DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 70 z 125
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 125
 #1118170  autor: Karlos20
 26 cze 2021, 15:38
jogus48:
*147*23# to kod migracyjny. Uwaga: zmiana taryfy kosztuje 5 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119712  autor: biala1991
 04 sie 2021, 19:13
Chyba jednak to nie przyniosło spodziewanego efektu skoro od września wprowadzają nową opłatę, 3zł za brak aktywności bez względu na taryfę.. pojechali po bandzie :D
 #1119714  autor: biala1991
 04 sie 2021, 19:53
Naprawdę nie wiem co mam o tym myśleć, skoro poinformowali o tym z takim wyprzedzeniem to wątpliwe, żeby teraz mieli się wycofać.

Ciekawe po jakim czasie zaczną wyłączać wyczyszczone karty :)
 #1119715  autor: Karlos20
 04 sie 2021, 20:54
biala1991: zgodnie z regulaminem: 90 dni po utracie wychodzących lub wyczerpaniem środków na koncie (stan 0,00). Defacto gdy osiągamy stan konta 0,00, system billingowy Plusa (archaiczny), myśli, że klient nie ma już środków i w cudzysłowie blokuje usługi (ale pozwala wykorzystać środki z ważnych pakietów).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119723  autor: biala1991
 05 sie 2021, 07:16
Karlos20 pisze:
04 sie 2021, 20:54
gdy osiągamy stan konta 0,00, system billingowy Plusa (archaiczny), myśli, że klient nie ma już środków i w cudzysłowie blokuje usługi (ale pozwala wykorzystać środki z ważnych pakietów).

To w końcu system blokuje czy nie blokuje korzystanie z pakietu jeśli stan środków wynosi zero?
Próbowałam wyczyścić konto teleprzelewem, żeby to sprawdzić ale się nie da, musi zostać minimum 3zł. Myślałam, że wykorzystam okazję na numerze, który chciałam zmigrować, zostawiłam równo 5zł na opłatę i zonk.. konto nadal nie jest puste, bo pobrało część opłaty z jakiegoś pakietu kwotowego :D
Poczekałabym do września aż Plus mi "pomoże" zagospodarować to 3zł w związku z brakiem aktywności ale wtedy już skończy mi się ważność pakietu GB :D
 #1119724  autor: Karlos20
 05 sie 2021, 09:14
biala1991: przy 0,00 jeśli nie minęła ważność wychodzących, a mamy aktywne pakiety, np. ważne jeszcze kilka dni, to możemy je wykorzystać, lecz system Plusa ułomnie myśli, że konto jest już zablokowane (a regulamin mówi, iż user gdy osiągnie stan 0,00 czyli wyczerpania wartości konta, wchodzi w okres karencji 90 dni, jakby miał już zablokowane wychodzące).

Jeśli chodzi o uniknięcie opłaty 3 zł w Plusie, każda płatna aktywność (zużycie nawet 1 gr z pakietu kwotowego) powoduje zwolnienie z daniny, czy też również płatna zmiana taryfy, np. z Elastycznej na Nowego Plusha, ale na sprawdzenie tej opcji przyjdzie nam jeszcze poczekać miesiąc.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119784  autor: biala1991
 05 sie 2021, 20:07
Karlos20 pisze:
05 sie 2021, 09:14
regulamin mówi, iż user gdy osiągnie stan 0,00 czyli wyczerpania wartości konta, wchodzi w okres karencji 90 dni, jakby miał już zablokowane wychodzące
A więc to nie jest przypadłość systemu Plusa tylko wynik zapisów ich RŚUT? Nie miałam pojęcia, że tak to działa, czyli co, zasilam konto żeby uzyskać RWK, wydaje wszystkie środki na zakup pakietu np. 120GB za 15zł, na koncie zostaje 0zł i Plus kasuje mi moje RWK i zaczyna liczyć 90dni karencji, po której ma prawo wyłączyć kartę? Chyba tylko w Plusie simka może zostać zdezaktywowana z powodu zerowego salda
 #1119787  autor: Karlos20
 05 sie 2021, 21:19
biala1991: dlatego Plus lojalnie informuje klientów, żeby posiadać na koncie minimum 1 grosz na saldzie. To bezpieczne saldo, aby nie narobić sobie kłopotów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119788  autor: Remington
 05 sie 2021, 21:28
biala1991 pisze:
05 sie 2021, 20:07
Karlos20 pisze:
05 sie 2021, 09:14
regulamin mówi, iż user gdy osiągnie stan 0,00 czyli wyczerpania wartości konta, wchodzi w okres karencji 90 dni, jakby miał już zablokowane wychodzące
A więc to nie jest przypadłość systemu Plusa tylko wynik zapisów ich RŚUT?

Tak jest chyba odkąd wprowadzili pierwszy pakiet internetowy. Czyli raczej przypadłość systemu, którą po prostu wprowadzili do zapisów regulaminowych (czasem taniej zmienić papier niż system).
 #1119800  autor: rudymax
 05 sie 2021, 23:22
Zrobił się mały offtop, ale skoro już to wtrącę swoje trzy grosze, dotyczące okresu karencji. Nie wgłębiałem się w czytanie poszczególnych regulaminów ofert, ale z zestawienia na forum plusa wynika, że okres karencji zależy od taryfy. Najkrótszy jest w taryfie elastyczna - 45 dni, dalej prosto na kartę - 70 dni, w większości pozostałych (może wszystkich) - 365 dni
 #1119802  autor: Karlos20
 05 sie 2021, 23:33
rudymax: to już się zmieniło. Obecnie od 08 stycznia 2021 roku okres karencji to 90 dni. Okres karencji to jednocześnie okres na odbieranie połączeń przychodzących.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119805  autor: rudymax
 05 sie 2021, 23:41
Pewnie masz rację, ale w zestawieniu o którym piszę okresu karencji wcześniej nie było. Tą informację wprowadzili niedawno. Chyba w tym roku. Jeżeli czytają nasze forum, może poprawią.
 #1120657  autor: Karlos20
 22 sie 2021, 18:32
jogus48: jest kilka możliwości, aby mieć bezpieczny lejek 32 kbps w Plushu. Dostępne opcje to:
> (promocja) 201GB za 20 zł czyli 3 pakiety po 67GB po 30 dni
> 5GB za 5 zł co 30 dni
> bonus po doładowaniu konta przy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, ważność uzależniona od nominału doładowania:
* 5-9 zł = 2GB = 5 dni
* 10-24 zł = 4GB = 10 dni
* 25-29 zł = 10GB = 30 dni
* 30-49 zł = 15GB = 30 dni
* 50-99 zł = 25GB = 90 dni
* 100-199 zł = 50GB = 180 dni
* 200 zł i więcej = 100GB = 180 dni.
> inne bonusy darmowe lub płatne, które sprawdzisz ich stan kodem *136#

W zasadzie gdy środki z pakietów sprawdzamy kodem *136# oznacza to, że po jego wykorzystaniu net nie jest dodatkowo płatny, lecz spowolniony do 32 kbps. Wyjątek to Plush Internet Promo BS sprawdzany kodem *121#, który oprócz pakietu GB ma też dodatkowy techniczny pakiet, powodujący obniżenie prędkości netu również do 32 kbps w czasie ważności bonusu.
Inne usługi/promocje, w których lądują pakiety do salda *121# i nie mające pakietu technicznego, np. 5GB na 30 dni za polecanie Plusa/Plusha na kartę, będą generować dodatkowe koszty po ich wykorzystaniu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 70 z 125
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 125
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 125