DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 66 z 89
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 89
 #1134807  autor: babciagienia1p
 13 sie 2022, 10:13
Gaalu2007 pisze:
12 sie 2022, 20:48
Skoro wszystko działa po staremu to ok. Mozna przenieść numer na kartę z innej sieci do T mobile do taryfy Free i korzystać z opcji 1 zł na dzień ?

Nic nie działa "po staremu". Przeniesienie do T-Mobile jest możliwe tylko do taryfy Go! już od kilkunastu miesięcy. W żaden sposób nie przeniesiesz do Frii.

PS. Jak to wygląda w przypadku starych starterów, które leżą w punktach sprzedaży? Włącza się 5,- zł na 5 dni z automatu? I potem goła Frii z ruchem tylko do Go!?
Były jeszcze tzw. "srebrne numery" za 1,- zł. Jak działają?
 #1134898  autor: Karlos20
 17 sie 2022, 20:12
No i kolejna sieć wprowadza daninę za brak aktywności na koncie, tyle, że danina wydłuży ważność konta o miesiąc. Ale szykuje się największe cwaniactwo w ofertach prepaid. Gdy stan konta spadnie do zera, a operator nie będzie mieć z czego pobrać tych 3 zł lub minimum 1 grosza za brak aktywności na koncie, to zablokuje nam wychodzące, A TO JUŻ BĘDZIE SKANDAL. Inne sieci dają nam czas na zasilenie konta (Orange daje rok okresu pasywnego, Plus 2 lata, Play - minimum 5 miesięcy).
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... osci-konta

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1134904  autor: babciagienia1p
 17 sie 2022, 20:48
@Karlos20
I tak widać u nich pozytywny postęp w strzyżeniu klientów. W T-Mobile pamiętam czas kiedy zapomniana usługa cykliczna naliczała ujemny stan konta złotówkowego i doładowania były kasowane na poczet zmniejszenia ujemnego salda.
Ot, taka wymoderowana mentalność...
 #1134905  autor: Karlos20
 17 sie 2022, 20:53
babciagienia1p: ach... to były czasy, kiedy przez ich potężną dziurę w platformie billingowej wiele lat temu (opóźnienia w rozliczaniu takich usług), można było w goCardzie (Heyah) i SIMextra można było nabawić się potężnego debetu (mój rekord to ponad 300 zł na minusie), ale to był pretekst, aby takiej karty się pozbyć :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1134906  autor: babciagienia1p
 17 sie 2022, 21:05
@Karlos20
Mnie kiedyś łupnęli na ponad 500,- zł na dodatnim koncie (wartość sprzed kilkunastu lat), wyłączając całkowicie numer o takim saldzie. Po reklamacji numer przywrócili do życia, ale już bez kasy. Nie miałam wtedy czasu na handryczenie się. Nawet nie pamiętam czy wtedy był UOKiK.

-------------Edycja--------------------
Ciekawe czy "zakup" usługi ukr10gb, o ile jeszcze będzie funkcjonowała, spełni warunki? Raczej nie, ponieważ nie wydłuża ważności konta. Chociaż płatne pakiety internetowe też nie wydłużają ważności. Robi się ciekawie...
 #1134907  autor: wum
 17 sie 2022, 22:39
A mógłby mnie ktoś uświadomić o co znowu bijecie pianę? Czyżby czytanie ze zrozumienie było za trudne? A może chodzi o to, że co niektórzy nie rozumieją znaczenia co niektórych słów?
Uważam, że usługa ,,wydłużenie ważności konta" jest interesująca i pożyteczna i wychodzi naprzeciw co niektórym użytkownikom pakietu darmowego internetu co złotówkę mieli wyłączoną.
 #1134912  autor: Karlos20
 18 sie 2022, 00:30
Wątpię, żeby tak działało, szczególnie w taryfie FRII. Userzy w GO wystarczy, że doładują się za 5 zł i mają spokój, na minimum 2 miesiące.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1134916  autor: iphoneski
 18 sie 2022, 09:52
Oczywiście, że właśnie o to chodzi. Jak komuś kończy sie ważność, to mu przedłużą o miesiąc i tyle. Jeżeli sobie jakoś zrobił 100 lat ważności, to nic nie będzie płacił. Niektórzy powinni chyba na jakiś uzupełniający kurs językowy się wybrać, bo tylko zbędne zamieszanie robią.
 #1134917  autor: Remington
 18 sie 2022, 10:01
Moim zdaniem, tu nie chodzi o kwestie językowe czy czytanie ze zrozumieniem, lecz o podejrzliwość wobec operatorów. Nabytą, wobec różnych ich działań.

Tu na razie opis wydaje się klarowny i jeśli będzie to działać w ten sposób, to będzie najuczciwsza z „kar” - póki mamy ważne konto wg dotychczasowych zasad nic nie zapłacimy, a czyszczenie zacznie się później. Przekonamy się niebawem.
 #1134918  autor: iphoneski
 18 sie 2022, 10:07
Dla mnie ta usługa ma jeszcze dodatkowe zalety, chociażby brak doładowań przy nabitej kolosalnej kwocie na koncie. Pakiety można kupować, a konto będzie się samo przedłużało. Nawet przy złotówce może się przydać, jeśli zapomnimy sami przedłużyć.
 #1134920  autor: Karlos20
 18 sie 2022, 10:18
Tak to nie będzie działać w taryfie FRII. Zasilenie za 5 zł to tylko 5 dni wychodzących. W taryfie jest tylko jedna usługa no-limit za 5 zł co 5 dni. Wyłącznie paczki 15 GB za 15 zł dają wydłużenie wychodzących do 30 dni, a pakiet 45 GB za 45 to 60 dni. To ewidentnie ubicie tejże taryfy.
Zauważcie jeden niepokojący szczegół w cenniku taryfy Blueconnect na kartę: brak tabeli doładowań, a zasady są określone w ofercie promocyjnej, którą zawsze mogą wycofać w każdej chwili i bez słowa.

To nie jest czepianie się, czy gównoburza - to jawne namawianie do taryfy GO i/lub zakupu abonamentu no-limit, aby wypchać portfele operatora i poczynić oszczędności w systemach IT operatora. Nie podoba mi się to.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1134927  autor: Karlos20
 18 sie 2022, 10:50
Remington: przedłużenie nie zadziała, gdy w momencie próby wydłużenia ważności konta będzie stan zerowy. Wejdziemy w okres pasywny. To też lipa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 66 z 89
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 89
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 89