oooo...mądrego to miło posłuchać...👍
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Jasne, przydatna ta „mądrość” gdy sposób dostępny jest tylko dla klientów jednego banku .
I tego nie rozumiem, coraz więcej banków oferuje Moje ID ale to się nie przekłada na możliwość zarejestrowania numeru tym sposobem
Jest jakiś kod aby zmienić taryfę Plus Elastyczna na Plush na kartę?
jogus48:
*147*23# to kod migracyjny. Uwaga: zmiana taryfy kosztuje 5 zł.
*147*23# to kod migracyjny. Uwaga: zmiana taryfy kosztuje 5 zł.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Chyba jednak to nie przyniosło spodziewanego efektu skoro od września wprowadzają nową opłatę, 3zł za brak aktywności bez względu na taryfę.. pojechali po bandzie
Wprowadzili w listopadzie ub.r. Od września to dopiero zaczynają doliczać.
Chociaż od początku mam nadzieję, że w ostatniej chwili to wycofają lub zrobią „promocję”.
Chociaż od początku mam nadzieję, że w ostatniej chwili to wycofają lub zrobią „promocję”.
Naprawdę nie wiem co mam o tym myśleć, skoro poinformowali o tym z takim wyprzedzeniem to wątpliwe, żeby teraz mieli się wycofać.
Ciekawe po jakim czasie zaczną wyłączać wyczyszczone karty
Ciekawe po jakim czasie zaczną wyłączać wyczyszczone karty
biala1991: zgodnie z regulaminem: 90 dni po utracie wychodzących lub wyczerpaniem środków na koncie (stan 0,00). Defacto gdy osiągamy stan konta 0,00, system billingowy Plusa (archaiczny), myśli, że klient nie ma już środków i w cudzysłowie blokuje usługi (ale pozwala wykorzystać środki z ważnych pakietów).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Czyli oferta posiada główny minus playowej odNowy (3 zł za brak płatnej aktywności), za to żadnej z jej zalet.
To w końcu system blokuje czy nie blokuje korzystanie z pakietu jeśli stan środków wynosi zero?
Próbowałam wyczyścić konto teleprzelewem, żeby to sprawdzić ale się nie da, musi zostać minimum 3zł. Myślałam, że wykorzystam okazję na numerze, który chciałam zmigrować, zostawiłam równo 5zł na opłatę i zonk.. konto nadal nie jest puste, bo pobrało część opłaty z jakiegoś pakietu kwotowego
Poczekałabym do września aż Plus mi "pomoże" zagospodarować to 3zł w związku z brakiem aktywności ale wtedy już skończy mi się ważność pakietu GB
biala1991: przy 0,00 jeśli nie minęła ważność wychodzących, a mamy aktywne pakiety, np. ważne jeszcze kilka dni, to możemy je wykorzystać, lecz system Plusa ułomnie myśli, że konto jest już zablokowane (a regulamin mówi, iż user gdy osiągnie stan 0,00 czyli wyczerpania wartości konta, wchodzi w okres karencji 90 dni, jakby miał już zablokowane wychodzące).
Jeśli chodzi o uniknięcie opłaty 3 zł w Plusie, każda płatna aktywność (zużycie nawet 1 gr z pakietu kwotowego) powoduje zwolnienie z daniny, czy też również płatna zmiana taryfy, np. z Elastycznej na Nowego Plusha, ale na sprawdzenie tej opcji przyjdzie nam jeszcze poczekać miesiąc.
Jeśli chodzi o uniknięcie opłaty 3 zł w Plusie, każda płatna aktywność (zużycie nawet 1 gr z pakietu kwotowego) powoduje zwolnienie z daniny, czy też również płatna zmiana taryfy, np. z Elastycznej na Nowego Plusha, ale na sprawdzenie tej opcji przyjdzie nam jeszcze poczekać miesiąc.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
A więc to nie jest przypadłość systemu Plusa tylko wynik zapisów ich RŚUT? Nie miałam pojęcia, że tak to działa, czyli co, zasilam konto żeby uzyskać RWK, wydaje wszystkie środki na zakup pakietu np. 120GB za 15zł, na koncie zostaje 0zł i Plus kasuje mi moje RWK i zaczyna liczyć 90dni karencji, po której ma prawo wyłączyć kartę? Chyba tylko w Plusie simka może zostać zdezaktywowana z powodu zerowego salda
biala1991: dlatego Plus lojalnie informuje klientów, żeby posiadać na koncie minimum 1 grosz na saldzie. To bezpieczne saldo, aby nie narobić sobie kłopotów.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Tak jest chyba odkąd wprowadzili pierwszy pakiet internetowy. Czyli raczej przypadłość systemu, którą po prostu wprowadzili do zapisów regulaminowych (czasem taniej zmienić papier niż system).
Zrobił się mały offtop, ale skoro już to wtrącę swoje trzy grosze, dotyczące okresu karencji. Nie wgłębiałem się w czytanie poszczególnych regulaminów ofert, ale z zestawienia na forum plusa wynika, że okres karencji zależy od taryfy. Najkrótszy jest w taryfie elastyczna - 45 dni, dalej prosto na kartę - 70 dni, w większości pozostałych (może wszystkich) - 365 dni
rudymax: to już się zmieniło. Obecnie od 08 stycznia 2021 roku okres karencji to 90 dni. Okres karencji to jednocześnie okres na odbieranie połączeń przychodzących.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Pewnie masz rację, ale w zestawieniu o którym piszę okresu karencji wcześniej nie było. Tą informację wprowadzili niedawno. Chyba w tym roku. Jeżeli czytają nasze forum, może poprawią.
Jak włączyć lejek w Plushu na kartę?
jogus48: jest kilka możliwości, aby mieć bezpieczny lejek 32 kbps w Plushu. Dostępne opcje to:
> (promocja) 201GB za 20 zł czyli 3 pakiety po 67GB po 30 dni
> 5GB za 5 zł co 30 dni
> bonus po doładowaniu konta przy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, ważność uzależniona od nominału doładowania:
* 5-9 zł = 2GB = 5 dni
* 10-24 zł = 4GB = 10 dni
* 25-29 zł = 10GB = 30 dni
* 30-49 zł = 15GB = 30 dni
* 50-99 zł = 25GB = 90 dni
* 100-199 zł = 50GB = 180 dni
* 200 zł i więcej = 100GB = 180 dni.
> inne bonusy darmowe lub płatne, które sprawdzisz ich stan kodem *136#
W zasadzie gdy środki z pakietów sprawdzamy kodem *136# oznacza to, że po jego wykorzystaniu net nie jest dodatkowo płatny, lecz spowolniony do 32 kbps. Wyjątek to Plush Internet Promo BS sprawdzany kodem *121#, który oprócz pakietu GB ma też dodatkowy techniczny pakiet, powodujący obniżenie prędkości netu również do 32 kbps w czasie ważności bonusu.
Inne usługi/promocje, w których lądują pakiety do salda *121# i nie mające pakietu technicznego, np. 5GB na 30 dni za polecanie Plusa/Plusha na kartę, będą generować dodatkowe koszty po ich wykorzystaniu.
> (promocja) 201GB za 20 zł czyli 3 pakiety po 67GB po 30 dni
> 5GB za 5 zł co 30 dni
> bonus po doładowaniu konta przy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, ważność uzależniona od nominału doładowania:
* 5-9 zł = 2GB = 5 dni
* 10-24 zł = 4GB = 10 dni
* 25-29 zł = 10GB = 30 dni
* 30-49 zł = 15GB = 30 dni
* 50-99 zł = 25GB = 90 dni
* 100-199 zł = 50GB = 180 dni
* 200 zł i więcej = 100GB = 180 dni.
> inne bonusy darmowe lub płatne, które sprawdzisz ich stan kodem *136#
W zasadzie gdy środki z pakietów sprawdzamy kodem *136# oznacza to, że po jego wykorzystaniu net nie jest dodatkowo płatny, lecz spowolniony do 32 kbps. Wyjątek to Plush Internet Promo BS sprawdzany kodem *121#, który oprócz pakietu GB ma też dodatkowy techniczny pakiet, powodujący obniżenie prędkości netu również do 32 kbps w czasie ważności bonusu.
Inne usługi/promocje, w których lądują pakiety do salda *121# i nie mające pakietu technicznego, np. 5GB na 30 dni za polecanie Plusa/Plusha na kartę, będą generować dodatkowe koszty po ich wykorzystaniu.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam