DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 10 z 13
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
 #911725  autor: Fricco
 18 lut 2017, 12:45
Kończy mi się abonament w Play 19 marca 2017. Jaką datę wpisać jako początkową od kiedy ma działać numer w Orange: 20 marca? Pytam, bo nie wiem, czy nie za późno teraz (bo chyba trzeba miesiąc przed końcem umowy najpóźniej to załatwiać) i czy jeszcze jeden miesiąc dodatkowo nie będę w Play. Co jeśli wpiszę złą datę?
 #911726  autor: asdaf
 18 lut 2017, 13:02
Fricco pisze:Kończy mi się abonament w Play 19 marca 2017
To na umowie? A kiedy masz okres rozliczeniowy?
artix pisze:Błądził jak dziecko we mgle :D
Nie ładnie tak wkręcać biednego konsula jak się samemu tak namotało, nakręciło, nawydziwiało :smt018 ;)
 #911727  autor: artix
 18 lut 2017, 13:03
@Fricco Myślę, że za późno, bo pewnie nie wziąłeś pod uwagę, że w czasie wypowiedzenia musi upłynąć co najmniej jeden okres rozliczeniowy. Jeśli wpiszesz wcześniejszą datę, to najprawdopodobniej będziesz musiał zapłacić jeden abonament Play.

@asdaf Pomówienia! Ja tylko przeniosłem, zgodnie z prawem, zarejestrowany na mnie numer tymczasowy! :P
 #911733  autor: artix
 18 lut 2017, 13:25
Wyłączony, siedzi w próżni. Chociaz sprawdziłem teraz na stronie jakasiec i podaje że numer należy do Orange. Tylko że nie istnieje, jak sie na niego dzwoni :)
 #911740  autor: Fricco
 18 lut 2017, 13:50
OK,czyli generalnie mogę tam wpisać dowolną datę i w razie czego najwyżej zapłacę jeszcze jedną fakturę z Play? A jeśli złożę wypowiedzenie w Play, to czy coś to zmieni? Tylko pytanie, czy mogę wypowiedzenie złożyć online?
 #911746  autor: artix
 18 lut 2017, 14:23
Przestrzegam przed złożeniem wypowiedzenia samodzielnie, a później przenoszenia numeru. Już taki jeden tu był, co się bardzo zdziwił, jak operator mu anulował osobiste wypowiedzenie, bo przy przeniesieniu automatycznie złożył kolejne wypowiedzenie, a to skutkowało niezachowaniem okresu rozliczeniowego i 30-dniowego wypowiedzenia. A jak wiadomo liczy się ostatnia wola zmarłego, znaczy klienta.
Jeśli nie chcesz płacić dodatkowej faktury, możesz złożyć wypowiedzenie w salonie Play z jednoczesnym przejściem na kartę. Gdy Play zmieni abo na kartę, wtedy składasz wniosek w Orange.

A w ogóle to powinna być opcja w Orange pt. przeniesienie na koniec okresu umownego, za wypowiedzeniem lub coś podobnego, a nie same daty, bo łatwo się tak pomylić.
 #911831  autor: sa
 19 lut 2017, 04:29
rudymax pisze:
janekiwan pisze:Przenosiłem z dwa tygodnie temu w salonie. Nie uruchamiałem numeru tymczasowego, tylko kartę włożyłem do telefonu już gdy stara przestała mi działać. Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
Szkoda, bo miało to swoje zalety. Dodam, że przenosiłem do taryfy ONE, którą już Orange chyba wycofało z oferty.
Dziwne bo ja numer z playa do orange w salonie przeniosłam 29 stycznia 2017 roku i dostałam na start: RWK i 1 GB neta plus 1zł na główne i numer znalazł się z automatu w taryfie orange smart.Następnie po dokonaniu przeniesienia numer przeniosłam do free i wszystko co dostałam na start pozostało w nienaruszone tj 1zł ,1 GB i RWK..Na dokładkę z przenosinami był problem ,bo CMR orange mnie nie lubi :lol: ..I łącznie cały proces trwał od 23 stycznia gdydostalm potwierdzeni od kierownika że karta sim do przeniesienia będzie jutro.a zakończył się około godziny 01;30 w nocy dopiero 29 stycznia .Dodam że wniosek szedł przez"bufor" do centrali z salonu i tam ponownie przerabiany wrócił do salonu ,a potem poszło już bardzo szybko. :wink: A i numer był aktywny w sieci praktycznie od razu ,tak że można było dzwonić odbierać pisać net działał i prawie od razu założyłam konto w mój orange .To chyba zależy od...technika który przenosi numer i/lub konsultanta co załatwia robotę papierkową,a ponieważ mój numer było "problematyczny" to widać poświecono mu więcej uwagi i staranności ,a przeniesienie już po papierkowych " zabawach" z wnioskami ,centralą itd. zostało zrobione już szybko i wzorcowo.Czego przykładem jest to że normalne papiery z wnioskiem podpisałam ok. godziny 10 rano 28 stycznia a 01;30 29 stycznia numer już był w pełnie aktywny w sieci orange :wink:.A może to jest jednak istotne :?: bo numer tymczasowy uruchomiłam już po powrocie do domu bez czekania na przeniesienie numeru .
 #911835  autor: Gregrin
 19 lut 2017, 10:03
rudymax pisze:
janekiwan pisze:Przenosiłem z dwa tygodnie temu w salonie. Nie uruchamiałem numeru tymczasowego, tylko kartę włożyłem do telefonu już gdy stara przestała mi działać. Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
Szkoda, bo miało to swoje zalety. Dodam, że przenosiłem do taryfy ONE, którą już Orange chyba wycofało z oferty.
Ale czego szkoda ? Bo przed pytaniem opisujesz to samo:
rudymax pisze:BTW w październiku przenosiłem numer do Orange w salonie i na karcie było 1pln ważny rok, ale nie jako promocja rwk, ta promocja była i jest nadal wyłączona na tym numerze. To dosyć istotna różnica, dlatego zastanawiam się, czy obecnie zasady przeniesienia w salonie też uległy zmianie? Może ktoś ostatnio przenosił przez salon i mógłby się podzielić wiedzą.

Co do taryf to wszystkie są http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
Co do tej złotówki to dziwne to jest bo ja przenosząc w salonie (luty tego roku) tez ja miałem i wydaje mi się ze powinna być normalnie.
 #911836  autor: rudymax
 19 lut 2017, 10:38
Gregrin pisze:Ale czego szkoda ? Bo przed pytaniem opisujesz to samo:
Nie to samo. Jest istotna różnica między kontem ważnym rok, bez włączonej usługi RWK, a kontem ważnym rok uzyskanym dzięki usłudze RWK.
sa pisze:Dziwne bo ja numer z playa do orange w salonie przeniosłam 29 stycznia 2017 roku i dostałam na start: RWK i 1 GB neta plus 1zł na główne i numer znalazł się z automatu w taryfie orange smart.
Możesz sprawdzić, czy masz włączony RWK jako usługę? Zakładka Mój Orange/ Pakiety i ustawienia/ Ustawienia/ Ratunkowe.
 #911842  autor: Gregrin
 19 lut 2017, 11:53
janekiwan pisze:Na koncie miałem 0 złotych ważne 31 dni na połączenia wychodzące i rok na przychodzące. Usługa RWK wyłączona.
rudymax pisze:Możesz sprawdzić, czy masz włączony RWK jako usługę?
Nie ma, bo przenosił przez salon i w regulaminie oraz w praktyce wtedy normalnie ustawiają konto na rok. W regulaminie (i praktyce) przenoszenia online jest RWK jako usługa.
 #911854  autor: rudymax
 19 lut 2017, 13:25
Gregrin pisze:Nie ma, bo przenosił przez salon i w regulaminie oraz w praktyce wtedy normalnie ustawiają konto na rok. W regulaminie (i praktyce) przenoszenia online jest RWK jako usługa.
Przeczytaj mój poprzedni wpis jeszcze raz. Przecież moje pytanie było do koleżanki @sa. Wiem co napisał wcześniej kolega @janekiwan.
Tak na marginesie, widzę, że nie możemy się zrozumieć :) Zasugerowałeś poprzednio, że piszę to samo. Otóż różnica polega na tym, że mimo wyłączonej usługi RWK u nas obu, kolega @janekiwan miał 0 zł ważne 31 dni na wychodzące, gdy ja miałem 1 zł ważne 366 dni na wychodzące. Chcę przenieść jeszcze jeden numer przez salon i dlatego drążę temat, bo istotne jest dla mnie, żeby uzyskać konto ważne 366 dni na wychodzące bez włączonej usługi RWK. Odpowiedź koleżanki @sa może mi w tym pomóc. Przeniesienie numeru wnioskiem online odpada, bo skutkuje automatycznym włączeniem RWK. Po uruchomieniu startera, przychodzi od razu sms z numeru 8002 o włączeniu usługi.
Mam nadzieję, że teraz już wszystko wyjaśniłem zrozumiale :-)
 #911860  autor: Gregrin
 19 lut 2017, 14:02
Ok, za szybko czytałem i widziałem w jego wypowiedzi ze ma rok i wyłączoną usługę ale przeskoczyłem to ze rok ma na przychodzące. To widocznie jakiś błąd ze względu na to ze na koncie głównym powinien mieć tez ta złotówkę. Wydaje mi się ze reklamacja powinna załatwić sprawę i dać 1zl i 365dni jeśli poprawnie się ja napisze.
rudymax pisze:Przecież moje pytanie było do koleżanki @sa
Wiem ale jestem na 100% pewny sytuacji wiec ci odpowiadam. Sam przenosiłem przez salon 1.02.2017 i miałem 1zl 365dni i wyłączoną usługę RWK. Wszystko zgodnie z regulaminami. Gdyby coś nie zaskoczyło można pisać reklamacje.
  • Strona 10 z 13
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13