Strona 57 z 127

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 00:32
autor: abrams
@marcz123456: Rok ważności konta w plushu ma tylko miesiąc ważności? O co biega? Dostałem SMS że rwk został wyłączony. Ale i tak trzeba ładować co miesiąc?

W ciągu tych 30 dni od włączenia RWK (np. wysłania kodu) , musisz doładować choćby za 5 zł i wtedy będziesz miał faktycznie włączone RWK.

przykład nr 1: nowa karta SIM z 6GB na start po aktywowaniu ma ważność na 15 dni i na tyle samo jest 6GB a po wysłaniu kodu na RWK mam 30 dni na doładowanie aby RWK. Doładowuję 15 dnia (nie mogę czekać do 30-tego) i wtedy przychodzi SMS, że mam fizycznie RWKa na koncie mam 6 zł.

przykład nr 2: nowa karta SIM z 6GB na start po aktywowaniu ma ważność na 15 dni i na tyle samo jest 6GB.
15-go dnia mylę sekwencję, najpierw doładowuję za 5 zł a a potem aktywuję RWK, nic z tego, ważność konta przedłużona tylko o 5 dni, więc 5-go dnia muszę znowu doładować za 5 zł i wtedy przychodzi SMS, że mam fizycznie RWK. Na koncie mam 11 zł więc za 10 zł mogę na 30 dni wykupić 200 GB od 1-szej do 8-mej „Surfuj w nocy”.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... w+nocy.pdf

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 10:22
autor: marcz123456
No to nie przedłuża o rok bo wyłączyło mi po miesiącu.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 10:50
autor: Remington
Coś mylisz. Doładowałeś gdy miałeś aktywną promocję RWK? Jeśli tak to masz ważność na rok, sprawdź ją kodem *100#. Jeżeli nie zdążyłeś doładować w tym czasie, to ważność masz cały czas niezmienioną, aktywuj RWK i doładuj.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 11:08
autor: marcz123456
Miałem aktywne bo w apce była wczoraj ważność do któregoś tam 2020 roku, a przyszedł SMS że rwk została wyłączona.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 11:20
autor: Remington
To chyba nie przeczytałeś postów abramsa i moich. Promocja uprawniająca do uzyskania RWK wyłączona, ale ważność konta została bez zmian. Chcesz po kolejnym doładowaniu mieć wydłużone o rok, to musisz ją wcześniej włączyć.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 13:20
autor: 24bis24
Nie musiał nic czytać ponieważ sam przed wakacjami pisał odnośnie doładowania wyjaśniając co i jak. Tak jak piszę tu od dawna osoba pisząca tego typu posty szuka chętnych do dalszej dyskusji uruchamiając ciągle nowe konta.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 14:23
autor: TomLee
Jeżeli po wpisaniu kodu na RWK marcz123456 zasilił numer w ciągu 30 dni to może być to jakiś chwilowy błąd systemu.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 18:15
autor: marcz123456
Na litość.
Włączyłem promocje, doładowałem konto, wydłużyło o rok.

A wczoraj po ponad miesiącu przyszedł SMS że promocja została wyłączona.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 18:50
autor: abrams
marcz123456 pisze:
15 wrz 2019, 18:15
Na litość. Włączyłem promocje, doładowałem konto, wydłużyło o rok.
A wczoraj po ponad miesiącu przyszedł SMS że promocja została wyłączona.
Jeżeli tak było faktycznie, to wg mnie zachodzi przypadek podany przez TomLee "Jeżeli po wpisaniu kodu na RWK marcz123456 zasilił numer w ciągu 30 dni to może być to jakiś chwilowy błąd systemu." Czyli sprawa kwalifikuje się do reklamacji, mają to pewnie wszystko w systemie, więc żądanie przywrócenia RWK (a nawet od dnia rozpatrzenia reklamacji) + cosik w zł na rekompensatę :wink:

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 19:24
autor: biala1991
@marcz123456 ciągle opowiada o smsie informującym o wyłączeniu RWK ale nie napisał jasno, że ważność konta została mu skrócona więc jakby tego.. no.. :D

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 20:01
autor: Remington
marcz123456 pisze:
15 wrz 2019, 18:15
Na litość.
Włączyłem promocje, doładowałem konto, wydłużyło o rok.

A wczoraj po ponad miesiącu przyszedł SMS że promocja została wyłączona.

I co? Ważności konta to nie skraca, wyjaśniło to już kilka osób, więc po co to bicie piany? Nie dziwię się, że 24bis24 dochodzi do takich wniosków.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 21:25
autor: columbo
Słuchajcie, chodzi o ten pakiet 5gb za 5 zł - czytam w regulaminie, że "Pakiet internetowy nie obejmuje pakietowej transmisji danych w ramach usług: MMS, video streaming". Video streaming, to co - chyba nie YT itp.? Chodzi o rozmowy video?

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:15 wrz 2019, 22:05
autor: Karlos20
Pakiety internetowe w Plusie służą do korzystania z transmisji danych na APN: Internet oraz Plus.
Nie obejmuje MMS - ma swój punkt dostępowy, YT będzie działał, w ramach APNu do transmisji danych. Rozmowy video po sieci komórkowej poza APN Internet lub Plus - idą również po innym punkcie dostępowym - kwestia ustawień w urządzeniu.
Tak więc żeby dodatkowo nie płacić, video rozmowę można wykonać na komunikatorach internetowych po ww. punktach dostępowych obejmujące pakiety netowe.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:16 wrz 2019, 06:57
autor: Remington
Video streaming to nie rozmowy głosowe tylko to:
https://www.plus.pl/documents/16/66caa5 ... 13f482cea4
viewtopic.php?t=83404

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:16 wrz 2019, 12:14
autor: marcz123456
TomLee pisze:
15 wrz 2019, 14:23
Jeżeli po wpisaniu kodu na RWK marcz123456 zasilił numer w ciągu 30 dni to może być to jakiś chwilowy błąd systemu.
Faktycznie dziś wróciło do normy i net działa.

Z wami serio nie można się dogadać pozjadali wszystkie rozumy i wielcy znawcy :smt005
Remington,
o bisie nawet nie wspominaj. Ignoruje posty tego pana.

Jak się dostaje takiego SMS
Promocja Rok Waznosci Konta w Plushu zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci.
To chyba mam prawo czuć się zdziwiony zwłaszcza że przy okazji znika LTE

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:16 wrz 2019, 12:40
autor: Remington
marcz123456 pisze:
16 wrz 2019, 12:14
Jak się dostaje takiego SMS
Promocja Rok Waznosci Konta w Plushu zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci.
To chyba mam prawo czuć się zdziwiony zwłaszcza że przy okazji znika LTE

Zgoda, ale już w pierwszym poście otrzymałeś odpowiedź, w kolejnym również, dostałeś nawet kod do sprawdzenia ważności, po czym dalej ciągnąłeś temat RWK nie wiadomo po co. LTE to inna para kaloszy.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:20 wrz 2019, 09:45
autor: columbo
Numer przeniesiony do PlusHa. Nikt tego nie włączał, ale jest aktywny pakiet - "promocja" Plush 1 GB. Czy to normalne, że się włączył? Czy ten pakiet to jest ten, który się cyklicznie odnawia i pobiera 10 zł za 1GB, czy może jakiś inny?
Znalazłem jakiś regulamin.
Jeśli jest włączony pakiet 5GB, to z którego schodzi w pierwszej kolejności?

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:20 wrz 2019, 10:13
autor: Remington
Zaloguj się na ebok.pl tam widać czy pakiety są odnawialne. O ile go widać, bo nie każdy widać.

Kolejność schodzenia danych jest w Plusie zawsze taka sama: od kończącego się najwcześniej.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:28 wrz 2019, 17:56
autor: demo87
Siemka, mam plush na kartę przenioslem numer w czerwcu wykorzystałem 3 miesiące darmowe+ internet na wakacje. Wyłączyłem ten BS, doładowałem konto za 25 i niestety nie mogę właczyć starego pakiety z 10gb internetu. Co robie źle? Komunikat jest że nie można uruchomić, że usługa może sie wykluczać z inna. Wyłączyłem nawet YT za darmo.

Re: [PLUSH] - Dyskusja ogólna

Post:28 wrz 2019, 19:56
autor: Karlos20
demo87: wyłącz pakiet nielimitowanych minut, SMSów i MMSów, bo one kłócą się z pakietem no-limit +10GB. Dodatkowo upewnij się czy masz minimum 25,01 zł na koncie, gdyż przy stanie 0,00 zł net nie będzie działał. Niepotrzebnie wyłączyłeś promo na YT, gdyż nie wpływa na pakiety nielimitowanych minut, SMS i MMS.