DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 108 z 125
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 125
 #1149099  autor: biala1991
 30 kwie 2023, 11:29
Od 1 kwietnia Plus daje 10zł do Empiku za doładowanie cykliczne minimum 20zł. Przed ustawieniem doładowania cyklicznego trzeba zapisać się do promocji wysyłając sms EMPIK pod darmowy nr 80777. Puściłam na dwóch numerach i żadne potwierdzenie nie przychodzi, czy to znaczy że pula kodów (750 szt.) się skończyła?

W regulaminie jest ciekawy zapis, że po spełnieniu warunków "MOŻNA" otrzymać kod do Empiku :D Słabo to wygląda ale i tak potrzebuję doładować na odnowienie pakietu i nie wiem czy czekać na potwierdzenie udziału w promocji, które jakoś nie przychodzi?
 #1149131  autor: biala1991
 01 maja 2023, 10:39
Nikt z tego nie korzystał? Znalazłam w necie jakąś starą promocję Plusa z kodami do Biedronki (ten sam nr sms do aktywacji) i ludzie pisali, że po wyczerpaniu puli przychodziła wiadomość, że promocja zakończona a tutaj głucha cisza, ani potwierdzenia ani zaprzeczenia.
Doładować i tak mam w planie tylko musiałabym zwiększyć kwotę zasilenia do promo 4 doładowania i gratis. Co robić, jak żyć? :D Minął miesiąc od wejścia promocji, pula kodów nieduża i ten brak odzewu na sms nie wróży dobrze
 #1149134  autor: biala1991
 01 maja 2023, 12:03
W BOKu to pewnie nawet nie mają pojęcia o istnieniu tej promocji :) Skoro zainteresowanie nią jest prawie żadne to może nawet ta niewielka pula kodów się nie rozeszła, coś jednak źle działa, bo nie ma żadnej odpowiedzi na sms aktywacyjny a jeśli nie przyszło potwierdzenie zapisu to wątpliwe żeby przyszedł sms z kodem.

Edit.
Tak jak przypuszczałam kontakt z BOKiem to strata czasu. Na pytanie dlaczego nie przychodzi potwierdzenie aktywacji, czy to znaczy, że kody się skończyły konsul arogancko odparł, że tego to on nie wie. Dociśnięty zaczął mi wmawiać, że dostałam odpowiedź "Nieprawidłowe polecenie". W końcu stwierdził, że skoro nie ma potwierdzenia to znaczy, że pula się wyczerpała ale ewidentnie to były jego domysły a nie rzeczowa informacja.
Teraz się dopatrzyłam, że przyszedł sms "Nieprawidłowe polecenie" ale... to była odpowiedź z numeru 8844 na zapis do promocji 4 doładowania i gratis :D Niedawno dyskutowaliśmy tu o błędnie działającym liczniku (u mnie pokazywał 1 doładowanie chociaż powinno być zero) dlatego wczoraj wyłączyłam promocję i próbowałam ją włączyć ponownie ale sms START zwracał właśnie Nieprawidłowe polecenie, udało się zapisać dopiero po wysłaniu INFO. Wg konsula odpowiedź z numeru 8844 dotyczyła promocji z Empikiem i oznacza brak kodów, profesjonalna obsługa :D
 #1149196  autor: biala1991
 03 maja 2023, 09:14
Doładowałam i kod oczywiście nie przyszedł co było do przewidzenia. Zasilam regularnie i kojarzę, że na stronie zawsze jest jakaś badziewna promocja typu doładuj 40zł a dostaniesz bon o wartości 20zł :D Praktycznie jedną promocję zdejmują i wieszają kolejną. Planowany okres działania to często 2 miesiące (Empik od początku kwietnia do końca maja, wcześniej Zalando od początku stycznia do końca lutego) chociaż ten długi okres nie przekłada się na pulę nagród. Wysłałam sms aktywacyjny ostatniego kwietnia i nie udało mi się zapisać do promocji, która ma trwać jeszcze miesiąc tymczasem baner z reklamą tej promocji wciąż wisi na stronie doładowań i jestem przekonana, że będzie kłuł po oczach do końca maja, pomimo że kodów już dawno nie ma.
Uważam, że to perfidnie działanie, tworzenie wrażenia, że w Plusie na okrągło są promocje doładowań. Sama tak myślałam widząc ciągle jakiś baner, kant wychodzi dopiero kiedy chcesz skorzystać z promocji, w której nagrody już dawno się skończyły chociaż Plus udaje, że jest inaczej trzymając baner-widmo jeszcze przez miesiąc.
 #1149369  autor: biala1991
 06 maja 2023, 06:56
Jest 6 maja i tak jak przypuszczałam baner z niedziałającą promocją do Empiku nadal wisi wprowadzając w błąd klientów. I to nie jest kwestia kilkudniowego poźlizgu, trudno uwierzyć, że kody wyczerpały się 30 kwietnia kiedy próbowałam skorzystać promocji. Obstawiam, że to było na początku kwietnia a Plus celowo nie zdejmuje banera i od miesiąca naciąga klientów na "doładowania z e-kodem". Obstawiam też, że ten baner będzie wisiał jeszcze kolejny miesiąc, do końca maja (regulaminowy termin zakończenia promocji).
Czy można coś takiego robić bezkarnie? W promocjach z limitowanymi nagrodami zazwyczaj organizator zobowiązuje się do informacji o wyczerpaniu puli, w przypadku promocji doładowań najprostszym sposobem takiej informacji jest zdjęcie ze strony doładowań banera z reklamą danej promocji. Plus cwaniacko nie zobowiązał się do informowania o wydaniu wszystkich bonów, to daje mu prawo, żeby wprowadzać w błąd kłamliwym banerem do końca terminu zapisanego w regulaminie?
 #1149380  autor: Remington
 06 maja 2023, 10:58
Co odpowiedzieli na Twoją reklamację? Bo zakładam, że zamiast tylko wylewać żale na forum, w pierwszej kolejności uderzyłaś do operatora.

Bo może jak zwykle coś im nie działa, tak było wiele razy i zawsze reklamacje pomagały. A były promocje na plecaki i różne inne gadżety.

Bez oficjalnej odpowiedzi Plusa, że promocja już nie obowiązuje trudno im zarzucić świadome wprowadzanie w błąd (które kwalifikuje się do UOKiK).
 #1149393  autor: biala1991
 06 maja 2023, 17:05
Wysłałam zgłoszenie przez aplikację, w odpowiedzi przyszła instrukcja, że do obsługi trzeba podać nr Pesel. Przegięcie, nie dość, że w aplikacji bez żadnego uzasadnienia pokazują Pesel to jeszcze wysyłając korespondencję przez tą aplikację znów domagają się nru Pesel. Jeśli uważają, że zalogowanie w aplikacji nie jest wystarczającym uwierzytelnieniem to dlaczego udostępniają tam Pesel klienta?

Remington pisze:
06 maja 2023, 10:58
Bo może jak zwykle coś im nie działa, tak było wiele razy i zawsze reklamacje pomagały. A były promocje na plecaki i różne inne gadżety.

Nawet jeśli mają jakiś błąd, który powoduje, że nie przychodzi zwrotka z nr 80777 to po opisywanym wcześniej kontakcie telefonicznym jestem przekonana, że spławią mnie albo pod pretekstem, że nie spełniłam warunku zapisania się do promocji :D albo pod pretekstem wyczerpania puli nagród, które w tego typu promocjach nie są gwarantowane.
 #1149414  autor: Karlos20
 06 maja 2023, 22:05
Window: a czemu byś nie mógł? Stan konta nie jest warunkiem zużywania środków wykupionych już wcześniej, liczy się ważność na wychodzące.
Wielokrotnie w Plusie przy 0,00 mogłem korzystać z no-limitów i internetu, które wcześniej wykupiłem / otrzymałem w promocji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149581  autor: bolek2004
 11 maja 2023, 08:57
W nawiązaniu do moich postów z poprzedniej strony sprawdziłem ostatnio i ten rabat video nic nie pożarł także to jakaś usługa widmo:)
Co do reszty ktoś pisał żeby sprawdzać pod 121, znam ten kod ze starych czasów simplusa, ale albo jestem ślepy albo tam nie ma info o no limicie i dacie ważności, dopiero kod 136 pokazuje co i jak.
 #1149586  autor: Karlos20
 11 maja 2023, 09:58
bolek2004: bo *121# pokazuje stan pakietów stałych i dodatkowych. *136# to pakiety promocyjne i odnawialne. To co się "nie mieści" pod 136 wrzucają pod 121. Wszystko zależy od którego numeru zaczyna się kod aktywacyjny USSD danego pakietu / promocji.
Też dzięki tym kodom odczytujemy, który pakiet netowy jest bezpieczny z lejkiem 32 kbps - 136 to gwarantuje i info o wykorzystanym pakiecie nie znika w porównaniu do kodu 121 (tam wyjątkowo masz przegrodę bonusów GB do zasileń, które też dają lejek po wyczerpaniu limitu).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149596  autor: ptysio
 11 maja 2023, 17:00
ptysio pisze:
26 kwie 2023, 02:33
@ babciagienia1p
Dzięki za podpowiedź. Na razie wysłałem przez formularz kontaktowy ze strony plusa. Mają 30 dni na rozpatrzenie...Rano sprawdzę czat. A da się za darmo ze stacjonarnego (UPC)? Bo mogę jeszcze wykupić w Orange na kartę 1 dzień na komórki za 1zł...
no więc "w drodze wyjątku" odzyskałem 5zł, ale niby wszystko było prawidłowo. Czyli zgodnie z regulaminem mają prawo przedłużyć o pół godziny i pobrać opłatę jak za cały rok. Moim zdaniem to zwykłe złodziejstwo. Powinno być jasno napisane, że te promocje się nie sumują - czyli zawsze dają w sumie tylko rok od aktywacji. Poważnie się zastanawiam, czy by nie zgłosić tego regulaminu do UOKiK.
 #1149601  autor: Karlos20
 11 maja 2023, 17:46
ptysio: pisałem że RWK za 5 zł w Plushu nie sumuje się - testowałem to.
Remington: usługa Ważne Konto sumuje ważność wychodzących, Plush Ważny Rok nie skumuluje tej ważności. Nie liczyłbym na to.
Ważne konto, czyli SMS na numer 80009 - tylko ta opcja sumuje ważność wychodzących, ale musisz za to zapłacić: 10 dób za 5 zł, 30 dób za 15 lub 365 dób za 29 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149637  autor: babciagienia1p
 12 maja 2023, 11:00
Licznik doładowań w promocji 4 doładowania i gratis nadal jest przesunięty. Pokazuje jedno doładowanie więcej niż faktycznie zostało wykonanych. Trzeba korygować o minus 1. Pozostałe funkcje w promocji działają prawidłowo i zgodnie z prawdziwą liczbą doładowań.

------------Edycja_1-----------
Ciekawe jak zareagowaliby na reklamację, że nie przyznano gratisu po czwartym doładowaniu? Jeśli ktoś z Was ma czas i brak zahamowań, może sprawdzić...

-----------Edycja_2-----------
Prawdziwą liczbę doładowań można łatwo sprawdzić już z poziomu konsultanta. W aplikacjach jest zakładka liczba i czas doładowań lub jakoś podobnie.
 #1149652  autor: biala1991
 12 maja 2023, 18:39
babciagienia1p pisze:
12 maja 2023, 11:00
Licznik doładowań w promocji 4 doładowania i gratis nadal jest przesunięty. Pokazuje jedno doładowanie więcej niż faktycznie zostało wykonanych. Trzeba korygować o minus 1. Pozostałe funkcje w promocji działają prawidłowo i zgodnie z prawdziwą liczbą doładowań.
Moim zdaniem licznik błędnie dodaje do liczby doładowań otrzymany gratis dlatego wygląda jakby kolejny gratis wchodził po piątym a nie czwartym doładowaniu tylko skąd klient ma o tym wiedzieć?
Wyłączyłam i włączyłam promocję i jeśli moja teoria się potwierdzi to po tym resecie powinnam dostać gratis prawidłowo a potem wszystko wróci do normy, czyli licznik znów zacznie pokazywać 5te doładowanie :D

babciagienia1p pisze:
12 maja 2023, 11:00
----------Edycja_2-----------
Prawdziwą liczbę doładowań można łatwo sprawdzić już z poziomu konsultanta. W aplikacjach jest zakładka liczba i czas doładowań lub jakoś podobnie.
Aplikacja nie pokazuje gratisów więc nie można tego zweryfikować (przez konsula nie próbowałam).

babciagienia1p pisze:
12 maja 2023, 11:00
-----------Edycja_1-----------
Ciekawe jak zareagowaliby na reklamację, że nie przyznano gratisu po czwartym doładowaniu? Jeśli ktoś z Was ma czas i brak zahamowań, może sprawdzić...
Na forum Plusa jest masa reklamacji, które operator odrzuca twierdząc (skądinąd słusznie), że gratisy wchodzą prawidłowo a klienci żyją w przekonaniu, że zostali oszukani. Plusowi to nie przeszkadza, woli rozpatrywać reklamacje niż usunąć usterkę co wydłuża czas załatwiania innych zgłoszeń.
Moja reklamacja promocji z Empikiem wciąż czeka na odpowiedź.
 #1149706  autor: babciagienia1p
 13 maja 2023, 20:04
biala1991 pisze:
12 maja 2023, 18:39
Moim zdaniem licznik błędnie dodaje do liczby doładowań otrzymany gratis dlatego wygląda jakby kolejny gratis wchodził po piątym a nie czwartym doładowaniu tylko skąd klient ma o tym wiedzieć?
Wyłączyłam i włączyłam promocję i jeśli moja teoria się potwierdzi to po tym resecie powinnam dostać gratis prawidłowo a potem wszystko wróci do normy, czyli licznik znów zacznie pokazywać 5te doładowanie :D

Jeśli jest tak jak piszesz, to tuż przed otrzymaniem gratisu resetuje się popsuty licznik z pięciu do zera. Przeszłam już trzy cykle doładowań na popsutym liczniku. Ciągle dostaję gratis, po zwrocie z INFO => 8844, liczba doładowań - 5. Po przyznanym gratisie wraca liczba doładowań - 1. Gdyby nie było resetu usterki, miałabym już, po ostatnim gratisie, liczba doładowań - 3.

@biala1991 - Twój wywód wygląda bardzo logicznie. Ciekawe czy technicy z Plusa czytają wątek? Może im pomogłaś, a może specjalnie to zostawili, żeby przywiązać populację do kolejnych doładowań?
 #1149713  autor: biala1991
 14 maja 2023, 05:54
Myślę, że w Plusie mają na to wyrąbane, podobnie jak na inne popsute promocje :D Promocja z Empikiem nadal nie zwraca żadnej odpowiedzi na sms EMPIK, baner z reklamą nadal wisi na stronie doładowań i nic z tym nie robią.
W związku z Empikiem musiałam zwiększyć kwotę doładowań co zmniejszyło ich częstotliwość dlatego potwierdzenie mojej teorii odnośnie licznika trochę potrwa.

Tak mi teraz przyszło do głowy, jeśli pula bonów do Empiku się wyczerpała to Plus ich przecież nie wyczaruje i może w ramach rekompensaty dać doładowanie 10zł, które... zdemoluje mi wartość gratisu :D Chyba na forum Plusa o tym czytałam, klient składał reklamację i tytułem przeprosin doładowali mu konto piątakiem. Ten ktoś miał już zebrane 3 doładowania po 30zł a dzięki "wspaniałomyślności" Plusa dostał gratis 5zł :D
 #1149883  autor: Window
 17 maja 2023, 12:20
kupić nowy starter w Plusie i aktywować go,
doładować konto za min. 10 złotych w terminie 30 dni od aktywacji konta,
włączyć promocję, wysyłając bezpłatny SMS pod numer 80099 o treści „Miesiac”.
Użytkownicy otrzymają w ten sposób rozmowy i SMS-y/MMS-y bez limitu oraz pakiet 100 GB. Kwota doładowania nie przepada, podobnie jak niewykorzystane GB z pakietu 100 GB, które mogą zostać wykorzystane w kolejnym miesiącu.

Dodatkowe 200 GB można uzyskać wyrażając zgody na komunikację marketingową - wysyłając SMS o treści „Zgoda” pod numer 80087. W ten sposób nowi użytkownicy otrzymują łącznie paczkę 300 GB z dostępem do sieci 5G Plusa.

Po okresie promocyjnym klienci mogą otrzymywać kolejne paczki gigabajtów. Utrzymując aktywny, cykliczny pakiet Bez Limitu za 35 złotych, klient będzie otrzymywał 100 GB co miesiąc. Po 12 miesiącach nieprzerwanego korzystania z pakietu na jego konto wpłynie bonusowe 300 GB. Łącznie to 1500 GB. Niewykorzystanie gigabajty kumulują się.
https://gsmonline.pl/artykuly/no-limit- ... e-na-karte
  • Strona 108 z 125
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 125
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 125