DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 64 z 96
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 96
 #1136268  autor: neotele
 19 wrz 2022, 13:18
Remington pisze:
19 wrz 2022, 12:10
Problem polega na tym, że rynek prepaid istnieje u nas od blisko ćwierć wieku, zmian cenników było wiele i żaden operator nigdy nie poczuwał się do zwrotu środków z tego tytułu, ani też UOKiK nic w tej kwestii nie robił.
Widzę zasadniczą różnicę, pomiędzy niedużymi zmianami na niekorzyść klienta w przypadku zmian cenników w przeszłości (np. zmiana cennika w Plus, gdzie nawet opłata 1 gr czy wykorzystanie zakupionych pakietów chroni klienta=konsumenta przed haraczem), a znaczącymi zmianami na niekorzyść klienta w przypadku nowego cennika odNOWA (konieczność wydania 5 zł lub zakupu kolejnego pakietu).
O ile wcześniej UOKiK być może przymykał na to oko (bo klient za 1 gr miał ochronę przed operatorem), to mam nadzieję, że tym razem UOKiK i UKE zareagują, jeśli dostaną odpowiednią ilość skarg na operatora.
 #1136270  autor: Remington
 19 wrz 2022, 13:22
neotele pisze:
19 wrz 2022, 13:18
jeśli dostaną odpowiednią ilość skarg na operatora.

Powtórzę: wystarczy jedna o ile nie dotyczy indywidualnej sprawy tylko ogółu konsumentów - sprawdzone w praktyce.
 #1136276  autor: koszalineo941268
 19 wrz 2022, 15:41
@Neotele jak przygotujesz formatkę skargi i ją tutaj udostępnisz, to zwiększysz szanse na większą liczbę skarg :)

Każdorazowe pisanie skargi od nowa(sic!) dla 20 zł może być mało opłacalne, w przeciwieństwie do skopiowania wzoru i uzupełnieniu we własnym zakresie wybranych pól ze zmiennymi.

Bym się dołączył, ale na kartach Play mam co najwyżej 0,08 zł :)
 #1136327  autor: neotele
 21 wrz 2022, 11:08
@koszalineo941268
Nie liczy się ilość środków, ale karygodne podejście operatora do klienta, za które należy się mu odpowiednia kara.

Sugeruję wypowiadać umowy, nawet gdy jest tam 1 gr.

Właśnie, po wielu dniach mataczenia, odpisali:
Witam,
dziękuję za zgłoszenie XXX. Uprzejmie informuję, że niestety nie mogę wprowadzić rezygnacji na numerze w ofercie Play na Kartę odNowa. O zwrot środków, może Pan się ubiegać w ciągu 30 dni od upływu okresu ważności połączeń przychodzących/okresu ważności konta lub przeniesienia numeru do innego operatora. Opłata związana z realizacją procesu zwrotu środków wynosi 20 zł – Play pomniejsza o tę opłatę kwotę podlegającą zwrotowi.
Będę wdzięczny za ocenę mojej pracy.
Z poważaniem,
Jakub Solarz
Obsługa Klienta Play
Wcześniej BOK telefonicznie potwierdził, że numer "za kilka dni" będzie odłączony.
A ta odpowiedź jest sprzeczna z komunikatem na ich stronie https://www.play.pl/nowy/pomoc/dokumenty/komunikaty i mailami wysyłanymi do klientów odNOWA, gdzie jest wyraźnie napisane:
Jeśli jednak nie akceptujesz powyższych zmian,
to do 3 października 2022 r. możesz wypowiedzieć Umowę z tego powodu.
Jeśli macie jakieś pomysły, co w tej sytuacji należy zrobić, to piszcie.
 #1136328  autor: Remington
 21 wrz 2022, 11:13
W jaki sposób zgłosileś to wypowiedzenie, a czy jakieś konkretne formu przewiduje regulamin lub Pt? Możesz w sumie zapytać ich czatem lub mailem - skoro nie przyjęli w taki sposób to jak ją zgłosić?
 #1136330  autor: neotele
 21 wrz 2022, 11:22
Zgłoszenie zostało złożone czatem. Prosiłem o przyjęcie zgłoszenia, podając im, w formie gotowego tekstu, treść wypowiedzenia Umowy. Po kilku dniach i kolejnej interwencji poprzez czat, nr zgłoszenia pojawił się w Play24.
 #1136332  autor: Remington
 21 wrz 2022, 11:37
To zapytaj ich, że skoro w zgłoszeniu 12345678 nie uznali wypowiedzenia czatem za skuteczne to jakiej formy oczekują. Przyda się taka informacja wszystkim zainteresowanym.
 #1136335  autor: neotele
 21 wrz 2022, 11:55
Ale oni nie negują formy przyjęcia zgłoszenia.
Gość pisze jedynie, że nie może "wprowadzić rezygnacji" nie podając żadnych przyczyn, choć wcześniej inny pracownik BOK, w rozmowie telefonicznej, którą mam nagraną, nie negował możliwości wypowiedzenia Umowy dla tego numeru (, choć nie był w stanie powiedzieć, kiedy to nastąpi i poinformował mnie, że nie możliwości zwrotu całości środków).
 #1136339  autor: Karlos20
 21 wrz 2022, 12:44
Lepiej zmienić taryfę, a niewykorzystaną kasę zużyć. To złodziejstwo, aby liczyć sobie 20 zł za zwrot środków, tym bardziej, że w odNOWIE będą zabierać kolejne 5 za "pasywność" w ruchu na karcie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136341  autor: neotele
 21 wrz 2022, 12:59
Remington pisze:
21 wrz 2022, 12:41
Jak dla mnie ta odpowiedź oznacza, że spuścili Cię na drzewo z wypowiedzeniem.
Też tak to odbieram, co zwiększa moją determinację do ew. złożenia skargi na operatora do wszelkich możliwych instytucji.
Karlos20 pisze:Lepiej zmienić taryfę, a niewykorzystaną kasę zużyć.
Nie mam ochoty robić TU kolejnych doładowań, a o ile się orientuję, migracja do innej taryfy ustawia ważność tylko na 14 dni.
A może się mylę i jest jakaś taryfa, do której można migrować i mieć RKW bez konieczności doładowań?
 #1136342  autor: TomLee
 21 wrz 2022, 13:09
W taryfie fakt mobile jest RWK po każdym zasileniu jak też tanie pakiety internetu 1GB 3 zł, 2 GB 5 zł. Ale chyba korzystniej będzie zostawić odnowę i naprzemiennie doładowywać za 5 zł a w kolejnym miesiącu kupować pakiet za 5 zł. Daje to 2,5 zł za utrzymanie numeru w tej taryfie.
 #1136344  autor: Remington
 21 wrz 2022, 13:12
neotele pisze:
21 wrz 2022, 12:59
Remington pisze:
21 wrz 2022, 12:41
Jak dla mnie ta odpowiedź oznacza, że spuścili Cię na drzewo z wypowiedzeniem.
Też tak to odbieram, co zwiększa moją determinację do ew. złożenia skargi na operatora do wszelkich możliwych instytucji.

I to jest właśnie to o czym pisałem. Nawet UOKiK może wszcząć postępowanie po jednej skardze jeśli jest ona dobrze umotywowana. Pokazanie odpowiedzi, że na podatawie zgłoszenia 12345678 odmówiono Ci przyjęcia rezygnacji uznają za sprawę indywidualną i zignorują. Jeśli zadasz pytanie to w jaki sposób klient może złożyć rezygnację i odpiszą np. że w żaden to taka odpowiedź posłana do UOKiK będzie dowodem, iż niemożność rezygnacji dotyczy ogółu konsumentów. Ćwiczyłem to w praktyce.
 #1136346  autor: Karlos20
 21 wrz 2022, 13:18
neotele: owszem, ustawia się 14 dni, ale jest na to sposób: przechodzisz do PNK RWK (polecam przejść poprzez Formułę PNK kod *163*10#, a stamtąd do PNK RWK *163*2# - a najwygodniej w Play24) i jednym kodem (opcją w Play24) wbijasz RWK. Bez doładowań. Bez danin. Korzystaj, póki jest taka możliwość.
Alternatywnie jest Fakt Mobile, jedno zasilenie za 5 zł daje RWK, darmowy lejek 32 kbps i atrakcyjny cennik (nadal jest to najtańsza cennikowo oferta prepaid w Play - po 15 gr za minutę/SMS/MMS oraz wbudowany w taryfę miesięczny 15-złotowy limit wydatków za minuty i SMSy).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136350  autor: Skyline
 21 wrz 2022, 14:19
Sposób z przejściem na taryfę Formula PNK, a potem na PNK RWK i wbiciem za free RWK działa jak należy i mamy bez doładowań 365 dni spokoju.
Przejście do Fakt mobile będzie kosztowało 5zł, bo po zmianie taryfy mamy ważność tylko 14dni, a RWK wskoczy dopiero po doładowaniu.
 #1136353  autor: neotele
 21 wrz 2022, 14:41
Skoro potwierdzacie, że można przejść do PNK RWK bez doładowań, to chyba się skuszę na taką opcję.
(Kolejny Fakt nie jest mi potrzebny).

Jeśli chodzi o tą taryfę, to jest jakaś storna Play z info o tej taryfie?
 #1136355  autor: Karlos20
 21 wrz 2022, 15:51
neotele: nie bardzo, strona Play informuje o taryfie odNOWA oraz o pakietach/usługach/promocjach dostępnych w taryfach PNK RWK, PNK 0 gr w Play, Formuła PNK oraz PNK Lubię To! - jak również o ofercie neta na kartę. Jest mówiąc łagodnie: chaotycznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136357  autor: R.Mandano
 21 wrz 2022, 16:12
Odbierając dotychczasowym klientom SD poprzez wprowadzenie nowych opłat - Operator dopuszcza się "nieuczciwej praktyki rynkowej" i P-4 przegra w UOKiK. Trzeba tylko się skrzyknąć i masowo pisać skargi do UOKiK...

https://uokik.gov.pl/nieuczciwe_praktyki_rynkowe.php

Same lamenty na Forum nic nie dadzą ...
:wink:
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2022, 16:35 przez R.Mandano, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1136358  autor: Skyline
 21 wrz 2022, 16:23
neotele pisze:
21 wrz 2022, 14:41
Skoro potwierdzacie, że można przejść do PNK RWK bez doładowań, to chyba się skuszę na taką opcję.
(Kolejny Fakt nie jest mi potrzebny).

Jeśli chodzi o tą taryfę, to jest jakaś storna Play z info o tej taryfie?
Też się nie doszukałem.
Ale jestem po zmianie na tą taryfę i wyświetla takie stawki:
45gr min, 25gr sms, 45gr mms, 12gr za 100kB.
Oczywiście brak stanu darmowego. Jest za 10zł miesięcznie
1GB za 5zł (ale to w aplikacji, poza tylko 500MB), jakies pakiety typu 30min do wszystkich za 6zł czy 100min do Play i stacjonarnych za 5zł.

Ogólnie oferta słaba, ale do kart leżaków nic więcej nie potrzeba.
 #1136369  autor: zoltan666
 22 wrz 2022, 00:16
Pojawiły się już nowe 30 dniowe pakiety internetu.
  • Strona 64 z 96
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 96
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 96