doliczyłeś się trzech bonusów za rejestrację a ja wiem tylko o jednym. Jednak nie ma sensacji :) tylko pierwsza z wymienionych promocji była związana z rejestracją-10GB po doładowaniu. Ta promocja obowiązywała w czasie kiedy za 25zł TM oferował sam No limit rozmów (bez internetu). Bonus za rejestrację (czytaj za doładowanie) był więc uzupełnieniem "niekompletnego" No limitu. Potem TM wprowadził pakiet zintegrowany No limit rozmów+10GB więc bonus za rejestrację/doładowanie stracił rację bytu.
Jak chcesz mieć GB i z bonusu i z pakietu przejdź do Orange :)


Co do startera, to nie mam pewności ale wydaje mi się, że ten na zdjęciu to chyba zwykły starter Frii a nie archiwalny Blueconnect
 #1060538  autor: zoltan666
 28 gru 2018, 22:55
perxenat pisze:
12 gru 2018, 20:27
Przedłużenie promocji 10GB za używanie nowego systemu T-mobile - informacja ze strony głównej Telepolis:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... j-t-mobile
Kto nie zdążył, może jeszcze spróbować :lol:
Spróbowałem i aktywowałem te 10 GB. Od momentu aktywacji zużyłem już 32 GB i cały czas mam do wykorzystania 10 GB ;)
 #1060550  autor: biala1991
 29 gru 2018, 08:11
Ciekawy przypadek :)
A poza pakietem GB jest jakiś pożytek z tej apki? Obiło mi się o uszy, że TM cały czas pracuje nad poprawą funkcjonalności ale na razie w prepaidzie jedyne co można sprawdzić to stan i ważność konta, bo zarządzanie usługami nie działa :)
 #1060683  autor: biala1991
 30 gru 2018, 08:23
Na dzień dobry mam problem z logowaniem, tzn. nie mogę zalogować się hasłem tylko kodem sms. W samej aplikacji jest info, że profil niekompletny i trzeba ustawić adres email i hasło. To system nie przenosi tych danych z Mój TMobile na www? i w aplikacji mogę sobie ustawić inny email i hasło niż mam w serwisie na www?
 #1060695  autor: biala1991
 30 gru 2018, 11:21
marcz123456 pisze:No przecież można pakiety uruchomić.

Nie u wszystkich, na jednym z moich numerów nie pokazują się żadne opcje pakietów więc o włączeniu nie ma mowy :) Wyświetla się tylko pakiet minut, który jest aktualnie aktywny.
Obiecanych 10GB też brak. Pytanie czy nie ma ich dlatego, że na tym numerze jest jakiś ogólny problem czy może dlatego, że aktywna jest usługa Frii internet i to się "gryzie" z darmowym pakietem świątecznym?
 #1060747  autor: zoltan666
 30 gru 2018, 14:18
U mnie z tego co widzę to pakiety są dostępne w aplikacji na obu numerach. Na jednym numerze mam aktywną ofertę „Bez limitu za 1 zł dziennie” i pakiet 10 GB na święta. A drugi numer to zwykła taryfa Frii z limitowanej serii "Masz złotówkę, masz no limit..." też z aktywnym pakietem 10 GB na święta. Na pierwszym numerze GB na święta mi ubywa, a na drugim już nie ubywa, a w miboa nie ma śladu po korzystaniu z internetu. ;) Samej aplikacji używam na telefonie z kartą z Playa bez konieczności logowania się (dane logowania zapamiętane na stałe).
 #1060756  autor: biala1991
 30 gru 2018, 15:17
Na karcie z gołą taryfą Frii wszystko ok, pakiety się wyświetlają, 10GB jest.
Karta problemowa pamięta jeszcze czasy Ery. Myślę, że za brak pakietu świątecznego na tym numerze odpowiada Frii internet. Nie licząc jednorazowej opłaty jest to usługa darmowa, system TM mógł uznać, że dwa darmowe "internety" na jednym numerze to rozrzutność :)
 #1060874  autor: biala1991
 31 gru 2018, 09:37
Można zgadywać, ogólnie ta aplikacja to badziew, logowanie odbywa się na zasadzie loterii i to jest największy problem, najczęściej widzę komunikat "Spróbuj ponownie później". Widać apkę tworzyli ci sami fachowcy co serwis Miboa na www :)

Na trzecim numerze zalogować mi się nie udało. Na Mój TM przez www ten numer mam podpięty pod inny czyli nie ma przypisanego do niego adresu email, czy to może być przyczyną?
Po nieudanych próbach logowania bezpośredniego, podpięłam ten numer również w aplikacji i odebrałam 10GB.

Porównując wybór dostępnych pakietów na każdym z trzech numerów jest inny (a wszystkie we Frii :) ) Nr z gołą taryfą ma pełny przekrój oferty. Nr z Bezlimitem za 1zł ma dostępny Nolimit za 25zł i 30zł (brak pakietów minutowych) a numer z pakietem minutowym nie ma nic, tylko pakiet aktualnie aktywny :)
  • Strona 22 z 91
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 91
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 91