Strona 1 z 1

[Play] Przeniesienie numeru z T-Mobile - zgody marketingowe

Post:06 wrz 2016, 09:33
autor: Marcel82
Cześć!
Przeniosłem tatę z T-Mobile do Play i mam pytanie odnośnie niechcianych SMSów itd.
Odmówiłem pisemnie w salonie Play, ale wiadomo jak to bywa.
Czy to jest aktualne?
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 00#p825353
Pozdrawiam

Re: [Play] Przeniesienie numeru z T-Mobile - zgody marketing

Post:06 wrz 2016, 09:42
autor: LukAsz SUW
Wszystkie blokady jakie tylko zechcesz masz możliwość włączenia/wyłączenia przez PLAY24

Re: [Play] Przeniesienie numeru z T-Mobile - zgody marketing

Post:06 wrz 2016, 10:08
autor: Marcel82
Dzięki za odpowiedź.
Nie mam zamiaru się spierać o definicję "blokada" czy "spam" ale dla mnie jakaś tam NOTKA to też spam, a tego nie widać w Play24 -> Pakiety i usługi -> Usługi dodatkowe.
Wątpię, że Maks SIM się tak rozpisał z nudów.
Jak nikt więcej nie odpisze, to zaczynam wysyłać SMSy ;) (na to czego nie ma w Play24)
Pozdr.

Re: [Play] Przeniesienie numeru z T-Mobile - zgody marketing

Post:06 wrz 2016, 10:21
autor: bolek2004
Wyłącz sobie notkę sms, pocztę głosową jeśli nie używasz, a co do innych blokad to wystarczy stop spam na 252 i jest spokój. No ewentualnie połączenia międzynarodowe co by się nie naciąć.
Inna kwestia to zgody marketingowe, musisz zobaczyć w papierach do przeniesienia czy są na tak czy na nie, ale skoro pisałeś że już to w salonie zgłosiłeś to ok.
Trzeba patrzeć co zaznaczają przy rejestracji/przeniesieniu bo często nie pytają o nic tylko wszystko dają na tak, jak ktoś nie zauważy i podpisze to potem trzeba to odkręcać.

Re: [Play] Przeniesienie numeru z T-Mobile - zgody marketing

Post:06 wrz 2016, 11:47
autor: Marcel82
Dzięki.
Wysłałem:
- STOP NOTKA na nr 8042
- STOP SPAM na nr 252
oraz miałem w Play24 już zaznaczone:
- Blokady progu usług Premium -> Brak Blokady 0,00 zł włączony
- Blokady ceny usług Premium -> Brak Blokady 0,00 zł włączony
Na innym nr też mam tak samo w Play24, więc chyba jest OK?

EDIT:
Popierniczyłem, to mój pakiet Fakt :mrgreen: hehe nie było pytania drugiego o pakiet 100min itd.