DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 49 z 96
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 96
 #1114235  autor: aster
 29 mar 2021, 13:14
Dzięki, dobrze że napisałeś aby nie przechodzić do RBM gdyż wcześniej patrzyłem tam taryfy.

Numer jest teraz w Pnk RKW (taryfa chyba już niedostępna dla chętnych?) tak więc myślę o zmianie na zwykły PnK (lub wersję Lubię to). Ciekawe czy ważność się zmieni po przejściu czy np. 5 zł trzeba będzie doładować... w celu skrócenia terminu. :)
 #1114236  autor: Karlos20
 29 mar 2021, 13:20
aster: Taryfa PNK RWK nadal jest dostępna.
Migrując do np. Lubię To, skraca się ważność wychodzących do 14 dni. Potem jest 90 dni na odbieranie i tak z ok miesiąc na reaktywacje karty, jeśli nadal nie doładujemy karty, to przestaje być aktywna. Jeśli numer odłączany był na koncie Play24, otrzymasz stosownego maila.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1114705  autor: Ramirez
 07 kwie 2021, 12:23
Na stronie playa pisze coś takiego -


Płatną aktywność wykonujesz, kiedy np.:


wyślesz SMS-a z pakietu lub wykorzystasz minutę/minuty z pakietu lub wykorzystasz internet z pakietu.

Prawda to? Nic nie zmieniło się w tej taryfie? Bo chciałem numer tam przenieść i szukam haczyków :mrgreen: A nie do końca wierzę we wszystko co podają na stronach.
A drugie pytanie - po przeniesieniu numeru jest jeszcze ten bonus z tego co widzę. Dopiero po otrzymaniu bonusu można zmienić taryfę na OdNowę aby nie przepadł??

I trzecie pytanie - na stronie Play podane jest że RCS jest obsługiwane tylko w samsungach. Na serio ??
 #1114706  autor: unnameduser
 07 kwie 2021, 12:46
Odpowiedź na Twoje pierwsze pytanie brzmi: tak.

Czy zetknął się ktoś z podobną sytuacją jak moja? Mam megabajty w pakiecie, 0 zł na koncie i nie mogę w ogóle nawiązać połączenia internetowego w taryfie OdNowa.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1114707  autor: Ramirez
 07 kwie 2021, 12:52
Przy zerowym koncie wszystkiego można się spodziewać. Z tego co czytałem wyłączają wtedy stan darmowy do play. To może i pakiety blokują. Trzeba regulaminy sprawdzić. Tylko weź tam się takich szczegółów doczytaj :)
 #1114713  autor: neotele
 07 kwie 2021, 14:16
unnameduser pisze:
07 kwie 2021, 12:46
Mam megabajty w pakiecie, 0 zł na koncie i nie mogę w ogóle nawiązać połączenia internetowego w taryfie OdNowa.
W Regulaminie pakietów nie ma mowy o żadnych wymaganiach odnośnie zł.
Jeśli masz poprawnie ustawione połączenia internetowe, to prawdopodobnie jest to błąd systemu.
Dzwoń/czatuj/składaj reklamację.
https://www.play.pl/pomoc/zakupy/jak-zl ... macje.html
 #1114755  autor: Karlos20
 08 kwie 2021, 10:12
Otwarcie stronki "zero.play.pl" z opcją doładowania konta pojawi się wyłącznie, gdy stan paczek internetowych będzie wynosił 0. W zasadzie nawet przy stanie konta 0,00 a posiadanymi MB/GB net nadal działa. Warto wiedzieć, że w odNOWIE taktowanie w Polsce odbywa się w paczkach co 500 kB, a operator, aby ułatwić rozliczanie środków, rezerwuje sobie z salda część paczki internetowej, lub złotówek na koncie, więc może się zdarzyć sytuacja, że przy niskim stanie danego salda, net nie będzie chciał działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1115825  autor: korkodyl
 01 maja 2021, 21:28
Taka sytuacja: Dziś stwierdziłem brak ok. 195 minut (to znaczy pakiet wyzerowany) z dwóch wykupionych w marcu pakietów 100 min. do wszystkich. Dzwoniłem, wypieli się, napisałem reklamację. Zobaczymy. Pozostałe pakiety tzn, 100 sms i 6 GB są na miejscu. Według bilingu wychodzących przez te dwa miesiące mam 42 min. głownie do play (darmowe).
 #1115826  autor: zoltan666
 01 maja 2021, 22:16
Mam to samo. Na dwóch numerach pakiet minut wyzerowany.
 #1115827  autor: korkodyl
 01 maja 2021, 22:28
Teraz sprawdziłem kodem *104# i pokazuje 3h13m czyli prawidłowo 193 min. Sprawdź sobie.
 #1115832  autor: forum_tg
 01 maja 2021, 23:08
U mnie od wczoraj także w app 0 min a korzystajac z kodu juz pokazuje poprawną ilość
 #1115836  autor: Remington
 01 maja 2021, 23:41
Nie ufajcie aplikacji, to jest zawsze tylko nakładka na system billingowy, nie zawsze z nim zsynchronizowana. Kody USSD zazwyczaj działają lepiej.
 #1115837  autor: korkodyl
 01 maja 2021, 23:51
Jasne Remington, tylko, że ja zajrzałem na komputerze i szok, potem w apce, no nie ma. Dzwonię więc a babka mi mówi, że ja to zużyłem już w marcu :shock: więc wysmarowałem reklamację. Dopiero później przypomniałem sobie o kodzie.
 #1115839  autor: Remington
 02 maja 2021, 00:15
Nie wiem jak jest w Play, ale na wielu infoliniach konsultanci mają tak samo podatną na rozsynchronizowanie nakładkę.
 #1115979  autor: korkodyl
 04 maja 2021, 13:19
Spieszę z odpowiedzią.
Reklamacja uznana, oddali 30zł za dwa pakiety. Co najśmieszniejsze, pakietów nie widać na play24 ani w apce, ale pod *104# już tak. Później sprawdzę czy działają czy pobiera z konta.
 #1115984  autor: korkodyl
 04 maja 2021, 15:46
Przetestowane, pobiera z pakietu, na play24 połączenie widoczne jako "minuty do innych sieci". Widać coś im się nieźle wysypało.
 #1115988  autor: korkodyl
 04 maja 2021, 16:27
No właśnie chyba nie... Jak dzwoniłem 1 maja to babka mi powiedziała, że zużyłem te minuty już w marcu, co jest bzdurą. Natomiast w odpowiedzi na reklamację napisał, że nie ma możliwości przywrócenia pakietów i dał rekompensatę.
 #1115997  autor: 7xx654465
 04 maja 2021, 17:59
Dobrze że tu zajrzałem, u mnie również znikł pakiet minut do wszystkich w odNowa, zrobiłem zgłoszenie...
  • Strona 49 z 96
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 96
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 96