Za pakiet do wszystkich zapłacono, więc się ma, za SD trzeba zapłacić - taka filozofia biznesu PLAY'a.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Skoro zapłaciło się za pakiet do wszystkich, a oni zmieniają zasady (, po tym jak już przyjęli pieniądze klienta, przekonanego, że tak jak wcześniej kupuje pakiet do wszystkich) i ograniczają jego wcześniej nabyte (=opłacone) prawo do dzwonienia także do playowatych, to jest podstawa do reklamacji i ewentualnej późniejszej skargi do UOKiK ( na działania operatora naruszające prawa nabyte wszystkich dotychczasowych nabywców pakietów bezterminowych).
Ostatnio zmieniony 04 paź 2022, 15:29 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
Do jakich instytucji złożyłeś skargi? Coś ci odpisali?
Jeszcze czekam na odpowiedź z Play.
Jeśli znowu będą pogrywać to wyśle skargę do UOKiK i UKE.
Jeśli znowu będą pogrywać to wyśle skargę do UOKiK i UKE.
Klient był przekonany, bo nie patrzył co kupuje - tj. nie doczytał regulaminu. Już w 2017 były to pakiety minut i SMS-ów "do innych sieci": https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... a-na-karte.
Gapy jesteśmy, też myślałem, że do wszystkich.
Klient popatrzył na oficjalną stronę Play i przeczytał, że te 100 minut JEST DO WSZYSTKICH - na dodatek do ostatniej minuty.
Więc skarga do UKE (czy tam UOKiK) jest jak najbardziej wskazana, o czym piszę od dawna, ale paru miłośników regulaminów z Forum wciąż to neguje, jakby byli na etacie niejawnego rzecznika prasowego Play
Jak jeden napisze - to pewno zamiotą pod biurko, ale jak napisze Redakcja i podpisze się killkuset albo i więcej Abonentów - to afery tak prosto nie zamiotą.
To ją w końcu napisz zamiast powtarzać w kółko złośliwe docinki. Różnica między przekazem marketingowym (strona) i regulaminem na niekorzyść konsumenta jest ewidentna, czyli naruszają zbiorowe interesy konsumentów. Jak dotąd tylko @koszalineo941268 obiecał skargę i napisał.
@R.Mandano
Do ścigania naruszeń zbiorowych interesów konsumentów wystarczy jedno pismo, bes znaczenia kto je wysłał. Więc jak jesteś taki oblatany w prawach i sprawiedliwościach obywatelskich, to pisz te skargi, skoro podobno takie zasadne
Wymądrzać się na forum łatwo, tylko do roboty jakoś trudniej...
Do ścigania naruszeń zbiorowych interesów konsumentów wystarczy jedno pismo, bes znaczenia kto je wysłał. Więc jak jesteś taki oblatany w prawach i sprawiedliwościach obywatelskich, to pisz te skargi, skoro podobno takie zasadne
Wymądrzać się na forum łatwo, tylko do roboty jakoś trudniej...
Ten przypadek kwalifikuje się do UOKiK.R.Mandano pisze:Klient popatrzył na oficjalną stronę Play i przeczytał, że te 100 minut JEST DO WSZYSTKICH - na dodatek do ostatniej minuty.
https://uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.phpUstawa o ochronie konkurencji i konsumentów podaje otwarty katalog praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Mamy z nimi do czynienia w szczególności w przypadku następujących zachowań przedsiębiorcy:
1. naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji;
2. nieuczciwe praktyki rynkowe;
Można także wnosić o interwencję Prezesa UKE w związku z tym, iż "do głównych zadań Prezesa UKE należy analiza, regulacja i kontrola rynku telekomunikacyjnego..."
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Zdecydowanie warto uderzyć do UOKiK, kto chętny do napisania skargi? Jedna wystarczy, bo informacja na stronie dotyczy nieograniczonej grupy konsumentów.
Myślę, że każdy kto w oparciu o informację na stronie Play kupił pakiety minut "do wszystkich", a teraz nie może zadzwonić z nich do playowatych, może - a nawet powinien - działać samodzielnie, opisując swój przypadek. Im więcej skarg/wniosków, tym większa szansa, że w którejś będzie znajdować się argumentacja, skłaniająca UOKiK czy UKE do działania.
Ile razy mam pisać to samo? Wystarczy jedna skarga do UOKiK byle mówiła o wprowadzeniu w błąd każdego potencjalnego konsumenta.
P.S. Niech autor skargi dołączy też screen z Play24 - tam przy zakupie też kłamią w opisie, że to „Pakiet 100 minut do wykorzystania na rozmowy ze wszystkimi krajowymi sieciami komórkowymi oraz na numery stacjonarne”
P.S. Niech autor skargi dołączy też screen z Play24 - tam przy zakupie też kłamią w opisie, że to „Pakiet 100 minut do wykorzystania na rozmowy ze wszystkimi krajowymi sieciami komórkowymi oraz na numery stacjonarne”
Jedna może by wystarczyła, gdyby założyć idealny przypadek, że osobą ją pisząca zrobi to perfekcyjnie z formalnego punktu widzenia i użyje argumentów, które przekonają osobę akurat analizującą tą skargę, że należy interweniować.
A że to jest praktycznie mało prawdopodobne, więc moim zdaniem, im więcej osób to napisze, tym większa szansa, że dojdzie do interwencji urzędu.
A że to jest praktycznie mało prawdopodobne, więc moim zdaniem, im więcej osób to napisze, tym większa szansa, że dojdzie do interwencji urzędu.
aktywujcie pakiet darmowe minuty i sms na ukraine , 120minut w PL i 10GB za 0zł
opis jest ze na numery komórkowe i stacjonarne sa minuty w PL waznosc 30 dni
powinien działać na komorki playa ten pakiet wedlug opisu
dla wszystkich oszczednych dobra oferta
opis jest ze na numery komórkowe i stacjonarne sa minuty w PL waznosc 30 dni
powinien działać na komorki playa ten pakiet wedlug opisu
dla wszystkich oszczednych dobra oferta
Opcja jednorazowa. Zmiana taryfy nie pozwala na ponowne jej włączenie. Przedłuża ważność konta poza taryfą odNOWA do 30 dni.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
W weekend planuję napisać skargę do UOKiK i UKE, dotyczącą mojego przypadku, ewentualnie podnosząc poniższe zarzuty:
Mam nadzieję, że taka wiedza prawna przyda się także innym, piszącym podobne skargi, dziś lub w przyszłości.
- * operator blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym w następstwie wprowadzenia przez niego nowego cennika, pomimo że informował o takiej możliwości w rozsyłanych mailach i w komunikacie na jego stronie www,
- * początkowo operator mataczył i w ogóle odmawiał przyjęcia wypowiedzenia Umowy dla numeru na kartę,
- * operator odmawia zwrotu całości środków z konta, pomimo że wypowiedzenie nastąpiło z winy operatora zmieniającego cennik na b. niekorzystny dla klienta.
Mam nadzieję, że taka wiedza prawna przyda się także innym, piszącym podobne skargi, dziś lub w przyszłości.