DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 106 z 125
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 125
 #1145683  autor: Karlos20
 15 mar 2023, 15:01
Klasyczna sytuacja - rozliczanie danych z opóźnieniem i późniejsze wejście lejka, a w tym czasie można zassać kilkadziesiąt GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145689  autor: MariuszY
 15 mar 2023, 15:23
Mi wygląda to raczej na czyszczenie systemu z zawieszonych pakietów (bo te moje to jeszcze pozostałość po zeszłorocznych aktywacjach). Właśnie wystukałem *136# na trzech kartach i... na jednej pakiet znikł :( Sprawdźcie swoje zachomikowane gigsy.
 #1145692  autor: neotele
 15 mar 2023, 15:53
babciagienia1p pisze:
09 mar 2023, 00:45
Pakiet "pomoc dla UA" za 30,- zł na 2 160 godzin. Po umiejętnym wykorzystaniu promocji "4 doładowania i gratis" zostanie Ci jeszcze 10,- zł na koncie głównym.
Tak z ciekawości, czy pakiet "pomoc dla UA" za 30 zł wykupiony na 3 miesiące zwalnia z haraczu (5 zł) w 2. i 3. miesiącu?
 #1145693  autor: pingpong123a
 15 mar 2023, 15:55
MariuszY pisze:
15 mar 2023, 15:23
Właśnie wystukałem *136# na trzech kartach i... na jednej pakiet znikł :( Sprawdźcie swoje zachomikowane gigsy.
Spokojnie, to tylko błąd systemu GB nadal są :D. Dzisiaj raz pakiety się wyświetlają pod kodem i w aplikacji, drugi raz znikają nawet na prawidłowo opłaconych kartach.
 #1145696  autor: MariuszY
 15 mar 2023, 16:13
neotele pisze:
15 mar 2023, 15:53
Tak z ciekawości, czy pakiet "pomoc dla UA" za 30 zł wykupiony na 3 miesiące zwalnia z haraczu (5 zł) w 2. i 3. miesiącu?
Zapewne czytałeś regulamin pakietu, cennik Plusa oraz informacje zamieszczone przez Plusa jeszcze w grudniu - wyjątek dla pakietów o ważności dłuższej niż 30 dni jest zdaje się tylko dla oferty "w rodzinie". Jak znam życie to każdy NL będzie zwalniał z haraczu (ale jasnowidzem nie jestem :wink: ), natomiast brak takiego wykluczenia w cenniku to klasyczna furtka Plusa w przypadku reklamacji, bo "jak coś skubną to będzie bezzasadna".
Ten sam dylemat dotyczy numerów przeniesionych z uruchomionym pakietem NL z rabatem 100%. Jak już wspomniałem wcześniej - aktywne korzystanie z NL (darmowego) zwalniało z 3zł haraczu, a leżakowanie karty z tym NL już nie. Stąd moje przypuszczenie, że w tym przypadku system potraktuje to tak samo.
 #1145701  autor: neotele
 15 mar 2023, 17:12
W przypadku z przeniesionym numerem i aktywnym rabatem 100% przez 3 miesiące, uruchamiamy jakiś pakiet, np. za 30 zł/miesiąc, więc system widzi, co 30 dni "płatną" aktywność, ale że mamy rabat 100%, to faktycznie płacimy tu 0 zł.

Natomiast w przypadku promocji "pomoc dla UA" za 30 zł jest inaczej. Płacimy jedynie w pierwszym miesiącu i korzystamy z NL przez 3 miesiące, więc z definicji nie możemy nic wydać z salda (no chyba że zadzwonimy do Australii - ale nie przesadzajmy), a system widzi zakup pakietu jedynie w pierwszym miesiącu.
 #1145723  autor: babciagienia1p
 15 mar 2023, 20:30
neotele pisze:
15 mar 2023, 15:53
...czy pakiet "pomoc dla UA" za 30 zł wykupiony na 3 miesiące zwalnia z haraczu (5 zł) w 2. i 3. miesiącu?

Tak. Według mnie, jak do tej pory, był traktowany tak jak każdy pakiet NL. Nie pobierali kary.
Na numerze korzystałam też z, ręcznie przyznanych, pakietów "wajchowego" (100/1500 GB), więc na 100% nie mogę być pewna. Ogólnie - na żadnym z "moich" trzech pluszaków nic nie pobrali. UA mam tylko na jednym Pozostałe bez pakietów. Są na nich tylko prezenty od "wajchowego". Jacyś łagodni są...

PS. Przyszło mi do głowy, że zawsze można zabezpieczyć się doładowaniem 6,- zł w drugim i trzecim miesiącu (jeśli ktoś planuje korzystać z UA długoterminowo). Należy pamiętać, aby w drugim miesiącu nie było to czwarte doładowanie promocyjne, bo 10,- zł z PromoZł jest ważne 30 dób. Ja tak nie robiłam. Doładowuję szóstkami dwa dni przed ponowną aktywacją UA, bo nie mam pewności czy nie wycofają pakietu.
 #1145759  autor: baranke
 16 mar 2023, 08:55
W ofercie Plusha po wejściu na teren Wielkiej Brytanii dostałem taki sms
Oplaty w Wielkiej Brytanii jak w roamingu UE (z VAT). W ramach pakietow minut, SMS, MMS korzystasz z uslug tak jak w Polsce, a jesli nie masz aktywnych pakietow/promocji oplaty wynosza: polaczenia wykonane do sieci Plus 0.49 zl/min, do pozostalych sieci komorkowych 0.49 zl/min, do sieci stacjonarnych 0.49 zl/min, SMS do sieci Plus 0.29 zl/szt, SMS do pozostalych sieci komorkowych 0.29 zl/szt, MMS 0.49 zl/100kB (max 1zl/szt). Transmisja danych w UE jest bezplatna w ramach przyznanego limitu roamingowego, po wykorzystaniu limitu transmisja platna 10.43 zl/GB. Jezeli limit roamingowy na transmisje danych nie zostal przyznany cena za MB wyniesie 0.20 zl/MB. Sprawdz aktualny stan pakietow *121# i promocji *136#. Wiecej pod: +48605020010 (0 zl/min).
Czyli mając pakiet "Rozmowy bez limitu i 10GB za 25zl" w Plushu mam "Roam Like At Home"? Ktoś to widział gdzieś w regulaminach?
 #1145763  autor: MariuszY
 16 mar 2023, 09:20
baranke pisze:
16 mar 2023, 08:55
W ofercie Plusha po wejściu na teren Wielkiej Brytanii dostałem taki sms
Oplaty w Wielkiej Brytanii jak w roamingu UE (z VAT). W ramach pakietow minut, SMS, MMS korzystasz z uslug tak jak w Polsce, a jesli nie masz aktywnych pakietow/promocji oplaty wynosza: polaczenia wykonane do sieci Plus 0.49 zl/min, do pozostalych sieci komorkowych 0.49 zl/min, do sieci stacjonarnych 0.49 zl/min, SMS do sieci Plus 0.29 zl/szt, SMS do pozostalych sieci komorkowych 0.29 zl/szt, MMS 0.49 zl/100kB (max 1zl/szt). Transmisja danych w UE jest bezplatna w ramach przyznanego limitu roamingowego, po wykorzystaniu limitu transmisja platna 10.43 zl/GB. Jezeli limit roamingowy na transmisje danych nie zostal przyznany cena za MB wyniesie 0.20 zl/MB. Sprawdz aktualny stan pakietow *121# i promocji *136#. Wiecej pod: +48605020010 (0 zl/min).
Czyli mając pakiet "Rozmowy bez limitu i 10GB za 25zl" w Plushu mam "Roam Like At Home"? Ktoś to widział gdzieś w regulaminach?
Skoro dostałeś taki SMS to tak masz :D Kiedyś Plus wrzucił promo "W Wielkiej Brytanii jak w domu" i jeśli takie wyświetla Ci się po kodem *136# to znak, że to nadal działa. Najlepszą jednak miarą jest zawsze stan konta. Jak kasa schodzi - to masz problem, jak nie - to masz powód do radości :wink:
Zachowaj SMS na wypadek reklamacji u operatora gdyby roaming UK działał u ciebie inaczej niż w otrzymanej informacji.
 #1145868  autor: marek-20
 17 mar 2023, 08:56
marek-20 pisze:
13 mar 2023, 09:32

@babciagienia1p, jeśli możesz to daj znać jak będzie wyglądać ponowna aktywacja pakietu "pomoc dla UA" tuż przed wygaśnięciem (czy jest to wogole mozliwe) i jakie komunikaty się pojawiają. z góry dzieki
@babciagienia1p i jak tam przebiegła aktywacja, probowałas przed koncem wygasniecia - jak to wygladało?
 #1146402  autor: amigo007
 27 mar 2023, 15:51
U mnie na 3 numerach plush. Taka ciekawostka. Na jednym numerze, gdzie na saldzie głównym było 6zł, na saldzie promocyjnym 4zł. Zjadło 3zł z salda głównego. Zostało 3zł na głównym koncie + 4zł na promocyjnym.
Starter 2 było 0,04zł na głównym (promocyjne ze startera nie sprawdziłem). Zjadło do 0 i konto główne, i nic nie ma na promocyjnym pod *121#.
Starter 3. 6zł na głównym, 3.68zł na promocyjnym (nie wiem za co pobrało 0.32zł z promocyjnego). Nic nie ubyło, nie było żadnych sms o pobieranej opłacie. Wszystkie 3 startery odpalone w styczniu, i aktywowana roczna ważność konta (po doładowaniu za 5zł).
 #1146420  autor: MariuszY
 27 mar 2023, 20:24
U mnie na sześciu numerach aktywowanych jeszcze w ubiegłym roku - wszystkie w Nowym Plushu - do tej pory nie zjadło nic. Numery nie były od zeszłego roku doładowywane, ale:
1. 3 z nich zostały odpłatnie przedłużone w dn. 16 lutego,
2. na wszystkich była jeszcze w tym miesiącu aktywność danych - na pięciu z zachomikowanych "1500GB na lata", na jednym z pakietu za polecenie numeru.
Wszystkie karty jak miały po kilkadziesiąt groszy tak mają do tej pory.
 #1146558  autor: ptysio
 29 mar 2023, 15:32
Karlos20 pisze:
05 lut 2023, 16:35
kotlecik: Tak, można. Wystarczy mieć 10 zł na koncie głównym.
Zmiana taryfy to pierwsze 5 zł. Wbijamy kod *147*23# - po potwierdzeniu migruje do Nowego Plusha. Następnie wbijamy kod na RWK *121*11*365# - otrzymasz SMSa o włączeniu RWK, 5 zł zostanie pobrane. I to tyle.
Witam.
Mam PnK bez limitu, RWK kończy mi się w maju. Numer w zasadzie do odbierania połączeń, za to na koncie dobrze ponad 1000zł. Szukam metody na przedłużenie tego raju. Czy powyższa metoda zapewni mi utrzymanie ważności konta - a zwłaszcza kasy? Najchętniej do czasu, aż Plus zacznie wypłacać niewykorzystane środki przy przeniesieniu numeru ;) . Próbowałem tym płacić za Polsat Go i chyba kwalifikuje się to jako kasownik do opłat za utrzymanie numeru.

Ale jest dziwnie:
11.02 - za 10 dni pobiorą opłatę za 21-01-20.02
14.02 - płaciłem 30zł za Polsat Go do 16.03
7.03 - za 10 dni skasują za 14.02-16.03
9.03 - połączenie za 0,05zł
29.03 (dzisiaj) - za 10 dni skasują za 9.03-8.04 - ale poza 5gr za połączenie (9.03) z konta nic nie ubyło. Tak jakby aktywne abo za Polsat GO liczyło się za brakujące 4,95 w okresie 14.02-16.03?
 #1146564  autor: Karlos20
 29 mar 2023, 17:27
ptysio: jak najbardziej. Zmień taryfę na Nowego Plusha i włącz za 5 zł RWK. Odpłatnie za 29 zł możesz wydłużyć wychodzące o kolejny rok, dzięki czemu za 34 zł zyskasz 2 lata wychodzących - odpłatne przedłużenie kumuluje ważność na wychodzące.

Tak, wygląda na to, że pobór opłaty za pakiet TV Polsat Box Go zwalnia Cię z daniny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1146605  autor: forum_tg
 30 mar 2023, 06:25
Kilka dni temu zakupiłem przez stronę www starter Plusha z opcją rejestracji (podałem dane, kurier jak zwykle miał tylko sprawdzić dane).
Otrzymałem kartę, z informacją "do rąk własnych", ale karta nie zarejestrowana i oczywiście w Plusie nikt nic nie wie, jak do nich dzwoniłem. Wysłałem email, żeby otrzymać stanowisko Operatora w tej sprawiem.

Moje pytanie: mieliście takie sytuację czy to incydentalny przypadek?
 #1146704  autor: ptysio
 31 mar 2023, 12:51
dzięki! Lata lecą, a na Karlosa zawsze można liczyć! :smt006
Karlos20 pisze:
29 mar 2023, 17:27
Tak, wygląda na to, że pobór opłaty za pakiet TV Polsat Box Go zwalnia Cię z daniny.
niezupełnie o to mi chodziło. Jak widać, samo pozostawanie w opłaconym okresie Polsat Box Go pozwala niskim kosztem przedłużyć zwolnienie z tej opłaty. Na tydzień przed końcem opłaconego abo PBG (9.03) wystarczyło 5 sekund rozmowy za 5gr. i następny termin haraczu przesunął się o kolejny miesiąc. Ciekawe, czy kwota opłaty za abo ma znaczenie? Płaciłem 30zł.
 #1146713  autor: Karlos20
 31 mar 2023, 13:46
ptysio: te kilka gr z konta też ma wpływ na zwolnienie z daniny, oprócz tej opłaty za pakiet. Ja bym się nie martwił.

forum_tg: mi tu wygląda na podanie danych jedynie na potrzeby dostarczenia startera.
Weryfikowałeś poprawność danych i czy numer jest poprawnie zarejestrowany?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 106 z 125
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 125
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 125