DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 160 z 173
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 173
 #1122388  autor: Karlos20
 25 wrz 2021, 23:15
adrjannn: jeśli działa Tobie kod na sprawdzenie stanu konta *111# to szybko zasil numer za min. 5 zł, nawet zwykłym kanałem Plusa. Jeśli to nie pomoże, w najbliższy dzień roboczy skontaktuj się z BOK. Operator zawsze daje jakiś czas (ok. miesiąca), aby odratować numer.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1122426  autor: Remington
 26 wrz 2021, 15:33
adrjannn pisze:
25 wrz 2021, 14:28
Mam problem, 16 września wygasł mi numer w a2mobile, zapomniałem doładować konta.

Ktoś tu kiedyś pisał, że podając kod doładowania konsultantowi, dało się reaktywować numer. W każdym razie warto porozmawiać z żywym człowiekiem.
 #1122461  autor: adrjannn
 27 wrz 2021, 15:22
Dla potomnych:
1) BOK a2mobile nie chciał przywrócić numeru (mimo zgłoszenia do działu technicznego) :lol:
2) Numer przenoszę do sieci Play (w salonie, nie wymagają kodu SMS). :D

Zgodnie z prawem, jest 1 miesiąc czasu na przeniesienie numeru do innego operatora od momentu wygaśnięcia umowy (nawet prepaid) z obecnym operatorem.
 #1122462  autor: Remington
 27 wrz 2021, 15:41
adrjannn pisze:
27 wrz 2021, 15:22
Zgodnie z prawem, jest 1 miesiąc czasu na przeniesienie numeru do innego operatora od momentu wygaśnięcia umowy (nawet prepaid) z obecnym operatorem.

Zgodnie z jakim prawem?
 #1122470  autor: macqmacq
 27 wrz 2021, 18:09
adrjannn pisze:
27 wrz 2021, 15:22
2) Numer przenoszę do sieci Play (w salonie, nie wymagają kodu SMS). :D
A od kiedy była taka zależność???
Do tej pory nie musiałem mieć nawet startera z numerem przenoszonym! :shock:
 #1122479  autor: koszalineo941268
 27 wrz 2021, 21:58
W Orange też miesiąc od wygaśnięcia numeru
"Na co koniecznie zwrocić uwagę przy przenoszeniu numeru komórkowego do Orange?
Przenieść możesz numer aktywny lub nieaktywny
Ważne

Numer nieaktywny możesz przenieść tylko w ciągu miesiąca od wyłączenia numeru u obecnego operatora"

https://www.orange.pl/omnibook/przenies ... -do-orange
 #1122492  autor: Remington
 28 wrz 2021, 10:10
Jeżeli miesięczna karencja okaże się prawdą (przydałby się konkretny przepis), to byłby ratunek dla tych, którzy nieopatrznie utracili numer.
 #1122501  autor: mariusz9a
 28 wrz 2021, 11:46
W ustawie o prawie telekomunikacyjnym z dnia 16 lipca 2004 opracowanego na podstawie t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 jest zapis:
Art. 71.
Ustęp 1 [...]
1b. Abonent zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres nie krótszy niż 1 miesiąc od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa.
Ustęp 2.
Przepisu ust. 1 nie stosuje się do przeniesienia numerów pomiędzy stacjonarnymi i ruchomymi publicznymi sieciami telekomunikacyjnymi.
29) publiczna sieć telekomunikacyjna - sieć telekomunikacyjną wykorzystywaną głównie do świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych;
[...]
33) ruchoma publiczna sieć telekomunikacyjna - publiczną sieć telekomunikacyjną, w której zakończenia sieci nie mają stałej lokalizacji;
 #1122505  autor: Remington
 28 wrz 2021, 12:20
To bardzo dobra rzecz, super, że znalazłeś. Już nie raz ktoś poszukiwał możliwości odzyskania niedawno utraconego numeru.
 #1123364  autor: Karlos20
 16 paź 2021, 13:16
oem: a2mobile nie świadczy poczty głosowej. Nie ma tam też różnych notek-durnotek SMS. Odtwarzane komunikaty o niedostępności Twojego numeru w a2 (o ile występują) są darmowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125544  autor: frigo
 15 gru 2021, 09:26
Czy ktoś mógłby mi napisać jak wymienia się kartę w a2mobile? Jakos nie znalazłem info. A druga sprawa to taka - nie dochodzą do mnie sms-y z kodami do przelewów z banku. Sprawdzałem na drugim aparacie - to samo. Podejrzewam wiec błąd albo po stronie banku albo operatora gsm/karty. Inne sms-y dochodzą bez problemu. zastanawiam się nad przyczyną jeśli taka istniałaby po stronie a2. Co to mogłoby być. Sprawdzałem na stareńkiej nokii która nie ma jak blokować wybranych smssów i nic nie dochodzi. Natomiast smsy wysyłane z 'cywilnych' numerów dochodzą bez problemu.
 #1125545  autor: asdaf
 15 gru 2021, 10:25
U mojej siostry każdy SMS z banku trafia do folderu filtrowane wiadomości. To chyba musi być jakiś błąd u operatora.
 #1125546  autor: frigo
 15 gru 2021, 11:02
już załatwione - napisałem do a2 opis problemu i już zniknął. To musiało być coś po stronie operatora bo w samym banku to nawet nie dałem rady się zapytać jeszcze. To spółdzielczak , ale to konto rodziców. Starszych ludzi nie przekonasz do zmian.
 #1125549  autor: frigo
 15 gru 2021, 11:54
Ja im to wszystko w telefonach ogarniam a jak chodzi o bank jestem bezradny. Już tyle razy mówiłem żeby choć do płatności otworzę im choćby w PKO. Nie dy rydy. A to jest kłopotliwe bo rodzice mają konto wspólne i to w dodatku takie że w danych nadawcy przelewu widnieją oboje. Ergo z takiego konta nie zweryfikuje się przelewem wielu usług finansowych typu otwarcie konta rejestrowego w domu maklerskim czy zwykłej lokaty.
Do tego ten ich system transakcyjny jest tak toporny że zrobić tam cokolwiek to dramat. Karty nie zablokujesz bo jej w systemie nie widać, trzeba latać do oddziału lub dzwonić. Za wszystko opłata. No tyle dobrego że starsi ludzie to wolą mieć bank stacjonarny i panią w okienku tyle że to kosztuje niestety.
I tak te spółdzielczaki prędzej czy później padną i zostaną wchłoniete przez PKO albo jakąś większą grupę. Strach pomyśleć co to bedzie jak się jakichs kłopotów bank dorobi a przecież bank spółdzielczy i podejrzewam że członkowie odpowiadają jakoś za to co ich spółdzielnia wyrabia. Tak chyba to by wyglądało.
Natomiast z tymi esemesami dziwna sprawa. Napisałem do nich z poziomu konta klienta w Mojea2mobile i po jakiejś godzinie pojawił się esemes który powinien dojść wcześniej, przy próbie wysłania przelewu. Jakby coś go odblokowało. Ale tylko jeden. Poprzednie z dziś i wczoraj już jakby nie istniały. Potem wszystko już działało jak trzeba więc zakładam że to byl błąd u operatora a nie w banku bo ten jak widać (przynajmniej jednego) smsa wysłał zanim a2 otrzymało moje zgłoszenie.
Mam tez problem z k580 mojej mamy. Ile razy wyjmę kartę to po włożeniu i restarcie nie widzi SIM. Musze włożyć moją z Virgina , wtedy zobaczy kartę i dopiero znów włożyć sim a2mobile . I dopiero zaskakuje. Dziwne to, ale tak jest.
 #1125550  autor: Remington
 15 gru 2021, 12:36
Taka specyfika kart SIM od Aero2 (rozparcelowanego już), używanych nadal przez a2mobile i wRodzinie.

Co do SMS-ów, to podejrzewam albo błąd po stronie operatora, albo jego zabezpieczenia antyspamowe (nie wiemy jak i za czyim pośrednictwem niszowy bank wysyła SMS-y).
 #1125551  autor: Karlos20
 15 gru 2021, 12:40
Warto zmienić i bank i sieć komórkową. U mnie Millennium i Orange Flex to dobre połączenie, żadnych kłopotów z kodami SMS (np. zmiana ustawień w bankowości elektronicznej), choć przelewy z aplikacji mobilnej autoryzuje hasłem z aplikacji bez SMS, nie mówiąc o BLIKu.
Dużo ludzi narzeka na banki spółdzielcze, ale te większe, np. PKO BP też nie są idealne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 160 z 173
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 173
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 173