DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 134 z 173
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 173
 #1063729  autor: adziu82
 29 sty 2019, 16:51
Panowie, pytanie do użytkowników a2 za granicą.
Czy w pakiecie internetowym za 9,90 jest jakaś paczka przeznaczona w roamingu?
Oraz czy dopłata prezesa UKE jest taka jak w Plusie, chyba coś po nizej 4 zł.

RawStyle
 #1063736  autor: antekwars
 29 sty 2019, 18:39
W strefie uni europejskiej masz paczkę internetu za granicą w pakiecie niewyczerpalne wszystko 19,90 wielkości 1792.00 MB tak mi konto jak się loguje pokazuje w tym za 9,90 pewnie także ale ile nie wiem możliwe że tyle samo.
 #1063738  autor: adziu82
 29 sty 2019, 18:46
Będzie połowa tego co Ty masz.
Trochę źle sprecyzowałem pytanie, wiem ile będzie w roamingu za te 10 zł, tylko czy a2 daje te dane za granicą.
Bo nie widzę na stronie.
I jeszcze jedno mi przyszło do głowy.
Czy można zarejestrować nowy numer ale mając już jeden zarejestrowany.
Coś jak w Orange, na SMS-a.

RawStyle
 #1063757  autor: as1as
 29 sty 2019, 21:49
1433.60 MB w pakiecie za 15,90 bez SMSów
 #1063775  autor: macc
 30 sty 2019, 00:08
czyżby a2 uruchomiło hd voice?
 #1063778  autor: janekt
 30 sty 2019, 01:16
macc pisze:
30 sty 2019, 00:08
czyżby a2 uruchomiło hd voice?
Coś z tym kombinują. Zauważyłem, że oznaczenie jest przy połączeniach na stacjonarne oraz na niektóre numery w Plusie i T-Mobile. Zdarza się (praktycznie za każdym razem), że znaczek znika w momencie nawiązania połączenia (odebrania przez rozmówcę) i cała rozmowa leci w "standardowej" jakości.
Dodam, że ikonka HD Voice nie wyświetla się przy każdym połączeniu (co kilka - kilkanaście).

JanekT
 #1063998  autor: goral2099
 01 lut 2019, 10:58
No było by fajnie. Chyba chcę do A2 jeszcze 3 numery przenieść z Playa i jakby było HDV i VoWiFi przez apkę, to bym się nawet nie zastanawiał. ;)
 #1064845  autor: anonymous093133
 09 lut 2019, 09:46
Prośba o nietypową pomoc.
Mam za dużo kart sim i postanowiłem się pozbyć części.
Na pierwszy ogień poszła simka a2mobile.
Karty fizycznie już nie posiadam i napisałem maila do BOKU wniosek o wyrejestrowanie karty.
Brak odpowiedzi.
Co dalej??
 #1064847  autor: forum_tg
 09 lut 2019, 10:02
kiedy wysłałeś?
wysyłałeś przez email, czy przesyłka rejestrowana (list polecony)? jeżeli przez email, to jako załącznik musisz dołączyć pismo z własnoręcznym podpisem, inaczej Operator może nie dezaktywować kart.
 #1064848  autor: anonymous093133
 09 lut 2019, 10:14
Wysłałem 2 dni temu mailem ( bez tego załącznika ).
Nie wiedziałem że to jest potrzebne.
Myślałem że wystarczą moje dane i PIN karty oraz jej numer.

No ale tak swoją drogą to mogliby odpowiedzieć, że takie są wymagania.
Dziękuję
 #1064961  autor: Kamil7878
 10 lut 2019, 15:20
Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej oraz powinno zostać przesłane na adres

Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro

Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
 #1064967  autor: forum_tg
 10 lut 2019, 17:08
Kamil7878 pisze:
10 lut 2019, 15:20
Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej oraz powinno zostać przesłane na adres

Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro

Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
Operatorzy próbują wymusić wysłanie pisma, ale wystarczy podpisany skan! jak coś to email do wiadomości UKE.
 #1064970  autor: Remington
 10 lut 2019, 17:37
forum_tg
liczy się co mówi regulamin lub umowa, albo Pt.

Podpisany skan nie jest "formą pisemną", jest dokumentem elektronicznym, a ten zgodnie z kc wymaga opatrzenia podpisem kwalifikowanym.

Art. 77, 78 i 78(1) kc.
 #1064983  autor: forum_tg
 10 lut 2019, 20:18
od tej strony patrząc, masz rację.
Ale wysyłając email z załączonym skanem pisma, zawsze dało się wszystko załatwić. Jak był problem, to email do UKE i bez wychodzenia z domu wszystko było załatwione.
  • Strona 134 z 173
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 173
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 173