DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 96
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 96
 #1122939  autor: Karlos20
 07 paź 2021, 16:47
I co z tego, że kasa nie przepada, ale zmienia się ważność konta, która w odNOWIE wynosi minimum 13 miesięcy.
Zachomikuje, ale będzie ważna w odNOWIE tak długo, póki będzie korzystał z numeru, chyba, że zostanie zjedzona za brak aktywności na numerze. Tak czy inaczej i tak warto (100GB za dyszkę).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123015  autor: Micho
 09 paź 2021, 11:18
Karlos20 pisze:
07 paź 2021, 16:22
R.Mandano: skoro odNOWA nie wymaga ciągłego pilnowania ważności konta, a też daje darmówki do Play (pod warunkiem niewyzerowania salda), to po co marnować kasę na ważność konta, kolejnym zasileniem? Tym bardziej, że proste aktywności nie wymagają zapłaty daniny 3 zł, np. zużywanie GB z promocji.
Dodam jeszcze, że taryfa Play Na Kartę (0gr w Play) ma maksymalną prędkość neta 7 mbps na pobieraniu danych i do 1 mbps na wysyłaniu, przy darmowych paczkach GB. odNOWA takiego ograniczenia prędkości po prostu nie ma.
No to już wiem czemu ten internet tak ledwo chodzi. Już miałem na forum pisać co z tym internetem w Play, że z okna widzę BTS a mi wszystko laguje i bufforuje ;)

Ten numer traktuję strikte jako dodatkowy do kontaktu z jednym numerem w Play a ten net przy okazji, także przejście na odNowa i nie martwienie się o ważność konta mi jak najbardziej pasuje. Szkoda tylko, że wtopiłem z tym internetem.
 #1123023  autor: rsig
 09 paź 2021, 14:17
R.Mandano pisze:
07 paź 2021, 16:38
Natomiast Autor wątku zmarnuje kasę (konkretnie co najmniej 10 pln), kiedy - zgodnie z poradą RSIG - obecny starter zachomikuje, a kupi nowy w taryfie odNOWA.
:lol:
Zachomikować, ale wcześniej przenieść się na 3 miesiące do RWK. Wtedy wpłacona kasa na koncie zostanie, a dodatkowo nie będzie musiał wykonywać co miesiąc żadnych płatnych aktywności (jak w odNowie).
 #1123127  autor: babciagienia1p
 11 paź 2021, 10:54
@atlantydas
Tak.
Musisz pamiętać, żeby w następnych okresach rozliczeniowych użyć tego pakietu lub korzystać z innych aktywności. Każde skorzystanie z internetu, również promocyjnego, jest aktywnością.
 #1123131  autor: R.Mandano
 11 paź 2021, 14:35
Micho pisze:
06 paź 2021, 23:29
Kupiłem dzisiaj nowy starter Play na Kartę żeby mieć dodatkowy numer ale głownie żeby dostać ten pakiet 100GB za darmo.
Micho pisze:Ten numer traktuję strikte jako dodatkowy do kontaktu z jednym numerem w Play a ten net przy okazji, także przejście na odNowa ...
:lol:
Jak się nie wie co się chce, to się wypisuje po Forach ...
:lol:
 #1123948  autor: atlantydas
 02 lis 2021, 19:59
Jeśli mam 0zl na koncie jest brak płatnej aktywności przez msc i nie można pobrać 3zl to wyłączają nam stan darmowy po msc.

Jeśli na koncie mam 1zl jest brak płatnej aktywności przez msc i nie można pobrać 3zl to stan darmowy mamy dalej przez 12 msc o ile będziemy posiadać coś na koncie np ta 1 PLN. Żeby coś nam zabrali z konta za brak aktywności to musimy tam mieć przynajmniej 3zl

Dobrze rozumiem?
 #1123951  autor: atlantydas
 02 lis 2021, 20:22
mam włączony pakiet 100 minut. Każde wykorzystanie 1 sekundy z tego pakietu traktowane jest jako płatna akywnosc.

Jeśli przez msc nie wykonam żadnej płatnej aktywności i będzie na koncie 0zl to zostanie nam odłączony stan darmowy a z pakietu 100 min będziemy mogli korzystać do końca (łącznie przez 12 msc od momentu ostatniego doładowania).

Tak?
 #1123952  autor: Karlos20
 02 lis 2021, 20:24
Zwracam uwagę na jedną rzecz. Uwaga na istotny błąd w powiadomieniach w Play24.
Na tydzień przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, operator wysyła wiadomość dla tych, co nie wykonali dotychczas płatnej aktywności w ramach oferty. Niestety, komunikat zawiera błędne info opłaty (2 zł zamiast prawidłowo 3 zł), gdy nie wykonamy ruchu na numerze.
Przypomnę, gdy mamy mniej, niż 3 zł, brak aktywności pozbawia nas kwoty w przedziale od 0,01 do 2,99 zł + jeśli dotychczas mieliśmy aktywny Stan Darmowy, po wyzerowaniu salda, usługa zostaje odłączona i będzie możliwa do włączenia po doładowaniu konta dowolną kwotą. SD odłączy się również w "opóźnionym zapłonie", gdy w trakcie okresu rozliczeniowego te saldo wyzerujemy sami, wówczas odłączy się wraz z początkiem nowego okresu.

atlantydas: tak, zgadza się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123955  autor: marcinek243
 03 lis 2021, 01:43
A co jeżeli przysłano mi owe powiadomienie pomimo wykonania aktywności? Mam Nadzieje że mogę zignorować bo mam pakiet minut sms i internetu które aktywnie używam...
 #1123956  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 02:17
marcinek243: w takiej sytuacji można zignorować ten komunikat, dobrze, że o tym lojalnie informują :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123957  autor: marcinek243
 03 lis 2021, 03:01
Lojalnie? Ostrzegli że nie wykonałem żadnej aktywności mimo że wykonałem ich wiele
 #1123958  autor: neotele
 03 lis 2021, 08:30
marcinek243 pisze:
03 lis 2021, 01:43
A co jeżeli przysłano mi owe powiadomienie pomimo wykonania aktywności? Mam Nadzieje że mogę zignorować bo mam pakiet minut sms i internetu które aktywnie używam...
Upewnij się w historii połączeń, że w tym okresie figuruje jakaś płatna aktywność.
Jeśli tak, to (zrób sobie skan - na wszelki przypadek i) możesz to zignorować, zakładając, że to drobny błąd systemu.
Jeśliby faktycznie coś Ci pobrali/zablokowali, to zawsze możesz reklamować.
 #1123959  autor: Remington
 03 lis 2021, 09:08
Mnie również zdarzało się, że pobierali opłaty za brak aktywności mimo aktywności. Reklamacje były drogą przez mękę, bo znajomość tych zasad wśród konsultantów była zerowa - a to mówili, że korzystanie z kupionego pakietu nie jest aktywnością, a to że aktywność musi być tylko na krajowe połączenia itd itp. Zatem życzę powodzenia przy reklamacjach.
 #1123960  autor: neotele
 03 lis 2021, 09:22
Niekompetencje konsultantów mogą zawsze być problemem, u każdego operatora (i w KAŻDEJ innej firmie).
W takich sytuacjach najlepiej w jednoznaczny sposób pokazać konsultantowi, że to my mamy rację, powołując się na wiarygodne źródło.
W naszym przypadku jest to Cennik (regulamin), mówiący:
Opłata za brak aktywności na koncie jest pobierana jeśli w ciągu Cyklu rozliczeniowego nie będzie chociażby jednej z aktywności w postaci:
a) korzystania z Pakietu Złotówek,
b) Doładowania konta,
c) zakupu usług (przy czym korzystanie z zakupionych usług nie jest traktowane jako aktywność na koncie),
d) zakupu pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych,
e) korzystania z zakupionych pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych.

lub zapis w sekcji "Pytania" na stronie https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/ :
Co to jest płatna aktywność?

Płatną aktywność wykonujesz, kiedy np.:
płacisz za rozmowy, SMS-y, korzystasz z internetu zgodnie z cennikiem oferty,
doładujesz konto,
włączysz płatny pakiet,
wyślesz SMS-a z pakietu lub wykorzystasz minutę/minuty z pakietu lub wykorzystasz internet z pakietu.
 #1123965  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 11:16
Ja nigdy nie miałem pobranej daniny, za wykonanie płatnej aktywności. Zawsze wystarczyło wykorzystać minimum 500 kB transmisji danych, bo tyle wynosi taktowanie paczek w tej taryfie (mam aktywne 2 pakiety danych - podstawowy 1GB i promocyjny ok 5,8GB, oba bezterminowe).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123968  autor: Remington
 03 lis 2021, 11:31
Moje przykłady reklamacji:
SMS za granicę z salda - pobrali opłatę
SMS w roamingu z pakietu - pobrali opłatę
net w roamingu z płatnego pakietu (roamingowego, nie krajowego) - pobrali opłatę

Bez wyjątku za każdym razem na czacie ciemniak nieznający cennika i zasad zwalniania z opłat.
 #1123971  autor: Karlos20
 03 lis 2021, 11:42
Mogą wystąpić opóźnienia w rozliczaniu opłat roamingowych, stąd system nie zaliczył tej aktywności do płatnego ruchu. Oczywiście jest to błąd i reklamacja z automatu powinna być zasadna wraz ze zwrotem pobranej daniny, nawet z nadwyżką. O zachowaniu "konsultanta" lepiej to pozostawić bez komentarza.. Bo wolą namówić na zakup usług czy abonamentów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1123974  autor: Remington
 03 lis 2021, 11:46
Karlos20 pisze:
03 lis 2021, 11:42
Mogą wystąpić opóźnienia w rozliczaniu opłat roamingowych, stąd system nie zaliczył tej aktywności do płatnego ruchu.

A gdzie tam, od razu były widoczne w Play24.
  • Strona 51 z 96
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 96
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 96