DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1120826  autor: marcz123456
 26 sie 2021, 15:13
A ty czytał? Nie chodzi mi o numer który kupię, tylko który mam już w domu z jakiejś promki co wysyłali za darmo. Kiedyś można było przelewem, teraz nie ma takiej opcji.
Dziwna ta sieć
 #1120830  autor: 24bis24
 26 sie 2021, 15:55
10 zł kosztuje rejestracja przez kuriera lub osobiście w siedzibie firmie za zero złotych tylko do siedziby w czasie pandemii nie wpuszczają :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1120833  autor: babciagienia1p
 26 sie 2021, 15:57
marcz123456 pisze:
26 sie 2021, 15:13
Nie chodzi mi o numer który kupię, tylko który mam już w domu z jakiejś promki co wysyłali za darmo.

Faktycznie - zniknęła strona www.darmowystarter.pl, gdzie można było zarejestrować numer i wysłać przelew weryfikacyjny. Pozostaje telefon do BOK-u, żeby zapytać co robić w takiej sytuacji. Ciekawe...
Na pewno można zarejestrować osobiście w siedzibie firmy w Warszawie, przy granicy z Raszynem.
 #1125962  autor: Karlos20
 25 gru 2021, 16:54
babciagienia1p: przy doładowaniu od 1 do 9 zł: 180 dni wychodzących + kolejne 185 dni przychodzących.
Od 10 zł i więcej: 365 dni wychodzących i przychodzących (tak samo jak w sieci KLUCZ MOBILE przy zasileniu od 5 zł).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135948  autor: koszalineo941268
 10 wrz 2022, 17:36
Remington pisze:
26 sie 2021, 15:14
Dziwna. Zgodnie z ustawą, weryfikacja ma dotyczyć PESEL-u, a jego żaden przelew nie potwierdza.
W usługach finansowych tzw. przelew weryfikacyjny jest jedną z form potwierdzania tożsamości i potwierdzania oświadczenia woli o akceptacji treści umowy głównie pożyczki
https://www.udzielamy.pl/blog/post/co-t ... yfikacyjny

Wynika to z faktu, iż zakładając konto bankowe nasza tożsamość i PESEL były weryfikowane, więc przelew może stanowić wtórne potwierdzenie.
 #1135954  autor: Remington
 10 wrz 2022, 22:42
Nie. PESEL A został zweryfikowany przez bank X. W banku Y podajesz PESEL B, potwierdzasz przelewem z banku X, który zawiera Twoje imię, nazwisko i czasem adres. Bank Y nie może na ich podstawie uznać, że PESEL B jest wiarygodny.

Banki o tym wiedzą i dlatego konta otwarte „na przelew” od dawna są nie w pełni funkcjonalne do czasu weryfikacji tożsamości w oddziale.

Zgodnie z Pt, operator musi zweryfikować PESEL, a Lajt tego nie robi.
 #1136422  autor: wasylek
 23 wrz 2022, 23:16
Czy ktoś wie co to za opłata 50zł aby numer był aktywny w ofercie na kartę?
Ponieważ zrezygnowałem z abonamentu bezterminowego i po 30 dniach numer miał trafić do oferty na kartę, lecz po tych 30 dniach numer jest nie aktywny i żądają ode mnie aby w ciągu 30 dni opłacił 50zł albo numer wróci do sieci macierzystej.
 #1144199  autor: amigo007
 24 lut 2023, 19:50
Mam jeden ważny numer w lajt na kartę. Ważność na rozmowy wychodzące, skończyła się 28 stycznia. Jak długo ważne są jeszcze rozmowy przychodzące? Ile mam czasu na doładowanie, zanim zabiorą mi ten numer?
 #1144212  autor: Karlos20
 24 lut 2023, 21:20
amigo007: 365 dni od utraty wychodzących.
Pamiętaj, że tam wystarczy doładowanie konta na 1 zł aby mieć wychodzące na 180 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144215  autor: amigo007
 24 lut 2023, 22:01
No właśnie w cenniku jest napisane 185/365 dni wychodzące 365 dni przychodzące. W tabelce pod 10zł jest 365 dni przychodzące i wychodzące. Pod *121# dostaje sms zwrotny:

"Aktywne pakiety: Globalny limit dla usług Premium (35.00 PLN) 28-02-2023, Wizytowki Telest_prepaid(20 SMS)."

Więc czasem niewiem, czy nie do 28.02.2023 mam czas. To wychodzi dokładnie 30 dni od blokady wychodzących. To mogło by się zgadzać. Na wszelki wypadek doładuję teraz. Wiem o tym doładowaniu od 1zł, ale zawsze doładowywałem przez bank. Nie jestem pewien, czy przez tą stronę doładowują natychmiast, czy tylko w dni robocze. Ps. oni jeszcze korzystają ze starego systemu prepaid. Na koncie mam -0.74 PLN. Minusują konto, jak kiedyś bywało w simplus..
 #1144216  autor: Karlos20
 24 lut 2023, 22:33
amigo007: proszę, nie sugeruj się informacją o ważności limitu na usługi premium, gdyż to usługa odnawialna od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ciebie obowiązuje data wychodzących pod kodem *100# a po niej liczymy 365 dób na przychodzące.
Doładowanie na 1 zł możesz też wykonać płacąc kartą lub BLIKiem w każdy dzień tygodnia.
Lajt ma starszy system billingowy (dedykowany dla MVNO), ale nie różni się wiele od nowszej wersji używanej w prepaidach Plusa (nowsza wersja platformy posiada Klucz Mobile).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144217  autor: amigo007
 24 lut 2023, 23:40
Karlos20 wielkie dzięki za pomoc. Już doładowałem. Wolałem nie ryzykować, aby nie zabrali sobie tego numeru. Numer mam lepszy, niż te ich niby "złote" za 199zł. Przetestowałem to doładowanie przez ich stronę. 1zł doładowałem migiem przez przelewy24. I na pół roku ważne wychodzące :-) A z tym 365 dni jeszcze po wychodzących, to nie był bym pewien. W cenniku przy kwocie doładowania 5zł, jest napisane 180 dni rozmowy wychodzące / 365 dni rozmowy przychodzące. Czyli od dzisiaj mam 365 dni czyli rok na przychodzące (mimo doładowania tylko 1zł). A po tym czasie jak szybko kasują numer, to niewiem.
 #1144620  autor: amigo007
 01 mar 2023, 21:27
Rozmawiałem wcześniej na live chat lajt mobile. I dostałem informację, że po utracie ważności na rozmowy wychodzące. Numer zostaje "zawieszony" jeszcze na 30 dni. Po czym zostaje definitywnie usunięty. Także podobno miałem szczęście, że w ostatniej chwili doładowałem numer.
Tylko nie zgadza mi się to teraz z ich cennikiem. Bo konto mam teraz ważne na wychodzące do 23 sierpnia. Czyli według tego co konsultant powiedział, ostateczny czas na doładowanie to powiedzmy do 22 września (30 dni po utracie wychodzących). A w cenniku mam napisane, że na przychodzące jest 365 dni.

Czy jest jakiś kod, na sprawdzenie terminu ważności rozmów przychodzących?
 #1144636  autor: Karlos20
 02 mar 2023, 08:10
amigo007: to platforma Plusa, a ten operator nie przewiduje opcji sprawdzenia ważności przychodzących.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144680  autor: amigo007
 02 mar 2023, 18:00
Dzięki za odpowiedź. W sumie to tak bardziej z ciekawości chciałem sprawdzić. Doładuje za 1zł za pół roku, i będzie spokój. Tak tanio i tak w żadnej sieci nie utrzymamy numeru :-)
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7