DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #912504  autor: garfield-
 22 lut 2017, 23:41
hm .... na luty już nie można przenieść ... coś przeoczyłem ? Czeka mnie zatem wycieczka ...
 #912511  autor: asdaf
 23 lut 2017, 05:17
Gregrin pisze:To jak ci się nie chce iść do salonu to przenieś gdzieś gdzie da się to zrobić online (virgin, lajt ?)
Jeśli Garfield nie ma w tej chwili aktywnego numeru na żadnej karcie (w VM numer wyłączyli a w Orange nie włączyli) to nie odbierze smsa z kodem i przenosiny online nie zostaną nawet rozpoczęte. W realnym salonie też pewnie będą trudności ale może uda się, jeśli trafi na konsula któremu będzie się chciało męczyć i będzie znał system.
 #912514  autor: macc
 23 lut 2017, 07:14
Problem w tym, że ludziom w salonach orange za bardzo się nic nie chce. Łaskę robię, że się odezwą. U mnie w mieście jak mam iść do salonu orange by zapytać o najmniejszą rzecz to dosłownie dostaje dreszczy skóry i do wymiotów mi się zbiera. Te baby ciągle są jakieś nieszczęśliwe i niezadowolone z życia jakby non stop miały ' okres'.
 #912515  autor: areksz
 23 lut 2017, 07:42
Wydaje mi się , że sytuacja jest podobna do mojej z tym numerem tymczasowym.
ja przenosiłem numer z pały4 do Orange i w salonie Orange nie wpisali numeru tymczasowego dla danej karty sim.
Karta była nieaktywna.
Po 2 tygodniach zapomniałem o tym i złożyłem wniosek o przeniesienie do plusa.
Wniosek odrzucił system gdyż jest aktywny ten z Orange.
Zadzwoniłem do Pał4 i wycofałem wniosek z O. Na drugi dzień z salonie Plusa ponowiłem nowy wniosek.
To samo, tumany z pały4 nie odznaczyły rezygnacji z przeniesienia numeru do Orange.
To spowodowało odrzucenie wniosku znowu drugiego plusa.
Teraz jest skarga w UKE i dzwonią :play, Orange i plus.
Co lepsze wnioski odrzucone w p4 ( te dwa z Plusa) twierdzi, że takich wniosków nie ma(nie było)!
 #913684  autor: zwariowany.kurczak
 01 mar 2017, 21:04
areksz pisze: Wydaje mi się , że sytuacja jest podobna do mojej z tym numerem tymczasowym. ...
Heh, mi Orange jeden numer aktywował tylko w jedną stronę i to tylko w swoje sieci, dla innych było że nie istnieje... , "magicznie" "niedasizm" ustąpił na drugi dzień po piśmie do UKE - choć odp. jeszcze nie mam.
Aktualnie walczę z T, mam inną taryfę niż w umowie, opłaty naliczą się jak chcą, LTE działało 1 dzień... Ale prezes się chwali ile to VoLTE nie ma, a podstawy kuleją.. ŚMIECH!!!!
 #913742  autor: areksz
 02 mar 2017, 09:44
Co do przeniesienia tego numeru z p4.
Złożyłem skargę do UKE na p4.
Po tym numer się przeniósł, napisała Pani z salony O. bym podał numer karty sim(IMSI).
Po tym numer był w Łoryndż .
W ramach rekompensaty odpalili mi : 400GB za to , że zona mnie poleciła :) i 100Gb za rejestrację numeru+teraz jeszcze na starych zasadach spieram się o 100GB za pełne dane(bez zgód marketingowych), smsa z komendą Start wysłałem w dniu 28.02.17 w odpowiedzi, że nie spełniam warunków lecz spokojnie ...jak nie uruchomią to UKE odpali (regulamin mam na kompie jako załącznik ten do 28.02)
 #916861  autor: Fricco
 20 mar 2017, 10:31
Słuchajcie, numer mam już przeniesiony i wszystko działa. Doładowałem konto kwotą 30 zł, ale nie mam opcji włączenia usługi "Cykliczne Rozmowy i SMS-y bez limitu oraz 8 GB dla przenoszących numer" - moja taryfa to Orange Free na kartę. Co mam zrobić, aby mieć ten all inclusive za 28 zł/miesiąc? W ustawieniach konta widzę różne pakiety, ale tego akurat tam nie ma.
 #916864  autor: areksz
 20 mar 2017, 10:44
Już podaję rozwiązanie ;
nazywa się ta oferta "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich i pakiet internetu", cena jaka widnieje to jest 35PLN .
Jak klikniesz aktywuj, pobierze Tobie 28PLN.
Tam w warunkach jest opisana informacja, że dla przenoszących pobierana jest cyklicznie opłata 28PLN/
Jak byś i tego nie miał(tej opcji w systemie internetowym) zadzwoń na BOK Orange 510100100 (chyba 1,5 PLN za połączenie) i poproś o włączenie ręcznie, lub mail.
 #916865  autor: Fricco
 20 mar 2017, 10:50
areksz pisze:Już podaję rozwiązanie ;
nazywa się ta oferta "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich i pakiet internetu", cena jaka widnieje to jest 35PLN .
Jak klikniesz aktywuj, pobierze Tobie 28PLN.
Tam w warunkach jest opisana informacja, że dla przenoszących pobierana jest cyklicznie opłata 28PLN/
Jak byś i tego nie miał(tej opcji w systemie internetowym) zadzwoń na BOK Orange 510100100 (chyba 1,5 PLN za połączenie) i poproś o włączenie ręcznie, lub mail.
Dzięki, to faktycznie jest to. Swoją drogą mogli to nazwać jakoś bardziej intuicyjnie, albo to ja spałem dziś za krótko i komórki nie kojarzą odpowiednio szybko :)
 #917497  autor: Ricki1980
 23 mar 2017, 20:25
Zamierzam definitywnie skończyć z Play z uwagi na ich ofertę, zasięg i ostatnie zagrywki z limitem prędkości w roamingu. Mam pytanie, czy w Orange działa już normalnie przejscie z LTE do 3G i z powrotem, oraz czy rozmowy z 3G są zrzucane do 2G? Co to za promocja 1 GB za odnowienie pakietu?
 #917519  autor: _aston_
 23 mar 2017, 21:54
Nie zauważyłem problemów z przejściem LTE -> 3G i w w drugą stronę.

Co do rozmowy, to z moich obserwacji wynika, że jeśli zaczynasz rozmowę w LTE (VoLTE) to póki jest zasięg LTE to jest ona tak trzymana, kiedy znika LTE przełącza się na 3G, a jak zniknie 3G, ale jest LTE i 2G to przełącza się na 2G, już nie wróci na 3G czy LTE - dopiero po skończonej rozmowie telefon po chwili przełącza się na wyższą technologie, ale podczas rozmowy tylko w dół.
 #985085  autor: Gregrin
 22 mar 2018, 19:54
Tak mnie naszła ciekawość czy obecnie czymś się różni przeniesienie w salonie od tego online ??
Na starej stronie http://www.orange.pl/kid,4003596371,id, ... ticle.html znalazłem chyba aktualny regulamin http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 959557.pdf i nic tam nie wspominają ze to tylko przy przenoszeniu online wiec chyba nie ma różnicy ?


PS. wśród aktualnych regulaminów http://www.orange.pl/kid,4004074565,id,4004074570.html znalazłem tylko ten w którym mowa o RWK i bonusowych złotówkach (mało wartych) przy doładowaniu http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 562531.pdf
Co ciekawe tego pierwszego (aktualniejszego) regulaminu nie ma wśród regulaminów na stronie orange...
 #985163  autor: duszek00
 23 mar 2018, 11:18
Gregrin pisze:Tak mnie naszła ciekawość czy obecnie czymś się różni przeniesienie w salonie od tego online ??
Przenosiłem numer w poniedziałek - niczym się nie różni, warunki są dokładnie takie same, natomiast trzeba się przygotować na małe kłamstwa ze strony pracowników.

Przeniesienie odbyło się we Wrocławiu (Magnolia). Najpierw byłem w jednym punkcie (w sklepie Saturn) - Pan upierał się, że on nie może bo oni tylko mogą sprzedawać, nie kłóciłem się, poszedłem do salonu Orange, który znajduje się w tej samej galerii. Pan zaczął wmawiać mi, że przeniesienie numeru na kartę jest możliwe tylko przez stronę www, ale on mi może zaoferować abonament. Po chwili dyskusji, dalej upierał się przy swoim, dopiero gdy powiedziałem że proszę aby nie kłamał i przeniósł numer bo kontaktowałem się w tej sprawie z nimi przez Internet (BOK na FB) i wiem, że jest taka możliwość to łaskawie przyjął wniosek.
  • Strona 9 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10