DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 65 z 96
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 96
 #1136402  autor: R.Mandano
 22 wrz 2022, 20:56
"Szatniarz z P-4" traktuje Polandię jak 200-300-400 lat temu Indian traktowali "misjonarze i kolonizatorzy" z Europy ...
:lol:
Ale trzeba uczciwie przyznać, że szlak niedawno wytyczyło Orange, a skoro Abonenci nie reagowali skargami do odpowiednich Organów tylko lamentem na Forum ...
:lol: :lol: :lol:
 #1136406  autor: Athantor
 23 wrz 2022, 10:07
No i kolejny raz klasyka u play: po zakupie trzydziestodniowego pakietu 3GB×2 do pozostałych pół giga z uprzednio nabytego, bezterminowego pakietu, wszystko jest w kupie i nie dość że nie widać ważności to znów wprowadzają w błąd że całość jest bezterminowa:

Obrazek Obrazek

Znając play, po tych 30 dniach skasują całość, choć wg 13. pkt regulaminu, najpierw ma schodzić z tego terminowego pakietu. :?

:-)
 #1136413  autor: Karlos20
 23 wrz 2022, 13:08
Ja bym to reklamował, bo to jest wprowadzanie w błąd klienta. Niestety, ostrzegam: takie zgłoszenia oleją i dadzą zasilenie konta, aby się odczepić.
Odradzam w takiej sytuacji korzystać z taryfy "odNOWA".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136427  autor: The_shadow
 24 wrz 2022, 10:45
The_shadow pisze:
22 wrz 2022, 10:04
SimplusowiecU pisze:
22 wrz 2022, 08:44
Skyline pisze:
22 wrz 2022, 07:58
Jakie są te pakiety?
Ja już się przeniosłem z Odnowy więc tak tylko z ciekawości.
Nędzne, notabene terminowe (30 dni) w 'bezterminowej' taryfie. Do tego te mniejsze (2, 3 GB) droższe niż starsze 'bezterminowe'...
Też tak z ciekawości, od paru miesięcy korzystam z jakby 'kapkię' tańszych GB w OFnK :mrgreen:
Rzeczywiscie juz sa, na oficjalnej stronie z taryfa ani na blogu Play zadnej wzmianki, tylko w aplikacji je widac.

Formuła SOLO XXL 25 GB (50 GB przez apke) 40 zl miesiecznie
Formuła SOLO XL 20 GB (40 GB przez apke) 35 zl miesiecznie
Formuła SOLO L 15 GB (30 GB przez apke) 30 zl miesiecznie
Pakiet 2 GB (4 GB przez apke) 10 zl miesiecznie
Pakiet 3 GB (6 GB przez apke) 15 zl miesiecznie
Pakiet 5 GB (10 GB przez apke) 20 zl miesiecznie
Pakiet 15 GB (30 GB przez apke) 30 zl miesiecznie
UKRAINA XXL 20 GB (40 GB przez apke) 40 zl miesiecznie
UKRAINA XL 15 GB (30 GB przez apke) 35 zl miesiecznie

Nowych pakietow na same SMSy / Minuty nie widze.
O kurcze, z tymi pakietami jest jeszcze gorzej niz myslelismy! Kliknalem na kilka z nich i wszedzie jest napisane, ze sa one dostepne TYLKO dla osob, ktore doladowaly konto w ciagu ostatnich 30 dni! Czyli nawet nie da ich wykupic ze zgromadzonych juz srodkow! Na szczescie stare pakiety bezterminowe nie maja tego zapisku.
 #1136429  autor: Karlos20
 24 wrz 2022, 12:16
The_shadow: promocyjne warunki przez apkę Play24 są już znane od dawna.

Warto w tej taryfie zwrócić jedną rzecz: BRAK lejka 1 mbps po wyczerpaniu GB z usług SOLO XL / XXL. Jeśli ktoś się zapomni, może wyczyścić sobie konto - zarówno z ewentualnie zakupionego pakietu GB bezterminowych lub ze środków na koncie (przypominam: 1 gr za każde 500 kB jest naliczane w cenniku, aż do wyczerpania salda do zera).
Dodatkowo pod kodem *108# mogą być prezentowane środki zarówno z paczek bezterminowych jak i terminowych, co wprowadza klienta w błąd. Będę to powtarzał do znudzenia, aż ktoś się za to weźmie. A to prosta operacja, bo wystarczy przypisać saldo pod inny kod USSD.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136436  autor: TomLee
 24 wrz 2022, 15:57
To wszystko prawda, ale ta taryfa nadaje się do niewielkiego zużycia internetu, maksymalnie do 2 GB miesięcznie. Pewnie większość użytkowników tej taryfy zużywa do 1 GB na miesiąc plus trochę smsów i rozmów (choć niekoniecznie). Na szczęście można dokupić internet "do przodu" i mieć kilka pakietów jednocześnie. Odnowa jest rewelacyjna do urządzeń potrzebujących mało internetu na dłuższy czas. Za kasę na koncie wykupujesz pakiety internetu i masz spokój a zużycie sprawdzasz przez aplikację.
 #1136453  autor: forum_tg
 25 wrz 2022, 12:13
nadal widoczna jest kwota 3 zł za brak płatnej aktywności.
 #1136454  autor: Karlos20
 25 wrz 2022, 13:16
forum_tg: bo ta opłata obowiązuje do 2 października, do tego czasu z łatwością można ją ominąć, od 3go będzie z tym trudniej. Kto będzie mieć okres rozliczeniowy do 2go, może załapać się na ostrzejsze warunki. Chyba, że będziemy mieć stan konta 0,00 - wówczas pilnujemy tylko ważności konta, wykonując jako minimum zasilenie za 5 zł na rok i za tą kwotę możemy zakupić 1GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136466  autor: zoltan666
 25 wrz 2022, 21:15
serek5555 pisze:
25 wrz 2022, 08:41
Zmiany są już widoczne na ich stronie:
https://www.play.pl/nowy/oferta/play-ka ... te-odnowa/
Zmian których nikt tutaj nie chce na razie na stronie nie widać, pojawiły się jedynie nowe pakiety internetu. A ja chętnie bym zobaczył jakiś pakiet minut za 5 zł.
 #1136516  autor: neotele
 26 wrz 2022, 20:56
Play ciągle, bezprawnie, blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia w trybie natychmiastowym w związku z ich nowym cennikiem.
Tym razem napisali mi coś takiego.
Dzień dobry!
...
Data ważności połączeń wychodzących na numerze xxxxxxxx to NN września 2023 roku. Zachęcam do wykorzystania środków uzbieranych na koncie do wskazanej daty.

Wypowiedzenie zostało przyjęte. Usługa zostanie wyłączona ostatniego dnia ważności połączeń przychodzących czyli NN września 2023 roku.

Dokonanie doładowania oraz wydłużenie ważności połączeń wychodzących/przychodzących uznawane jest jako odwołanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy.

O zwrot środków, może Pan się ubiegać w ciągu 30 dni od upływu okresu ważności połączeń przychodzących/okresu ważności konta lub przeniesienia numeru do innego operatora. Opłata manipulacyjna za zwrot środków wynosi 20 zł odejmiemy ją od kwoty, którą mamy zwrócić.

Taka informacja jest podana w Cenniku Pana Oferty Play na Kartę odNOWA, w punkcie 2. "Zasady rozliczania usług w Ofercie Play na Kartę odNOWA".

Z poważaniem

Aleksandra Filipowicz
Obsługa Klienta Play
Na chama próbują przeciągnąć sprawę, licząc chyba, że klient się zniechęci (otóż NIE szanowni Państwo w Play), odejdzie lub oni wcześniej wyczyszczą mu konto, zgodnie z nowym zbójeckim cennikiem.

Tym razem wyciągnęli nowy "argument" z rękawa, że niby "Dokonanie doładowania oraz wydłużenie ważności połączeń wychodzących/przychodzących uznawane jest jako odwołanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy".
Inaczej mówiąc, wykonanie wymuszonej płatnej czynności (aby nie płacić "haraczu") jest rzekomo odwołaniem wypowiedzenia!

Dałem im ostatnią szansę.
Jeśli nie przyjmą wypowiedzenia w trybie natychmiastowym, to sprawa o uniemożliwianie klientom wypowiedzenia Umowy trafi do UKE i UOKiK.
 #1136522  autor: Remington
 26 wrz 2022, 22:09
Pisz do obu podkreślając, że nie jest to przypadek jednostkowy tylko dotyczy to ogółu klientów (potwierdzi to mnogość odmownych odopowiedzi jakie otrzymujesz). Coś takiego wystarczy by jeden lub drugi regulator podjął interwencję po jednym zgłoszeniu.

Choć tu UOKiK może się wypiąć odsyłając do UKE, bo chodzi wprost o regulacje z prawa telekomunikacyjnego, a nie przepisów konsumenckich czy ogólnych. Ale napisać warto.
 #1136525  autor: R.Mandano
 27 wrz 2022, 00:12
neotele pisze:
26 wrz 2022, 20:56
Play ciągle, bezprawnie, blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia w trybie natychmiastowym w związku z ich nowym cennikiem.
Tym razem napisali mi coś takiego.
Dzień dobry!
...
Data ważności połączeń wychodzących na numerze xxxxxxxx to NN września 2023 roku. Zachęcam do wykorzystania środków uzbieranych na koncie do wskazanej daty.

Wypowiedzenie zostało przyjęte. Usługa zostanie wyłączona ostatniego dnia ważności połączeń przychodzących czyli NN września 2023 roku.

O zwrot środków, może Pan się ubiegać w ciągu 30 dni od upływu okresu ważności połączeń przychodzących/okresu ważności konta lub przeniesienia numeru do innego operatora ... .
Pani Ola z Play zupełnie odleciała w kosmos. Odpisała, że - mimo złożenia wypowiedzenia - Play przez kolejny rok będzie pobierać nowe opłaty, a po upływie roku masz 30 dni na wniosek o zwrot pozostałęj nadpłaty.
:lol:
Jak widać, Pani Ola z powodzeniem mogłaby pracować jako sekretarka prezesa KS Tęcza ...
:-D :-D :-D
 #1136555  autor: neotele
 27 wrz 2022, 12:28
Remington pisze:
26 wrz 2022, 22:09
Pisz do obu podkreślając, że nie jest to przypadek jednostkowy tylko dotyczy to ogółu klientów...
Choć tu UOKiK może się wypiąć
Skoro operator najpierw odmawia konsumentom przyjęcie natychmiastowego wypowiedzenia umowy w wyniku wprowadzenia nowego, niekorzystnego dla klienta cennika, a potem przyjmuje "natychmiastowe" wypowiedzenie z terminem rocznym, to sądzę, że UOKiK ma tu pole do działania.
 #1136556  autor: Remington
 27 wrz 2022, 13:17
Szansa jest, ale nie zdziw się jeśli nie wyjdzie. Gdy ja poskarżyłem się do UOKiK, że Play ma na stronie błędne regulaminy pakietów roamingowych (wprost błędne, bo pomieszane były taryfy, a niektórych pakietów w ogóle w regulaminach nie było, poza tym podczas zakupu podstawiany był link do regulaminu innego pakietu) i to jednoznacznie wprowadzało w błąd dowolnego konsumenta, UOKiK nie wyraził zainteresowania twierdząc, że kwestie regulaminów telco to do UKE. Za to UKE, że operator nie ma obowiązku wywieszać wszystkich regulaminów na stronie. Dalej mi się nie chciało im tłumaczyć i w efekcie błędne regulaminy nadal są i mylą czytających.
 #1136610  autor: stiwipl
 28 wrz 2022, 23:27
Czy tą kartę SIM da się zarejestrować bez wizyty w oddziale? Po wpisaniu numeru w aplikacji mam: "Twoja karta zostanie zarejestrowana w Play w ciągu godziny, wróć do nas niedługo."

Specjalnie zamówiłem ten starter online, żeby nie stać w kolejce w salonie, a widzę że bez wizyty się chyba i tak nie obejdzie.
 #1136619  autor: koszalineo941268
 29 wrz 2022, 10:03
Da się, jeśli masz inną kartę, którą aktywowałeś "tradycyjnie" (pokazując sprzedawcy dowód osobisty).

"aby zarejestrować kolejny numer w PLAY SMS-em, należy wysłać darmową wiadomość pod numer 676, w treści wpisując: ZAREJESTRUJ. numer telefonu, który chcemy zarejestrować i kod PUK"
https://www.play.pl/nowy/play-expert/po ... e-na-karte
 #1136645  autor: leokier
 29 wrz 2022, 19:32
Pakiet za 15 zł na 100 min obejmuje tylko połączenia do innych sieci, a więc nie łapią się na niego połączenia na numery z sieci P4.

Wygląda więc na to, że jeśli komuś zależy na połączeniach do P4 to będzie musiał wydać średnio 2,50 zł/miesiąc (na przemian doładowanie za 5 zł i zakup jakiegoś pakietu za 5 zł w kolejnych miesiącach).

Dobrze to rozumiem?
 #1136646  autor: Karlos20
 29 wrz 2022, 19:43
leokier: skąd taka pewność? Pakiet minut jest na wszystkie sieci komórkowe i stacjonarne, rozliczany sekundowo. Kto ma Stan Darmowy i zadzwoni do Play (numery podpięte do tej sieci), to tych minut nie wykorzysta, bo do P4 jest za darmo i SD ma tutaj pierwszeństwo. Zawsze tak było i jest, również w innych taryfach i usługach wraz ze SD.

Poza tym regulamin, z tego co czytałem - jak to w stylu Play, został napisany "na kolanie", bo mówi o saldzie minut do wszystkich sieci (saldo *104#), co sugeruje, że bez SD pakiet będzie obejmował również połączenia do P4.

Warto ten fakt sprawdzić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 65 z 96
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 96
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 96