DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 131 z 173
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 173
 #1050261  autor: marek1975
 15 lis 2018, 11:07
Ciekawe czy u innych też to zadziała czy może to jednorazowe.
 #1050369  autor: andx
 15 lis 2018, 21:14
Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
 #1050394  autor: marek1975
 15 lis 2018, 23:37
andx pisze:Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
Wyznaczana data na sobotę więc będzie przeniesiony bez problemów miałem kilka numerów przeniesionych w sobotę.
 #1050424  autor: andx
 16 lis 2018, 10:11
Znajomy miał własnie takie "szczęście" po przeniesieniu i musiał czekać do poniedzałku, dlatego pytam.
 #1050499  autor: Kamski
 16 lis 2018, 20:35
Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
 #1051589  autor: marek1975
 17 lis 2018, 19:18
Kams. pisze:Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
Czyli działa nie tylko u mnie i dwa lata ważności.
 #1051591  autor: efazeti
 17 lis 2018, 19:27
zadzwoniłem na infolinię w sprawie tego konta na moje.a2mobile.pl
Pani była zdziwiona, że nie mogę założyć konta, sugerowała mi że może robię "literówkę", sprawę jednak zgłosiła do działu technicznego, który miał się odezwać po zbadaniu sprawy
dwa dni minęły, oczywiście nikt się nie odezwał, konta założyć wciąż nie mogę...
 #1052643  autor: wtl
 18 lis 2018, 20:01
@efazeti Jak się nie mylę, nie aktywowane konto na dany pesel wygasa po 7 dniach. Po tym terminie można zacząć procedurę tworzenia konta od nowa. W moim przypadku mail z linkiem aktywacyjnym trafił do zakładki innej niż główna / spam bądź oferty/ nie pamiętam. Za drugim razem się udało
 #1053875  autor: efazeti
 19 lis 2018, 10:33
ale u mnie nie dochodzi do wysłania maila aktywacyjnego
jest błąd podczas próby rejestracji konta
wygląda to jakby mój nr telefonu nie był powiązany z nr PESEL
chyba się nie doczekam na odpowiedź od a2mobile...
 #1054801  autor: asdaf
 20 lis 2018, 08:31
Zauważyliście, że przestał działać kod *222# a kod *111# zmienił zwracaną wartość? Nie ma już informacji o ważności wykupionych pakietów. Ciekawe czy to efekt połączenia z Premium?
 #1054965  autor: macc
 20 lis 2018, 14:47
kody bez zmian działają.
 #1055014  autor: asdaf
 20 lis 2018, 20:00
U mnie ten stan jaki opisałem wyżej w dalszym ciągu się utrzymuje. Tą zmianę zauważyłem wczoraj. W chwili obecnej ważność i stan pakietu mogę zobaczyć tylko po zalogowaniu na stronie.
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
 #1055018  autor: marek1975
 20 lis 2018, 20:16
asdaf pisze:U mnie ten stan jaki opisałem wyżej w dalszym ciągu się utrzymuje. Tą zmianę zauważyłem wczoraj. W chwili obecnej ważność i stan pakietu mogę zobaczyć tylko po zalogowaniu na stronie.
Ps. Strona główna a2mobile też zmieniła wygląd ( nie wiem ile dni temu).
Strona zmieniła się około 1,5 tygodnia temu, ważność pakietu sprawdza się tylko po *222#.
 #1055056  autor: efazeti
 21 lis 2018, 00:56
Chyba jednak coś tam zrobili w mojej sprawie bo teraz, po prawie 2 tygodniach od przeniesienia numeru, dostałem sms "Witamy w sieci a2mobile. Numer telefonu xxxxxxxxx został pomyślnie przeniesiony". Po tym smsie próba założenia konta na moje.a2mobile już się udała.
 #1057804  autor: artmor
 01 gru 2018, 10:40
Ktoś poradzi ? Infolinia jest czynna w dni powszednie... Internet przestał mi działać samoistnie od wieczora w piątek. Teraz mam czekać bez internetu do poniedziałku ? Jak email napisze to i tak nikt tego nie czyta w weekend ?
 #1057821  autor: robstach1
 01 gru 2018, 12:29
Cześć,
Mam to samo, od wczoraj brak internetu, ja się dodzwoniłem podobno jakiś błąd u nich, czekam do poniedziałku bo dzisiaj chyba nikt nie poradzi.

Pozdrawiam
  • Strona 131 z 173
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 173
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 173