DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #924067  autor: jarekt
 05 maja 2017, 10:32
Nie robię podchodów. Nawet nie wiem co to znaczy :) Nie chciałem po prostu rozpisywać się o problemie i jak go rozwiązać jeśli Ciebie nie dotyczy.

Pisałem już o tym kilka razy ale napiszę ponownie.
Jeśli zaznaczyłeś tę opcję, to numer, mimo że niewidoczny na liście numerów "Moje numery", jest dodany do Play24 ale z błędem. Różne są przez to problemy - podstawowy to brak możliwości zarządzania numerem bo jest niewidoczny. Nie można go też dodać do tego samego konta ponownie albo do innego konta.

Aby problem naprawić, trzeba wejść w "drugą" listę numerów dostępną w "Moim profilu" (cały czas piszę o Play24 w wersji www).
Tam odnaleźć numer na liście (bo tam będzie) i go usunąć (krzyżyk po prawej), przelogować się i dodać numer już normalnie i wszystko będzie grać.

Oczywiście to jest rozwiązane na problem spowodowany zaznaczeniem opcji "Dodaj numer do mojego konta" na końcu procesu rejestracji przez Play24. Dlatego pytałem czy zaznaczyłeś tę opcję, a Ty zamiast odpowiedzieć mi konkretnie to robisz jakieś podchody :)

PS. Napisz czy pomogło.
 #924107  autor: bolek2004
 05 maja 2017, 13:26
Problemu się naprawić nie da teraz. O tym profilu wiedziałem ale tam numer nie jest ten widoczny. W salonie klientka zadzwoniła wyżej gość niby usunął z mojego konta ten nowy numeru. Przyszedłem do domu, próbuje dodać i jest to samo.
Wkurzony zadzwoniłem do boku, to klientka stwierdziła że od 19.04 jest zgłoszona awaria i na dzień dzisiejszy numeru nie można dodać.
To mówię niech mi napisze zgłoszenie i żądam rekompensaty więc powiedziała że nie może tego zrobić bo to jest ogólna awaria. Generalnie to ona nic tam nie może. A na pytanie że chce mieć informację zwrotną kiedy się zakończy awaria to odpowiedziała że nie ma takiej możliwości. W końcu w chamski sposób się rozłączyła i tyle było.
A kiedy się awaria zakończy? Nie wiadomo. Cuda na kiju.
Przypominam mamy już 5 maja. Choć wcale nie wiadomo czy to prawda bo w tym boku to co konsultant to inna odpowiedź. A taki sam problem miałem w tamtym roku, to wtedy mi przez bok konto usunęli i był spokój.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2017, 13:36 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.
 #924113  autor: bolek2004
 05 maja 2017, 13:38
Dzięki jarekt za wcześniejsze info. No właśnie nie wiem czy u wszystkich czy tylko u mnie. Jak ktoś będzie aktywował nowy numer to niech sprawdzi. Taka duperela, a wściekły jestem do tej pory. Zaraz jeszcze raz zadzwonię, może trafię na kogoś kumatego a jak nie to poproszę zwierzchnika.

Edit:
Zadzwoniłem drugi raz, trafiłem na innego konsultanta i potwierdził że w systemie wyskakuje im info o awarii od 19.04.
Podobno niektóre numery się dodają, inne nie. Ale jeśli pan nie może dodać u siebie to my też nie damy rady.
 #1118169  autor: bolek2004
 26 cze 2021, 15:29
Nie chcę mi się zakładać nowego tematu bo to w sumie duperela, ale mam pytanie związane z rejestracją karty sim w play.
Chciałem kupić sobie kilka startówek w salonie play no i gość mi powiedział że mi nie sprzeda jak od razu u niego ich nie zarejestruje, że takie są przepisy. Prawda to czy kit?
Mówił że jak kupie gdziekolwiek indziej niż w salonie to nie jest wymagana rejestracja, ale w salonie od razu jest wymagana.
Głupie to dla mnie jest.
A może sobie chcę kartę kupić bo mi ramka potrzebna, albo chce sobie palić nimi w piecu i co wtedy? Po kiego grzyba mam rejestrować?
 #1118173  autor: 7xx654465
 26 cze 2021, 15:59
Widocznie taki mają przykaz, jakiś czas temu chciałem kupić karty w salonie Play i Pani z obsługi odmówiła sprzedaży bo nie chciałem dać D.O do rejestracji.
 #1118176  autor: forum_tg
 26 cze 2021, 17:47
bolek2004 pisze:
26 cze 2021, 15:29
Chciałem kupić sobie kilka startówek w salonie play no i gość mi powiedział że mi nie sprzeda jak od razu u niego ich nie zarejestruje, że takie są przepisy. Prawda to czy kit?
proponuję napisać na Czacie w apce, podając dane salonu, zobaczysz co Ci odpiszą. poproś o podanie podstawy prawnej.
Z mojej wiedzy: zakup karty SIM - to jedno, rejestracja - to drugie. Przecież możesz dla starszej osoby kupić kartę SIM, a ona sobie zarejestruje przez aplikację bankową!

IMO: bezprawny wymysł!

Zawsze możesz już teraz zadziałać i złożyć równoległą skargę na konkretny SALON sprzedaży (bo nie wiesz jakie jest stanowisko sieci Play) do UOKiK i UKE
 #1118177  autor: darekka
 26 cze 2021, 17:53
Wewnętrzne cudowanie, którego celem jest złapanie frajera i nowej duszyczki do statystyk wzrostu ilości klienta-kombinują tak abyś przypadkiem nie cisnął karty w szuflade i jej nie aktywował, bo nie pojawisz się przez to jako nowy nabytek sieci i nie będą się tym mogli pochwalić w zestawieniach dla swoich właścicieli.
Co do odmowy sprzedaży towaru dostępnego to są pewne przepisy, które przewidują za to kare grzywny-ja bym pocisnął tego mędrce z salonu, że jak odmawia sprzedaży to wzywam patrol i będzie mandacik.

"art. 135 kw
Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny."

tu więcej : https://czasopismo.legeartis.org/2016/0 ... aru-sklep/

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1118180  autor: bolek2004
 26 cze 2021, 18:19
Dzięki za odpowiedzi.
Też mi się wydawało że to lipa jest. Jeszcze gość się upierał że od wejścia rejestracji tak jest:) Nie chciało mi się z nim użerać i kupiłem startery w zwykłym punkcie gsm.
W każdym razie jak komuś się chce i ma czas to niech idzie po starter za 5zł do salonu Play i się z nimi wykłóca:)
Ewentualnie temat dla telepolis na jakiś artykuł na jakiej podstawie play sobie tak życzy.
 #1118182  autor: darekka
 26 cze 2021, 18:46
Być może trafił Ci się jakiś niedouczony lub nadgorliwy pracownik, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że taki "pomysł" miała centrala.

Na czacie operator również nie potwierdza takich wymogów dla pracowników-ot nadgorliwość i zerowa wiedza z zakresu konieczności rejestracji danego pracownika.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1118191  autor: bolek2004
 27 cze 2021, 07:50
Ale @7xx654465 też o tym pisał więc myślę że to nie jednostkowy przypadek tylko zalecenie/norma w Play.
Z ciekawości jak będę gdzieś w pobliżu to sprawdzę w innym salonie.