Pamiętaj tylko o tym, że przy migracji nju/Orange Orange/nju środki z konta przepadają.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
nie chodzi mi o przeniesienie tylko o szybka rejestracje nowego startera nju przez SMS. Jestem w tej chwili na "zadupiu" i daleko mam do stacjonarych punktow rejestracji.
Żeby zrobić szybką rejestrację sms, musisz posiadać już nr w njuEon pisze:nie chodzi mi o przeniesienie tylko o szybka rejestracje nowego startera nju przez SMS. Jestem w tej chwili na "zadupiu" i daleko mam do stacjonarych punktow rejestracji.
Dziekuje, o to mi chodziło. Czyli ew. zostaje mi przeniesienie kodem moj nr z Orange do Nju a potem ew. na podstawie tego mozna zarejestrować SMSem nowy starter nju. Dobrze kombinuje ?sylwekZolkusza pisze: Żeby zrobić szybką rejestrację sms, musisz posiadać już nr w nju
dokładnie takEon pisze:Dziekuje, o to mi chodziło. Czyli ew. zostaje mi przeniesienie kodem moj nr z Orange do Nju a potem ew. na podstawie tego mozna zarejestrować SMSem nowy starter nju. Dobrze kombinuje ?sylwekZolkusza pisze: Żeby zrobić szybką rejestrację sms, musisz posiadać już nr w nju
Tyle że wtedy kończysz z dwoma numerami w nju.Eon pisze:Czyli ew. zostaje mi przeniesienie kodem moj nr z Orange do Nju a potem ew. na podstawie tego mozna zarejestrować SMSem nowy starter nju. Dobrze kombinuje ?
Rozumiem, że zamiast startera w nju można równie dobrze kupić nową kartę w Orange, zarejestrować ją SMSem z innej karty Orange... i przenieść nowy (zarejestrowany już) SIM do nju poprzez kod?
Możnaaster pisze:Rozumiem, że zamiast startera w nju można równie dobrze kupić nową kartę w Orange, zarejestrować ją SMSem z innej karty Orange... i przenieść nowy (zarejestrowany już) SIM do nju poprzez kod?
parę dni temu dostałem od nju karta ostrzeżenie : że, mimo doładowania konta muszę znowu doładować konto bo inaczej konto straci ważność i numer przepadnie, ratunkiem na 3 miesiące miał być sms w którym zaproponowano takie działanie. Co ciekawe konto po pierwszym doładowaniu dowolna kwotą miało być ważne na wieki w Bok nju zaprzeczyli temu złożyłem skargę do UKE na nju a tu efekty i odp. urzędu cytuje
"Szanowny Panie,
odpowiadając na Pana wiadomość przesłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej 17 stycznia 2018 r. informuję, że decydując się na skorzystanie z promocji „po wieki” oferowanej przez Nju Mobile, abonent związany jest warunkami zawartymi w Regulaminie promocji „po wieki” obowiązującym od dnia 10 września 2014 r.
Z analizy wskazanego regulaminu wynika, że promocja dotyczy środków pochodzących z doładowań gromadzonych na koncie głównym Abonenta (pkt 6 regulaminu). W punkcie 7 regulaminu wskazano, że bezterminowa ważność środków na koncie głównym oznacza bezterminową ważność konta na połączenia wychodzące oraz przychodzące. Natomiast punkt 9 regulaminu stanowi, że po dokonaniu doładowania zgodnie z postanowieniami powyżej, abonent będzie mógł utrzymywać bezpłatnie numer, konto i środki na nim zgromadzone nawet w przypadku braku dalszych doładowań.
W punkcie 10.1 regulaminu wskazano natomiast, że w przypadku braku kolejnych doładowań w 187 dniu liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu konta dokonanym w Promocji, Abonent otrzyma pierwszego SMSa utrzymaniowego o treści: Jeśli nadal chcesz korzystać z tego numeru doładuj konto albo wyślij w ciągu 24 h SMSa o treści TAK pod nr 80608. Jeśli rezygnujesz z numeru, wyślij NIE. Punkt 10.2 stanowi zaś, że w przypadku braku jakiekolwiek odpowiedzi w ciągu 24 godzin po otrzymaniu pierwszego SMSa Abonent otrzyma drugiego SMSa o treści: UWAGA za 3 dni stracisz swój numer. By go utrzymać doładuj konto albo wyślij w ciągu 72h SMSa o treści TAK na 80608. Jeśli nie odpowiesz numer zostanie wyłączony. W punkcie 14 regulaminu wskazano również, że numer utraci ważność a środki z konta głównego przepadną również w momencie, kiedy Abonent nie odpowie na pierwszy ani drugi SMS utrzymaniowy w przewidzianym w niniejszym regulaminie czasie.
W związku z tym, że deklaracje zawarte w pierwszych postanowieniach regulaminu, gdzie Orange Polska S.A. posługuje się sformułowaniami „bezterminowa ważność środków”, „bezterminowa ważność konta” rozmijają się z informacjami zawartymi w kolejnych punktach regulaminu: „numer utraci ważność”, „środki z konta głównego przepadną”, w ocenie Urzędu przedstawione przez Orange Polska S.A. zapisy i działanie Spółki, należy oceniać w kontekście stosowania przez Orange Polska S.A. nieuczciwej praktyki rynkowej w rozumieniu art. 4 ustawy z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2070 j. t.).
Zgodnie ze wskazanym artykułem praktyka rynkowa stosowana przez przedsiębiorców wobec konsumentów jest nieuczciwa, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami i w istotny sposób zniekształca lub może zniekształcić zachowanie rynkowe przeciętnego konsumenta przed zawarciem umowy dotyczącej produktu, w trakcie jej zawierania lub po jej zawarciu.
W związku z powyższym Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej rozważy przekazanie informacji, dotyczącej zasygnalizowanej przez Pana sprawy, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego zadaniem jest działanie w interesie publicznym i przeciwdziałanie praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów (art. 24 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Dz. U. z 2017 r. poz. 229 j. t.).
Niezależnie od powyższego może Pan samodzielnie złożyć zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zastosowaniu przez przedsiębiorcę nieuczciwej praktyki rynkowej. Zawiadomienie to powinno zawierać:
1. Wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane stosowanie praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów.
Opis stanu faktycznego będącego podstawą zawiadomienia;
Wskazanie przepisu ustawy, którego naruszenie zarzuca zgłaszający zawiadomienie;
Uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy;
Dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie.
W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu telefonicznego z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów
"Szanowny Panie,
odpowiadając na Pana wiadomość przesłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej 17 stycznia 2018 r. informuję, że decydując się na skorzystanie z promocji „po wieki” oferowanej przez Nju Mobile, abonent związany jest warunkami zawartymi w Regulaminie promocji „po wieki” obowiązującym od dnia 10 września 2014 r.
Z analizy wskazanego regulaminu wynika, że promocja dotyczy środków pochodzących z doładowań gromadzonych na koncie głównym Abonenta (pkt 6 regulaminu). W punkcie 7 regulaminu wskazano, że bezterminowa ważność środków na koncie głównym oznacza bezterminową ważność konta na połączenia wychodzące oraz przychodzące. Natomiast punkt 9 regulaminu stanowi, że po dokonaniu doładowania zgodnie z postanowieniami powyżej, abonent będzie mógł utrzymywać bezpłatnie numer, konto i środki na nim zgromadzone nawet w przypadku braku dalszych doładowań.
W punkcie 10.1 regulaminu wskazano natomiast, że w przypadku braku kolejnych doładowań w 187 dniu liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu konta dokonanym w Promocji, Abonent otrzyma pierwszego SMSa utrzymaniowego o treści: Jeśli nadal chcesz korzystać z tego numeru doładuj konto albo wyślij w ciągu 24 h SMSa o treści TAK pod nr 80608. Jeśli rezygnujesz z numeru, wyślij NIE. Punkt 10.2 stanowi zaś, że w przypadku braku jakiekolwiek odpowiedzi w ciągu 24 godzin po otrzymaniu pierwszego SMSa Abonent otrzyma drugiego SMSa o treści: UWAGA za 3 dni stracisz swój numer. By go utrzymać doładuj konto albo wyślij w ciągu 72h SMSa o treści TAK na 80608. Jeśli nie odpowiesz numer zostanie wyłączony. W punkcie 14 regulaminu wskazano również, że numer utraci ważność a środki z konta głównego przepadną również w momencie, kiedy Abonent nie odpowie na pierwszy ani drugi SMS utrzymaniowy w przewidzianym w niniejszym regulaminie czasie.
W związku z tym, że deklaracje zawarte w pierwszych postanowieniach regulaminu, gdzie Orange Polska S.A. posługuje się sformułowaniami „bezterminowa ważność środków”, „bezterminowa ważność konta” rozmijają się z informacjami zawartymi w kolejnych punktach regulaminu: „numer utraci ważność”, „środki z konta głównego przepadną”, w ocenie Urzędu przedstawione przez Orange Polska S.A. zapisy i działanie Spółki, należy oceniać w kontekście stosowania przez Orange Polska S.A. nieuczciwej praktyki rynkowej w rozumieniu art. 4 ustawy z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2070 j. t.).
Zgodnie ze wskazanym artykułem praktyka rynkowa stosowana przez przedsiębiorców wobec konsumentów jest nieuczciwa, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami i w istotny sposób zniekształca lub może zniekształcić zachowanie rynkowe przeciętnego konsumenta przed zawarciem umowy dotyczącej produktu, w trakcie jej zawierania lub po jej zawarciu.
W związku z powyższym Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej rozważy przekazanie informacji, dotyczącej zasygnalizowanej przez Pana sprawy, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego zadaniem jest działanie w interesie publicznym i przeciwdziałanie praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów (art. 24 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Dz. U. z 2017 r. poz. 229 j. t.).
Niezależnie od powyższego może Pan samodzielnie złożyć zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zastosowaniu przez przedsiębiorcę nieuczciwej praktyki rynkowej. Zawiadomienie to powinno zawierać:
1. Wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane stosowanie praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów.
Opis stanu faktycznego będącego podstawą zawiadomienia;
Wskazanie przepisu ustawy, którego naruszenie zarzuca zgłaszający zawiadomienie;
Uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy;
Dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie.
W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu telefonicznego z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Drugie doładowanie uruchamia usługę powieki, czyli trzecie doładowanie do 182 dnia, mogą to być doładowania za 5 zł.
Czyli dopiero po twojej interwencji UKE zauważyli problem hehe 4lata i nikt nie zwrócił uwagi dobra
Powitać po wielu latach
Raczej pierwsze: "w 187 dniu (liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu) wyślemy Ci SMS z zapytaniem, czy chcesz nadal korzystać z tego numeru telefonu."sylwekZolkusza pisze:Drugie doładowanie uruchamia usługę powieki,
https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,po-wieki
W tej usłudze wszystko byłoby ok gdyby wyświetlali gdziekolwiek ważność konta i człowiek by wiedział kiedy przyjdzie sms i nazwali by to bezterminowa ważnością za potwierdzeniem sms
Jak już o takich rzeczach piszemy to może ktoś jeszcze im podrzuci regulamin t-mob gdzie w pakiecie za 25zl tez dają RWK (mogli by dać i 10 lat) a gdy nie odnowimy pakietu to skracają do 90ciu dni. Tez robienie z ludzi debili.
Jak wygląda sytuacja jeśli kiedyś korzystałem z "Wszystko za nie więcej niż 29zł" (ważne 30 dni) a później przez kilka miesięcy karta SIM leżała w szufladzie?
Czy nadal obowiązują te same 30-dniowe okresy czy po kilku miesiącach "ciszy" kolejny okres 30-dniowy zaczyna się w dniu pierwszego użycia (mimo iż usługa widnieje cały czas jako aktywna po zalogowaniu się do panelu)?
Czy nadal obowiązują te same 30-dniowe okresy czy po kilku miesiącach "ciszy" kolejny okres 30-dniowy zaczyna się w dniu pierwszego użycia (mimo iż usługa widnieje cały czas jako aktywna po zalogowaniu się do panelu)?
Czy temat kłamstwa "ważność środków bezterminowa" w nju ktoś dalej drążył? Drugi raz już mi się wyzerował stan konta, bo nie zaglądam codziennie na ten numer rezerwowy.
Efekt państwa z dykty widać na każdym kroku. To co opisał autor wskazuje na to, że to całe UKE to też taka sztuka dla sztuki (jak wszystko co na garnuszku podatnika w tym teoretycznym państwie) i odpowiedzi tak zakręcone jak typowe kopiuj wklej z kilku gotowców. Zwykły śmiertelnik nic nie może, chyba że ma na dobrych prawników z kilka mln zł na zbyciu to się będzie sądził o tej pułapki diabelskie. Niby bezterminowo ale jednak termin wskazuje, że jak 187 dni przegapisz to cię zerujemy. Żenada! To tak jak w pogodzie mówić: jutro będzie piękny, słoneczny upalny dzień, a w następnej linijce po godzi 16:00 przywieje czarne chmury i spadnie śnieg, i temperatura spadnie do -20stopni, ale przecież będzie upalny dzień..... bo tak w pierwszej linijce napisano..........
Pomieszanie z poplątaniem, kłamstwo i tyle! Budowanie regulaminów z d... wziętych gdzie kolejne linijki bełkotu regulaminowego wykluczają istotę zawartą we wcześniejszej linii.
Efekt państwa z dykty widać na każdym kroku. To co opisał autor wskazuje na to, że to całe UKE to też taka sztuka dla sztuki (jak wszystko co na garnuszku podatnika w tym teoretycznym państwie) i odpowiedzi tak zakręcone jak typowe kopiuj wklej z kilku gotowców. Zwykły śmiertelnik nic nie może, chyba że ma na dobrych prawników z kilka mln zł na zbyciu to się będzie sądził o tej pułapki diabelskie. Niby bezterminowo ale jednak termin wskazuje, że jak 187 dni przegapisz to cię zerujemy. Żenada! To tak jak w pogodzie mówić: jutro będzie piękny, słoneczny upalny dzień, a w następnej linijce po godzi 16:00 przywieje czarne chmury i spadnie śnieg, i temperatura spadnie do -20stopni, ale przecież będzie upalny dzień..... bo tak w pierwszej linijce napisano..........
Pomieszanie z poplątaniem, kłamstwo i tyle! Budowanie regulaminów z d... wziętych gdzie kolejne linijki bełkotu regulaminowego wykluczają istotę zawartą we wcześniejszej linii.
Zgłoś to do UOKiK-u, bo on zajmuje się wprowadzaniem konsumentów w błąd. UKE nic do tego.
Witam czy są jakieś ograniczenia ilościowe zarejestrowanych starterów w NJU?
To spróbuj jednorazowo na jeden PESEL zarejestrować siedem kart .
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Jakieś limity dziwne
ja to już kart u operatorów tyle mam i jakoś każdy się rejestruje normalnie.
Ze względu na promocje internetu dużo mam
ja to już kart u operatorów tyle mam i jakoś każdy się rejestruje normalnie.
Ze względu na promocje internetu dużo mam
Pozdrawiam
Nie wiem co miał na myśli bis, ale kupujesz starter i go rejestrujesz. Czynność możesz powtarzać do woli. Nikt normalny nie kupuje 10 starterów na raz, bo nawet w sklepie tyle nie ma. A i po co aż tyle? Autorowi posta chodziło o ogólne ograniczenie ilościowe czy jest limit na PESEL.