DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 85 z 127
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 127
 #1133895  autor: rsig
 18 lip 2022, 22:09
T-Mobile otwarcie pisze że jak skończy się ważność połączeń wychodzących to jeszcze przez 31 dni będą działać przychodzące. A jak to jest w Plusie?
I drugie pytanko, ale już odnośnie wszystkich operatorów - do przywrócenia wychodzących, jeśli wciąż mamy aktywne przychodzące , wystarczy tylko doładować? Nie trzeba dzwonić po BOK-ach, chodzi osobiście do punktu obsługi, itp ceregieli?
 #1133910  autor: Karlos20
 19 lip 2022, 12:24
Plus ostatnio wydłużył okres karencji, czyli okres połączeń przychodzących.
Wynosi on 730 dób (17520 godzin czyli 2 lata), liczony od upływu okresu ważności dla usług wychodzących, po wcześniejszym dokonaniu zasilenia.
Oznacza to, że nawet po aktywacji startera i jego zasileniu za 5 zł, po utracie wychodzących (przy tym nominale minimum po 5 dobach), mamy 2 lata na odbieranie połączeń, a w taryfie Prosto Na Kartę - łącznie 3 lata (rok okresu aktywnego + 2 lata pasywnego). Takie samo działanie będzie również w Plushu gdy po aktywacji promocji "RWK" zasilimy się w ciągu 30 dób od jej aktywacji konto za min. 5 zł.
Z kolei korzystając z oferty "Ważne Konto" ten okres możemy jeszcze bardziej wydłużyć, korzystając z doładowanych środków: 5 zł to 10 dni wychodzących, 15 zł to 30 dni, a za 29 mamy 365 dni, a każdorazowa aktywacja oferty KUMULUJE ważność okresu aktywnego. Więc płacąc raz, możemy mieć aktywny numer w Plusie na kartę praktycznie przez wiele lat, bez zbędnych danin czy wykonywań aktywności na koncie, tym bardziej, że saldo 0,00 nie pozwala na pobranie 3-złotowej daniny z tego tytułu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1133957  autor: biala1991
 20 lip 2022, 19:50
U mnie nie działał kod na sprawdzenie stanu konta, kiedy wreszcie zaskoczył wykonałam krótkie połączenie, bo jutro mija termin pobrania opłaty za nieaktywność. Sprawdzam stan konta... nie zmienił się. Drugie połączenie i to samo.
Pewnie kasa zejdzie z konta jutro, jak już mi naliczą opłatę za brak aktywności :D
 #1133958  autor: asdaf
 20 lip 2022, 20:25
Z pozytywnych skutków awarii: według moich obliczeń zużyłam 10 z 12 GB a według Plusa zużyłem 5 GB . Do tego wykupiłem pakiet 5GB za 5zl według Plusa pakiet kosztował mnie 1zl. :)
 #1133983  autor: 7xx654465
 21 lip 2022, 18:22
Jak zmienię taryfę z nowy plush na elastyczną to czy rwk zostanie przeniesiony, czy ustawi się nowa ważność?
i jeszcze czy za zmiane taryfy zostanie pobrana opłata z 4doładowania gratis, czy z KG?
 #1133987  autor: Karlos20
 21 lip 2022, 21:10
7xx654465: ważność konta głównego zostanie zachowana.
Jeśli nic się u Ciebie nie wysypie na dziurawej platformie billingowej Plusa, to zmiana taryfy powinna zejść z kasy promocyjnej. Może się też okazać, że utracisz część pakietów / promocji po migracji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1134006  autor: Karlos20
 22 lip 2022, 21:38
Ale przy tym stracimy możliwość odpłatnego wydłużenia konta w Elastycznej. Trzeba dezaktywować usługę, odpłatnie wydłużyć konto, a potem znów włączyć usługę. Tak prosto nie ma :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 85 z 127
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 127
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 127