DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 61 z 91
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 91
 #1127533  autor: babciagienia1p
 30 sty 2022, 12:32
@macqmacq
W taryfie Frii wymiana karty SIM kosztuje 10,- zł, jeśli karta przestała działać z przyczyn leżących po stronie użytkownika.
Wymiana jest bezpłatna, jeśli uszkodzenie jest z przyczyn nieznanych lub leżących po stronie T-Mobile. Interpretacja należy do pracownika punktu wymiany. Wyjęta z telefonu ... też nie działa.
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 007717.pdf

W taryfach starszych niż Frii wymian jest bezpłatna w każdym przypadku.
 #1127537  autor: 3G
 30 sty 2022, 13:22
Karlos20 pisze:
21 sty 2022, 23:44
Wymiana dla taryf poza GO jest darmowa.
babciagienia1p pisze:
30 sty 2022, 12:32
W taryfach starszych niż Frii wymian jest bezpłatna w każdym przypadku.
Właśnie wymieniłem za darmo kartę w taryfie GO.
Starą zwyczajnie zgubiłem przy okazji 1573 przekładania kart między telefonami :) i nawet tak pani w salonie szczerze powiedziałem gdy spytała o powód wymiany.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1132710  autor: biala1991
 23 cze 2022, 06:08
To się nazywa rzeźnia, TM zlikwidował sztandarowe pakiety w taryfie Frii: miesięczny NL+10GB za 25zł i miesięczny NL+10GB z Supernet Video za 30zł. Zostawili stare pakiety minut i stare pakiety GB a najmłodsze pakiety zintegrowane zaorali. Jeśli ktoś chce korzystać z miesięcznego NL+GB to już nie włączy, jedyne wyjście.. zmienić taryfę na GO, tak to wykombinowali.
Nie wiem jak wygląda sytuacja u osób, które miały usługi aktywne, czy dalej się odnawiają (raczej wątpię), czy co bardziej prawdopodobne dostały propozycję włączenia "lepszego" pakietu, który automatycznie przenosi na GO. Ciekawa jestem jak to rozwiązali, bo jeśli ktoś miał usługę włączoną od dawna i pilnował tylko, żeby zabezpieczyć środki na odnowienie a przeoczył smsa informującego o likwidacji NL to został narażony na wyczyszczenie konta więc mógłby być dym. Wcale bym się nie zdziwiła gdyby się okazało, że w źle pojętej trosce o zapewnienie ciągłości usługi TM bez pytania zmigrował tych użytkowników na NL w taryfie GO. Czekam na relacje w tej sprawie :)
 #1132718  autor: Karlos20
 23 cze 2022, 10:31
biala1991: w taryfie Frii pozostały usługi np. no-limity + 300 MB za 1 zł dziennie, które dają pół roku wychodzących oraz SuperNet Video DVD z no-limitem na minuty/SMS/MMS + 1 GB za 5 zł co 5 dni (wraz z dodatkowymi odpłatnymi paczkami GB uzupełniającymi w ramach usługi), reszta no-limitów migruje do taryfy GO (nadal rozdają promocyjne 30 GB na 30 dni za przejście do GO po pierwszym zasileniu konta w ramach GO za minimum 30 zł).
Ci, co mają stare NL+GB (są tylko w wersji cyklicznej), są one aktywne, dopóki nie zlikwidują tychże usług lub Abonent nie wyłączy ich / nie zasili konta na czas itp. - operator ich oficjalnie nie odwołał, tylko porzucił wsparcie dla taryfy Frii, a to oznacza, że jeśli zlikwidują taryfę Frii, wszystkie usługi z tej taryfy zostaną skasowane.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1132724  autor: biala1991
 23 cze 2022, 14:25
@Iphoneski
pewnie to kwestia bardzo niedalekiej przyszłości

Karlos20 pisze:
23 cze 2022, 10:31
Ci, co mają stare NL+GB (są tylko w wersji cyklicznej), są one aktywne, dopóki nie zlikwidują tychże usług lub Abonent nie wyłączy ich / nie zasili konta na czas itp. - operator ich oficjalnie nie odwołał, tylko porzucił wsparcie dla taryfy Frii, a to oznacza, że jeśli zlikwidują taryfę Frii, wszystkie usługi z tej taryfy zostaną skasowane.

Karlos, miesięczne NL właśnie zostały zlikwidowane więc nie ma pewności, że użytkownikom, którzy mają je aktywne TM pozwoli je odnawiać w nieskończoność, możliwe, że po upływie okresu rozliczeniowego usługi zostaną definitywnie wyłączone.
To wszystko kupy się nie trzyma, taryfa Frii (pomimo że nie było oficjalnego odwołania) została zdemolowana, TM wybiórczo pokasował usługi, likwidując wygodne NL-ty miesięczne i zostawiając niedobitki: NL na 5dni i NL dzienny za 1zł, bo co? bo zakończył wsparcie dla najmłodszych pakietów w tej taryfie a nadal świadczy wsparcie dla starych pakietów minutowych. :D
 #1132726  autor: Karlos20
 23 cze 2022, 14:33
biala1991: no chyba, że tylko zlikwidowali możliwość aktywacji tych usług w Mój T-Mobile. Skoro regulaminy nie zostały odwołane, to mogą działać kody aktywacyjne do tychże pakietów.
Problem w tym, że nie widzę regulaminów do tych ofert, są tylko pakiety "Ekstra Internet" do tych usług, co jest bardzo nielogiczne.

UPDATE: wpisałem kod *140*265# (usługa no-limit i 10 GB). Wyskakuje info o zakończeniu oferty. Oznacza to, że operator po cichu wycofał się z niej, bez żadnego ostrzeżenia. T-bombaj...

Przypomnę ich tajemniczy zapis w regulaminach:
Operator zastrzega sobie prawo do odwołania Oferty w każdym czasie bez podawania przyczyn, co nie będzie naruszać praw nabytych przez Użytkownika.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1132728  autor: biala1991
 23 cze 2022, 16:00
Brak obowiązku podania przyczyny odwołania oferty to jedno a brak jakiejkolwiek informacji o wycofaniu to co innego, TM unicestwił NL po cichu, podobnie jak bez ostrzeżenia zablokował dostęp do taryfy Frii dla nowych użytkowników.
Nie pisałabym o kasacji bez sprawdzenia kodów, nie działa ani *140*265# (aktywacja NL za 25zł) ani *150*150*2# (aktywacja NL za 30zł), podobnie menu *104# pokazuje dostępny tylko NL na 5dni i NL za złotówkę (na razie)
 #1132733  autor: Karlos20
 23 cze 2022, 16:42
biala1991: ten kod działa. Wyklucza się z pozostałymi opcjami NL (za 5 zł co 5 dni oraz tym za 1 zł dziennie).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1132736  autor: biala1991
 23 cze 2022, 18:36
Magentowi mają gest :D

Wracając do kwestii likwidowania usług metodą na partyzanta :) to jest zagadkowy temat, Orange informuje o odwołaniu oferty z miesięcznym wyprzedzeniem (nawet w przypadku staroci, o istnieniu których mało kto wiedział), Plus chyba ze 3 albo 4 miesiące wcześniej uprzedzał o wprowadzeniu opłaty za brak aktywności a TM po prostu bez słowa blokuje taryfę Frii, bez słowa kastruje ją z najnowszych (w tej taryfie) usług typu No Limit i wszystko na legalu? Jak daleko mogą się posunąć w swojej dyskrecji? :D
Może jest na sali użytkownik, który włączył NL+10GB przed likwidacją i podzieli się info czy przymusowo został zmigrowany do GO? :D Czy były rozsyłane jakieś ostrzeżenia?
Jeśli TM, po cichym wyłączeniu NL-ów, wspaniałomyślnie pozwala je odnawiać aktualnie korzystającym ale nie informuje zainteresowanych, że przypadkowe wyłączenie/wygaśnięcie (np. z powodu braku środków) uniemożliwi powrót do usługi to chyba też nie jest fair
 #1132739  autor: babciagienia1p
 23 cze 2022, 19:28
Mam inną ciekawostkę. Przed chwilą dostałam SMS na numer w taryfie Frii.

"Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie techniczne z dnia 2020-06-02".

Zgłoszenie sprzed ponad dwóch lat. To się nazywa działanie w myśl zasady "langsam aber sicher". Chyba rzeczywiście coś czyszczą w systemie a propos Frii.
 #1132747  autor: kala_fior
 24 cze 2022, 00:10
babciagienia1p pisze:
23 cze 2022, 19:28
Mam inną ciekawostkę. Przed chwilą dostałam SMS na numer w taryfie Frii.

"Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie techniczne z dnia 2020-06-02".

Zgłoszenie sprzed ponad dwóch lat. To się nazywa działanie w myśl zasady "langsam aber sicher". Chyba rzeczywiście coś czyszczą w systemie a propos Frii.
Też dostałem, ale widziałem że dziś pisali na fb, że jakiś błąd systemu
 #1132846  autor: biala1991
 26 cze 2022, 12:23
I nic nie wiadomo kiedy dokładnie miesięczne NL-ty zostały odstrzelone? Na zarządzanym numerze uruchamiałam NL zamiennie z pakietem minut, aktualnie kończyłam "cykl minutowy", NL za 25zł był ostatnio w użyciu jakieś 3-4 miesiące temu i znów chciałam go włączyć kiedy odkryłam, że jest niedostępny. Możliwe więc, że wycinka nastąpiła kilka miesięcy temu, czyżby przeszła niezauważona przez forumowiczów? czy jednak to świeży sprawa i klienci nie są świadomi, że za chwilę mogą stracić usługę ...albo taryfę, jeśli przy odnowieniu zostaną bez pytania zmigrowani na GO, co już byłoby totalnym przegięciem.
Uważam, że sposób przeprowadzenia drastycznych zmian we Frii zasługuje na zainteresowanie dlatego chciałabym się dowiedzieć jak zachował się operator wobec aktywnych użytkowników NL-tów, bo na razie wiemy tylko, że użytkowników samej taryfy nie zaszczycił żadną informacją, za to nie skąpi im wiadomości reklamujących migrację do GO :)
  • Strona 61 z 91
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 91
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 91