DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 91
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 91
 #1081064  autor: babciagienia1p
 27 wrz 2019, 07:16
biala1991 pisze:
27 wrz 2019, 04:40
A czy sprawdzałaś jak działa zarządzanie Darmowymi Rozmowami po aktywacji przez BOK? bo jeśli każdorazowe włączenie ma się odbywać w drodze reklamacji to mnie to nie urządza :)

Na jednym numerze, na którym nie było interwencji w BOK-u, wyłącza się i włącza bez problemów. Dezaktywacja następuje automatycznie przy przejściu na 1,- zł bez limitu lub 3w1, 4w1. Aktywacja kodem *140*275#. Na drugim, po zgłoszeniu dziale technicznym, tak samo. Ten wczorajszy sprawdzę po 1 października. Trochę się wystraszyłam po Twoim poście. Dam znać, jeśli mnie tramwaj wcześniej nie przejedzie. Rozmowa ze sprytną konsultantką nie trwała tak długo. Była dobrze zorientowana. Mogę ci wysłać jej nazwisko na priva. Może trafisz, albo akurat będzie wolna (w co wątpię). Wczoraj pomogła mi w godzinach 14:37-14:47. Dzwoniłam na 606 606 606.
 #1081092  autor: wiertolot
 27 wrz 2019, 21:39
Jak zrobić roczna ważność konta w T-Mobile na kartę mam ustawiona jakaś Taryfa Happy, czy TAK TAK nie wiem już......?
Da się, jakie są aktualne sposoby na dzień dzisiejszy 27.09.2019 rok? Wiem, że na Taryfie Free da włączyć jakoś *140*296#, ale po wyłączeniu tego *140*296*2# zmienia znowu z roku ważności na tylko 30 DNI, proszę o pomoc. Te zgody marketingowe wyrażanie nic nie działa. W Play i Orange na kartę nie ma z tym problemu, a w tym T-Mobile nie wiadomo jak.
 #1081100  autor: babciagienia1p
 28 wrz 2019, 07:14
wiertolot pisze:
27 wrz 2019, 21:39
Jak zrobić roczna ważność konta w T-Mobile na kartę mam ustawiona jakaś Taryfa Happy, czy TAK TAK nie wiem już......?

Najpierw przejście do Frii, a potem porada @perxenat.
Musisz tylko wziąć pod uwagę, że nie wrócisz z taryfy Frii do Happy lub Nowy Tak Tak, a w Happy i Nowym Tak Taku możesz mieć, np. bonus - minuty i SMS-y do T-Mobile, Heyah i stacjonarnych (a może i tuBiedronka ...) w zamian za przychodzące z innych sieci (proporcja 2:1). Do tego płatne pakiety "do wszystkich". W Happy nie ma RWK (kiedyś była za zgody marketingowe, ale się skończyła). Najbardziej optymalne doładowanie 50,- zł - przedłuża o 3 miesiące.
 #1081103  autor: biala1991
 28 wrz 2019, 10:06
[quote="babciagienia1p"] Dzwoniłam na 606 606 606 [/quote]

Ja wykręciłam zwykły BOK 602 960 200 i jakie zmiany, wklepałam nr telefonu i Pesel i od razu połączenie z konsultantem (może tak szybko bo sobota?)
W każdym razie Darmowe Rozmowy zostały aktywowane na felernym numerze i teraz aplikacja pokazuje mi, że mam dwie usługi, DR i Frii R :) Może to jeszcze się zaktualizuje.



Edit.
Minęło kilka godzin i chyba się już nic nie zmieni a wg regulaminu te usługi się wykluczają :)
 #1082836  autor: lukjac
 25 paź 2019, 19:09
Czy to normalne że na nowym starterze głosowym za 5 zł samoczynnie uruchamia się RWK i pobiera za to 3,01 zł? Zarejestrowałem nowy numer, miałem na koncie 5,01 zł i nagle bez mojej ingerencji zostało 2 zł i ważność wychodzących wydłużyła się o 365 dni...
 #1082994  autor: biala1991
 31 paź 2019, 05:31
Mnie też spotkała niespodzianka :) zgłosiłam do BOK problem, czekam i czekam, żadnej odpowiedzi. W końcu kontrolnie sprawdziłam działanie, a tu proszę, naprawili tylko nie poinformowali, że załatwione. Kto by się spodziewał :)
 #1082995  autor: babciagienia1p
 31 paź 2019, 05:54
@lukjac -
Nie jest to normalne, chociaż jak dobrze obejrzysz starter, to być może znajdziesz gdzieś informację o tym, drobnym drukiem. Zadzwoń do BOU, zgłoś problem, że zrobili to bez Twojej wiedzy. Powinni zwrócić 3,01 i cofnąć RWK. Są inne, skuteczne, sposoby na RWK lub prawie RWK.
Uważaj też na inne usługi cykliczne (Internet Strong LTE, Prenumeraty, Granie na Czekanie, no i super zakamuflowany, bez wykazywania w bilingu, Bezpieczny Internet). Mogą włączać się bez Twojej wiedzy. Profilaktycznie je wyłącz. Włącz takie, których potrzebujesz.
Bezpiecznego Internetu, podobno, nie można wyłączyć. To jest, chyba, efekt przegranych przez T-Mobile procesów sądowych.


biala1991 pisze:
31 paź 2019, 05:31
Mnie też spotkała niespodzianka :) zgłosiłam do BOK problem, czekam i czekam, żadnej odpowiedzi. W końcu kontrolnie sprawdziłam działanie, a tu proszę, naprawili tylko nie poinformowali, że załatwione. Kto by się spodziewał :)

Bo oni są kulturalni. Być może naprawili w nocy, przed poranną zmianą, i nie chcieli Cię niepokoić SMS-em. :wink:
 #1083233  autor: fwitkowski17
 04 lis 2019, 20:22
Witam wszystkich!
Mam problem z numerem w T-Mobile. Jakieś 1,5 tygodnie temu zmigrowałem z Internet na kartę blueconnect do Frii. Tam od razu włączył mi się pakiet ten najwyższy za połowę ceny. Ja aktywowałem sobie 5 GB za darmo w aplikacji. Natomiast wszystkie jednostki zużyłem, pakiet nielimitowany zdezaktywowałem i chcę przejść do Heyah. Wbicie kodu USSD *100*812# przez pierwsze 5 dni prowadziło do komunikatu "Zlecenie odrzucone - wystąpił błąd", obecnie wbicie tego kodu prowadzi do komunikatu "Usługa Wszędzie Rozmawiaj została zakończona". Taki sam komunikat dostaję, gdy chcę zmienić taryfę z poziomu menu *100#. Czy pozostaje tylko nic innego jak dzwonić do BOU lub iść do salonu T-M? Jest jakiś sposób na wymuszenie transferu numeru do Dniówki/Heyah?
 #1083235  autor: 3G
 04 lis 2019, 20:37
W moim przypadku za każdym razem udawało się to jedynie przez telefon na 602960200. Tylko uwaga - to połączenie chyba nadal jest dość słono płatne. Najlepiej dzwonić z innej sieci z nolimitu, bo to jest w sumie zwykły numer.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1083242  autor: babciagienia1p
 05 lis 2019, 01:14
3G pisze:
04 lis 2019, 20:37
W moim przypadku za każdym razem udawało się to jedynie przez telefon na 602960200. Tylko uwaga - to połączenie chyba nadal jest dość słono płatne. Najlepiej dzwonić z innej sieci z nolimitu, bo to jest w sumie zwykły numer.

Według mnie 606 606 606 łączy z tymi samymi konsultantami. Połączenie kosztuje tyle samo co ze zwykłym numerem w T-Mobile (niekiedy nawet 0,00 zł). Do tego nie trzeba identyfikować się Peselem na bramce wejściowej.
 #1084917  autor: Karlos20
 04 gru 2019, 22:14
Sprawdźcie aplikację "Mój T-Mobile". W pakietach internetowych pojawiła się nowa opcja "Nielimitowany Internet na Święta". Pakiet jest ważny 14 dni. Szacunkowa max prędkość w 3G i 4G to 20 mbps w ramach pakietu, a przy włączonych no-limitach to 15 mbps. Promocja jednorazowa. Można ją odpalić do 02/01/2020.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1084939  autor: biala1991
 05 gru 2019, 09:30
U mnie nie ma żadnego dodatkowego pakietu, dostałam tylko powiadomienie, że od 11.12.19 używana przeze mnie wersja aplikacji przestanie działać. To znaczy wcale nie da się z niej korzystać?
Wcześniej długo nie aktualizowałam apki i funkcjonowała "po staremu". Obecną wersje mam od miesiąca i dostaje info, że przestanie działać, jak to rozumieć?
 #1084940  autor: Remington
 05 gru 2019, 09:41
U mnie też żadnego pakietu świątecznego nie widać.

Za to na głównej stronie aplikacji mam pakiet "w trakcie procesu aktywacji" w wysokości całego 1MB!
 #1084943  autor: biala1991
 05 gru 2019, 10:30
A nie wyświetlił Ci się komunikat o którym piszę? Nigdy wcześniej nie dostałam takiego ostrzeżenia, rozumiałabym gdyby pokazało się coś takiego: jeśli nie zaktualizujesz to nie będziesz mieć dostępu do nowych funkcji ale tak od razu: przestanie działać? to znaczy co, nie będzie można się zalogować?
 #1084949  autor: Karlos20
 05 gru 2019, 12:22
Jak nie wierzycie, to spójrzcie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Aby znależć pakiet, po zalogowaniu kliknijcie w "plusika" i szukajcie w sekcji Internet. Jeśli nie ma tej opcji, polecam zaktualizować aplikacje.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1084976  autor: Remington
 05 gru 2019, 13:59
Sugerujesz, że nie potrafię korzystać z aplikacji? 🤪

Zarówno w pakietach cyklicznych jak i jednorazowych mam tylko płatne pakiety. A aplikację najnowszą.
 #1084986  autor: Karlos20
 05 gru 2019, 14:14
Remington, a skądże :D
Informuje, że wybrane osoby mogą z tej promki już korzystać, grając mocno na nosie Abonentom Internetu Domowego w T.
Oczywiście potwierdzam też czasowe "awarie" apki, potrafi się wysypać, wywalić błąd, informować o pracach serwisowych itp.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 32 z 91
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 91
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 91