DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 69 z 96
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 96
 #1136879  autor: neotele
 04 paź 2022, 21:21
R.Mandano pisze:Klient popatrzył na oficjalną stronę Play i przeczytał, że te 100 minut JEST DO WSZYSTKICH - na dodatek do ostatniej minuty.
Ten przypadek kwalifikuje się do UOKiK.
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów podaje otwarty katalog praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Mamy z nimi do czynienia w szczególności w przypadku następujących zachowań przedsiębiorcy:
1. naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji;
2. nieuczciwe praktyki rynkowe;
https://uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php

Można także wnosić o interwencję Prezesa UKE w związku z tym, iż "do głównych zadań Prezesa UKE należy analiza, regulacja i kontrola rynku telekomunikacyjnego..."
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
 #1136881  autor: Remington
 04 paź 2022, 21:27
Zdecydowanie warto uderzyć do UOKiK, kto chętny do napisania skargi? Jedna wystarczy, bo informacja na stronie dotyczy nieograniczonej grupy konsumentów.
 #1136883  autor: neotele
 04 paź 2022, 22:06
Myślę, że każdy kto w oparciu o informację na stronie Play kupił pakiety minut "do wszystkich", a teraz nie może zadzwonić z nich do playowatych, może - a nawet powinien - działać samodzielnie, opisując swój przypadek. Im więcej skarg/wniosków, tym większa szansa, że w którejś będzie znajdować się argumentacja, skłaniająca UOKiK czy UKE do działania.
 #1136884  autor: Remington
 04 paź 2022, 22:24
Ile razy mam pisać to samo? Wystarczy jedna skarga do UOKiK byle mówiła o wprowadzeniu w błąd każdego potencjalnego konsumenta.

P.S. Niech autor skargi dołączy też screen z Play24 - tam przy zakupie też kłamią w opisie, że to „Pakiet 100 minut do wykorzystania na rozmowy ze wszystkimi krajowymi sieciami komórkowymi oraz na numery stacjonarne”
 #1136887  autor: neotele
 04 paź 2022, 23:01
Jedna może by wystarczyła, gdyby założyć idealny przypadek, że osobą ją pisząca zrobi to perfekcyjnie z formalnego punktu widzenia i użyje argumentów, które przekonają osobę akurat analizującą tą skargę, że należy interweniować.
A że to jest praktycznie mało prawdopodobne, więc moim zdaniem, im więcej osób to napisze, tym większa szansa, że dojdzie do interwencji urzędu.
 #1136888  autor: goldenmen
 04 paź 2022, 23:08
aktywujcie pakiet darmowe minuty i sms na ukraine , 120minut w PL i 10GB za 0zł

opis jest ze na numery komórkowe i stacjonarne sa minuty w PL waznosc 30 dni

powinien działać na komorki playa ten pakiet wedlug opisu

dla wszystkich oszczednych dobra oferta
 #1136893  autor: SimplusowiecU
 05 paź 2022, 08:47
goldenmen pisze:
04 paź 2022, 23:08
aktywujcie pakiet darmowe minuty i sms na ukraine , 120minut w PL i 10GB za 0zł (...)
Wszystko fajnie, ino:
1. Pakiet ważny 30 dni,
2. Aktywowany i 'wykorzystany' zapewne już dawno :mrgreen:
3. Nie o to tu chodzi.
 #1136898  autor: Karlos20
 05 paź 2022, 12:19
Opcja jednorazowa. Zmiana taryfy nie pozwala na ponowne jej włączenie. Przedłuża ważność konta poza taryfą odNOWA do 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136954  autor: neotele
 07 paź 2022, 08:08
W weekend planuję napisać skargę do UOKiK i UKE, dotyczącą mojego przypadku, ewentualnie podnosząc poniższe zarzuty:
    * operator blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym w następstwie wprowadzenia przez niego nowego cennika, pomimo że informował o takiej możliwości w rozsyłanych mailach i w komunikacie na jego stronie www,
    * początkowo operator mataczył i w ogóle odmawiał przyjęcia wypowiedzenia Umowy dla numeru na kartę,
    * operator odmawia zwrotu całości środków z konta, pomimo że wypowiedzenie nastąpiło z winy operatora zmieniającego cennik na b. niekorzystny dla klienta.
Proszę, podzielcie się wiedzą, jeśli takową dysponujecie, jakie konkretne przepisy polskiego lub europejskiego prawa mogły tu zostać naruszone lub złamane.
Mam nadzieję, że taka wiedza prawna przyda się także innym, piszącym podobne skargi, dziś lub w przyszłości.
 #1136963  autor: Remington
 07 paź 2022, 11:43
Dopisz może jeszcze kwestię pakietu minut „do innych” vs. „do wszystkich”. Komunikacja na stronie i w Play24 wprowadza w błąd, że jest do wszystkich, choć regulamin mówi co innego.

Do UOKiK nie pisz o swoim przypadku (ja, mój itd itp.), bo to zignorują. Trzeba napisać, że z uzyskanych przez Ciebie informacji wynika, że operator postępuje tak wobec wszystkich klientów (w kwestii ww. pakietu wobec wszystkich obecnych i potencjalnych klientów), przez co prawdopodobnie narusza zbiorowe interesy konsumentów.

Do UKE możesz natomiast pisać w indywidualnej sprawie.
 #1136981  autor: PiotrG-dz
 07 paź 2022, 16:26
P4 postąpiło by uczciwie gdyby nie było likwidacji praw nabytych w Odnowie.
Skoro już ktoś ma wykupiony pakiet minut lub GB to powinien mu działać do końca.
A nowe warunki powinny wejść po ich wygaśnięciu już na nowych zasadach.
Sprawy w UOKIK mogą się ciągnąć latami było info niedawno jak to Polkomtela ukarano za lata 2013/17 w decyzją w 2019 a odwołanie ostateczne od decyzji o karze zapadło w 2022 r w sierpniu. :?
 #1136986  autor: korkodyl
 07 paź 2022, 17:51
A zwróciliście uwagę na to zdanie:
"Gdy nie wydasz ani grosza – pobierzemy 5 zł za utrzymanie numeru i odłączymy Stan Darmowy."?
 #1136997  autor: kelcior
 07 paź 2022, 20:00
Ja korzystam tylko z internetu pakiety bezterminowe (wykorzystuje jakieś 1-2GB na 2 miesiące) stanu darmowego nie potrzebuje bo dzwonie przez Vibera, czyli dla mnie się nic nie zmienia tylko muszę pilnować żeby mieć zerowy stan konta aby nie pobrało 5 zł. i doładowywać tylko przy odnowieniu pakietu GB?
Ja myślałem że znikną pakiety bezterminowe to by była kaplica ale przecież są cały czas.
 #1137002  autor: iphoneski
 07 paź 2022, 20:45
@kelcior
Dokładnie, dla ciebie zostaje po staremu. Mi też ten SD wisi, bo Odnowy używam jako karty rezerwowej wyłącznie do neta, ale nie będę mógł teraz zasilić sobie konta na zapas. Wcześniej tak robiłem, bo mogłem od razu kupić pakiet bez zawracania sobie głowy zasileniem, No i czasem można wyhaczyć kody zasilające w fajnych cenach na necie.
 #1137008  autor: Remington
 07 paź 2022, 21:53
korkodyl pisze:
07 paź 2022, 17:51
A zwróciliście uwagę na to zdanie:
"Gdy nie wydasz ani grosza – pobierzemy 5 zł za utrzymanie numeru i odłączymy Stan Darmowy."?

To raczej pomyłka, w innych miejscach piszą, że tylko jeśli oprócz braku aktywności saldo będzie 0. Regulamin SD wisi nadal niezmieniony.
 #1137026  autor: Karlos20
 08 paź 2022, 08:39
Jak zawsze...
SD tracimy, gdy w nowym okresie rozrachunkowym taryfy nie wykryją stanu konta powyżej 0,00 zł.
Najciekawsze jest to, że SD będzie działać przy 0,00 ale w wypadku, gdy go włączymy, przed wydaniem reszty kasy z salda.
Przykładowo: mam starter/aktywną kartę z saldem 5 zł. Najpierw włączam SD, a potem 1GB za piątkę z ważnością max 13-miesięczną. Przez miesiąc przy 0,00 mogę dzwonić i pisać do Play bez problemu, po miesiącu zostaje tylko pakiet netowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 69 z 96
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 96
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 96