DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 128 z 173
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 173
 #1025616  autor: jutek
 13 paź 2018, 15:58
U mnie po kilku dniach od wylaczenia juz nie dalo sie doladowac, strony do doladowan twierdzily, ze numer jest bledny.
 #1025664  autor: cedrus
 13 paź 2018, 20:33
Doładowanie poszło (przez ich stronę) ale mimo że upłynęło ze 3 godziny to nadal numer jest nieaktywny.
 #1025678  autor: jutek
 13 paź 2018, 23:05
W sumie jest jeszcze jakikolwiek inny operator w Polsce, który po upływie ważności doładowania blokuje przychodzące w tym samym czasie co wychodzące nie dając miesiąca karencji na odbieranie? Ja nie znam. To nie jest najmądrzejsze rozwiązanie a powoduje tylko zawracanie głowy przez klientów, którzy nieznacznie przegapili termin ważności i nie mogą sobie sami przywrócić działania usługi. Jest jakieś logiczne wytłumaczenie takiego działania oprócz jednego - niedopracowany system?
 #1025776  autor: zorian
 14 paź 2018, 12:27
cedrus pisze:Dwa dni temu minęła mi ważność konta na wychodzące. Z numeru nie można więc dzwonić ale i na niego dzwonić (???)
Remington pisze:ważność na wychodzące jest równa ważności na przychodzące. Zajrzyj do regulaminu czy można to jeszcze odkręcić.
Cennik a2mobile §3 p1 poz16 przewiduje opłatę 30PLN. Gdzieś widziałem info (jakiś regulamin, FAQ albo SMS) odnośnie procedury "wskrzeszania" numeru w a2mobile. Leciało to jakoś tak: przygotuj kod doładowania 30PLN i podasz go w czasie rozmowy z BOK.
 #1025862  autor: WellDone
 14 paź 2018, 15:35
Potwierdzam :D Wczoraj odpalony, 2 lata i 1zł na koncie ;)

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1025967  autor: cedrus
 14 paź 2018, 22:45
zorian pisze: Cennik a2mobile §3 p1 poz16 przewiduje opłatę 30PLN. Gdzieś widziałem info (jakiś regulamin, FAQ albo SMS) odnośnie procedury "wskrzeszania" numeru w a2mobile. Leciało to jakoś tak: przygotuj kod doładowania 30PLN i podasz go w czasie rozmowy z BOK.
30 PLN? Chyba mają słaby kontakt z rzeczywistością...
 #1026033  autor: cedrus
 15 paź 2018, 11:05
Po telefonie do BOK udało się szybko wskrzesić numer. Ponieważ robiłem dwa doładowania podczas weekendu nie było dzisiaj konieczności podawania kodu ze zdrapki, wszystkie pieniądze z doładowania dotarły na konto.
 #1026303  autor: Sig
 16 paź 2018, 15:40
Powiedzcie, jak to jest z dostępnością starterów a2mobile?

Dziś rano zamówiłem sobie telefon, w pracy zobaczyłem, że jeszcze dziś będzie wysłany. No to w drodze powrotnej zachodzę do pobliskiej Żabki i co? Starterów nie mają, nawet średnio widać było kobieta wiedziała o co chodzi... Na stronie jest napisane, że są w Żabkach i Freshmarketach. Zanim pójdę obejść pół miasta za nim (nie mam ich zbytnio po drodze), to czy mieliście problem, żeby je kupić w punkcie stacjonarnym?

Można zamówić kurierem. Nie widzę na stronie informacji ile taka wysyłka trwa. W praktyce, jak długo czekaliście?

Najwyżej zostanę w tym Virgin Mobile, ale jednak chciałem zasięg Plusa w końcy :-/.

Po telefonie na infolinię, gdzie dowiedziałęm się, że wysyłają w ciągu 3 dni, uznałęm, że grozi mi nawet poniedziałek, więc poszedłem przeszukiwać Żabki. W trzeciej dopiero znalazłem...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #1026325  autor: kamil4862
 16 paź 2018, 17:42
Powiedzcie, jak to jest z dostępnością starterów a2mobile?
W moim mieście (Zamość) na wiosnę, gdy szukałem startera, znalazłem dopiero w piątek żabce i to ostatni starter. Sprzedawcy w ogóle nie wiedza o tej sieci i zdecydowana większość sklepów w ogóle nie miała tych starterów. Zdecydowanie polecam zamówić na ich stronie. Z własnego doświadczenia czy to przy przenoszeniu numeru czy zamówieniu nowego startera zamawiając wieczorem kolejnego dnia przesyłka była nadawana.

Obrazek
 #1026378  autor: forum_tg
 16 paź 2018, 20:50
ja zakupu startera problemu nie miałem żadnego. Kupowałem dwa razy, za każdym razem w innej żabce i za każdym razem były. Znajoma miała tylko raz problem, bo coś system nawalał i Pani poprosiła żeby przyszła później bo nie zarejestruje karty, ale jak chce to sprzedaż sam starter może.

Pytanie ile żaba na tym zarabia? jeżeli kupujący zapłaci kartą, żabka poniesie opłatę to może wyjdzie że grosze, licząc że traci czas na rejestrację numeru.
 #1028114  autor: macqmacq
 23 paź 2018, 16:54
neotele pisze:Jaki jest termin ważności 10zł na koncie, otrzymanych po przeniesieniu numeru do a2mobile?
Cały rok :mrgreen: Po przeniesieniu dostajesz RWK z tą kwotą :D
 #1028557  autor: Remington
 25 paź 2018, 16:55
Z opublikowanych materiałów wynika, że zmiana jest tylko organizacyjna, więc nic w kwestii doładowań nie powinno się zmienić.
 #1028985  autor: areksz
 28 paź 2018, 10:41
taka sytuacja :
- karta a2 loguję się na modemie do LTE bez problemu, obecnie jest jakiś problem z LTE w Raszynie mazowieckie, karta nie może zalogować się do UMTS w Raszynie pokazuję by wprowadzić właściwe dane APN -jest poprawny lecz mimo to na modemie 3G nie da radę się zalogować...
ktoś miał taki cyrk? Modem Huawei 5573..
wcześniej był podobny problem zgłosiłem do BOK lecz olali sprawę, że wszytko działa cacy...(wtedy łapało lTE to zapomniałem lecz teraz...)
 #1029009  autor: Remington
 28 paź 2018, 15:03
Sprawdź, czy nie było update'u oprogramowania routera. Wtedy routery Huawei lubią zapominać APN-ów i trzeba je wprowadzać na nowo. Mój tata miał tak niedawno na podobnym modelu.
 #1031990  autor: reboot
 31 paź 2018, 11:36
Jest nowy regulamin promocyjny roamingu.
Oferta promocyjna ważna od dnia 1 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/116/ ... 1_2018.pdf

Zmienił się zapis odnośnie kraju z 1 strefy - zamiast Cypr jest Cypr (Republika Cypryjska)

NA SZCZĘŚCIE nic się nie zmieniło w kwestii RLAH i oby zostało tak jak najdłużej.

Dodatkowo od 12.12.2018 r. zmienia się cennik - https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/115/ ... mobile.pdf

Zmienione rzeczy to:
      W tabeli § 3 Opłaty dodatkowe - dodano próg 0 PLN
      8. Progi kwotowe w wysokości 0 PLN, 35 PLN, 100 PLN oraz 200 PLN dla Usług Telekomunikacyjnych o podwyższonej opłacie (SMS Premium, Voice Premium)
      - dodano punkty 18, 19 i 20 - możliwość blokady usług o podwyższonej opłacie
      18. Blokowanie połączeń wychodzących na numery o podwyższonej opłacie lub połączeń przychodzących z takich numerów

      19. Blokowanie połączeń wychodzących na numery poszczególnych rodzajów usług o podwyższonej opłacie lub połączeń przychodzących z takich numerów

      20. Określenie przez Abonenta maksymalnej ceny za jednostkę rozliczeniową usługi albo ceny za połączenie, w przypadku usługi taryfikowanej za całe połączenie, i nieodpłatnego blokowania połączeń wychodzących na numery usług o podwyższonej opłacie, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta w żądaniu, lub połączeń przychodzących z takich numerów

WKS
  • Strona 128 z 173
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 173
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 173