DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 68 z 96
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 96
 #1136835  autor: serek5555
 04 paź 2022, 12:24
Za pakiet do wszystkich zapłacono, więc się ma, za SD trzeba zapłacić - taka filozofia biznesu PLAY'a. :)
 #1136841  autor: asdaf
 04 paź 2022, 14:23
Remington pisze:
04 paź 2022, 12:05
asdaf pisze:
04 paź 2022, 10:04
Masz pakiet minut do wszystkich

Nie masz i nigdy nie miałeś. Masz pakiet do innych. Ale to jest nonsens, pełna zgoda.
"Pakiet do innych" - piękna nazwa. Pozdro .:)
 #1136847  autor: neotele
 04 paź 2022, 15:25
Skoro zapłaciło się za pakiet do wszystkich, a oni zmieniają zasady (, po tym jak już przyjęli pieniądze klienta, przekonanego, że tak jak wcześniej kupuje pakiet do wszystkich) i ograniczają jego wcześniej nabyte (=opłacone) prawo do dzwonienia także do playowatych, to jest podstawa do reklamacji i ewentualnej późniejszej skargi do UOKiK ( na działania operatora naruszające prawa nabyte wszystkich dotychczasowych nabywców pakietów bezterminowych).
Ostatnio zmieniony 04 paź 2022, 15:29 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1136848  autor: koszalineo941268
 04 paź 2022, 15:29
neotele pisze:
21 wrz 2022, 12:59
Remington pisze:
21 wrz 2022, 12:41
Jak dla mnie ta odpowiedź oznacza, że spuścili Cię na drzewo z wypowiedzeniem.
Też tak to odbieram, co zwiększa moją determinację do ew. złożenia skargi na operatora do wszelkich możliwych instytucji.
Do jakich instytucji złożyłeś skargi? Coś ci odpisali?
 #1136850  autor: Remington
 04 paź 2022, 15:47
neotele pisze:
04 paź 2022, 15:25
Skoro zapłaciło się za pakiet do wszystkich, a oni zmieniają zasady (, po tym jak już przyjęli pieniądze klienta, przekonanego, że tak jak wcześniej kupuje pakiet do wszystkich)

Klient był przekonany, bo nie patrzył co kupuje - tj. nie doczytał regulaminu. Już w 2017 były to pakiety minut i SMS-ów "do innych sieci": https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... a-na-karte.

Gapy jesteśmy, też myślałem, że do wszystkich.
 #1136861  autor: R.Mandano
 04 paź 2022, 18:21
Remington pisze:
04 paź 2022, 15:47
Klient był przekonany, bo nie patrzył co kupuje - tj. nie doczytał regulaminu ...

Klient popatrzył na oficjalną stronę Play i przeczytał, że te 100 minut JEST DO WSZYSTKICH - na dodatek do ostatniej minuty.
Więc skarga do UKE (czy tam UOKiK) jest jak najbardziej wskazana, o czym piszę od dawna, ale paru miłośników regulaminów z Forum wciąż to neguje, jakby byli na etacie niejawnego rzecznika prasowego Play
:lol:

Jak jeden napisze - to pewno zamiotą pod biurko, ale jak napisze Redakcja i podpisze się killkuset albo i więcej Abonentów - to afery tak prosto nie zamiotą.
:wink:
 #1136864  autor: Remington
 04 paź 2022, 19:02
R.Mandano pisze:
04 paź 2022, 18:21
Więc skarga do UKE (czy tam UOKiK) jest jak najbardziej wskazana, o czym piszę od dawna, ale

To ją w końcu napisz zamiast powtarzać w kółko złośliwe docinki. Różnica między przekazem marketingowym (strona) i regulaminem na niekorzyść konsumenta jest ewidentna, czyli naruszają zbiorowe interesy konsumentów. Jak dotąd tylko @koszalineo941268 obiecał skargę i napisał.
 #1136871  autor: iphoneski
 04 paź 2022, 20:11
@R.Mandano
Do ścigania naruszeń zbiorowych interesów konsumentów wystarczy jedno pismo, bes znaczenia kto je wysłał. Więc jak jesteś taki oblatany w prawach i sprawiedliwościach obywatelskich, to pisz te skargi, skoro podobno takie zasadne ;)
Wymądrzać się na forum łatwo, tylko do roboty jakoś trudniej...
 #1136879  autor: neotele
 04 paź 2022, 21:21
R.Mandano pisze:Klient popatrzył na oficjalną stronę Play i przeczytał, że te 100 minut JEST DO WSZYSTKICH - na dodatek do ostatniej minuty.
Ten przypadek kwalifikuje się do UOKiK.
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów podaje otwarty katalog praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Mamy z nimi do czynienia w szczególności w przypadku następujących zachowań przedsiębiorcy:
1. naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji;
2. nieuczciwe praktyki rynkowe;
https://uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php

Można także wnosić o interwencję Prezesa UKE w związku z tym, iż "do głównych zadań Prezesa UKE należy analiza, regulacja i kontrola rynku telekomunikacyjnego..."
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
 #1136881  autor: Remington
 04 paź 2022, 21:27
Zdecydowanie warto uderzyć do UOKiK, kto chętny do napisania skargi? Jedna wystarczy, bo informacja na stronie dotyczy nieograniczonej grupy konsumentów.
 #1136883  autor: neotele
 04 paź 2022, 22:06
Myślę, że każdy kto w oparciu o informację na stronie Play kupił pakiety minut "do wszystkich", a teraz nie może zadzwonić z nich do playowatych, może - a nawet powinien - działać samodzielnie, opisując swój przypadek. Im więcej skarg/wniosków, tym większa szansa, że w którejś będzie znajdować się argumentacja, skłaniająca UOKiK czy UKE do działania.
 #1136884  autor: Remington
 04 paź 2022, 22:24
Ile razy mam pisać to samo? Wystarczy jedna skarga do UOKiK byle mówiła o wprowadzeniu w błąd każdego potencjalnego konsumenta.

P.S. Niech autor skargi dołączy też screen z Play24 - tam przy zakupie też kłamią w opisie, że to „Pakiet 100 minut do wykorzystania na rozmowy ze wszystkimi krajowymi sieciami komórkowymi oraz na numery stacjonarne”
 #1136887  autor: neotele
 04 paź 2022, 23:01
Jedna może by wystarczyła, gdyby założyć idealny przypadek, że osobą ją pisząca zrobi to perfekcyjnie z formalnego punktu widzenia i użyje argumentów, które przekonają osobę akurat analizującą tą skargę, że należy interweniować.
A że to jest praktycznie mało prawdopodobne, więc moim zdaniem, im więcej osób to napisze, tym większa szansa, że dojdzie do interwencji urzędu.
 #1136888  autor: goldenmen
 04 paź 2022, 23:08
aktywujcie pakiet darmowe minuty i sms na ukraine , 120minut w PL i 10GB za 0zł

opis jest ze na numery komórkowe i stacjonarne sa minuty w PL waznosc 30 dni

powinien działać na komorki playa ten pakiet wedlug opisu

dla wszystkich oszczednych dobra oferta
 #1136893  autor: SimplusowiecU
 05 paź 2022, 08:47
goldenmen pisze:
04 paź 2022, 23:08
aktywujcie pakiet darmowe minuty i sms na ukraine , 120minut w PL i 10GB za 0zł (...)
Wszystko fajnie, ino:
1. Pakiet ważny 30 dni,
2. Aktywowany i 'wykorzystany' zapewne już dawno :mrgreen:
3. Nie o to tu chodzi.
 #1136898  autor: Karlos20
 05 paź 2022, 12:19
Opcja jednorazowa. Zmiana taryfy nie pozwala na ponowne jej włączenie. Przedłuża ważność konta poza taryfą odNOWA do 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136954  autor: neotele
 07 paź 2022, 08:08
W weekend planuję napisać skargę do UOKiK i UKE, dotyczącą mojego przypadku, ewentualnie podnosząc poniższe zarzuty:
    * operator blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym w następstwie wprowadzenia przez niego nowego cennika, pomimo że informował o takiej możliwości w rozsyłanych mailach i w komunikacie na jego stronie www,
    * początkowo operator mataczył i w ogóle odmawiał przyjęcia wypowiedzenia Umowy dla numeru na kartę,
    * operator odmawia zwrotu całości środków z konta, pomimo że wypowiedzenie nastąpiło z winy operatora zmieniającego cennik na b. niekorzystny dla klienta.
Proszę, podzielcie się wiedzą, jeśli takową dysponujecie, jakie konkretne przepisy polskiego lub europejskiego prawa mogły tu zostać naruszone lub złamane.
Mam nadzieję, że taka wiedza prawna przyda się także innym, piszącym podobne skargi, dziś lub w przyszłości.
  • Strona 68 z 96
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 96
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 96