DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 40 z 96
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 96
 #1081964  autor: marokmon
 10 paź 2019, 18:40
Remington pisze:
06 paź 2019, 21:57
Coś jest nie tak. Płatną aktywnością wg cennika jest skorzystanie z wykupionych pakietów. Promocyjne nie były kupione, więc właściwie od zawsze mogli je uznawać jako brak płatnej aktywności, choć tak nie robili. Może coś się zmieniło.

Mam jeden nr działający wyłącznie w roamingu, korzystający tam z wykupionego pakietu roamingowego (internetowego). Czyli warunek spełnia, lecz mimo to w P24 jest komunikat o 2 zł. Złożyłem reklamację.
To raczej nie jednostkowy przypadek, bo u mnie tak samo stan darmowy się wyłączył. Teraz pytanie czy sam pakiet internetowy nie przedłuża już go, czy inne także pakiety (sms rozmowy)? Czy nie powinni wcześniej zmienić regulaminu w takiej sytuacji?
 #1081965  autor: babciagienia1p
 10 paź 2019, 18:59
marokmon pisze:
10 paź 2019, 18:40
To raczej nie jednostkowy przypadek, bo u mnie tak samo stan darmowy się wyłączył. Teraz pytanie czy sam pakiet internetowy nie przedłuża już go, czy inne także pakiety (sms rozmowy)? Czy nie powinni wcześniej zmienić regulaminu w takiej sytuacji?

Podstawowe pytanie, to jakie miałeś aktywności w okresie rozliczeniowym. Musisz pamiętać, że SD działa jeśli masz stan konta powyżej 0,- zł.
Może też być jakiś błąd w systemie. U mnie nadal, mimo zużycia MB z Coli, *109# nie pokazuje zużycia, www.24.play.pl pokazuje. Być może system opiera się na danych z "*109#". Wszystko się wyjaśni, najpóźniej, 8 listopada (u mnie).
 #1081972  autor: marokmon
 10 paź 2019, 20:15
A ten warunek że na koncie zł musi być jakakolwiek kasa był od początku? Bo ja prawie rok przedłużałem mając 0zł i tylko używając internetu.
 #1081985  autor: babciagienia1p
 10 paź 2019, 22:16
marokmon pisze:
10 paź 2019, 20:15
A ten warunek że na koncie zł musi być jakakolwiek kasa był od początku? Bo ja prawie rok przedłużałem mając 0zł i tylko używając internetu.

To jest warunek tylko dla SD (bezpłatne rozmowy i SMS-y do wszystkich przyporządkowanych do infrastruktury P4). Ważność konta to 365 dni od ostatniego doładowania - inna historia. Jeśli nie pobierało 2,- zł na koniec okresu rozliczeniowego, to znaczy że internet był traktowany jako "aktywność". Z drugiej strony, jak miałeś 0,- zł na koncie, to nie mogli pobrać 2,- zł (kiedyś tylko T-Mobile potrafiło naliczać ujemną wartość konta; teraz chyba wyluzowali). Spróbuj zadzwonić, z tej karty, do kogoś kto ma numer w Play/Redbull/Fakt/być może Virgin i zorientujesz się jaki jest stan.
 #1081991  autor: marokmon
 11 paź 2019, 00:07
Stan to łatwo sprawdzić w aplikacji czy www, ale powinni zrobić opcję oznaczenia czy już spełniamy warunek. Jest tak niby powiadomienie i sms na tydzień przed wygaśnięciem, ale później po prostu wyłączają go.
 #1081996  autor: marokmon
 11 paź 2019, 03:19
No ale chyba nie do końca, bo miałem czas że było zero i tylko pakiet danych użyty a się sd nie wyłączał.
 #1082001  autor: neotele
 11 paź 2019, 08:19
Być może się zmieniła interpretacja darmowych pakietów. Kiedyś były zaliczane do "płatnej aktywności", a teraz może to zmienili i już nie są.
 #1083430  autor: Dorotea
 08 lis 2019, 12:17
Zmieniłam taryfę na odNOWA i niespodzianka, nie dochodzi część SMS-ów... Z banków, epuap itp. Wcześniej była Formuła i wszystko w porządku.
 #1083433  autor: Remington
 08 lis 2019, 12:41
Wątpię by zmiana taryfy mogła mieć z tym związek. SMS-y nie dochodzą nie przez taryfy, tylko przez awarie bramek, antyspamy czy błędy na nich itp. Mi wczoraj w zupełnie innej sieci takie coś się zadziało.
 #1083436  autor: Dorotea
 08 lis 2019, 12:51
Czysty Android, bez żadnych antyspamów itp. smartfon tylko do banków i tym podobnych rzeczy. Jedyne co się zmieniło to taryfa. Czekam na dany kod autoryzujący, nie przychodzi, ponawiam wysłanie, dochodzi.

Weryfikację mam podwójną, bo korzystam z usługi "Wiadomości na e-mail" i tam dokładnie te same luki, części SMS-ów nie ma. Stąd wiem, że coś złego dzieje się po stronie Play.
 #1083439  autor: Remington
 08 lis 2019, 13:02
Antyspamy w SMSC, a nie w telefonie. Brak sms na emailu może oznaczać równie dobrze, że wiadomość w ogóle nie dotarła do Playa.

Sytuację z koniecznością ponawiania wysyłki mam od czasu do czasu zarówno w Plusie jak i Orange. Stawiam na problemy z bramkami wysyłającymi. Wystarczy awaria u jednego z providerów i od razu ileś instytucji ma problem.
 #1083450  autor: babciagienia1p
 08 lis 2019, 15:31
neotele pisze:
11 paź 2019, 00:29
Można zrobić w https://24.play.pl/Play24/Billing zestawienie w danym okresie i jeśli "Łączny koszt" jest większy od 0 zł, to znaczy, że płatna aktywność już była.

Sprawdziłam. W bilingu "łaczny koszt" koszt równy 0,00 zł. W październiku było tylko zużycie internetu z Coli (około 250 MB). W listopadzie karta nie była używana. System potraktował to jako aktywność spełniającą warunek. Nie pobrał opłaty 2,- zł za brak aktywności. Stan konta powyżej 2,- zł. SD nadal jest. :)
 #1083466  autor: Dorotea
 08 lis 2019, 17:18
Remington pisze:
08 lis 2019, 13:02
Antyspamy w SMSC, a nie w telefonie. Brak sms na emailu może oznaczać równie dobrze, że wiadomość w ogóle nie dotarła do Playa.

Sytuację z koniecznością ponawiania wysyłki mam od czasu do czasu zarówno w Plusie jak i Orange. Stawiam na problemy z bramkami wysyłającymi. Wystarczy awaria u jednego z providerów i od razu ileś instytucji ma problem.
Reszta rodziny ma konta w tych samych bankach i wszystkie SMS-y dochodzą, z tym, że inne taryfy, Formuła, RWK.

Tylko ta nieszczęsna odNOWA gubi. Jak się nie naprawi wrócę do Formuły.
 #1083468  autor: mp107
 08 lis 2019, 17:55
Dorotea pisze:
08 lis 2019, 12:51
Weryfikację mam podwójną, bo korzystam z usługi "Wiadomości na e-mail" i tam dokładnie te same luki, części SMS-ów nie ma. Stąd wiem, że coś złego dzieje się po stronie Play.
A ja się zastanawiałem dlaczego przy włączonej usłudze "Wiadomości na e-mail" w taryfie odNOWA jeszcze żaden SMS (z kilku wysłanych na próbę) do mnie na e-mail nie dotarł…
Pierwszy raz próbowałem skorzystać z tej usługi i… nic, cisza.
Przed chwilą wysłałem SMS-a na ten numer. SMS dotarł na telefon, ale na e-mail - nie.
Może faktycznie jest jakiś problem.
 #1083469  autor: Dorotea
 08 lis 2019, 18:00
Włączenie tej usługi wymaga trochę zachodu... Mnie przeniosła się z Formuły więc działa.
 #1083471  autor: Remington
 08 lis 2019, 18:05
"Wiadomość na e-mail" w ogóle jest kulawa. Miałem aktywną na różnych taryfach i od pewnych odbiorców (nie odkryłem wg jakiego klucza) żadne wiadomości nie były przekazywane na maila. Czy w Odnowie, czy w innych było tak samo.
 #1083472  autor: Dorotea
 08 lis 2019, 18:10
Nie docierają wiadomości od numerów skróconych np. 3388 z Mbanku. To znaczy jest informacja, że przyszedł SMS, ale nie ma jego treści. Systemowe z Play dochodzą.

Czasami są opóźnienia, ogólnie usługa kulawa, ale co robić kiedy potrzebna kopia SMS-ów na pocztę.
 #1083921  autor: kamaz222
 14 lis 2019, 12:34
Pytanko odnośnie pakietu 100 minut do wszystkich bez terminu ważności za 15 zł
Rozliczanie jest sekundowe czy zaokrąglane do pełnej minuty?
  • Strona 40 z 96
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 96
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 96