- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ciekawe czy u innych też to zadziała czy może to jednorazowe.
Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
Wyznaczana data na sobotę więc będzie przeniesiony bez problemów miałem kilka numerów przeniesionych w sobotę.andx pisze:Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
Znajomy miał własnie takie "szczęście" po przeniesieniu i musiał czekać do poniedzałku, dlatego pytam.
Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
Czyli działa nie tylko u mnie i dwa lata ważności.Kams. pisze:Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
zadzwoniłem na infolinię w sprawie tego konta na moje.a2mobile.pl
Pani była zdziwiona, że nie mogę założyć konta, sugerowała mi że może robię "literówkę", sprawę jednak zgłosiła do działu technicznego, który miał się odezwać po zbadaniu sprawy
dwa dni minęły, oczywiście nikt się nie odezwał, konta założyć wciąż nie mogę...
Pani była zdziwiona, że nie mogę założyć konta, sugerowała mi że może robię "literówkę", sprawę jednak zgłosiła do działu technicznego, który miał się odezwać po zbadaniu sprawy
dwa dni minęły, oczywiście nikt się nie odezwał, konta założyć wciąż nie mogę...
@efazeti Jak się nie mylę, nie aktywowane konto na dany pesel wygasa po 7 dniach. Po tym terminie można zacząć procedurę tworzenia konta od nowa. W moim przypadku mail z linkiem aktywacyjnym trafił do zakładki innej niż główna / spam bądź oferty/ nie pamiętam. Za drugim razem się udało
ale u mnie nie dochodzi do wysłania maila aktywacyjnego
jest błąd podczas próby rejestracji konta
wygląda to jakby mój nr telefonu nie był powiązany z nr PESEL
chyba się nie doczekam na odpowiedź od a2mobile...
jest błąd podczas próby rejestracji konta
wygląda to jakby mój nr telefonu nie był powiązany z nr PESEL
chyba się nie doczekam na odpowiedź od a2mobile...
Zauważyliście, że przestał działać kod *222# a kod *111# zmienił zwracaną wartość? Nie ma już informacji o ważności wykupionych pakietów. Ciekawe czy to efekt połączenia z Premium?
U mnie nic się nie zmieniło. Oba kody działają tak jak dotychczas. Sprawdzone przed minutą.
U mnie ten stan jaki opisałem wyżej w dalszym ciągu się utrzymuje. Tą zmianę zauważyłem wczoraj. W chwili obecnej ważność i stan pakietu mogę zobaczyć tylko po zalogowaniu na stronie.
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
Strona zmieniła się około 1,5 tygodnia temu, ważność pakietu sprawdza się tylko po *222#.asdaf pisze:U mnie ten stan jaki opisałem wyżej w dalszym ciągu się utrzymuje. Tą zmianę zauważyłem wczoraj. W chwili obecnej ważność i stan pakietu mogę zobaczyć tylko po zalogowaniu na stronie.
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
Jak wam się a2 sprawuje w roamingu, są jakieś dopłaty do pakietu rozmowy?
Chyba jednak coś tam zrobili w mojej sprawie bo teraz, po prawie 2 tygodniach od przeniesienia numeru, dostałem sms "Witamy w sieci a2mobile. Numer telefonu xxxxxxxxx został pomyślnie przeniesiony". Po tym smsie próba założenia konta na moje.a2mobile już się udała.
Ktoś poradzi ? Infolinia jest czynna w dni powszednie... Internet przestał mi działać samoistnie od wieczora w piątek. Teraz mam czekać bez internetu do poniedziałku ? Jak email napisze to i tak nikt tego nie czyta w weekend ?
Cześć,
Mam to samo, od wczoraj brak internetu, ja się dodzwoniłem podobno jakiś błąd u nich, czekam do poniedziałku bo dzisiaj chyba nikt nie poradzi.
Pozdrawiam
Mam to samo, od wczoraj brak internetu, ja się dodzwoniłem podobno jakiś błąd u nich, czekam do poniedziałku bo dzisiaj chyba nikt nie poradzi.
Pozdrawiam
Niestety jesteś skazany na czekanie do poniedziałku.