DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 71 z 96
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 96
 #1137711  autor: Remington
 01 lis 2022, 11:22
zoltan666 pisze:
01 lis 2022, 10:38
Dostałem takiego smsa tydzień temu, okres rozliczeniowy mam od 1 dnia miesiąca.

Jedno powinno przeczyć drugiemu, bo nowe zasady mają Cię zacząć obowiązywać dopiero dzisiaj. Czyli masz cały listopad na pierwszą 5-złotową aktywność. Znając jakość Playa, najwyraźniej zapomnieli o tym.
 #1137721  autor: rsig
 01 lis 2022, 13:11
Pod kontrolą mam dwie odNowy, w jednej cykl zaczyna się 4 dnia miesiąca, w drugiej 6. Obie spełniają warunki płatnej aktywności starego typu, ale nowego już nie. Na razie na żadną nie przyszedł sms ani powiadomienie w Play24. Może się "zapodziałem" w systemie i będą rozliczane według starych zasad.
 #1137808  autor: lukjac
 02 lis 2022, 21:53
Przy stanie konta np. 1 zł - pobiorą 1 zł daniny, lecz pytanie: czy wyłączą stan darmowy?
 #1137813  autor: Karlos20
 02 lis 2022, 22:06
lukjac: wyłączą SD, gdy ostatniego dnia poprzedniego okresu rozliczeniowego wykryją zerowy stan konta. W innym wypadku, a szczególnie, gdy w scenariuszu usług przykładowo zasilisz się za 5 zł, włączysz SD i kupisz bezterminowe 1 GB, to SD wyłączą w kolejny cyklu. Inaczej usługa nadal będzie działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137814  autor: lukjac
 02 lis 2022, 22:37
Pobiorą 1 zł i zostanie 0 na koncie. Czy jednocześnie z pobraniem 1 zł wyłączą Stan Darmowy?
 #1137816  autor: zoltan666
 02 lis 2022, 23:26
A co w takiej sytuacji:
- 0 zł. na koncie
- np. 100 minut z pakiety do innych sieci
- wyłączony Stan darmowy
Dodzwonię się na numer w Play?
 #1137818  autor: Karlos20
 03 lis 2022, 00:30
lukjac: tak jak pisałem, w bieżącym okresie rozliczeniowym w trakcie wyczerpania stanu konta, SD będzie aktywny. Jeśli do ostatniego dnia okresu rozrachunkowego taryfy zasilisz konto, to go nie wyłączą, inaczej SD out.

zoltan666: wygląda na to, że skończy się komunikatem "przepraszamy, nie możesz skorzystać z tej usługi, proszę zadzwonić do obsługi klienta, po więcej informacji" - czyli brak środków na koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137827  autor: Someone23
 03 lis 2022, 10:05
Karlos20 pisze:
03 lis 2022, 00:30
lukjac: tak jak pisałem, w bieżącym okresie rozliczeniowym w trakcie wyczerpania stanu konta, SD będzie aktywny. Jeśli do ostatniego dnia okresu rozrachunkowego taryfy zasilisz konto, to go nie wyłączą, inaczej SD out.

zoltan666: wygląda na to, że skończy się komunikatem "przepraszamy, nie możesz skorzystać z tej usługi, proszę zadzwonić do obsługi klienta, po więcej informacji" - czyli brak środków na koncie.
A nie powinno pojsc z tych minut ??
 #1137828  autor: Karlos20
 03 lis 2022, 10:11
Someone23: wg regulaminu minuty są do innych niż Play (w tym podpiętych do tej sieci). Mieliśmy dyskusję na ten temat na poprzednich podstronach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137839  autor: PiotrG-dz
 03 lis 2022, 12:33
Właśnie dziś dostałem SMS ,że za 7 dni pobiorą mi 5zł już na nowych warunkach :x
 #1137841  autor: zoltan666
 03 lis 2022, 13:36
Nowe pakiety są już dostępne od pewnego czasu. Z minut i smsów nic nowego się nie pojawiło, tylko pakiety internetu ograniczone czasowo i cykliczne.
 #1137888  autor: kamaz222
 04 lis 2022, 11:18
WTF. Mam cykl rozliczeniowy 7 dnia każdego miesiąca, dzisiaj mamy 4 listopada a ja nadal nie otrzymałem żadnego smsa powiadamiającego o braku aktywności, czyli opłatą 5zł. ktoś z Was miał podobną sytuację?
 #1137895  autor: Karlos20
 04 lis 2022, 11:52
kamaz222: to prawidłowa sytuacja (SMSy nie zawsze docierają na czas), gdyż operator nie musi w tej formie przypominać o wykonaniu aktywności (może to zrobić poprzez komunikat w Play24 czy powiadomienie push).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137905  autor: neotele
 04 lis 2022, 15:03
Z tego co piszecie, panuje tu chaos.
Jedna osoba dostaje powiadomienie 7 dni przed, a inna jeszcze nic nie dostała, pomimo, że zostało jej tylko 3 dni (SMSy czasami mają kilka godzin opóźnienia, ale nie dni).

Pytanie zasadnicze: Czy jest gdzieś(?) jakiś formalny zapis obligujący Play do wysyłania komunikatu o planowanym pobraniu haraczu 5 zł, wskazujący np. kiedy i jak klient zostanie powiadomiony?
(W cenniku i na www odNOWA tego nie widzę.)
 #1137907  autor: Remington
 04 lis 2022, 15:14
Cennik to jedyne miejsce gdzie ta kara jest przewidziana, więc jeśli tam nie ma, to nie mają obowiązku.

Pytanie do tych co dostali powiadomienie mimo iż jeszcze nowe zasady ich nie obowiązywały: naliczyli Wam coś?
 #1137925  autor: zoltan666
 04 lis 2022, 23:31
Miałem numer w taryfie odNOWA. Żadnej kasy na koncie, żadnych pakietów. Zmieniłem taryfę na Fakt Mobile (na próbę przed docelową zmianą na innym numerze) i ważność konta skróciła się do 14 dni. Czy jest możliwość zmiany na inną taryfę w której uzyskałbym dłuższą ważność konta, ale bez dodatkowych kosztów jak np. doładowanie za 5 zł.?
 #1137926  autor: Karlos20
 04 lis 2022, 23:33
zoltan666: tak.
Wbij kod *163*2# przejdziesz do taryfy Play Na Kartę Rok Ważności Konta.
Następnie wbijasz kod *111*692*1# i masz RWK za 0 złotych i 0 groszy. Bez danin, ekstra opłat i doładowań.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 71 z 96
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 96
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 96