Strona 1 z 1
PLUS - PLUSOWI nie równy, czyli zamieszanie z przen. numerów
Post:29 sie 2006, 20:07
autor: Michu
Kolega w czerwcu zamierzal przeniesc sie z POPa do SIMPLUSa - oczywiscie sie nie obylo bez problemów zarówno po jednej stronie jak i drugiej. Wreszcie po ponad miesiacu zmagan dostał "akces" do sieci. Bylo to kolo 5 lipca. Do tej pory dzwoniac do niego np. z kurczaka "180min" albo smsujac place normalnie jak za polaczenie do innej sieci. SPrawa została skierowana do BOKu, ale ma tą sprawe gdzieś. Jak można interweniowac i czy jest mozliwość polaczenia się z działem reklamacji albo może jakis sposob zeby oplaty zaczely byc naliczane poprawne.
W ramach ciekawostki - przez pierwszy tydzien wydaje mi sie ze nie naliczali oplat za polaczenia - ale bylem na starej platformie i moglem nie zwrocic uwagi.
Prosze o rady jak rozsadnie rozwiązać problem.
Post:29 sie 2006, 20:10
autor: D@rio
hmmm...a ja myślę że jakbyś napisał o problemie do rzecznika prasowego Polkomtel S.A. to by się nic nie stało (a napewno byś dostał odpowiedź bo oni tam odpowiadają). Przyokazji można się poskarżyć że DOK ma Ciebie "gdzieś".
Post:29 sie 2006, 22:32
autor: Michu
Dobry pomysl jesli odpisuja:) A jaka to ma miec forme. Bardziej reklamacji, sprawozdania czy moze felietonu z lekka domieszka ironicznego żartu?:) Pytam powaznie bo chce skutecznie zalatwic sprawe.
Post:29 sie 2006, 22:37
autor: D@rio
Michu pisze:Dobry pomysl jesli odpisuja:) A jaka to ma miec forme. Bardziej reklamacji, sprawozdania czy moze felietonu z lekka domieszka ironicznego żartu?:) Pytam powaznie bo chce skutecznie zalatwic sprawe.
felietony to zostaw dziennikarzom. Opisz problem, czyli raczej sprawozdania, poproś o interwencję i tyle. Możesz to wysłać e-mail'em.
A swoją drogą, reklamację pisemną też mozesz napisać. Z prośbą o zwrot kosztów i załatanie problemu. Ale to już do Departamentu Reklamacji...
Post:29 sie 2006, 22:41
autor: Michu
no tak ale zebym ja mogl napisac reklamacje potrzebna jest rejestracja prepaida! Grrr
Czy do pisemnych sa inne zasady? Jak cos to zarejestruje tego nieszczesnego simplusa i bede walczył bo lubie to zwyczajnie:) Swego czasu w orange toche wywalczylem.
Ps. Komunikat. 5. września stuknie mi roczek na telepolis. Czekam na prezenty

Post:29 sie 2006, 22:48
autor: D@rio
nie marudź o tą rejestrację tylko zarejestruj i już

...no i wtedy pisemnie, w salonie z pieczątku firmy złóż reklamację.
Post:29 sie 2006, 22:54
autor: Michu
Cholera:) no ja nie lubie tego i juz:) najpierw uloze dwa pisemka do rzecznika i do tego śmiesznego BOKu- swoja droga pisemnie to skladac w salonie zamiast mailowo przez jakies eBOK z prawdziwego zdarzenia.
BTW
Skoro Pani Rzecznik;) jest skora do wypowiedzi może nakłonimy ją do skomentowania artykułu dotyczącego słabych stron plusa - glownie CELL INFO - na co i ja jestem wściekły.
Post:29 sie 2006, 23:07
autor: D@rio
o artykule napewno już wie to wątpię czy jest sens aby wałkować ten temat. Lepiej zająć się czymś konkretnym co bezpośrednio dotyczy Ciebie.
Pismno do rzecznika możesz fax'em również przesłąć albo e-mail'em. Natomiast reklamację koniecznie w salonie firmowym najlepiej.
Jak złożysz pismo do p. Rzecznik w salonie to podejrzewam że mogą się gmatwać co z tym dalej robić i komu przekazać

Post:29 sie 2006, 23:22
autor: titq
W przypadku Simplusa, tylko Użytkownik czyli osoba zarejestrowana ma prawo składania reklamacji, poza tym reklamacje należy składać w punktach sprzedaży Plus, otrzymuje się wtedy potwierdzenie z nadaną datą i podpisem konsultanta a pismo trafia do departamentu reklamacji. W obecnych formularzach reklamacyjnych klient może zrezygnować z papierowej formy odpowiedzi na rzecz telefonu od działu reklamacji i późniejszego potwierdzenia wiadomością SMS.
Ostatnimi dniami zdarza się, że część osób nei otrzymuje zwrotu za ten pakiet, ale telefon do działu obsługi rozwiązuje problem, a w ogóle problem rozwiązuje przejście na usługę limit krótkim kodem.
Oczywiście w tym konkretnym wypadku może to być problem związany z nieprawidłową identyfikacją numeru ale tu dział techniczny powinien coś zaradzić.
Post:29 sie 2006, 23:29
autor: D@rio
titq pisze:W przypadku Simplusa, tylko Użytkownik czyli osoba zarejestrowana ma prawo składania reklamacji, poza tym reklamacje należy składać w punktach sprzedaży Plus, otrzymuje się wtedy potwierdzenie z nadaną datą i podpisem konsultanta a pismo trafia do departamentu reklamacji. W obecnych formularzach reklamacyjnych klient może zrezygnować z papierowej formy odpowiedzi na rzecz telefonu od działu reklamacji i późniejszego potwierdzenia wiadomością SMS.
Ostatnimi dniami zdarza się, że część osób nei otrzymuje zwrotu za ten pakiet, ale telefon do działu obsługi rozwiązuje problem, a w ogóle problem rozwiązuje przejście na usługę limit krótkim kodem.
Oczywiście w tym konkretnym wypadku może to być problem związany z nieprawidłową identyfikacją numeru ale tu dział techniczny powinien coś zaradzić.
ta, telefon z działu reklamacji - wiem co to znaczy. Dzwoni babka i mówi "nie, bo nie". Dziękuję postoję. Przerabiałem już to dwa razy. Wolę już sobie poczytać pisemko z jakąś tam argumentacją. Pozatym, śmieszne to już jest, ostatnio coś Plus strasznie oszczędza na papierze...
Post:31 sie 2006, 11:00
autor: Charles
Oj, widzę, że coraz bardziej dziadzieje ten Plus... Chyba najodpowiedniejszą decyzją będzie skorzystanie z urodzinowej promocji Ery