DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 83 z 127
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 127
 #1130080  autor: Karlos20
 04 kwie 2022, 13:31
babciagienia1p: bo no-limit i 20 GB z 5G również objęty jest rabatem w Plushu. No i nie trzeba dezaktywować Internet Promo BS, aby mieć RWK po doładowaniu od aktywacji promocji - promocje łączą się ze sobą. Po prostu będzie więcej środków internetowych do wykorzystania, a że ich ważność jest krótka po doładowaniu za 5 zł - trudno. Można mieć więcej neta za darmo bez wysiłku.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130083  autor: trifek
 04 kwie 2022, 14:04
Przepraszam jeśli marudzę, ale nie znam się na preepaidach :) Dziękuje za pomoc :)
Z tego numeru mam już wydzwonione przeszło 2h :) Za każdym razem przychodzi komunikat o koszcie połączenia 0 zł :)

"Promo BS kodem *136*00*01#." - co to jest?:)
NIe do końca rozumiem, czy mam teraz doładować - czy czekać na po 1 maja?:)


Przy okazji mam jeszcze 2 pytania:
1. Czy jest możliwość zablokowania połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych?
2. W jaki sposób wyłączyć powiadomienia o opłacie po każdym połączeniu?
3. Czy dla iPhone idzie już włączyć WiFiCalling?
 #1130093  autor: babciagienia1p
 04 kwie 2022, 15:32
@trifek
To znaczy, że po przeniesieniu działa również darmowy NL + 20 GB 5G.
Promo BS
https://api.plushbezlimitu.pl/jcr/files ... 4-2020.pdf
wykluczała się z promocjami NL. Dlatego, do tej pory należało ją wyłączyć, aby aktywowały się promocje NL. Jeśli zależy Ci na 2 GB na 120 godzin (i tak raczej będą "przykryte przez 100 i 200 GB), to wyłącz Promo BS po doładowaniu za 5,- zł.
Doładować za minimum 5,- zł musisz PRZED 1 maja 2022 godz. 08:00. Tylko wtedy dopełni się warunek aktywowanej promocji RWK i konto będzie ważne 8 760,- godzin od doładowania.

W tematach z pytań 1,2,3 nie jestem zbyt biegła. Może pomoże ktoś inny?
 #1130099  autor: 3G
 04 kwie 2022, 17:07
1. To chyba na poziomie telefonu, a nie sieci trzeba?
2. Kiedyś tak się wyłączało, nie wiem jak teraz: *101*11*06#
3. Ponoć VoLTE działa, Wi-Fi calling chyba nie.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1130110  autor: trifek
 04 kwie 2022, 20:47
Ok, teraz mam aktywne:
Aktywne promocje: Rok Waznosci Konta w Plushu 01-05-2022 08:46, Pakiet 100 GB na 30 dni Plush (100 GB) 01-05-2022 08:15, Social free/30 dni 01-05-2022 08:13, Bez limitu i 20GB 5G (Limit 20 GB, w tym limit UE 5,57 GB) 01-05-2022 08:11, Pakiet 200 GB / 30 dni (192,77 GB) 01-05-2022 08:07, 4 doladowania i gratis, Rabat Video 30 dni, Rabat 100% na 3 miesiace 07-07-2022 01:50.

Czyli teraz wszystko jest ok? :)

W aplikacji pokazuje mi takie pozycje:
- Bez limitu i 20GB 5G w UE i w Polsce - usługa aktywna 5.57GB
- Internet Bez limitu i 20GB 5G w Polsce - usługa aktywna 14,4GB

czyli jest limit na internet 5G na 5,5GB - a reszta to LTE?
 #1130118  autor: babciagienia1p
 04 kwie 2022, 22:34
trifek pisze:
04 kwie 2022, 20:47
Aktywne promocje: Rok Waznosci Konta w Plushu 01-05-2022 08:46 ... Czyli teraz wszystko jest ok? :)

Tak. Jeśli promocja RWK została świadomie aktywowana przez Ciebie, pamiętaj żeby doładować za minimum 5,- zł przed powyższym terminem. Dla pewności można przed doładowaniem, kontrolnie, wysłać kod USSD *136*11*10#.
 #1130121  autor: babciagienia1p
 04 kwie 2022, 22:53
@Remington
Trzeba się spinać, ale z innym terminem (źle doradziłam powyżej).
Ten termin to ważność konta spod kodu *100#. O ile pamiętam, @trifek ma ją krótszą o kilkadziesiąt minut niż promocję RWK, więc jeśli nie doładuje przed terminem *100# w czasie aktywnej promocji RWK, będzie trzeba doładować dwa razy po 5,- zł.
Ogólnie - jeśli jest aktywowana promocja RWK, warto doładować przed upływem terminu RWK, jednak trzeba mieć ważne wychodzące.
https://api.plushbezlimitu.pl/jcr/files ... Plushu.pdf
 #1130122  autor: 3G
 04 kwie 2022, 23:43
Można mieć aktywną promocję RWK bez wychodzących. Ba, można ją nawet włączyć mając zablokowane wychodzące - ale przez aplikację, kodem chyba nie pójdzie. Robiłem tak nie raz.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1130218  autor: adacomp
 07 kwie 2022, 18:02
Uwaga na darmowe pakiety 500 minut na ukrainę *121*11*9999# oraz 10GB na 30 dni *136*11*9999# , korzystanie z nich nie idzie jako aktywność na koncie i jest pobierana opłata za jej brak. Aby tego uniknąć trzeba aktywować i/lub skorzystać z płatnego pakietu albo zasilić konto lub wysłać sms/zadzwonić ze środków na koncie głównym albo wybupionym płatnym pakiecie. Te 500 minut za darmo są tylko na UA a do PL idzie normalnie z konta . sprawdzone przed chwilą , poszło kilka sekund na inny numer Plusa i zeszło z konta głównego a nie jak kłamią że 500 minut też jest w PL.
 #1130220  autor: surface123
 07 kwie 2022, 20:33
"Bezpłatny pakiet „500 minut w Polsce i do Ukrainy” dostępny jest dla obywateli Ukrainy, którzy zarejestrują starter od Plusa lub Plusha na ukraiński dokument ze zdjęciem."

Zarejestrowane na dokument z Ukrainy czy Polak chciał przyjanuszować ;) ?
 #1130228  autor: mariusz9a
 08 kwie 2022, 09:35
adacomp pisze:
07 kwie 2022, 18:02
Uwaga na darmowe pakiety 500 minut na ukrainę *121*11*9999# oraz 10GB na 30 dni *136*11*9999# , korzystanie z nich nie idzie jako aktywność na koncie i jest pobierana opłata za jej brak. Aby tego uniknąć trzeba aktywować i/lub skorzystać z płatnego pakietu albo zasilić konto lub wysłać sms/zadzwonić ze środków na koncie głównym albo wybupionym płatnym pakiecie. Te 500 minut za darmo są tylko na UA a do PL idzie normalnie z konta . sprawdzone przed chwilą , poszło kilka sekund na inny numer Plusa i zeszło z konta głównego a nie jak kłamią że 500 minut też jest w PL.
Ameryki nie odkryłeś. Skoro pakiet jest darmowy, to o jakiej płatnej aktywności miałaby być w jego przypadku mowa? ;-)
 #1130253  autor: Karlos20
 08 kwie 2022, 20:50
Uważałbym na każdą usługę w Plusie na kartę (Plush), na którą otrzymaliśmy rabat / z ceną 0 zł. Więc nawet osoby, które przeniosły numer do Plusa i włączyły wybrane no-limity na 3 okresy 30-dobowe, też grozi 3-złotowa danina. Zalecam posiadać zerowy stan konta. Ważne: przy zerowym stanie konta nadal działa net.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130254  autor: babciagienia1p
 08 kwie 2022, 21:12
@Karlos20
Dwa numery przeniesione do Plusha. BzP (NL + 15 GB) uruchomione. Jeden w trzecim okresie rozliczeniowym (aktywność - tylko transmisja danych), drugi w drugim (rozmowy, SMS-y, transmisja). Daniny, jak na razie, nie pobrało. Może dlatego, że równolegle działają też bezpłatne pakiety 200 +100 GB...
 #1130258  autor: biala1991
 09 kwie 2022, 06:48
A u mnie taka sytuacja, z numeru bez żadnego pakietu wysłałam smsa. Chciałam sprawdzić działanie systemu Plusa, bo wiele osób pisze, że pomimo posiadania środków na koncie promocyjnym opłaty, np. za NL są w całości pobierane z konta głównego, co jest niezgodne z zasadami. U mnie opłata za sms zeszła prawidłowo czyli z konta promocyjnego, zaglądam do billingu a przy tym smsie koszt 0zł. Czy wysłanie tego smsa będzie uznane za płatną aktywność czy nie skoro system pokazuje go jako bezpłatny? :)
 #1130261  autor: neotele
 09 kwie 2022, 11:09
@biala1991
System Plusa to ostatnio błąd na błędzie. Twój przypadek jest tego potwierdzeniem.
Skoro jesteś pewna, że cokolwiek zeszło z konta głównego, to znaczy że system bilingowy szwankuj (bo powinien pokazać pobraną opłatę).
A skoro opłata została na pewno pobrana, to jest to działalność płatna (abstrahując od wadliwie działającego bilingu).
Na wszelki wypadek (aby mieć podkładkę pod ew. reklamację) zgłosiłbym błąd systemu bilingowego do [email protected] .
 #1130264  autor: biala1991
 09 kwie 2022, 12:50
neotele pisze:
09 kwie 2022, 11:09
@biala1991
Skoro jesteś pewna, że cokolwiek zeszło z konta głównego, to znaczy że system bilingowy szwankuj (bo powinien pokazać pobraną opłatę).

Nie zeszło z konta głównego tylko promocyjnego (i to prawidłowe działanie systemu, bo środki promocyjne mają pierwszeństwo). Chodzi o to, że płatne usługi (sms/połączenie), za które opłata została pobrana z konta promocyjnego pokazują się w billingu jako usługi darmowe, pytanie czy system uzna je za płatną aktywność? Taki trochę absurd, zapłaciłam za usługę, w billingu usługa wyświetla koszt 0zł więc system raczej nie zaliczy jej do płatnej aktywności :)
  • Strona 83 z 127
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 127
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 127