Masz, na myśli samo wyłączenie danych komórkowych czy tryb samolotowy? To pierwsze u mnie nie pomagało a restart telefonu działał więc nie miałam problemu
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
biala1991: tryb samolotowy, wówczas telefon jest odcinany od sieci komórkowej (wifi w tym trybie będzie działać).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Wszystko zależy od telefonu. W jednym wystarczy wyłączyć dane mobilne by zakończyć sesję, w drugim trzeba włączyć tryb samolotowy (tak, WiFi w nim działa o ile zostanie włączone, to też kwestia aparatu).
Uogólniając to cała komunikacja lokalna (wifi, bluetooth, NFC) działa w trybie samolotowym, tylko trzeba ją ręcznie włączyć po uaktywnieniu tego trybu.
W jaki sposób najtaniej uniknąć opłaty za brak aktywności?
Wykonać połączenie warte 1 grosz.
A jak jest pakiet kwotowy?
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Wtedy chyba sms na zagraniczny numer wyjdzie najtaniej.
Zależy od tego, czy pakiet był opłacony.
Jeśli TAK, to każda kwota/jednostka pobrana z tego pakietu, jest działalnością płatną i zwalnia z karnej opłaty 3 zł.
Jeśli pakiet kwotowy był darmowy, to pozostaje:
- wykonać najkrótsze możliwe połączenie głosowe na numer zagraniczny (w sieci można znaleźć numer np. do jakiegoś niemieckiego urzędu),
- wysłać SMS za granicę (choć minimalne zagraniczne połączenie głosowe powinno być znacznie tańsze).
Błąd w rozumowaniu. Taktowanie to 30 sekund, czyli poleci 50 groszy i połączenie nie musi być najkrótsze możliwe tylko do pół minuty.
SMS tańszy, bo to koszt 31 groszy.
Oczywiście mowa o UE+EOG.
Podwyżki opłat cennikowych:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... -megabajty
Wygląda na to, że ominęły Plusha.
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... -megabajty
Wygląda na to, że ominęły Plusha.
W taryfach Plushowych jest zmiana, dla niektórych nawet na lepsze - okres ważności dla usług przychodzących wydłużony zostanie do 730 dni (2 lat), co jest zaletą dla numerów "w szufladzie".
Poniekąd tak, ale niekoniecznie da to 2 lata przychodzących. Ich regulamin pozwala Plusowi je zablokować w okresie karencji, korzyścią jest wtedy możliwość odzyskania numeru po doładowaniu.
Przypuszczam jednak, że chodzi w tym o to by nie rozwiązywać umowy przez 2 lata (i tym samym nie stawiać kwoty salda jako zdatnej do odzyskania) tylko pobierać po 3 zł przez 2 lata za brak aktywności. Widocznie policzyli, że wygasające numery mają zazwyczaj poniżej 72 zł na koncie.
Przypuszczam jednak, że chodzi w tym o to by nie rozwiązywać umowy przez 2 lata (i tym samym nie stawiać kwoty salda jako zdatnej do odzyskania) tylko pobierać po 3 zł przez 2 lata za brak aktywności. Widocznie policzyli, że wygasające numery mają zazwyczaj poniżej 72 zł na koncie.
Ostatnio dostałem takiego SMSa:
Korzystam jak narazie tylko z pakietu 80 GB, więc się nie dziwię. Ale w sumie może i dobrze że zaczęli ostrzegać użytkowników o pobraniu opłatyZgodnie z cennikiem za 10 dni pobierzemy oplate za brak aktywnosci na koncie. Aby jej uniknac skorzystaj ze swoich srodkow, zakupionego pakietu lub zasil konto.
10 dni !? - kawał czasu. Mam kartę Plusha którą ostatnio użyłem 29. grudnia niestety do tej pory smsa nie otrzymałem.
Jeśli już zdecydowali się ostrzegać, to w ich interesie jest, aby robić to jak najszybciej.
Jeśli klient zdecyduje się wykonać minimalną płatną aktywność np. 20 dnia od ostatniej rozmowy ( a nie 29. dnia), to od tego 20-tego dnia rozpoczyna się liczenie kolejnego cyklu.
W rezultacie Plus szybciej kasuje (choćby minimalne) środki klienta.
Jeśli klient zdecyduje się wykonać minimalną płatną aktywność np. 20 dnia od ostatniej rozmowy ( a nie 29. dnia), to od tego 20-tego dnia rozpoczyna się liczenie kolejnego cyklu.
W rezultacie Plus szybciej kasuje (choćby minimalne) środki klienta.
Numer, na którym ostatnie połączenie zostało wykonane 24.12.2021 też żadnego smsa ostrzegawczego nie dostał. Z tym, że ja na początku stycznia robiłam jeszcze przelew sms, bardzo możliwe, że to zostało potraktowane jako aktywność i zapoczątkowało nowy cykl, jednak wolę nie sprawdzać i pyknę "rozmowę"
Przelew wychodzący czy przychodzący? Jeśli wychodzący to zapłaciłaś prowizję za niego, więc „kara” się nie należy.
Wychodzący oczywiście ale połączenie już wykonałam więc nie sprawdzę czy przelew sms zostałby zaliczony
Może Plus wysyła przypomnienia a Plush nie.