Ja tylko informuję aby się zastanowić przed aktualizacją bo mogą wystąpić kłopoty.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Wystarczy usunąć cache i zalogować się na nowo.
Tak. Wyczyścić dane apki trza. Wtedy bangla.
Czyszczenie pomogło. Gorzej, że musiałem znaleźć PUK-i do kilku kart aby ponownie się zalogować.
A u mnie na TV się nie chce zalogować
Na telefonie tak ale w telefonie była opcja logowanie danymi icok
W samym TV nie ma tej zakładki.
Na telefonie tak ale w telefonie była opcja logowanie danymi icok
W samym TV nie ma tej zakładki.
Ale chyba nie do iPlus online? Wersji na tv raczej nie wydali.
Polsat go, ten nowy.
Nowe logo.
Aplikacja na Webos LG Oled
Nowe logo.
Aplikacja na Webos LG Oled
To jest wątek o Plusie, a nie o apkach VOD. Napisz w wątku o Ipli.
W okolicach północy to reguła. Ebok też wtedy leży.
14 września wchodzi opłata za brak aktywności na koncie. Zastanawiam się, czy kasa zostanie realnie pobrana już tego dnia (jak to zrobił bank BGŻ swego czasu przy zmianie swoich regulaminów), czy dopiero za miesiąc?
@asdaf
Poniższy zapis sugeruje, że pierwsze pobranie nastąpi od 14 września (choć nie wiadomo od której godziny).
Jeśli ktoś nic nie robił w ciągu poprzedzających 30 dni, to powinien coś płatnego wykonać najpóźniej 13 września.
Poniższy zapis sugeruje, że pierwsze pobranie nastąpi od 14 września (choć nie wiadomo od której godziny).
Jeśli ktoś nic nie robił w ciągu poprzedzających 30 dni, to powinien coś płatnego wykonać najpóźniej 13 września.
Opłata za brak aktywności na koncie będzie pobierana od 14 września 2021 r.
A ja cały czas się łudzę, że w ostatniej chwili się wycofają lub wprowadzą „promocję” wstrzymującą tę opłatę.
Dobrze by było, gdyby się zawczasu reflektowali, choć obawiam się, że:
- opłata wejdzie,
- stracą wielu klientów (a jeszcze więcej kart i polecą w statystykach),
- po jakimś czasie zrobią bilans zysków (opłaty 3 zł) i strat (utracone korzyści od uciekających klientów/kart i straty wizerunkowe oraz rankingowe)
i, mam nadzieję, że wyjdzie im, iż się to im nie opłaca.
(Podobna historia była w Orange, z wprowadzeniem podwyżki o 250-300% za przedłużanie bonusów kilka lat temu.)
- opłata wejdzie,
- stracą wielu klientów (a jeszcze więcej kart i polecą w statystykach),
- po jakimś czasie zrobią bilans zysków (opłaty 3 zł) i strat (utracone korzyści od uciekających klientów/kart i straty wizerunkowe oraz rankingowe)
i, mam nadzieję, że wyjdzie im, iż się to im nie opłaca.
(Podobna historia była w Orange, z wprowadzeniem podwyżki o 250-300% za przedłużanie bonusów kilka lat temu.)
Rzecz w tym, że nikt inny takiej opłaty (skierowanej na czyszczenie konta w majestacie prawa) nie ma. Z wyjątkiem Play Odnowy gdzie jednak w zamian za tę opłatę jest bezterminowa ważność konta i pakietów (w praktyce ograniczona do 13 mies.). Ta opłata w Plusie przy obecnych warunkach przypomina mi tylko jeden podobny ewenement - opłatę za sprawdzenie salda w TM.
Dobrze, że zwracacie na to uwagę, bo żyłam w przekonaniu, że 14 września odpalają licznik nieaktywności a pierwsza opłata zostanie pobrana dopiero w październikuneotele pisze:@asdaf
Poniższy zapis sugeruje, że pierwsze pobranie nastąpi od 14 września (choć nie wiadomo od której godziny).
Jeśli ktoś nic nie robił w ciągu poprzedzających 30 dni, to powinien coś płatnego wykonać najpóźniej 13 września.Opłata za brak aktywności na koncie będzie pobierana od 14 września 2021 r.
Wystarczy raz w m-cu, zadzwonić gdzie kolwiek, tak by zżarło grosika i po sprawie
Banalnie proste mając ileś kart w szufladzie.
Czy tylko mi się wydaje, że historia połączeń w aplikacji została skrócona?
Jest jak było - 30 dni, nie więcej jak ok. 200 pozycji.