Remington pisze: ↑11 sty 2023, 16:45
No a napisałeś już choć do tego UOKiK czy tylko tak bajdurzysz?
R.Mandano pisze: ↑11 sty 2023, 16:56
Pisał nie będę - poczekam, aż zrobi to jakiś ambitny prawnik, abonent Play
Niedawno UOKiK wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile.
TM broni się m.in. argumentacją, że otrzymali "setki pozytywnych sygnałów od klientów na temat samej oferty i zaledwie kilka zgłoszeń związanych z jej komunikacją" (tj. od niezadowolonych klientów).
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... mowy-uokik
R.Mandano, czekając na prawnika, który być może złoży skargę w interesującej Cię sprawie, możesz się nie doczekać, a potem Play będzie argumentował, że klienci (w tym Ty) nie zgłaszali żadnych uwag.
Dlatego, jeśli masz zastrzeżenia, to pisz (i nieważne czy jesteś prawnikiem, studentem czy szewcem).