DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 89
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 89
 #1060695  autor: biala1991
 30 gru 2018, 11:21
marcz123456 pisze:No przecież można pakiety uruchomić.

Nie u wszystkich, na jednym z moich numerów nie pokazują się żadne opcje pakietów więc o włączeniu nie ma mowy :) Wyświetla się tylko pakiet minut, który jest aktualnie aktywny.
Obiecanych 10GB też brak. Pytanie czy nie ma ich dlatego, że na tym numerze jest jakiś ogólny problem czy może dlatego, że aktywna jest usługa Frii internet i to się "gryzie" z darmowym pakietem świątecznym?
 #1060747  autor: zoltan666
 30 gru 2018, 14:18
U mnie z tego co widzę to pakiety są dostępne w aplikacji na obu numerach. Na jednym numerze mam aktywną ofertę „Bez limitu za 1 zł dziennie” i pakiet 10 GB na święta. A drugi numer to zwykła taryfa Frii z limitowanej serii "Masz złotówkę, masz no limit..." też z aktywnym pakietem 10 GB na święta. Na pierwszym numerze GB na święta mi ubywa, a na drugim już nie ubywa, a w miboa nie ma śladu po korzystaniu z internetu. ;) Samej aplikacji używam na telefonie z kartą z Playa bez konieczności logowania się (dane logowania zapamiętane na stałe).
 #1060756  autor: biala1991
 30 gru 2018, 15:17
Na karcie z gołą taryfą Frii wszystko ok, pakiety się wyświetlają, 10GB jest.
Karta problemowa pamięta jeszcze czasy Ery. Myślę, że za brak pakietu świątecznego na tym numerze odpowiada Frii internet. Nie licząc jednorazowej opłaty jest to usługa darmowa, system TM mógł uznać, że dwa darmowe "internety" na jednym numerze to rozrzutność :)
 #1060874  autor: biala1991
 31 gru 2018, 09:37
Można zgadywać, ogólnie ta aplikacja to badziew, logowanie odbywa się na zasadzie loterii i to jest największy problem, najczęściej widzę komunikat "Spróbuj ponownie później". Widać apkę tworzyli ci sami fachowcy co serwis Miboa na www :)

Na trzecim numerze zalogować mi się nie udało. Na Mój TM przez www ten numer mam podpięty pod inny czyli nie ma przypisanego do niego adresu email, czy to może być przyczyną?
Po nieudanych próbach logowania bezpośredniego, podpięłam ten numer również w aplikacji i odebrałam 10GB.

Porównując wybór dostępnych pakietów na każdym z trzech numerów jest inny (a wszystkie we Frii :) ) Nr z gołą taryfą ma pełny przekrój oferty. Nr z Bezlimitem za 1zł ma dostępny Nolimit za 25zł i 30zł (brak pakietów minutowych) a numer z pakietem minutowym nie ma nic, tylko pakiet aktualnie aktywny :)
 #1060943  autor: MyszkaMiki
 31 gru 2018, 18:13
Panowie 1-go Stycznia nastąpi przeniesienie mojego nr tel. z a2mobile do T-Mobile na kartę.Czy promocja za przeniesienie nr tel.tj 25 zl pierwszy miesiąc za darmo dotyczy rozmów, smsów, mmsów i 10gb internetu, czy tylko Video bez limitu danych?
 #1061010  autor: zoltan666
 01 sty 2019, 12:43
Po wyłączeniu na 2 dni próbuję dziś ponownie aktywować usługę „Bez limitu za 1 zł dziennie”. Niestety zarówno na sms jak i na kod ussd dostaję odpowiedź "Przepraszamy wystąpił błąd. Prosimy spróbować później". A żebym się nie nudził to system wysłał 12 takich wiadomości w przeciągu 5 minut. ;)
 #1061013  autor: darekka
 01 sty 2019, 13:32
Zadzwoń na infolinie 888002222 , a w trakcie rozmowy aktywują Usługe(dziś ja również musiałem dzwonić, bo kody USSD dla tej usługi głupoty pokazywały).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1061014  autor: unnameduser
 01 sty 2019, 13:34
Nie trzeba dzwonić, wystarczy odczekać kilka godzin albo nawet spróbować następnego dnia. Jeśli raz nie wchodzi, wysyłanie tego samego kodu kilkukrotnie też raczej nie zadziała.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1061016  autor: darekka
 01 sty 2019, 13:41
Można i czekać jak się ma czas i chęć liczenia, że ich system akurat zechce zatrybić-jeden telefon i po problemie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1061023  autor: zoltan666
 01 sty 2019, 14:48
Wysłałem jeszcze raz smsa przed chwilą i po upływie 15 sekund usługa została aktywowana. Dzwonienie do nich to dla mnie ostateczność, jak już inne metody całkowicie zawiodą. Przy okazji. Jest jakiś sposób, aby znieść ograniczenie prędkości internetu po deaktywacji usługi „Bez limitu za 1 zł dziennie”?
 #1061036  autor: 3G
 01 sty 2019, 18:29
Jeden pies chyba. Ja dzwonię na nr T-bombaj w sprawie heyaha i działa.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1061096  autor: unnameduser
 02 sty 2019, 01:54
Masz szczęście, że dajesz radę dodzwonić się w sensownym czasie do BOK tej wspaniałej sieci. :mrgreen:

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1061111  autor: piotrzet
 02 sty 2019, 10:01
Co jak co ale ostatnio nie ma problemów żeby się dodzwonić co innego trafić kogoś kompetentnego ale to już w każdej sieci.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1061117  autor: darekka
 02 sty 2019, 11:08
Numer BOA 888002222 bez problemu i w mega krótkim czasie daje połączenie z konsulem i załatwiam tam wszystkie problemy dotyczące HEYAH i T-mobile więc ten podałem jako najlepszy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1061316  autor: andx
 03 sty 2019, 11:55
Witam. Czy ma Ktoś problem z doładowaniem konta? Po przeniesieniu nr nie mogę 4dzień doładować!
 #1061318  autor: darekka
 03 sty 2019, 12:09
Jak masz w 100% pewny kod/doładowujesz elektronicznie z Banku i na 100% aktywowałeś numer(jakakolwiek aktywność wychodząca) i da się na Twój numer dodzwonić to zadzwoń na infolinię 888002222 i pomogą(mogło się coś zawiesić). Ja ze 3 dni temu doładowywałem z konta TMUB i bez problemu było.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 23 z 89
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 89
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 89