DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23
 #899204  autor: biala1991
 08 gru 2016, 19:14
W końcu poszło, oczywiście każdy kod najpierw zwracał info: Zlecenie odrzucone. Dopiero po chwili: Zlecenie dotyczące wyrażenia/odwołania zgód zostało zrealizowane. Niepotrzebne skreślić, tylko które? :)
Na tym nr były już wyrażone zgody (TM sam nimi zarządził przy okazji telefonicznej rejestracji) Możliwe że teraz zostały odwołane, bo z treści komunikatu jednoznacznie nie wynika jakie właściwie zlecenie zrealizowano :D
 #899210  autor: darekka
 08 gru 2016, 20:23
Aby sprawdzic czy wyrazilismy czy odwolalismy kodem zgody konieczny jest telefon do BOA. Ddam,ze zgody sa automatycznie w systemie zaznaczone dla osob ktore zamowily kuriera ale jeszcze nie dotarl z dokumentami(dotyczy tylko nowej wersji kurierskiej rejestracji-ta pierwsza co do skutku nie doszla nic w zgodach nie zmieniala).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #899226  autor: maker3
 08 gru 2016, 21:25
biala1991 pisze:W końcu poszło, oczywiście każdy kod najpierw zwracał info: Zlecenie odrzucone. Dopiero po chwili: Zlecenie dotyczące wyrażenia/odwołania zgód zostało zrealizowane. Niepotrzebne skreślić, tylko które? :)
Taki sam komunikat miałem, jak wysłałem sms "TAK" na 80888.
SMS "NIE" wyłącza marketing, to pomyślałem, że wyślę tak. No i przy przyszło potwierdzenie, z którego nic nie wynika.

Natomiast jak mam błąd po wpisaniu kodu USSD i czekam tak jak ty kilka chwil to wyskakuje:
"Coś się stało i nie mogliśmy tego dokończyć"
 #899248  autor: biala1991
 09 gru 2016, 01:19
Asdaf, wyobraź sobie że tylko raz. Po prostu po pierwszym niepomyślnym info trzeba było cierpliwie odczekać aż przyjdzie kolejne przynosząc teoretycznie :D lepsze wieści.

Darekka, chodzi o nr wcześniej zarejestrowany (zanim wymyślono słynną promocję RWK za rejestrację przez kuriera).

Maker3, czyli tak naprawdę nie wiemy na jakim etapie są zgody, równie dobrze mogły zostać wyłączone a nieświadomy klient sobie czeka na przyznanie RWK.

Dlaczego w TM żadna promocja nie działa tak jak powinna i wszystko musi być załatwiane przez telefon do BOA? Nie mówiąc o tym, że te smsy informacyjne, które o niczym konkretnie nie informują a wręcz wprowadzają w błąd (klient myśli że wyłączył zgody a stało się dokładnie odwrotnie) to chyba niedozwolone praktyki.
 #899253  autor: darekka
 09 gru 2016, 04:49
Czemu w T wszystko dziala z problemami?-bo tak i juz :lol:
Niestety aby cokolwiek konkretnie ustaluc jaki status maja zgody nieobejdzie sie bez BOA niestety.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #899346  autor: asdaf
 09 gru 2016, 18:53
biala1991 pisze:Asdaf, wyobraź sobie że tylko raz.
No widzisz a tak na nich narzekasz. Ja niestety odpowiedzi nie otrzymałem. Dziś znów wbiłem wszystkie kody :) Teraz to już nie wiadomo czy włączyłem, czy wyłączyłem.
 #899358  autor: biala1991
 09 gru 2016, 19:59
asdaf pisze:
biala1991 pisze:Asdaf, wyobraź sobie że tylko raz.
No widzisz a tak na nich narzekasz. Ja niestety odpowiedzi nie otrzymałem. Dziś znów wbiłem wszystkie kody :) Teraz to już nie wiadomo czy włączyłem, czy wyłączyłem.
Sama nie wiem co gorsze, czy to że Ty nie dostajesz wcale odpowiedzi, czy to że mnie przyszło niby-potwierdzenie włączenia zgód na nr, na którym na bank już były włączone :D
Poszperałam w necie i znalazłam osobne kody na dezaktywacje. Póki co jeszcze za wcześnie żeby testować, ale jak coś nie wypali (a co do tego nie mam wątpliwości) nie omieszkam sobie ponarzekać :D

@Darekka, jak dostaniesz RWK podziel się tą radosną nowiną :) Do BOKu będę dzwonić w ostateczności
 #899371  autor: darekka
 09 gru 2016, 22:09
Jeśli dostąpię zaszczytu uzyskania RWK z tej oferty to się pochwalę(mają czas od 7grudnia-potem dym).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #899375  autor: darekka
 09 gru 2016, 22:24
Dodatkowo mam w rodzinie 2 szt. T i Heyah, które dzisiaj(jedno) zostało zweryfikowane przez kuriera celem uzyskania RWK z ichniej oferty(zlecenie wypełnione ze 3dni przed pojawieniem się tu omawianej)-zgody marketingowe zaznaczono automatycznie w dniu wysłania kuriera. Teraz czekamy, aż kodem USSD da się odpalić bonusy za rejestrację i do 14dni na samo RWK.
No i na drugiego kuriera, bo dojechał tylko z 1 kompletem papierów do jednego numeru).
Ostatnio zmieniony 12 gru 2016, 16:10 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #899387  autor: biala1991
 10 gru 2016, 06:30
Jak znam różowych będą zwlekać pełne 14dni z aktywacją RWK. I to mnie właśnie irytuje, usługi które w innych sieciach po wklepaniu kodu uruchamiają się błyskawicznie w TM ślimaczą się tygodniami. Sory za malkontenctwo Asdaf, ale sam widzisz, że z nimi nie da się inaczej :D
 #899483  autor: biala1991
 11 gru 2016, 14:24
Przykra sprawa, właśnie się zorientowałam, że nie mogę czekać dwóch tygodni, bo na tym nr za kilka dni kończą się połączenia wychodzące. Zastanawiam się co będzie gdy uruchomię płatne RWK, które po przyznaniu RWK z promocji wyłącze. Czy dezaktywacja RWK za 3zł przy okazji nie skasuje mi promocyjnej ważności? :) Zgodnie z regulaminem po wyłączeniu usługi ważność konta jest ustawiana na 14dni
 #899489  autor: maker3
 11 gru 2016, 15:10
Ja już otrzymałem roczną ważność konta, a też byłem w sytuacji, że za kilka dni się kończyło.

Kody w ogóle u mnie nie działały. Wczoraj napisałem reklamację na itaktak.pl i mniej więcej po 24h dostałem sms o przedłużeniu ważności, a po chwili przyszedł email od konsultanta.

"Witam
Przedłużyłam ważność konta o 365 dni za zgody marketingowe na numerze xxx
Z pozdrowieniami
Xxx
Konsultant"
 #899514  autor: Rebeliant
 11 gru 2016, 17:42
Ostatnia osoba z mojej rodziny ma jeszcze numer w tym czymś. Niestety karta jest za granicą, także możliwość przeniesienia numeru dopiero za kilka miesięcy.
Muszę ten numer doładować. W związku z tym pytanie, czy włączy z automatu tą usługę za darmo w TM i pozbawi RWK tego numeru? Stara taryfa HOT.
 #899617  autor: cine
 12 gru 2016, 08:22
a dokładnie za 5 + 3 miesięcznie. oczywiście nie musisz płacić tej trójki i możesz ryzykować kiedy wyłączą możliwość przystąpienia do rwk. uważam, że 3 zł za spokojny sen to niedrogo. ale prawdą też jest, że na tle konkurencji, co najmniej w tej sprawie tmob osiąga poziom wielu metrów mułu poniżej dna
 #899700  autor: artix
 12 gru 2016, 14:54
Zadzwoniłem i pani mi włączyła niby za zgody Rok ważności konta. Dostałem smsa:
Kod: Zaznacz cały
Oferta Rok Waznosci Konta zostala wlaczona. Twoje konto przedluza sie automatycznie, gdy korzystasz z telefonu. Data waznosci konta: 12-12-2017. Dotychczasowa oferta Frii Rozmowy w T-Mobile i Heyah zostala wylaczona.
Czy to aby na pewno tak powinno wyglądać? Co to znaczy, że konto się przedłuża jak korzystam z telefonu? A jak nie korzystam to co? Czy to czasem nie jest płatna wersja RWK?

A po sprawdzeniu na miboa ważność do 12.01.2018
  • Strona 2 z 23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23