DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 56 z 91
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 91
 #1117796  autor: Karlos20
 17 cze 2021, 18:42
Może to nie jest lekko zgodne z tym wątkiem, ale Taryfa GO również zawiera opłatę 10 zł za wymianę karty SIM, na życzenie Abonenta, darmowa wymiana jest tylko przy uszkodzeniu z winy operatora. >> https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 000200.pdf

Można by było się zgodzić, że w starszych ofertach w cennikach nie ma opłaty za wymianę karty, lecz operator nie zaktualizował swoich cenników dla starych taryf (z wyłączeniem Frii i GO - nie mówiąc o Heyah). Brakuje danych w tej chwili, a na stronie są dokumenty mocno już archiwalne. Do tego trzeba też dodać, że opłaty za niektóre usługi nie są naliczane, lub są naliczane inaczej, przykładowo połączenie z własną skrytką poczty głosowej (są bezpłatne), czy z infoliniami 19xxx (są płatne zgodnie z cennikiem, nie są objęte no-limitami).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1117804  autor: biala1991
 18 cze 2021, 05:44
Czy po wymianie karty wszystkie usługi są zachowane, chodzi konkretnie o usługę: Darmowe rozmowy i smsy w T-mobile i Heyah?


@babciagienia1p o ile dobrze kojarzę to pisałaś kiedyś, że po zablokowaniu połączeń wychodzących darmówki w sieci są wyłączane, tzn. są unicestwiane całkowicie? przywrócenie ważności konta i tak nie pozwoli włączyć DR w sieci?

Zawieruszyła mi się gdzieś karta, dzięki ostatnim "usprawnieniom" TM straciłam do niej dostęp również przez aplikację i prawdopodobnie wychodzące zostały zablokowane (BZ za 1zł).
Nie wiem czy jest sens wyrabiać duplikat jeśli nie uda się odzyskać DR w sieci?
 #1117846  autor: darekka
 18 cze 2021, 22:28
Wymiana karty SIM niczego nie zmienia w pakietach/usługach itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1117852  autor: biala1991
 19 cze 2021, 07:05
Tylko to jest dość nietypowa usługa, na nowych starterach niemożliwa do samodzielnego uruchomienia i obawiam się, że w przypadku duplikatu może być podobnie.

Jeśli połączenia wychodzące zostały zablokowane to czy komunikat o niedostępności abonenta różni się od zwykłego komunikatu o niedostępności z powodu np. rozładowania telefonu?
 #1117855  autor: babciagienia1p
 19 cze 2021, 11:16
biala1991 pisze:
18 cze 2021, 05:44
Czy po wymianie karty wszystkie usługi są zachowane, chodzi konkretnie o usługę: Darmowe rozmowy i smsy w T-mobile i Heyah?
@babciagienia1p o ile dobrze kojarzę to pisałaś kiedyś, że po zablokowaniu połączeń wychodzących darmówki w sieci są wyłączane, tzn. są unicestwiane całkowicie? przywrócenie ważności konta i tak nie pozwoli włączyć DR w sieci?
Zawieruszyła mi się gdzieś karta, dzięki ostatnim "usprawnieniom" TM straciłam do niej dostęp również przez aplikację i prawdopodobnie wychodzące zostały zablokowane (BZ za 1zł).
Nie wiem czy jest sens wyrabiać duplikat jeśli nie uda się odzyskać DR w sieci?

Przy wymianie powinni Ci przywrócić możliwość korzystania ze wszystkich usług. DR-y to konkretna usługa przypisana do taryfy Frii (są w niej podstawy, żeby skasować 10,- zł za wymianę, ale nie zawsze to robią). DR-y, zazwyczaj, są blokowane po dłuższym czasie od zablokowania wychodzących (ponad 14 dni a może i dłużej...).
Jeśli zablokowanie miało miejsce po upływie 183 dni w BLz1D, jest spora szansa na samodzielne przywrócenie. Tylko nie należy się śpieszyć z cyklem dezaktywacja/aktywacja (warto odczekać - na początku wydaje się, że wszystko stracone, ale po kilkunastu-kilkudziesięciu minutach system przywraca możliwość włączenia starych ustawień). Należy cierpliwie poczekać aż pod *101# lub w apce pokaże się oczekiwana ważność konta i pod żadnym pozorem nie powtarzać w tym czasie operacji dezaktywacja/aktywacja.
Jeśli zablokowanie wychodzących miało miejsce na czystej Frii, wtedy jest gorzej z przywróceniem DR-ów.
Zawsze można skorzystać z telefonu do BOK-u i wytłumaczyć, że konto było wcześniej doładowywane, tylko coś się zawiesiło podczas zmian lub wymiany karty. Zazwyczaj konsultanci bardzo pozytywnie podchodzą do prośby o odwieszenie DR-ów. Dobrze wiedzieć kiedy było ostatnie doładowanie, ale to nie zawsze jest konieczne. Mają dosyć głęboki wgląd do historii doładowań.

PS. Podobnie jest z innymi ciekawymi usługami, zależnymi od minimalnego doładowania, np. 3w1 lub 4w1 na próbę.
 #1117861  autor: biala1991
 19 cze 2021, 14:01
Trochę mnie pocieszyłaś, bo ostatnio był włączony BL za 1zł tylko dawno nie używany i nie pamiętam kiedy dokładnie minęło 183dni. Pechowo był to nr główny w apce i po wykastrowaniu opcji logowania hasłem nie dość, że straciłam do niego dostęp to musiałam zakładać profil na innym numerze i od nowa podpinać pod niego wszystkie pozostałe n-ry.
Na razie doładowałam za piątaka, może zdążyłam przed blokadą. Teraz pozostaje mieć nadzieję, że przez pół roku albo karta się znajdzie albo TM przywróci logowanie mailem :)
W ostateczności spróbuję wyrobić duplikat przez infolinię chociaż po tej aferze, którą rozpętało Telepolis nie wiem czy się uda :D
 #1117864  autor: babciagienia1p
 19 cze 2021, 16:13
biala1991 pisze:
19 cze 2021, 14:01
Na razie doładowałam za piątaka, może zdążyłam przed blokadą.

Jeśli doładowałaś, to w ogóle nie ma tematu (nawet jak nie masz karty ani dostępu do apki).
Możesz zadzwonić na infolinię, poprosić o włączenie czystej Frii i włączenie DR-ów. Zrobią to na podstawie doładowania. Musisz tylko pamiętać, że ważność konta po doładowaniu mogła ustawić się na +7 dni (czasami +14... hi,hi), chociaż może nawet wróci do niby-RWK. Rozwiązaniem jest zapytanie o ważność na infolinii, więc lepiej zrobić wcześniej aktywację/dezaktywację BLz1D i dopiero wtedy zrobić kolejną dezaktywację BLz1D oraz włączyć DR-y. Konsultanci nie robią problemów.
Po włączeniu czystej Frii będziesz miała ważność +31 dni i w tym czasie możesz włączyć BLz1D, po czym dezaktywacja DR-ów będzie nastąpi automatycznie, zaś kolejna aktywacja będzie możliwa kodem USSD (na czystej Frii!!!) bez konieczności dzwonienia na infolinię, o ile znajdziesz kartę.
 #1117869  autor: biala1991
 19 cze 2021, 18:19
Ważność może ustawić się na 7 albo 14dni? Myślałam, że doładowaniem kupuje spokój na pół roku.
Nigdy nie dopuszczałam do sytuacji, żeby karta straciła połączenia wychodzące więc nie miałam okazji testować odzyskiwania. Chyba jednak nie mam wyjścia i w poniedziałek będę musiała zadzwonić do BOK.
Dopóki nie znajdę karty DRy nie są mi potrzebne chcę tylko wiedzieć czy zadziałają.

Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o możliwości wyrobienia duplikatu przez infolinię, zamiast doładowywać kartę, której fizycznie nie mam, zainwestowałabym tego piątaka w starter. Dziwi mnie, że TM ma bardzo wygodną procedurę na duplikat a jakoś specjalnie się tym nie chwali, może jednak nie w każdym przypadku jest stosowana?


Remington pisze:
19 cze 2021, 14:10
To Niebezpiecznik rozpętał.
Racja, to nie Wy, zwracam honor Remington :D
 #1117886  autor: babciagienia1p
 20 cze 2021, 14:06
biala1991 pisze:
19 cze 2021, 18:19
Ważność może ustawić się na 7 albo 14dni? Myślałam, że doładowaniem kupuje spokój na pół roku.

Dopóki nie znajdę karty DRy nie są mi potrzebne chcę tylko wiedzieć czy zadziałają.

Jeśli blokada wychodzących nastąpiła po 1/2 RWK na BLz1D, wtedy ważność, po doładowaniu za 5,- zł, przedłuży Ci się na +365 dni (w praktyce +183).
Jeśli blokada nastąpiła na czystej Frii - wtedy 7 lub 14 dni.
To czy DR-y działają można sprawdzić tylko na czystej Frii, więc najpierw trzeba dezaktywować BLz1D.
 #1117930  autor: biala1991
 21 cze 2021, 19:22
Dzwoniłam do BOK i wg konsula konto jest ważne rok (czytaj pół), co by znaczyło, że zdążyłam przed blokadą.

Karta się raczej nie znajdzie więc mam 180dni na wyrobienie duplikatu i przetestowanie dziurawej procedury, którą wszyscy tu ochoczo potępiają (pewnie do czasu kiedy sami nagle i w najmniej odpowiednim momencie nie zostaną zmuszeni grzać do salonu :D ). Jakby co dam znać o wynikach, pewnie jednak się okaże, że z tą wymianą telefoniczną wcale nie jest tak lekko, łatwo i przyjemnie i trzeba dobrze naściemniać, żeby uniknąć wizyty w salonie :)
 #1118210  autor: biala1991
 27 cze 2021, 18:59
Zgodnie z zapowiedzią wyrobiłam duplikat, poszło bardzo szybko, cóż mogę napisać... jestem zadowolona, bo nie musiałam zasuwać do salonu :D Nawet DR-y działają bez interwencji BOK. Pytali mnie tylko czy jako nr kontaktowy chcę ustawić ten, z którego dzwonię więc jakby co (w razie gdyby robiła to niepowołana osoba) to zawsze jakiś punkt zaczepienia.
I nasunęło mi się takie pytanie: czy infolinie telekomunikacyjne/bankowe "widzą więcej"? wyświetla im się nr dzwoniącego jeśli ktoś ustawi sobie połączenie anonimowe?
  • Strona 56 z 91
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 91
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 91