DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #937809  autor: bed
 10 lip 2017, 10:13
WybrzezeKosciSloniowej pisze:A czy jest to typowe, że opłatę na nr dodatkowy płaci się z góry? Przyszła pierwsza faktura i chcą 8,1 za pierwszy niepełny miesiąc i 9 za następny.
Regulamin :arrow: http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... 16_www.pdf

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #945134  autor: grzegi
 15 sie 2017, 09:29
Mam pytanie, czy w nju wszystkokomorkowe pakiet 10 GB przychodzi po okresie ważności GB, czy na początku danego miesiąca?

Chodzi o to że od dzisiaj mam nowy miesiąc w usłudze, wykorzystałem już 29 zł, nie dostałem nowego pakietu 10 GB, stary jest ważny jeszcze 2 dni. Czy nowy aktywuje się za 2 dni?
 #945170  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 12:50
grzegi pisze:Mam pytanie, czy w nju wszystkokomorkowe pakiet 10 GB przychodzi po okresie ważności GB, czy na początku danego miesiąca?

Chodzi o to że od dzisiaj mam nowy miesiąc w usłudze, wykorzystałem już 29 zł, nie dostałem nowego pakietu 10 GB, stary jest ważny jeszcze 2 dni. Czy nowy aktywuje się za 2 dni?
Zawsze pakiet startuje razem ze złotówkami , jeśli dzisiaj masz początek cyklu rozliczeniowego, to internet 10GB startuje razem dzisiaj, internet pakiet ruszy samo czynnie, info przyjdzie później po przekroczeniu 29zł.
 #945179  autor: grzegi
 15 sie 2017, 13:18
Z tym, że mi pakiet wystartował dziś, zużyłem już 29 złotych, internetu brak.
sylwekZolkusza pisze:
grzegi pisze:Mam pytanie, czy w nju wszystkokomorkowe pakiet 10 GB przychodzi po okresie ważności GB, czy na początku danego miesiąca?

Chodzi o to że od dzisiaj mam nowy miesiąc w usłudze, wykorzystałem już 29 zł, nie dostałem nowego pakietu 10 GB, stary jest ważny jeszcze 2 dni. Czy nowy aktywuje się za 2 dni?
Zawsze pakiet startuje razem ze złotówkami , jeśli dzisiaj masz początek cyklu rozliczeniowego, to internet 10GB startuje razem dzisiaj, internet pakiet ruszy samo czynnie, info przyjdzie później po przekroczeniu 29zł.
Sytuacja wygląda w ten sposób: Obrazek

Jak widać nielimitowane się aktywowały, pakiet nie. Pisać reklamację?
 #945181  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 13:24
grzegi pisze:Z tym, że mi pakiet wystartował dziś, zużyłem już 29 złotych, internetu brak.
Internet jest, tylko z opóźnieniem zostaniesz poinformowany. przekrocz limit 29 zł i internet wskoczy sam, sprawdzaj kodami, aplikację zostaw w spokoju.
 #945186  autor: grzegi
 15 sie 2017, 13:33
No w tym problem, że mam nadal lejek. Którym kodem można sprawdzić stan neta?
 #945208  autor: grzegi
 15 sie 2017, 14:51
sylwekZolkusza pisze:spokojnie przeczytaj regulamin, bez nerwów i strachu, spokojnie >> http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... 0.2016.pdf
Regulamin regulaminem, po przekroczeniu 29 zł, 10GB powinni dać od razu.

Poza tym w poprzednim miesiącu 10 GB po przekroczeniu 29 zł dostałem od razu. W tym miesiącu 29 złotych przekroczyłem, no limit na połączenia jest, neta brak.

Jak widzisz z aplikacji 29 zł w tym okresie już przekroczyłem. Co widać po dacie połączeń no limit.
 #945218  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 15:27
Sprawdzenie stanu Usługi:
21. W każdej chwili Abonent ma możliwość sprawdzenia stanu Progów dostępnych w Usłudze:
21.1. wysyłając SMS-a o treści ILE pod numer 565 (opłata jak za SMS-a do Mobilnej Sieci
Orange zgodnie z Cennikiem),
21.2. wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do nju online na stronie www.njumobile.pl/moje
konto;
21.3. wpisanie w klawiaturę telefonu kodu *127*63*1# i potwierdzenie przyciskiem „zadzwoń”
 #945220  autor: sylwekZolkusza
 15 sie 2017, 15:41
Ewidentnie widzisz, jest problem z systemem, czasem wystarczy wyłącz i włącz telefon, wykonaj sprawdzenie usługi sms i kodem, może się odblokuje, wczoraj nju coś grzebało w systemie i stąd te kłopoty.
 #945294  autor: grzegi
 15 sie 2017, 20:10
Dzięki. Porada w stylu "może się odblokuje' dużo nie pomoże.
 #948517  autor: PawlusG
 01 wrz 2017, 16:39
grzegi pisze:
sylwekZolkusza pisze:spokojnie przeczytaj regulamin, bez nerwów i strachu, spokojnie >> http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... 0.2016.pdf
Regulamin regulaminem, po przekroczeniu 29 zł, 10GB powinni dać od razu.

Poza tym w poprzednim miesiącu 10 GB po przekroczeniu 29 zł dostałem od razu. W tym miesiącu 29 złotych przekroczyłem, no limit na połączenia jest, neta brak.

Jak widzisz z aplikacji 29 zł w tym okresie już przekroczyłem. Co widać po dacie połączeń no limit.
Kolega chyba nie czytał regulaminu ze zrozumieniem lub błędnie go interpretuje.
Pakiet 10 GB zeruje się co miesiąc, a nie jest udostępniany po przekroczeniu 29 zł. Możesz mieć wydzwonione 1 zł, a z pakietu 10 GB możesz korzystać, dopóki go nie wykorzystasz. Chodzi tutaj o to, że po osiągnięciu kwoty 29 zł dalsze opłaty nie są naliczane.
Na screenie sam to pięknie przedstawiłeś, po prostu osiągnąłeś tam maksymalny próg opłat 29 zł, a wcześniej wykorzystałeś cały dostępny pakiet 10 GB ważny do 17-08-2017 i włączył Ci się lejek. W dniu 18-08-2017 aktywował się nowy pakiet 10 GB, z którego możesz korzystać do jego wyczerpania. Jeżeli nie dzwonisz i nie SMSujesz, to próg opłat 29 zł osiągniesz już po wykorzystaniu 2 GB internetu.

:)
 #948521  autor: ObserwatorZRamieniaONZ
 01 wrz 2017, 17:00
PawlusG pisze: Możesz mieć wydzwonione 1 zł, a z pakietu 10 GB możesz korzystać, dopóki go nie wykorzystasz.
Głupoty wypisujesz straszne.
Do wykorzystania 29 zł internet jest naliczany zgodnie z cennikiem. Więc możesz wcale nie dzwonić, a samo korzystanie z sieci nabije rachunek na kwotę 29 zł.
 #948527  autor: sylwekZolkusza
 01 wrz 2017, 17:14
Wystarczy zaledwie użyć 152,6315 MB i już mamy osiągnięty limit wydatków, natychmiast jest włączony pakiet 10 GB, oraz pozostała część usługi działa już bez limitu.
 #948549  autor: PawlusG
 01 wrz 2017, 19:02
ObserwatorZRamieniaONZ pisze:
PawlusG pisze: Możesz mieć wydzwonione 1 zł, a z pakietu 10 GB możesz korzystać, dopóki go nie wykorzystasz.
Głupoty wypisujesz straszne.
Do wykorzystania 29 zł internet jest naliczany zgodnie z cennikiem. Więc możesz wcale nie dzwonić, a samo korzystanie z sieci nabije rachunek na kwotę 29 zł.
W którym miejscu Twoim zdaniem wypisuję głupoty?
Przeczytałeś całego posta, czy skończyłeś od razu na początku?
PawlusG pisze:Jeżeli nie dzwonisz i nie SMSujesz, to próg opłat 29 zł osiągniesz już po wykorzystaniu 2 GB internetu.
Tu akurat mój błąd, ale kolego sprostował.
sylwekZolkusza pisze:Wystarczy zaledwie użyć 152,6315 MB i już mamy osiągnięty limit wydatków, natychmiast jest włączony pakiet 10 GB, oraz pozostała część usługi działa już bez limitu.
Faktycznie, nie wiem skąd mi się wzięło wcześniej to 2 GB.

:)
 #948551  autor: ObserwatorZRamieniaONZ
 01 wrz 2017, 19:09
PawlusG pisze:Jeżeli nie dzwonisz i nie SMSujesz, to próg opłat 29 zł osiągniesz już po wykorzystaniu 2 GB internetu.
Powiedz mi jak to obliczyłeś mistrzu algebry, a później policz jeszcze raz.

Aaaa widzę, że wyedytowałeś post.
 #948556  autor: PawlusG
 01 wrz 2017, 19:25
Co niby edytowałem?

:)
 #949256  autor: Ryszard Lubicz
 06 wrz 2017, 06:19
Przeniosłem numer z Virgin do Nju ( a jeszcze wcześniej był on w HaloTuBiedronka :-) ) . Wszystko poszło sprawnie i bez problemu , cała procedura trwała 10 dni. Problem w tym , że dziś w nocy Virgin odłączył swoją kartę a po włożeniu karty Nju do telefonu - karta nie loguje się do sieci. Brak zasięgu. W czym może być problem?

Grażynko wybacz...
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10