Remington pisze: ↑29 mar 2020, 15:36
@jutek
No a co odpowiada obsługa Play? Jeśli przyczyna jest u nich, to tylko oni wiedzą kiedy były nieudane próby połączeń. Np. z moich numerów połączenia się udają, może to kwestia lokalizacji albo czegoś co trudno określić.
Nie zgłaszałem do Play, wyszedłem z założenia, że skoro problem nie jest jednostkowy i nie dotyczy tylko mojego numeru w Play oraz nie tylko tego numeru w a2mobile, na który dzwonię, to sprawa jest im już znana.
Remington pisze: ↑29 mar 2020, 15:36
Twoje oczekiwania względem a2m są tylko z pozoru słuszne. Mały operator w takiej sytuacji może tylko jedno... prosić dużego, by zajął się sprawą, a nie wiemy czy i jaką siłę przebicia ma Premium Mobile w P4. Może nie mieć żadnej... IMO reklamacje powinni składać ci, którym nie działa, czyli chcący się dodzwonić.
Przyznam, że trochę inaczej wyobrażam sobie a2mobile. Jako 'spadkobiercę' Aero2 nie upatruję tej sieci jako czysto wirtualnej, tylko jako taką, która ma swój sprzęt, swoją platformę, swoje styki z dużymi operatorami. Słowem taką, która siłami swojej obsługi technicznej może sprawdzić, czy jej się zatyka jakiś styk z inną siecią i, pewnie, za odpowiednią opłatą, go poszerzyć. Co ciekawe problem podobno nie występuje w przypadku oferty abonamentowej Premium Mobile, gdzie działa ona typowo na zasadzie operatora wirtualnego mocno zintegrowanego z Plusem.