DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 103 z 127
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 127
 #1145208  autor: babciagienia1p
 09 mar 2023, 17:49
@marek-20
Nie stracisz. PromoBS dodaje GB przy doładowaniach. Wystarczy, że aktywujesz przed doładowaniem. W innym czasie może być wyłączona.
Myślę, że to jednak nie to. Zadzwoń po prostu do BOK-u. Najlepiej z karty innej sieci i powiedz o sytuacji.
babciagienia1p pisze:
03 mar 2023, 18:17
Możesz napisać też na bok.plus.pl/forum lub na Live Chat w aplikacji mobilnej (zakładka "centrum informacji").
 #1145214  autor: marek-20
 09 mar 2023, 18:16
Skontaktowałem się z bok. Aby włączyć ten pakiet rejestracja nr musi być na dokument ukraiński.
Dajcie znać czy wogole ktoś z was korzysta z tego pakietu i ma nr zarejestrowany na dokument polski?
 #1145219  autor: babciagienia1p
 09 mar 2023, 18:34
@marek-20
Ja korzystam. Od prawie roku. Zamierzałam odnowić kolejny raz 16 marca 2023. Dziwne. Przeczytaj §1 pkt.1 regulaminu. Nie trzeba było mieć ukraińskiego dokumentu. Nigdy nie miałam żadnych problemów z aktywacją. Zablokowali bez zmiany regulaminu? Ktoś jeszcze może potwierdzić blokadę? Chociaż zwrotny SMS rzeczywiście wskazywałby na blokadę...
https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... sja_II.pdf

----------------Edycja------------------
Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj będę w miejscu gdzie mam kolejną kartę Plusha bez odpowiedniej kwoty potrzebnej do aktywacji. Spróbuję wysłać SMS aktywacyjny. Zobaczę jaki komunikat wróci...
 #1145225  autor: MariuszY
 09 mar 2023, 19:23
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 18:34
Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj będę w miejscu gdzie mam kolejną kartę Plusha bez odpowiedniej kwoty potrzebnej do aktywacji. Spróbuję wysłać SMS aktywacyjny. Zobaczę jaki komunikat wróci...
Właśnie przeprowadziłem taki eksperyment na niedawno aktywowanej karcie - info zwrotne przyszło: "Nie posiadasz wystarczających środków...". Zgłoszenia do promocji nie odrzucili, ale nie daje to jednak gwarancji, że wystarczająca ilość środków byłaby rzeczywiście wystarczająca do aktywacji promocji.
 #1145228  autor: babciagienia1p
 09 mar 2023, 19:45
@marek-20 @MariuszY
U mnie taka sama odpowiedź. Karta zarejestrowana po 24 lutego 2022. Komunikat raczej wskazuje, że nie ma blokady "na dokument ukraiński".
@marek-20
Kiedy była zarejestrowana Twoja karta? Czy przed rozpoczęciem agresji Rosji na Ukrainę? Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden powód. Może masz zawieszony jakiś nieopłacony pakiet NL i trzeba go dezaktywować? Jeśli nie, próbowałabym pisać o uruchomienie promocji w podanych wyżej kanałach, jeszcze raz zadzwoniłabym do BOK-u. Może trafi się bardziej przyjazny konsultant...
 #1145231  autor: marek-20
 09 mar 2023, 20:00
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 19:45
@marek-20 @MariuszY
U mnie taka sama odpowiedź. Karta zarejestrowana po 24 lutego 2022. Komunikat raczej wskazuje, że nie ma blokady "na dokument ukraiński".
@marek-20
Kiedy była zarejestrowana Twoja karta? Czy przed rozpoczęciem agresji Rosji na Ukrainę? Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden powód. Może masz zawieszony jakiś nieopłacony pakiet NL i trzeba go dezaktywować? Jeśli nie, próbowałabym pisać o uruchomienie promocji w podanych wyżej kanałach, jeszcze raz zadzwoniłabym do BOK-u. Może trafi się bardziej przyjazny konsultant...
Próbowałem na dwóch numerach jednym zarejestrowanym duzo przed 24.02.2022 i drugim zarejestrowanym już po tej dacie. Na obu ten sam komunikat.
Nie mam żadnego pakietu NL.

Może lepiej napisać reklamację?
Dzięki za probe
 #1145233  autor: marek-20
 09 mar 2023, 20:04
MariuszY pisze:
09 mar 2023, 19:23
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 18:34
Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj będę w miejscu gdzie mam kolejną kartę Plusha bez odpowiedniej kwoty potrzebnej do aktywacji. Spróbuję wysłać SMS aktywacyjny. Zobaczę jaki komunikat wróci...
Właśnie przeprowadziłem taki eksperyment na niedawno aktywowanej karcie - info zwrotne przyszło: "Nie posiadasz wystarczających środków...". Zgłoszenia do promocji nie odrzucili, ale nie daje to jednak gwarancji, że wystarczająca ilość środków byłaby rzeczywiście wystarczająca do aktywacji promocji.
Próbowałem na dwóch numerach jednym zarejestrowanym duzo przed 24.02.2022 i drugim zarejestrowanym już po tej dacie. Na obu ten sam komunikat. Przy czym na tym zarejestrowanym po 24.02 nie było na koncie tych 30 zł, więc wskazuje to że na waszych nie ma blokady.
 #1145237  autor: babciagienia1p
 09 mar 2023, 20:30
@marek-20
To jest bardzo dziwne... Jeszcze jedno pytanie - numery rejestrowałeś na dowód osobisty czy na paszport? No nie mam innych patentów. Skąd akurat u Ciebie - personalnie (dwie karty) - ta blokada?
Reklamacji chyba nie ma co pisać, bo odpowiedź "nie jest Pan Ukraińcem" nasuwa się sama. Lepiej próbować ponownej aktywacji kanałami kontaktu.
 #1145241  autor: marek-20
 09 mar 2023, 21:14
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 20:30
@marek-20
To jest bardzo dziwne... Jeszcze jedno pytanie - numery rejestrowałeś na dowód osobisty czy na paszport? No nie mam innych patentów. Skąd akurat u Ciebie - personalnie (dwie karty) - ta blokada?
Reklamacji chyba nie ma co pisać, bo odpowiedź "nie jest Pan Ukraińcem" nasuwa się sama. Lepiej próbować ponownej aktywacji kanałami kontaktu.
Numery rejestrowane na dowód. Spróbuję zadzwonić bo przez chat live dostałem dwukrotnie tą samą odpowiedz
 #1145249  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 02:53
@marek-20
Dręczy mnie ta dziwna sytuacja. Przepraszam za kolejne, być może naiwne i głupie, pytania.
1) Jaki komunikat wraca po wysłaniu kodu *147#?
2) Czy masz konto ważne na połączenia wychodzące? *100# i *121#.
3) Może trzeba dezaktywować promocję Plush Ważny RoK, jeśli wcześniej była aktywowana - *121*00*365#? Bez obaw. Dezaktywacja pozostawia ważność konta bez zmian.
4) Chwilowa dezaktywacja PromoBS nie skasuje Ci GB - *136*00*01#.
 #1145256  autor: marek-20
 10 mar 2023, 07:46
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 02:53
@marek-20
Dręczy mnie ta dziwna sytuacja. Przepraszam za kolejne, być może naiwne i głupie, pytania.

Spoko, nie.ma głupich pytan :)

1) Jaki komunikat wraca po wysłaniu kodu *147#?

Aktywna taryfa to Nowy Plush i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu

2) Czy masz konto ważne na połączenia wychodzące? *100# i *121#.

Połączenia wychodzące do 2024

Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

3) Może trzeba dezaktywować promocję Plush Ważny RoK, jeśli wcześniej była aktywowana - *121*00*365#? Bez obaw. Dezaktywacja pozostawia ważność konta bez zmian.

Nie mam aktywnej

4) Chwilowa dezaktywacja PromoBS nie skasuje Ci GB - *136*00*01#.

Dezaktywacja nic nie dala
@babciagienia1p bardzo dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Odpowiedzi na Twoje pytania powyżej. Zadzwoniłem pod 601102601, trochę trwała rozmowa, konsultant nawet musiał się konsultować z inną osobą bo powiedział że dziwna sytuacja bo spełniam wszystkie warunki promocji, która nadal obowiązuje i nie ma zapisu wykluczającego osobę bez dokumentu ukrainskiego/obywatelstwa. Jednak nie mógł rozwiązać problemu ze swojego poziomu. Muszę złożyć reklamację. Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji? Bo nie uśmiecha mi się czekać 30 dni
 #1145257  autor: marek-20
 10 mar 2023, 07:46
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 02:53
@marek-20
Dręczy mnie ta dziwna sytuacja. Przepraszam za kolejne, być może naiwne i głupie, pytania.

Spoko, nie.ma głupich pytan :)

1) Jaki komunikat wraca po wysłaniu kodu *147#?

Aktywna taryfa to Nowy Plush i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu

2) Czy masz konto ważne na połączenia wychodzące? *100# i *121#.

Połączenia wychodzące do 2024

Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

3) Może trzeba dezaktywować promocję Plush Ważny RoK, jeśli wcześniej była aktywowana - *121*00*365#? Bez obaw. Dezaktywacja pozostawia ważność konta bez zmian.

Nie mam aktywnej

4) Chwilowa dezaktywacja PromoBS nie skasuje Ci GB - *136*00*01#.

Dezaktywacja nic nie dala
@babciagienia1p bardzo dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Odpowiedzi na Twoje pytania powyżej. Zadzwoniłem pod 601102601, trochę trwała rozmowa, konsultant nawet musiał się konsultować z inną osobą bo powiedział że dziwna sytuacja bo spełniam wszystkie warunki promocji, która nadal obowiązuje i nie ma zapisu wykluczającego osobę bez dokumentu ukrainskiego/obywatelstwa. Jednak nie mógł rozwiązać problemu ze swojego poziomu. Muszę złożyć reklamację. Czy jest jakiś sposób na przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji? Bo nie uśmiecha mi się czekać 30 dni
 #1145275  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 11:12
marek-20 pisze:
10 mar 2023, 07:46
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

Co to za wynalazki? U mnie czegoś takiego, z wyjątkiem BIG single, nie ma...
Ok. Limit danych w roamingu nie powinien chyba wadzić, ale 50GB/180 dni? Video na maxa/180 dni? Czy nie aktywowałeś czegoś w okolicach połowy stycznia?
 #1145282  autor: marek-20
 10 mar 2023, 11:54
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 11:12
marek-20 pisze:
10 mar 2023, 07:46
Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 02-04-2023 15:19, Video na maxa/180 dni (10055060 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush50GB/180 dni (40840200 KBYTES) 13-06-2023 19:03, Plush Non stop BIG single (999999999 KBYTES) 13-06-2023 19:03

Co to za wynalazki? U mnie czegoś takiego, z wyjątkiem BIG single, nie ma...
Ok. Limit danych w roamingu nie powinien chyba wadzić, ale 50GB/180 dni? Video na maxa/180 dni? Czy nie aktywowałeś czegoś w okolicach połowy stycznia?
żadne wynalazki :P to jest tylko pakiet 50 gb itp. za doładowanie konta za 100 zł. poza tym na pozostałych numerach na ktorych probowałem - nie ma tych "wynalazków".

powiedz mi czy widac u Ciebie ten pakiet dla Ukrainy w apce iplusa, sms (gdziekolwiek)? Bo u mnie nigdzie nic nie widac ani tego pakietu ani jego skladowych tj. ile zostało GB, do kiedy; że mam darmowe rozmowy, smsy, mmsy. Nie widac składowych pakietu tak jak przy innych normalnych pakietach bezlimitowych. Nie widze nic oprocz pobranej kasy za pakiet. czy to normalne?
 #1145285  autor: babciagienia1p
 10 mar 2023, 12:05
@marek-20
Pod kodem *136# widzę:
"Pakiet UA na 90 dni (1 000 minut) (Limit 27,46 GB, w tym limit UE 5,75 GB) 16-03-2023 07:43" itd. O setkach GB z 1 500 GB nie wspomnę.
Jak nie widzisz, a pobrali kasę, możliwe że "wajchowy" włączył Ci pakiet UA do końca ważności konta głównego. Na Twoim miejscu poczekałabym kilka... chwil, a potem potestowałabym jakąś aktywność (2 sekundy rozmowy, SMS?) Ciekawe czy pobiorą środki z KG lub PromoZł?
  • Strona 103 z 127
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 127
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 127