DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 1 z 89
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 89
 #951500  autor: umcusumc
 20 wrz 2017, 07:59
Zachciało mi się przetestować LTE w tmobile. Kupiłem starter, popatrzyłem no i oczywiście LTE brak. Poczytałem, ok, tmobile leci sobie w kulki z klientami. No dobra, wczoraj rano doładowałem konto o 5 zł i uruchomiłem Strong LTE 1GB na 5 dni. Wypas, działa. 5 speedtestów, d... nie urywa, od 8 do max 20 mbit. Wyjmuje kartę i wkładam ponownie o 23:00. I przychodzi SMS z informacją ze pakiet Strong LTE został wyłączony. WTF?! Nie ogarniam tej złodziejskiej sieci. Ukradli mi 5 zł, bo usługa nie działała nawet 24 h. Ręce opadają. Reklamację wysłałem, ciekawe co odpowiedzą. Ale już na dzień dobry zraziłem się do tej sieci. Takich jaj nigdy nie miałem w plusie i play.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #951717  autor: biala1991
 20 wrz 2017, 20:41
A mnie dziś TM pozytywnie zaskoczył o ile poprawne działanie usługi można nazwać czymś zaskakującym :) Cykliczny pakiet minut, który nie odnowił się 15.09, wbrew pozorom nie został jednak wyłączony tylko przesunął swój termin odnowienia za sprawą pakietu bonusowego.
Zastanawiam się teraz kiedy odnowi się w przyszłym miesiącu (w starym czy nowym terminie)? przypominajka smsowa przyszła przed terminem nieaktualnym :)
 #951810  autor: umcusumc
 21 wrz 2017, 10:15
Dziś konsultantka odpisała. Reklamacja załatwiona pozytywnie, przywrócono pakiet Strong LTE - w pełnej wysokości, mimo że wykorzystałem już kilkadziesiąt MB - to się chwali. Zwrócono też na konto 1 zł, które system pobrał w wyniku błędu.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #952301  autor: biala1991
 23 wrz 2017, 09:55
Kiedy aktywowałam starter też musiałam składać reklamacje na bezpodstawne wyłączenie opłaconych usług i włączenie usług, których nie zamawiałam. Po zgłoszeniu wszystko zostało wyprostowane i niby można się cieszyć tylko dlaczego uruchomienie numeru w TM zawsze odbywa się ze zgrzytami i wymaga interwencji BOK?
TM lubi decydować za użytkownika i zamiast dać gołą taryfę od razu narzuca jakąś usługę, aktualnie Bez limitu za 1zł. Klient chce skorzystać z innej, włącza ją i wtedy jak siejąca spustoszenie Irma :) nadchodzi Bezlimit za 1zł i kasuje usługę, za którą klient zapłacił.

Konieczność upominania się o LTE w ofercie promowanej jako Strong LTE to już całkowity odlot :)
 #958812  autor: motyl27
 01 lis 2017, 11:24
Przejeżdżając koło Żabki widziałem na ścianie plakat:
Kup starter T-Mobile 5 + doładowanie 5 zapłacisz razem 6.
 #958849  autor: Karlos20
 01 lis 2017, 14:25
biala1991 pisze:TM lubi decydować za użytkownika i zamiast dać gołą taryfę od razu narzuca jakąś usługę, aktualnie Bez limitu za 1zł.
Lepszy bez limitu za 1 zł z 300 MB z lejkiem niż durny mechanizm "Bezpieczny Internet", zabierający 3 lub 9 zł, albo blokujący neta. 5 MB jest bezpłatne gdyby się przypadkiem uruchomiła transmisja. Moim zdaniem zmiana na + :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #958852  autor: surface123
 01 lis 2017, 14:48
Wystarczy włączyć dniówkę internetu i mamy w T-Mobile za darmo 100 MB ( lub 50 ) lub za 29 groszy w Heyah.

I żaden mechanizm bezpiecznego internetu się nie włącza
 #958872  autor: biala1991
 01 lis 2017, 16:54
@Karlos20, zgadzam się, że Bezlimit za 1zł to ciekawa opcja ale przecież nikt nie broni klientowi zainteresowanemu ofertą, żeby ją sobie włączył. TM narzuca Bezlimit za 1zł chociaż nie każdy chce z niego korzystać a ponieważ wyklucza się on z najbardziej atrakcyjną ofertą, Nolimit+10GB, klient traci usługę, za którą zapłacił 25zł. Problem dotyczy niecierpliwych użytkowników, którzy nie czekają aż uruchomi się przymusowy Bezlimit i go nie zdezaktywują przed włączeniem własnej usługi, w zasadzie sami są sobie winni :D


@Surface123, masz na myśli Frii internet? Nie wiem czy to się nie wyklucza z inną promocją- Darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu.
Sprawdzał ktoś czy można połączyć te usługi?

motyl27 pisze:Przejeżdżając koło Żabki widziałem na ścianie plakat:
Kup starter T-Mobile 5 + doładowanie 5 zapłacisz razem 6.


Możesz rozwinąć? bo nie ogarniam na czym to ma polegać :)
 #958873  autor: piotrzet
 01 lis 2017, 16:58
Kupujesz starter za 5 i od razu doładowanie za 5 i zamiast 10 płacisz 6 czego w tym nie rozumiesz?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #958886  autor: biala1991
 01 lis 2017, 17:41
Chodziło mi o dokładniejszy opis, bo spodziewam się, że to doładowanie z automatu uruchamia jakąś zbędną usługę, którą będę musiała wyłączyć żeby się nie odnowiła, w efekcie wydając 6zł realnie będę miała na koncie 5zł :D
Właściwie to spytałam tak mimochodem, bo nie potrzebuje nowego nr :)


Nadal aktualne pozostaje pytanie odnośnie połączenia promocji Darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu z opcjami taryfy Frii (internet/smsy). Praktykował ktoś ?
 #958976  autor: Karlos20
 02 lis 2017, 06:30
biala1991 pisze:Nadal aktualne pozostaje pytanie odnośnie połączenia promocji Darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu z opcjami taryfy Frii (internet/smsy). Praktykował ktoś ?
Darmówki w T-Mobile są uruchamiane przy doładowaniu dowolnym za minimum 5 zł, bez aktywnych opcji pakietowych. Nie wyklucza się z Frii Internet (50 MB dziennie z lejkiem 16 kbps), ale gryzie się z RWK (chyba, że RWK uzyskasz za zgody marketingowe). Możliwe, że włączą się również przy pakietach Strong LTE.
biala1991 pisze:Chodziło mi o dokładniejszy opis, bo spodziewam się, że to doładowanie z automatu uruchamia jakąś zbędną usługę, którą będę musiała wyłączyć żeby się nie odnowiła, w efekcie wydając 6zł realnie będę miała na koncie 5zł
Promocja bardzo prosta. Starter za 5 zł, to doładowanie 5 zł masz za 1 zł. W zależności od startera są 3 opcje:
> Startery normalne bez opcji internetu: 7 dni wychodzących (przy włączeniu opcji Frii cośtam jest 14 dni) i po jego zasileniu za 5 zł masz 10 zł na cokolwiek. Nowe startery (napis "Tylko w T-Mobile na kartę) mają włączaną opcję bez limitu za 1 zł dziennie, ale jak nie użyjesz wychodzących, nie płacisz, a środki są ważne rok.
> Starter z pakietem Strong LTE 1 GB na 5 dni za 5 zł, po jego aktywacji 5 zł jest zabierane i otrzymujemy 1 GB na 5 dni. Wychodzące są aktywne 7 dni. Włączenie dowolnego pakietu innego niż Strong LTE dezaktywuje GB i zmieni ważność konta w kilku przypadkach. Po 5 dniach jeśli mamy kasę na koncie włączy się kolejny 1 GB na następne 5 dni.
> Starszy starter też z pakietem Strong LTE 1 GB ale przyznawanym bezpłatnie na 5 dni. 5 zł jest na koncie.
Są też jeszcze w ograniczonej ilości startery z przygotowanym pakietem na 7 dni JUMP (rozmowy + SMSy + 50MB), jeśli się doładujemy do poziomu 10 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #958991  autor: motyl27
 02 lis 2017, 09:25
@ biała1991
Trzeba kupić na 1 paragonie starter za 5 i doładowanie też za 5. Wtedy jest naliczany rabat 4 i płacimy 6 zł. Jeśli będą osobne paragony rabatu brak.
 #959091  autor: biala1991
 02 lis 2017, 19:08
Karlos20 pisze:
biala1991 pisze:Nadal aktualne pozostaje pytanie odnośnie połączenia promocji Darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu z opcjami taryfy Frii (internet/smsy). Praktykował ktoś ?
Darmówki w T-Mobile są uruchamiane przy doładowaniu dowolnym za minimum 5 zł, bez aktywnych opcji pakietowych. Nie wyklucza się z Frii Internet (50 MB dziennie z lejkiem 16 kbps), ale gryzie się z RWK (chyba, że RWK uzyskasz za zgody marketingowe). Możliwe, że włączą się również przy pakietach Strong LTE.

Mam wątpliwości ponieważ opcje taryfy Frii (internet/SMSy/rozmowy) wzajemnie się wykluczają. Darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu to jakby kopia Frii rozmów dlatego podejrzewam, że aktywacja np. Frii SMS skasuje rozmowy w sieci. Regulamin niby nic o tym nie wspomina ale wcześniej korzystałam z Frii rozmów i po doładowaniu zostały one wyłączone więc podobnie może to zadziałać w przypadku uruchomienia SMS z tym, że w drugą stronę (dezaktywacja rozmów po doładowaniu).
Sytuację komplikuje jeszcze fakt, że mam też RWK za zgody co daje duże prawdopodobieństwo konfliktu na linii Frii SMS - RWK. Ktoś testował taką kombinację? :D
 #959165  autor: motyl27
 03 lis 2017, 09:03
Wczoraj kupiłem starter T-Mobile nie brałem paragonu, a właśnie zauważyłem że ma datę ważności do lipca 2017.
Jak myślicie odpali ?
Kiedyś uruchomiłem Orange rok po terminie ważności.
 #959181  autor: Karlos20
 03 lis 2017, 11:02
biala1991 pisze:Darmowe rozmowy w sieci po doładowaniu to jakby kopia Frii rozmów dlatego podejrzewam, że aktywacja np. Frii SMS skasuje rozmowy w sieci. Regulamin niby nic o tym nie wspomina ale wcześniej korzystałam z Frii rozmów i po doładowaniu zostały one wyłączone więc podobnie może to zadziałać w przypadku uruchomienia SMS z tym, że w drugą stronę (dezaktywacja rozmów po doładowaniu).
Zgadza się, opcje się wzajemnie wykluczają. Ale jeśli włączysz np pakiet Strong LTE, wówczas darmówki do T-Mobile po doładowaniu pozostają na koncie.
biala1991 pisze:Sytuację komplikuje jeszcze fakt, że mam też RWK za zgody co daje duże prawdopodobieństwo konfliktu na linii Frii SMS - RWK.
RWK zostanie usunięte, gdy zmienisz daną opcję Frii na inna, albo włączysz pakiet Strong LTE. Ważność konta też zostanie zmieniona przy włączeniu pakietów no-limit za 1 zł/24h lub 25 zł/30 dni.
motyl27 pisze:Wczoraj kupiłem starter T-Mobile nie brałem paragonu, a właśnie zauważyłem że ma datę ważności do lipca 2017.
Jak myślicie odpali ?
Odpali. Obecnie ważność startera nie ma znaczenia, gdyż nie ruszy bez jego zarejestrowania.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #959219  autor: rudymax
 03 lis 2017, 16:25
Znajoma chce przenieść numer, który jest zarejestrowany w T-mobile. Nie pamięta czy numer jest zarejestrowany na nią, czy na syna. Czy można to jakoś sprawdzić inaczej niż w salonie?
 #959220  autor: Karlos20
 03 lis 2017, 16:29
Z telefonu wybieramy kod *100# i zatwierdzamy - sprawdzamy fakt rejestracji numeru.
Można też sprawdzić, czy numer jest zarejestrowany na iboa.pl ale tam za dużo danych nie zobaczysz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #959225  autor: rudymax
 03 lis 2017, 16:39
Na iboa.pl własnie nie ma danych na kogo numer jest zarejestrowany. Sprawdziłem kod który podałeś, ale też jest tylko informacja, że numer jest zarejestrowany. Chyba tylko salon.
 #959351  autor: biala1991
 04 lis 2017, 10:02
Dzięki Karlos, już wszystko sprawdziłam doświadczalnie. Ponieważ to chodziło o nr, który mam pod opieką i jest problem z dostępem chciałam zebrać szczegółowe info, bo przy takiej kombinacji usług na koncie łatwo coś zepsuć a trudniej odkręcić :) zwłaszcza że regulaminy dotyczące RWK dają pole do różnych interpretacji.
Ku mojemu zadowoleniu uzyskałam zamierzony efekt, co nie było dla mnie takie jednoznaczne :)
 #959400  autor: biala1991
 04 lis 2017, 14:36
Karlos, a co myślisz o dziwnym zapisie z regulaminu Darmowych Rozmów w sieci po doładowaniu:
Jedynie w okresie trwania niniejszej Oferty promocyjnej, Użytkownik T-Mobile na kartę, który aktywował dowolną taryfę DO DNIA 21.06.2017r., otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń..


Czy to oznacza, że jeśli teraz aktywuje numer to pomimo, że promocja nadal trwa (kończy się 15.01.2018) nie będę mogła z niej skorzystać? Nowi klienci są dyskryminowani? to nieprawdopodobne. Czy może autor miał na myśli coś innego niż faktycznie napisał :) i w praktyce ten warunek nie jest przestrzegany?
  • Strona 1 z 89
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 89
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 89