DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 96
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 96
 #1123131  autor: R.Mandano
 11 paź 2021, 14:35
Micho pisze:
06 paź 2021, 23:29
Kupiłem dzisiaj nowy starter Play na Kartę żeby mieć dodatkowy numer ale głownie żeby dostać ten pakiet 100GB za darmo.
Micho pisze:Ten numer traktuję strikte jako dodatkowy do kontaktu z jednym numerem w Play a ten net przy okazji, także przejście na odNowa ...
:lol:
Jak się nie wie co się chce, to się wypisuje po Forach ...
:lol:
 #1123948  autor: atlantydas
 02 lis 2021, 19:59
Jeśli mam 0zl na koncie jest brak płatnej aktywności przez msc i nie można pobrać 3zl to wyłączają nam stan darmowy po msc.

Jeśli na koncie mam 1zl jest brak płatnej aktywności przez msc i nie można pobrać 3zl to stan darmowy mamy dalej przez 12 msc o ile będziemy posiadać coś na koncie np ta 1 PLN. Żeby coś nam zabrali z konta za brak aktywności to musimy tam mieć przynajmniej 3zl

Dobrze rozumiem?
 #1123951  autor: atlantydas
 02 lis 2021, 20:22
mam włączony pakiet 100 minut. Każde wykorzystanie 1 sekundy z tego pakietu traktowane jest jako płatna akywnosc.

Jeśli przez msc nie wykonam żadnej płatnej aktywności i będzie na koncie 0zl to zostanie nam odłączony stan darmowy a z pakietu 100 min będziemy mogli korzystać do końca (łącznie przez 12 msc od momentu ostatniego doładowania).

Tak?
 #1123952  autor: Karlos20
 02 lis 2021, 20:24
Zwracam uwagę na jedną rzecz. Uwaga na istotny błąd w powiadomieniach w Play24.
Na tydzień przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, operator wysyła wiadomość dla tych, co nie wykonali dotychczas płatnej aktywności w ramach oferty. Niestety, komunikat zawiera błędne info opłaty (2 zł zamiast prawidłowo 3 zł), gdy nie wykonamy ruchu na numerze.
Przypomnę, gdy mamy mniej, niż 3 zł, brak aktywności pozbawia nas kwoty w przedziale od 0,01 do 2,99 zł + jeśli dotychczas mieliśmy aktywny Stan Darmowy, po wyzerowaniu salda, usługa zostaje odłączona i będzie możliwa do włączenia po doładowaniu konta dowolną kwotą. SD odłączy się również w "opóźnionym zapłonie", gdy w trakcie okresu rozliczeniowego te saldo wyzerujemy sami, wówczas odłączy się wraz z początkiem nowego okresu.

atlantydas: tak, zgadza się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123955  autor: marcinek243
 03 lis 2021, 01:43
A co jeżeli przysłano mi owe powiadomienie pomimo wykonania aktywności? Mam Nadzieje że mogę zignorować bo mam pakiet minut sms i internetu które aktywnie używam...
 #1123956  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 02:17
marcinek243: w takiej sytuacji można zignorować ten komunikat, dobrze, że o tym lojalnie informują :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123957  autor: marcinek243
 03 lis 2021, 03:01
Lojalnie? Ostrzegli że nie wykonałem żadnej aktywności mimo że wykonałem ich wiele
 #1123958  autor: neotele
 03 lis 2021, 08:30
marcinek243 pisze:
03 lis 2021, 01:43
A co jeżeli przysłano mi owe powiadomienie pomimo wykonania aktywności? Mam Nadzieje że mogę zignorować bo mam pakiet minut sms i internetu które aktywnie używam...
Upewnij się w historii połączeń, że w tym okresie figuruje jakaś płatna aktywność.
Jeśli tak, to (zrób sobie skan - na wszelki przypadek i) możesz to zignorować, zakładając, że to drobny błąd systemu.
Jeśliby faktycznie coś Ci pobrali/zablokowali, to zawsze możesz reklamować.
 #1123959  autor: Remington
 03 lis 2021, 09:08
Mnie również zdarzało się, że pobierali opłaty za brak aktywności mimo aktywności. Reklamacje były drogą przez mękę, bo znajomość tych zasad wśród konsultantów była zerowa - a to mówili, że korzystanie z kupionego pakietu nie jest aktywnością, a to że aktywność musi być tylko na krajowe połączenia itd itp. Zatem życzę powodzenia przy reklamacjach.
 #1123960  autor: neotele
 03 lis 2021, 09:22
Niekompetencje konsultantów mogą zawsze być problemem, u każdego operatora (i w KAŻDEJ innej firmie).
W takich sytuacjach najlepiej w jednoznaczny sposób pokazać konsultantowi, że to my mamy rację, powołując się na wiarygodne źródło.
W naszym przypadku jest to Cennik (regulamin), mówiący:
Opłata za brak aktywności na koncie jest pobierana jeśli w ciągu Cyklu rozliczeniowego nie będzie chociażby jednej z aktywności w postaci:
a) korzystania z Pakietu Złotówek,
b) Doładowania konta,
c) zakupu usług (przy czym korzystanie z zakupionych usług nie jest traktowane jako aktywność na koncie),
d) zakupu pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych,
e) korzystania z zakupionych pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych.

lub zapis w sekcji "Pytania" na stronie https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/ :
Co to jest płatna aktywność?

Płatną aktywność wykonujesz, kiedy np.:
płacisz za rozmowy, SMS-y, korzystasz z internetu zgodnie z cennikiem oferty,
doładujesz konto,
włączysz płatny pakiet,
wyślesz SMS-a z pakietu lub wykorzystasz minutę/minuty z pakietu lub wykorzystasz internet z pakietu.
 #1123965  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 11:16
Ja nigdy nie miałem pobranej daniny, za wykonanie płatnej aktywności. Zawsze wystarczyło wykorzystać minimum 500 kB transmisji danych, bo tyle wynosi taktowanie paczek w tej taryfie (mam aktywne 2 pakiety danych - podstawowy 1GB i promocyjny ok 5,8GB, oba bezterminowe).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123968  autor: Remington
 03 lis 2021, 11:31
Moje przykłady reklamacji:
SMS za granicę z salda - pobrali opłatę
SMS w roamingu z pakietu - pobrali opłatę
net w roamingu z płatnego pakietu (roamingowego, nie krajowego) - pobrali opłatę

Bez wyjątku za każdym razem na czacie ciemniak nieznający cennika i zasad zwalniania z opłat.
 #1123971  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 11:42
Mogą wystąpić opóźnienia w rozliczaniu opłat roamingowych, stąd system nie zaliczył tej aktywności do płatnego ruchu. Oczywiście jest to błąd i reklamacja z automatu powinna być zasadna wraz ze zwrotem pobranej daniny, nawet z nadwyżką. O zachowaniu "konsultanta" lepiej to pozostawić bez komentarza.. Bo wolą namówić na zakup usług czy abonamentów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123974  autor: Remington
 03 lis 2021, 11:46
Karlos20 pisze:
03 lis 2021, 11:42
Mogą wystąpić opóźnienia w rozliczaniu opłat roamingowych, stąd system nie zaliczył tej aktywności do płatnego ruchu.

A gdzie tam, od razu były widoczne w Play24.
 #1123982  autor: atlantydas
 03 lis 2021, 15:43
Karlos20 pisze:
03 lis 2021, 11:16
Zawsze wystarczyło wykorzystać minimum 500 kB transmisji danych, bo tyle wynosi taktowanie paczek w tej taryfie (mam aktywne 2 pakiety danych - podstawowy 1GB i promocyjny ok 5,8GB, oba bezterminowe).
chodzi Ci o to, ze wykorzystanie 1kb liczone jest jak 500kb?
Skad masz w tej taryfie pakiet 5,8gb? Nie widzialem go nigdzie

a co do konsultantów, zauważyłem ze bardzo często jak czegoś nie wiedzą to wymyslaja jakies wyssane z palca powody.

przyklad. chcialem odpalic pakiet danych z promo w plusie na karte. Ale cos nie chciał mi wejsc. Konsunant powiedzial ze nie moge teraz go aktywowac bo jest dzis ostatni dzien na aktywacje a zlozenie zlecenia moze potrwac 24h wiec trzeba to zrobic najpozniej dobe przed uplywem. Podobnych histrorii bylo duzo wiecej
 #1123984  autor: Remington
 03 lis 2021, 15:58
Raz mi się udało z reklamacją: napisałem na czacie tuż przed 22 i dziewczyna choć twierdziła, że opłata za nieaktywność została pobrana prawidłowo (jeden z przypadków przytoczonych powyżej), to zwróciła ją bo chciała chyba już iść do domu.
 #1123988  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 18:02
atlantydas: tak, nawet zużycie 1 kB powoduje zabranie 500 kB transmisji, czy to z pakietu czy 1 gr z konta głównego.
Skąd mam 5,8 GB promocyjnego neta? Z promocji (np. kody z Coca Coli), były one z 2 lata temu, środki lądowały na dodatkowym saldzie promocyjnego neta. To historia, bo uzyskany net idzie teraz na inne saldo lub na saldo podstawowe, a niezużyty transfer przepada, w porównaniu do wykupionych płatnych GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1124004  autor: zoltan666
 03 lis 2021, 21:57
atlantydas pisze:
03 lis 2021, 15:43
Skad masz w tej taryfie pakiet 5,8gb? Nie widzialem go nigdzie
Pewnie chodzi o "Dodatkowy internet". Też mam na kilku numerach taki pakiet. Był możliwy do zdobycia jakiś czas temu na przełomie roku, nie pamiętam już na jakich zasadach, być może były to właśnie kody z Coli. W każdym razie było do zdobycia chyba 5 GB i pakiet miał być ważny 30 dni, a stał się bezterminowym.
 #1124005  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 23:53
Taryfa odNOWA ma złotówki główne i promocyjne, minuty wykupione i promocyjne, MB/GB wykupione i promocyjne oraz saldo wykupionych SMSów - wszystkie salda mają bezterminową ważność. Używane są aktualnie środki główne i wykupione, a wcześniej można było zdobyć te kilka GB, jako promocyjne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 51 z 96
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 96
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 96