DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 158 z 173
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 173
 #1119086  autor: JFK2016
 17 lip 2021, 23:08
Nabuchodonozor pisze:
19 cze 2021, 19:04
Czy w tym a2mobile się coś poprawiło? Miałem tam dwa lata temu numer przez miesiąc i powiem, że wstyd było rozmawiać ze znajomymi. Pytali, czy mam popsuty telefon. :)
Tj. klasyczny fake, od lat rodzina. znajomi korzystają z tej sieci, z rodziną regularnie rozmawiam mając prywatny nr abonamentowy w Orange, firmowy abonamentowy w Plusie, nigdy nie miałem problemów z połączeniami gdy aparat ma co najmniej 3G, na 2G sporadycznie zdarzą się problemy (podobnie jak u innych operatorów), gdy np. coś lokalnie się wydarzy i ludzie więcej rozmawiają (wypadki, gwałtowne zjawiska pogodowe etc.). Cóż wolny rynek i konkurencja rozpycha się różnymi metodami... :!:
 #1119699  autor: Ramirez
 04 sie 2021, 08:51
W pierwszych miesiącach działalności operatora była istotnie fatalna jakość połączeń. Sam przeniosłem numer z a2mobile do plusa na kartę i się jakość na tym samym telefonie poprawiła. Jakiś parszywy skompresowany kodek był użyty w rozmowach. Potem to poprawili z czasem i teraz jest normalnie.
 #1119707  autor: Nabuchodonozor
 04 sie 2021, 13:30
JFK2016 pisze:
17 lip 2021, 23:08
Nabuchodonozor pisze:
19 cze 2021, 19:04
Czy w tym a2mobile się coś poprawiło? Miałem tam dwa lata temu numer przez miesiąc i powiem, że wstyd było rozmawiać ze znajomymi. Pytali, czy mam popsuty telefon. :)
Tj. klasyczny fake, od lat rodzina. znajomi korzystają z tej sieci, z rodziną regularnie rozmawiam mając prywatny nr abonamentowy w Orange, firmowy abonamentowy w Plusie, nigdy nie miałem problemów z połączeniami gdy aparat ma co najmniej 3G, na 2G sporadycznie zdarzą się problemy (podobnie jak u innych operatorów), gdy np. coś lokalnie się wydarzy i ludzie więcej rozmawiają (wypadki, gwałtowne zjawiska pogodowe etc.). Cóż wolny rynek i konkurencja rozpycha się różnymi metodami... :!:
Nie mam zamiaru udowadniać, że nie jestem wielbłądem :) Wszędzie wietrzysz teorie spiskowe? Mam od dawna telefon dual sim. Napisałem o swoich odczuciach, co do jakości połączeń. Możesz się z tym nie zgadzać. Konkurencja się rozpycha? Dobre. Nigdy nie pracowałem, ani nie byłem związany w żaden sposób z branżą telekomunikacyjną, więc daruj sobie te przytyki.
 #1119709  autor: iphoneski
 04 sie 2021, 14:02
Ciekawe czy karty dalej mają problemy z ponownym zalogowaniem do sieci po utracie zasięgu ;)
 #1120222  autor: muszyna2
 12 sie 2021, 16:03
Ze względu na aplikacje WiFi calling żona ponad dwa tygodnie temu zleciła przeniesienie numeru. Przeniesienie miało nastąpić 9 sierpnia. Oczywiście umowa podpisana, karta na przełożenie czeka w domu. Minął 9 i cisza numer dalej działa w starej sieci. 11 sierpnia żona zadzwoniła z zapytaniem co się dzieje z przenoszonym numerem. Miła pani odpowiedziała że mają awarie systemu odpowiedzialnego za przenoszone numery, usterka jest w trakcie naprawy i należy się uzbroić w cierpliwość. Tego samego dnia wieczorem żona dostała sms z informacją że przeniesienie nastąpi 12 sierpnia czyli dziś. Jak na razie numer w dalszym ciągu działa w starej sieci. Jezeli tak ma wyglądać przygoda w a2 mobile to widzę to w czarnych barwach 😀
 #1120235  autor: Remington
 12 sie 2021, 16:48
Ciesz się, że jest 2021 i w ogóle mają proces przenoszenia numeru. Kiedyś wymagali osobistej wizyty w biurze firmy i czekania na jednego konkretnego gościa w tym celu. Przy czym to było przeniesienie od nich, nie do.
 #1120272  autor: Zacksu22
 13 sie 2021, 20:16
Wcześniej virgin. Teraz a2mobile. Uważajcie ludzie.
Premium Mobile, swiadczacy usluge pod marka a2mobile, otrzymalo powiadomienie o incydencie bezpieczenstwa zwiazanym z dzialaniem zlosliwego oprogramowania na systemy naszego dostawcy. Natychmiast podjelismy dzialania zabezpieczajace. Zdarzenie potencjalnie moglo dotyczyc Panstwa danych. Prosimy o zapoznanie sie z komunikatem: a2mobile.pl/20210813 Wiecej informacji: [email protected] lub tel. 720 20 30 40 oraz Inspektor Ochrony Danych Osobowych [email protected]
 #1120279  autor: muszyna2
 14 sie 2021, 00:44
Kurka żona też dostała od nich wiadomość a numer dalej w starej sieci.
 #1120283  autor: Nabuchodonozor
 14 sie 2021, 08:31
Odkąd miał miejsce wyciek danych w Virgin ja, ani nikt z mojej bliskiej rodziny niema numeru telefonu w MVNO. Złe wieści o A2 tylko utwierdzają, że to dobre rozwiązanie. Miałem dwa lata temu przez kilka miesięcy dodatkowy numer w A2, jak pisałem nie byłem zadowolony z ich usług. Mam tylko nadzieję, że wyciek dotyczy tylko obecnych klientów. Nie otrzymałem w każdym bądź razie informacji z A2 w tej sprawie. @muszyna2 niech żona wstrzyma przeniesienie u obecnego operatora, daj sobie spokój z tą firemką :)
 #1120287  autor: Remington
 14 sie 2021, 09:20
sumix pisze:
14 sie 2021, 07:24
Obowiązkiem operatora jest chronienie danych wrażliwych abonenta, a nie ich nadużywanie.
Jak widać nie tylko Play nadużywa tych danych. Patrze na obecny wyciek a2 i premium mobile z nieukrywanym zadowoleniem. Ojojoj :)

Uzasadnij tezę, że a2m „nadużywał” danych. Na czym niby nadużywanie polegało?

Miały wyciec „ nazwisko i imię, adres korespondencyjny, numer ewidencyjny PESEL lub dokument tożsamości, adres e-mail, numer telefonu, NIP/REGON.” czyli dane, które operator legalnie może przetwarzać (posiadać oraz przekazywać podwykonawcom w ramach outsourcingu).

W Virgin sprawa była ewidentna - przetwarzali dane rejestracyjne byłych klientów po upływie ponad roku od rozwiązania umowy, ordynarnie kłamiąc, że ich zobowiązują do tego przepisy podatkowe.

Tu nadal więcej nie wiadomo niż wiadomo.
 #1120292  autor: iphoneski
 14 sie 2021, 11:12
A pisałem wielokrotnie, że nie warto się pchać w takie ofertki po kosztach. A w odpowiedzi
Daj spokój, zobacz jak tanio mamy, pół tej ceny co ty płacimy za to samo...

No to macie moi mili - płacicie pół tego co ja i wyciek danych dostajecie w gratisie.
 #1120293  autor: Remington
 14 sie 2021, 11:17
Nie łudź się, że płacąc więcej Twoje dane są bezpieczne. Bezpieczniejsze pewnie tak, ale na pewno nie: bezpieczne.

Nawiasem mówiąc, to drugi wyciek, swego czasu był wyciek danych ze sklepu BDI Aero2, to zapewne cały czas te same systemy.
 #1120294  autor: iphoneski
 14 sie 2021, 11:34
Właśnie bezpieczniejsze to słowo klucz. Jak wyjeżdżam na wakacje mam świadomość, że dobry złodziej jest w stanie rozbroić moje zamki i wynieść wszystko, a mimo to drzwi na klucz zamykam. Tu jest tak, jakbym stwierdził, że skoro zamek i tak można otworzyć to bez sensu tracić czas na zabawę z zamykaniem.
 #1120299  autor: Window
 14 sie 2021, 13:29
Nabuchodonozor pisze:
14 sie 2021, 08:31
Odkąd miał miejsce wyciek danych w Virgin ja, ani nikt z mojej bliskiej rodziny niema numeru telefonu w MVNO. Złe wieści o A2 tylko utwierdzają, że to dobre rozwiązanie. Miałem dwa lata temu przez kilka miesięcy dodatkowy numer w A2, jak pisałem nie byłem zadowolony z ich usług. Mam tylko nadzieję, że wyciek dotyczy tylko obecnych klientów. Nie otrzymałem w każdym bądź razie informacji z A2 w tej sprawie. @muszyna2 niech żona wstrzyma przeniesienie u obecnego operatora, daj sobie spokój z tą firemką :)
A play to oczywiście nie jest MNVO a mimo to hasła z Forum wyciekły.
Też zastanawiające kiedy Plus przejmie premium mobile?
 #1120303  autor: iphoneski
 14 sie 2021, 14:28
@Window
Porównać wyciek haseł do wycieku danych osobowych z dokumentami - No mistrz
 #1120306  autor: Window
 14 sie 2021, 14:58
27-latek “sprawdzał” czy hasła Polaków znajdujące się w różnych wyciekach pasują też do ich Profilu Zaufanego. Fachowo taki atak nazywa się “credential stuffingiem” i polega na sprawdzeniu, czy pary (login + hasło) pochodzące z różnych wycieków i wykradzionych baz danych pasują do jakiegoś serwisu — tu, do Profilu Zaufanego.
https://niebezpiecznik.pl/post/wlamywal ... -mu-8-lat/
Ahh przecież hasła nie są ważne. Zawsze się mogło zdarzyć że informacje o wycieku haseł zlekceważył i nie zmienił.
  • Strona 158 z 173
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 173
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 173