DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 26 z 30
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 30
 #994398  autor: darekka
 19 maja 2018, 14:29
Dzwoniłem dziś w sprawie cyrku ze zgodami i na pytanie czy powiadomili GIODO o incydencie otrzymałem informację ,iż udzielą takiej odpowiedzi TYLKO po wysłaniu zapytania poprzez email-cyrk normalnie. Nawiązałem do obowiązku powiadomienia abonentów w terminie do 72 godzin od incydentu, którego nie dochowali i rozważam wysłanie 3 identycznych(za wyjątkiem danych osobowych) skarg do UKE i GIODO oraz ponowne wystąpienie do opa o dokładną analizę rozpatrzonych 3 reklamacji(te 25zł.to śmiech jest).
Polecam i Wam nad tym się pochylić, bo "gupa" palą, aż miło.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #996906  autor: darekka
 02 cze 2018, 19:08
Jak 17 maja zgody "zaptaszkowane" to powinny stare kody na ich wyłączenie zadziałać.Proponuję poczekać do jutro i zacząć od najniższego kodu-jeśli przyjmą do realizacji to czekać, aż na potwierdzenie realizacji i dopiero następny kod.
Jak śpieszno to telefon do BOA i "przypomnienie się" o kaskę i wycofanie zgód z pomocą konsula.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #996909  autor: darekka
 02 cze 2018, 19:16
Tylko, że te Twoje dane gdzieś krążą po świecie i będą dalej jeśli nie wycofasz zgód na ich przetwarzanie itp. Jeśli zaś chodzi o te 10zł. to dla samej zasady bym nie odpuścił-warunki spełnione kasa na stół. Jak kasę dadzą to możesz kartę zużyć i zniszczyć ale polecam wcześniej aktywować i wyłączyć zaraz po aktywacji usługę "Bez limitu za 1zł. dziennie"-da to pewność, że karta(numer) po 60dniach zostanie wyłączony.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #996910  autor: Dorotea
 02 cze 2018, 19:24
Imię, nazwisko, PESEL i śmieciowy nr tel. oraz mail, do niczego ważnego nie były używane. Niewiele, ale i tak za dużo mają. Napiszę do BOK cofnę przede wszystkim zgodę na przetwarzanie danych po rozwiązaniu umowy. Mam dość T-Mobile, okropna sieć, w której prawie nic nie działa i nie można doliczyć się pieniędzy. Narzekałam na Play, ale T-Mobile jest naprawdę fatalne.
 #996932  autor: adacomp
 02 cze 2018, 21:10
Ja po kolei wycofywałem zgody kodami.
Jak przyszedł sms o wycofaniu danej zgody to wbijałem następny kod i tak dalej.
 #996966  autor: biala1991
 03 cze 2018, 08:36
Dorotea pisze:Zgody marketingowe włączone 17 maja, kasy do dziś brak. Cofnąć zgód nie idzie SMS-em, ani kodami. Czy w tej sieci bez zgłoszeń ani rusz?
Niestety, jeśli bonus nie wpadnie od razu tego samego dnia to znaczy, że i po regulaminowych 14dniach też nie dotrze ale.. czekać trzeba, bo jeśli zadzwonisz 13tego dnia to BOK będzie ściemniał, że jeszcze nie upłynął wymagany termin :) I to jest wkurzające, odprawiają klienta wiedząc, że następny dzień niczego nie zmieni i bonus nadal się nie pokaże a klient będzie tracił czas na kolejny telefon.
Może trzeba zacząć domagać się rekompensat za nieterminowe przyznawanie bonusów :) 14dni realizacji to długi okres, system notorycznie szwankuje a operator zamiast ratować sytuację i uznać reklamacje klientów dzwoniących przed upływem 14dni, bierze ich na przetrzymanie czym w efekcie łamie własny regulamin, zgodnie z którym bonus powinien być przyznany w ciągu 14dni a nie po 14dniach
 #996973  autor: adacomp
 03 cze 2018, 09:03
Reklamacja+domaganie się rekompensaty na nich, a jak nie uznają/nie wyrobią się w czasie to skarga do UKE.

Ta sieć niestety jest problematyczna w dokładnie ich zbugowany i awaryjny system.

Sam się nie raz osobiście przekonałem nie raz na własnej skórze jak "działa" system w promo 90dnizadarmo.pl
 #1001656  autor: andx
 01 lip 2018, 15:12
Cześć, z 1m-c temu przeniosłem nr do Heyah, kilka dni po pierwszym doładowaniu, doładowałem 30pln i myślałem że po pierwszym m-cu pobierze kasę i przedłuży ważność konta, a tu zonk. Jest możliwość włączenia RWK w Heyah?
 #1005393  autor: biala1991
 28 lip 2018, 10:00
Po majowej samowolce TM chciałam sprawdzić jak wygląda sytuacja ze zgodami na numerze, który był poza zasięgiem. Wbijałam kody, wysyłałam smsy, które na stronie TM widnieją jako bezpłatne, wyłączyć ani włączyć zgód się oczywiście nie udało, udało się tylko pomniejszyć stan mojego konta :)
Czy naliczanie opłat za zarządzanie zgodami jest zgodne z prawem? Skasowali nawet za rzekomo bezpłatny nr informacyjny, na który najpierw trzeba wysłać smsa, żeby się dowiedzieć.. na jaki nr należy wysyłać smsy odwołujące zgody (bo podane są trzy warianty). Odpowiedzi, który z trzech numerów jest dla mnie obowiązujący nie dostałam, czy zgody są aktywne czy nie nadal nie wiem, jedyne czego się dowiedziałam, to że bezpłatność w TM kosztuje 14gr :)
 #1005398  autor: zoltan666
 28 lip 2018, 11:32
Wczoraj odwoływałem zgody kodami od *140*200*9# do *140*200*14# i otrzymywałem potwierdzenia odwołania zgód. W sumie wysłałem 6 kodów po kolei, po każdym czekając na potwierdzenie odwołania zgody przed wysłaniem kolejnego kodu.
 #1005408  autor: zoltan666
 28 lip 2018, 13:09
Zgody włączałem jakiś czas temu, gdy dawali za nie 10 zł. doładowania. I dopiero wczoraj wyłączałem. Za pierwszym razem kod z 9 na końcu nie zadziałał i kazało spróbować później. Potem po kolei wysyłałem kody od 14 do 9 i było ok. Może w twoim przypadku numer do zadządzania zgodami zaczyna się od *150*160*...
  • Strona 26 z 30
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 30
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 30