@koszalineo941268
Nie liczy się ilość środków, ale karygodne podejście operatora do klienta, za które należy się mu odpowiednia kara.
Sugeruję wypowiadać umowy, nawet gdy jest tam 1 gr.
Właśnie, po wielu dniach mataczenia, odpisali:
Witam,
dziękuję za zgłoszenie XXX. Uprzejmie informuję, że niestety nie mogę wprowadzić rezygnacji na numerze w ofercie Play na Kartę odNowa. O zwrot środków, może Pan się ubiegać w ciągu 30 dni od upływu okresu ważności połączeń przychodzących/okresu ważności konta lub przeniesienia numeru do innego operatora. Opłata związana z realizacją procesu zwrotu środków wynosi 20 zł – Play pomniejsza o tę opłatę kwotę podlegającą zwrotowi.
Będę wdzięczny za ocenę mojej pracy.
Z poważaniem,
Jakub Solarz
Obsługa Klienta Play
Wcześniej BOK telefonicznie potwierdził, że numer "za kilka dni" będzie odłączony.
A ta odpowiedź jest sprzeczna z komunikatem na ich stronie
https://www.play.pl/nowy/pomoc/dokumenty/komunikaty i mailami wysyłanymi do klientów odNOWA, gdzie jest wyraźnie napisane:
Jeśli jednak nie akceptujesz powyższych zmian,
to do 3 października 2022 r. możesz wypowiedzieć Umowę z tego powodu.
Jeśli macie jakieś pomysły, co w tej sytuacji należy zrobić, to piszcie.