DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #909468  autor: Gregrin
 05 lut 2017, 15:40
Remington pisze:ad 5. Odstajemy swoje w kolejce, bo przed nami kłębią się oprócz innych klientów, klienci stacjonarni w wieku 70+. Niestety w wielu salonach i to nie tylko firmowych, to norma.
No właśnie przynosimy sami podpisany wniosek (wypełniany na stronie a tym samym już obecny w systemie) a oni tylko naklejają na niego naklejkę z zestawu który nam dają bez pytań i formalności ;)
Później (w wolnej chwili) tylko skan wniosku, naklejki i albo "samo" się zrobi albo jest błąd i wysyłają to do działu technicznego "jak zawsze".
A wniosków nie trzeba do salonów wysyłać ani salon nie musi nigdzie niczego odsyłać bo to tylko potwierdzenia i wszystko dzieje się przez system i może być w dowolnym salonie wydrukowane i składowane tak jak dzieje się do tej pory.
garfield- pisze:problem w przewidywaniu, ile, gdzie, ktos to musi zamówić, estymacja to wszystko odpada.
No a teraz w salonach nikt nie musi dbać aby mieli startery ?? Juz nie mowie ze system miałby to robić tylko kierownicy salonów wiedza mniej więcej ile starterów im schodzi na tydzień/miesiąc i gdy stan schodzi poniżej pewnej liczby robią zamówienie. Czy to bardziej skomplikowane?
 #909557  autor: garfield-
 06 lut 2017, 00:59
@Gregrin: nie odpowiem Tobie jak jest teraz, wiem jak było przed rejestracją jakiś czas temu, wtedy to była niszowa sprawa i takie 5-te koło u wozu. W salonach żyli z kontraktów, a w zasadzie ze słupków przyrostu, wszystko inne od razu było negowane przez kierownictwo sprzedaży i veto w każdym projekcie. No i wcale im się nie dziwie, wszyscy chcą żeby obsługa w salonie coś robiła extra a czas nie jest z gumy. Podejrzewam tylko, że tak jak w IT wymyślono coś na kształt mendejsów i wyszło , że taniej będzie via kurier.

Dla przykładu powiem Ci, że jak kiedyś dawali drukarki czy gps jako gifty do umów (jeszcze było TP) to był problem z całą tą logistyką - kosztowy głównie.
 #909756  autor: artix
 06 lut 2017, 19:21
Gregrin pisze:No właśnie przynosimy sami podpisany wniosek (wypełniany na stronie a tym samym już obecny w systemie) a oni tylko naklejają na niego naklejkę z zestawu który nam dają bez pytań i formalności ;)
Nie trudno sobie wyobrazić, że ktoś zmieni taki wniosek na niekorzyść operatora, pracownik podpisze i puści operatora z torbami.
 #909774  autor: Wosiu96
 06 lut 2017, 20:13
Panowie jak składaliście wniosek w sobotę/niedzielę cały czas od tego czasu macie status ''Przekazane do realizacji"' ? Ja od soboty mam taki i się dziwię. Chyba, że dopiero po przyjeździe kuriera, który powinien być jutro może coś się zmieni.
 #909805  autor: Gregrin
 06 lut 2017, 22:21
artix pisze:Nie trudno sobie wyobrazić, że ktoś zmieni taki wniosek na niekorzyść operatora, pracownik podpisze i puści operatora z torbami.
Ok, to potwierdza imię,nazwisko i PESEL z dowodem przy przyjmowaniu wniosku. Tyle.
 #909928  autor: areksz
 07 lut 2017, 16:14
wniosek u mnie też czeka owe 48godzin bez zmiany statusu.
Dzwoniłem do BOK Orange i powiedzieli , że przesyłka już wysłana(tylko status nieaktualny-weryfikacja wniosku).
Moje pytanie:
we wniosku zaznaczamy dzień kiedy najwcześniej przeniesiemy numer.
W tym czasie mamy numer tymczasowy, czy jest on od razu aktywny?
(tzn. dopiero jak dotrą papiery od kuriera do Orange)
W tym czasie można korzystać z numeru tymczasowego.
Czy na tym tymczasowym, można odpalić na parę dni pakiet 100GB za rejestrację a po przeniesieniu na numerze właściwym?
Piszę o tym, gdyż dzisiaj w salonie dostałem numer tymczasowy.
Po jego uruchomieniu pokazał się numer 571xxxx (tymczasowy), i przyszedł sms , że numer zarejestrowany bym odebrał bonus.
Jutro startuje mój numer główny w Orange który opuszcza bagna Solorza Ż.
To tak dla dociekliwych informacja :)
Jak byłby to jakiś zwykły numer to już bym testował!
 #909933  autor: Gregrin
 07 lut 2017, 16:33
Ja przenosiłem 1.2.2017 w salonie ale przez opcje online będzie pewnie tak samo :)
areksz pisze:W tym czasie można korzystać z numeru tymczasowego.
Mozna. Ja tez korzystałem z bonusu za rejestracje ale nie jestem na 100% pewny czy później można go uruchomić na przeniesionym numerze bo po przeniesieniu od razu włączył mi się inny bonus.
 #909934  autor: asdaf
 07 lut 2017, 16:52
Dla zainteresowanych: Nic się nie zmieniło. Status cały czas ten sam. Kuriera nie było. Smsa żadnego nie otrzymałem. Tylko trzy maile, które przyszły zaraz po wypełnieniu wniosku na stronie www z kodem do sprawdzenia statusu przesyłki (we wszystkich mailach ten sam tekst). Czekam na dalszy rozwój zdarzeń.
 #909938  autor: asdaf
 07 lut 2017, 17:04
Przepraszam to nie jest status przesyłki tylko status zamówienia na stronie orange.pl/status

Status zamówienia: Przekazane do realizacji
Status zlecenia przeniesienia numeru: Przekazane do realizacji
 #909942  autor: Wosiu96
 07 lut 2017, 17:13
Potwierdzam u mnie również cisza... Wniosek złożony w sobotę o 1 rano i nic status ten sam jak u kolegi wyżej nie zmieniony od soboty... Napisałem na blogu orange i dostałem odpowiedź, że dziś/jutro powinno być wszystko załatwione.
 #909953  autor: asdaf
 07 lut 2017, 18:31
Dotarł do mnie mail: Witamy,

Uprzejmie informujemy, iż dnia 2017-02-06 wysłano do Państwa
zestaw o numerze przesyłki ********. Opłata za przesyłkę wyniesie
0,00 PLN.

Treść wiadomości została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie
odpowiadać. Informacje o statusie przesyłki dostępne są pod numerem
telefonu 801400373 i na stronie http://www.dpd.com.pl

Dziękujemy za skorzystanie z oferty.

Pozdrawiamy,
Orange

Oraz sms: Orange wita! Dnia 2017-02-06 wysłano zamówiony zestaw, nr przesyłki ******** , płatność 0,00. Przewidywany termin dostawy kolejnego dnia roboczego

Po wpisaniu numeru przesyłki na stronie DPD :
2017-02-07 18:10:34 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
 #909962  autor: rudymax
 07 lut 2017, 19:56
xander21 pisze:Też dostałem info na emaila, że nadali. Wczoraj o 15tej wypełniałem wniosek, więc szybko wysyłają. :)
Ja wypełniłem w niedzielę, ale jak na razie cisza. Zastanawiam się, czym się kierują, bo jak widać nie kolejnością wypełniania wniosków.
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10