DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 91
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 91
 #1032259  autor: WellDone
 01 lis 2018, 17:08
Ja przeniosłem przez salon, a miałem benefity jak przez www.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1033445  autor: andx
 05 lis 2018, 17:35
WellDone pisze:Ja przeniosłem przez salon, a miałem benefity jak przez www.
Otrzymałem inf. w salonie, że od dziś jest taka możliwość. Na stronie TM po przeniesieniu jest dostępna tylko opcja z SuperNet, a nie jak wcześniej tylko w opcji przenoszenia przez stronę internetową.
 #1036330  autor: biala1991
 10 lis 2018, 08:03
Dorotea pisze:Dziś widziałam ten starter 111 GB w Kolporterze: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specja ... t-na-karte
Chciałam go kupić i zarejestrować na miejscu, żeby po powrocie do domu był już gotowy do użycia. Okazało się, że jest tylko jedna sztuka, w środku jest inna karta, od zwykłego startera 1GB
Wracam do tematu, bo też próbowałam kupić starter z darmowymi GB po doładowaniu i wszędzie powtarzała się opisywana sytuacja, proponowano mi zwykły starter w okładce z blueconnecta, prawdziwego startera 111GB nie udało mi się trafić.
TM traktuje klientów jak frajerów. Prosisz o samsunga S9 a po rozpakowaniu pudełka z S9 na obrazku okazuje się, że w środku jest nokia 3310 :)
Chciałam ostrzec innych i napisałam na FB o tym bezczelnym oszustwie, efekt-blokada za naruszanie Standardów Społeczności :)


Edit.
Czy to możliwe, że TM przeprogramował wybrane zwykłe startery i te w okładkach uruchamiają się w taryfie Blueconnect a nie Frii? Jeśli ktoś kupił tego farbowańca :) niech się podzieli info jak to faktycznie działa
 #1038761  autor: Robin560
 10 lis 2018, 11:17
ja w salonach T-m widziałem dwie wersje tego startera w mniejszym kartoniku i większym (standardowym) mam podejrzenie że te mniejsze to oryginały a te większe to farbowańce

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1042499  autor: biala1991
 10 lis 2018, 19:39
To nawet w salonie sprzedają te podróbki? Szok, tu nie chodzi o jakąś promocję, która nie zadziałała tylko o zaplanowane i bezkarne oszustwo. I to się uda :) większość klientów nie będzie robić afery z powodu startera za 5zł.
 #1042510  autor: darekka
 10 lis 2018, 20:57
Znakomita większość oleje sprawę ale nie ludzie mojego(i nie tylko) :lol: pokroju-ja to bym tak ich cisnął, że dostarczyliby mi właściwą kartę/ustawili taryfę i ilość GB oraz dołożyli w ramach rekompensaty stosowne środki.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1042512  autor: marcin19883
 10 lis 2018, 21:05
Ja widziałem "starter 111 GB" na poczcie u mnie na wsi. :D Już miałem kupić, ale po co? W Orange mam to samo i więcej GB. Z tego co widziałem, to ostatnia sztuka wisi od kilku tygodni. Nikt tego nie kupuje.
 #1042525  autor: biala1991
 11 lis 2018, 06:53
marcin19883 pisze:Ja widziałem "starter 111 GB" na poczcie u mnie na wsi.
I jesteś pewny, że to był oryginalny starter a nie fałszywka? Dopóki nie wzięłam do ręki i nie zorientowałam się, że to tylko okładka też uważałam, że widzę "starter 111GB" :)


@darekka
Zadośćuczynienie pojedyńczym klientom, którzy się o to upomną jest zapewne wliczone w koszty. Prawdziwą karą byłoby nagłośnienie tej hucpy a na to się nie zanosi, bo Ci którzy próbują są kneblowani (mój przykład z FB) a inni nawet nie widzą problemu:
Nikt tego nie kupuje


A problem nie sprowadza się do skali oszustwa tylko do świadomego działania operatora, który na bezczela :) wprowadza do dystrybucji podróbki. Klient ma prawo oczekiwać, że kupując płytę Grechuty znajdzie w pudełku Grechutę a nie przeboje Zenka Martyniuka. TM swoimi oszukańczymi praktykami pozbawił mnie elementarnego poczucia bezpieczeństwa :)
 #1046498  autor: marcin19883
 12 lis 2018, 16:25
Ta sieć to żart. Nawet nie mogę się z nimi skontaktować przez iboa, bo wyrzuca błąd. haha i tak już mam od kilku tygodni. :lol: Na email to coś załatwić, graniczy z cudem. Czekam na odpowiedz prawie tydzień.
 #1046529  autor: piotrzet
 12 lis 2018, 16:30
Odpuść sobie email zadzwoń do BOK najlepiej albo napisz na email niech się skontaktują.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1049362  autor: 3G
 13 lis 2018, 20:24
Ktoś podpowie jakieś sensowne pakiety netu bez ograniczenia prędkości?
Kiedyś były jakieś "na próbę" czy coś takiego - działa to jeszcze?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1049366  autor: michcio123
 13 lis 2018, 20:46
Działa.
*100*860*9# - 6GB na 5 dni
*100*861*9# - 3GB na 5 dni
*100*862*9# - 1GB na 5dni
Dezaktywacja zamiast 9 piszesz 2.
 #1049396  autor: 3G
 13 lis 2018, 23:39
A były chyba też jakieś na 30 dni? Tak czy inaczej, dzięki :)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1050215  autor: 3G
 14 lis 2018, 22:06
Może być i Heyah :)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1054947  autor: ZF280
 20 lis 2018, 12:43
Dzień dobry, może ktoś miał podobnie, nie wiem czy to błąd czy może zmiany regulaminu. Mam ten sam numer od 12 lat i starą taryfę happy. W tym miesiącu po raz pierwszy miało miejsce skasowanie moich środków na koncie w okresie kiedy jeszcze wciąż mam ważne połączenia wychodzące. Wg biura obsługi to normalne ponieważ przychodziły do mnie smsy informujące, że to nastąpi, ale na pytanie czy zmienił się regulamin nie udzielono mi odpowiedzi jedynie powtarzano " no przecież przychodziły smsy ostrzegające". Dodano, że jeśli napiszę maila z reklamacją mogę otrzymać zwrot środków. Więc skoro tak , to jednak jakiś błąd to jest z ich strony? Dla mnie cała ta sytuacja jest lekko dziwna, 12 lat nie było czegoś takiego. Jeśli ktoś miał podobną sytuację, ciekawi mnie jak ona została rozwiązana. Pozdrawiam
 #1054976  autor: aupol
 20 lis 2018, 15:52
A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.
  • Strona 18 z 91
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 91
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 91