DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 89
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 89
 #1050215  autor: 3G
 14 lis 2018, 22:06
Może być i Heyah :)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1054947  autor: ZF280
 20 lis 2018, 12:43
Dzień dobry, może ktoś miał podobnie, nie wiem czy to błąd czy może zmiany regulaminu. Mam ten sam numer od 12 lat i starą taryfę happy. W tym miesiącu po raz pierwszy miało miejsce skasowanie moich środków na koncie w okresie kiedy jeszcze wciąż mam ważne połączenia wychodzące. Wg biura obsługi to normalne ponieważ przychodziły do mnie smsy informujące, że to nastąpi, ale na pytanie czy zmienił się regulamin nie udzielono mi odpowiedzi jedynie powtarzano " no przecież przychodziły smsy ostrzegające". Dodano, że jeśli napiszę maila z reklamacją mogę otrzymać zwrot środków. Więc skoro tak , to jednak jakiś błąd to jest z ich strony? Dla mnie cała ta sytuacja jest lekko dziwna, 12 lat nie było czegoś takiego. Jeśli ktoś miał podobną sytuację, ciekawi mnie jak ona została rozwiązana. Pozdrawiam
 #1054976  autor: aupol
 20 lis 2018, 15:52
A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.
 #1055814  autor: ZF280
 21 lis 2018, 12:06
aupol pisze:A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.
Telefon nie był używany w tym miesiącu, obecnie testuję sobie inny pre paid, więc to pewnie było przyczyną. Smsy informujące zostały przeczytane już po fakcie, więc u mnie te środki odebrano. O dziwo wczoraj zadziałała cykliczna usługa bonus płatna złotówkę, mimo braku pieniędzy na koncie, przyszły jednocześnie dwa smsy " bonus został zawieszony z powodu braku środków na koncie" i " bonus 150 min został dodany, zostanie pobrana opłata". Widać, że jest to lekki bałagan. Podczas rozmowy z biurem obsługi zdziwiło mnie to, że mówiąc, że wszystko jest w porządku i to że odebrano środki jest oczywistą sprawą, jednocześnie mówiono, że je odzyskam pisząc reklamację( wynika z tego, że jakaś nieprawidłowość jednak nastąpiła).
 #1056071  autor: marcin19883
 22 lis 2018, 13:09
Mam promocje za 1zł dziennie i chciałem uruchomić kilka paczek danych. I znowu po drugim razie sypnęło błędem i nie mogę dalej nic uruchomić.Mam jeszcze 4zł na koncie. Ta sieć to dno :(
 #1057210  autor: dsak90
 26 lis 2018, 19:44
Witajcie,
czy jest jakiś sposób na przedłużenie ważności konta o kolejny rok (pomijając doładowanie)? Mój dziadek miał doładowany telefon w zeszłym roku za 50 zł i akurat była jakaś promocja "rok ważności konta po doładowaniu", a teraz zbliża się końcówka roku i zostało mu jeszcze ponad 30 zł na koncie, bo to głównie "my" do niego dzwonimy.

Jakiś kod, zgody marketingowe czy coś w tym stylu?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
 #1057322  autor: unnameduser
 27 lis 2018, 07:00
Włączyć tą usługę, automatycznie ustawi się RWK. Z tym że przed upływem pół roku od aktywacji trzeba z telefonu wykonać jakąś płatną aktywność (zadzwonić lub wysłać SMS), bo inaczej wyłączą ważność na połączenia wychodzące.

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014114.pdf

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1057567  autor: biala1991
 28 lis 2018, 20:55
Nie myślałam, że użytkownicy prepaida tego doczekają, koniec z kodami sms, do systemu internetowego można się zalogować hasłem przez Mój TM, podobnie jak w abo.
Wszyscy narzekają na apkę dla karciarzy ale chrzanić apkę :D logowanie hasłem przez www to jest coś za co warto różowych pochwalić, co niniejszym czynię, bo prawdopodobnie poza mną nikt tego nie zauważył :)
 #1057570  autor: marcin19883
 28 lis 2018, 21:08
biala1991 pisze:
28 lis 2018, 20:55
Nie myślałam, że użytkownicy prepaida tego doczekają, koniec z kodami sms, do systemu internetowego
Brawo, chociaż inni mają to w standardzie od długich lat :D A jak wygląda obsługa prepaida. Usługi, pakiety, historia, wszystko jest?
 #1057578  autor: unnameduser
 28 lis 2018, 21:55
biala1991 pisze:
28 lis 2018, 20:55
Nie myślałam, że użytkownicy prepaida tego doczekają, koniec z kodami sms, do systemu internetowego można się zalogować hasłem przez Mój TM, podobnie jak w abo.
Wszyscy narzekają na apkę dla karciarzy ale chrzanić apkę :D logowanie hasłem przez www to jest coś za co warto różowych pochwalić, co niniejszym czynię, bo prawdopodobnie poza mną nikt tego nie zauważył :)
Zauważyłem, ale nie pisałem. Nawet stare konta działają.

@marcin19883 Tak, takie rzeczy są, wygląda to dokładnie tak samo jak wcześniej iBOA, tylko nie ma tego przymusu logowania jednorazowym hasłem SMS.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1057582  autor: biala1991
 28 lis 2018, 23:10
unnameduser pisze: Zauważyłem, ale nie pisałem.

Nie sądziłam, że ktoś jeszcze jest takim masochistą, tego nie da się znaleźć przez przypadek, trzeba zalogować się okrężną drogą :) dzięki wprowadzonej zmianie przestała już być okrężna :D

marcin19883 pisze: A jak wygląda obsługa prepaida. Usługi, pakiety, historia, wszystko jest?
Wszystko jest bez zmian, bo po zalogowaniu mamy stare miboa. Jednak dla kogoś kto zarządza nie swoim numerem na kartę, możliwość logowania bez kodów smsów, do których nie miałam dostępu, to duże udogodnienie i za to duży plus dla TM :)
 #1057587  autor: marcin19883
 29 lis 2018, 02:29
Niby super, ale oferta prepaidowa słaba. Nie ma dużego wyboru. Napewno nie przeszedłbym do T-mobile, bo zrobili appkę. Inni to mają od dawna. :) Ciekawe, co dalej będą robić.
 #1057588  autor: everymen
 29 lis 2018, 03:54
marcin19883 pisze:
29 lis 2018, 02:29
Niby super, ale oferta prepaidowa słaba. Nie ma dużego wyboru. Napewno nie przeszedłbym do T-mobile, bo zrobili appkę. Inni to mają od dawna. :) Ciekawe, co dalej będą robić.
Co to znaczy słaba?
Porównując z innymi no-limitami to standardowa. Do tego małe plusy w postaci pakietu roamingowego (100 minut, 50 smsów i 500 MB) i tańszych połączeń międzynarodowych (np 0,39 zł Niemcy, UK i Irlandia).
Aplikacja T-mobile była od dawna i z mojego punktu widzenia była najlepsza na rynku. Obecnie trochę zepsuli, wprowadzając nową aplikację, ale jeśli przywrócą wszystkie funkcjonalności ze starej, znowu może być najlepsza.
 #1057589  autor: biala1991
 29 lis 2018, 05:44
everymen pisze: Aplikacja T-mobile była od dawna i z mojego punktu widzenia była najlepsza na rynku. Obecnie trochę zepsuli, wprowadzając nową aplikację, ale jeśli przywrócą wszystkie funkcjonalności ze starej, znowu może być najlepsza.
Ja akurat apki nie używam, pisze o Mój TM przez www. Wcześniej to nie miało sensu dla prepaida, bo zakładając konto na Mój TM tylko wydłużaliśmy logowanie, (kod sms+hasło), teraz mamy hasło zamiast kodu. Piszę o tym, bo ta istotna dla mnie zmiana przeszła bez echa, na wszystkich portalach informują o przebudowie systemu Mój TM dla abo, który jak wiadomo działał na zupełnie innej zasadzie niż miboa dla kart, teraz logowanie zostało ujednolicone, z korzyścią dla prepaida
 #1057592  autor: everymen
 29 lis 2018, 07:23
Wiem, że pisałaś o www. Moja odpowiedź dotyczyła głównie tego, co napisał marcin19883.
Owszem jest to istotna informacja, szczególnie że z poziomu aplikacji nie ma na razie dostępu do wszystkich usług ( brak historii połączeń i możliwości aktywacji pakietów itp). To wszystko można zrobić na telefonie przez www.
Trzeba też od razu napisać, jak to zrobić. Należy zalogować/zarejestrować się przez e-mail i podpiąć numer telefonu. Przy kolejnym logowaniu przez maila, trzeba tylko wpisać hasło i wejść w zarządzanie numerem. Przekieruje nas automatycznie do miboa bez wpisywania jednorazowego hasła.
 #1057613  autor: Durek
 29 lis 2018, 11:58
Jak w T-Mobile zrobić RWK ? Mam taryfę FRII i włączony pakiet za 1 zł/dzień (bo to numer zapasowy i nie używany zbyt często). Ważność konta to 21 grudnia. Są jakieś sposoby aby bez nabijania skarbonki wydłużyć ważność konta ?
 #1057616  autor: marcin19883
 29 lis 2018, 12:26
everymen pisze: Co to znaczy słaba?
Porównując z innymi no-limitami to standardowa
Porównaj sobie z Orange, to zobaczysz, co to no limit z sumowaniem neta i bonusami za doładowanie. Duża przepaść. Do tego multi pakiety, net elastyczny, opcje na różną ilość dni.
Durek pisze:
29 lis 2018, 11:58
Jak w T-Mobile zrobić RWK ? Mam taryfę FRII i włączony pakiet za 1 zł/dzień
Deaktywować i aktywować 1zł dziennie jeszcze raz.
 #1057619  autor: everymen
 29 lis 2018, 13:07
Idealnie, że podałeś przykład Orange:)
Obsługuję znajomemu konto i rzeczywiście na koncie w tym momencie skumulowanych jest 127 GB. Tylko co z tego, kiedy ja zużywam średnio 3 GB w skali miesiąca i nigdy nie udało mi się wykorzystać 10 GB?
Do tego kwestia roamingu. W Orange na kartę na dzień dobry płacisz za wszystko w roamingu - nie ma żadnych "darmowych" pakietów tak jak w przypadku T-mobile, Plus i Play. A dla mnie to bardzo ważne, bo raz w miesiącu zdarza mi się skoczyć do Berlina.
A inne pakiety i "opcje na różną ilość dni" kompletnie mnie nie interesują, bo potrzebny jest mi tylko kompleksowy pakiet no limit na cały miesiąc.
Jak myślisz, która oferta z mojej perspektywy jest słabsza?
Zawsze podkreślam, że pisanie wyłącznie ze swojej perspektywy, że dana oferta jest słaba, nie ma żadnego sensu.
  • Strona 19 z 89
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 89
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 89