DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #913578  autor: motyl27
 01 mar 2017, 08:56
Wczoraj chciałem zarejestrować numer w Play24 jednak po wejściu w moje dane nie działał guzik: zarejestruj, natomiast zadziałała opcja bez logowania.
Wpisałem numer już rejestrowany, przyszło na niego hasło sms i po kilku minutach potwierdzenie rejestracji w postaci sms na rejestrowany numer.
 #913818  autor: motyl27
 02 mar 2017, 17:30
Na stronie promocje.www.play/rejestracja
Wybrałem zakładkę: przez internet, później są 2 opcje do wyboru:
- otwórz formularz
- zaloguj się do Play24.
Ja wybrałem pierwszą opcję.
 #913845  autor: motyl27
 02 mar 2017, 20:29
Adres pisałem z pamięci :wink:
A skoro nie działa rejestracja przez sms, Play24 też coś nie tak, szukałem innej możliwości i tą sprawdziłem z pozytywną oceną. Numer zaczął działać po kilku minutach.
 #923873  autor: bolek2004
 04 maja 2017, 13:21
Dziwna kwestia przy rejestracji przez play24.
Kiedyś główny numer zarejestrowałem w salonie. Po czym gdy wszedł przymus rejestracji kolejne numery rejestrowałem już przez play24 na podstawie tego pierwszego.
Dziś chciałem zarejestrować kolejny starter tyle że z któregoś numeru które rejestrowałem przez play24 i nie dało rady. Błąd i coś w stylu że nie można z tego numeru zarejestrować i trzeba udać się do salonu. Jedyna możliwość rejestracji jest przez ten główny numer który rejestrowałem w salonie. Miał ktoś coś takiego?
Patrząc w dane rejestracyjne numerów różnica polega na tym że ten zarejestrowany w salonie na dole w tabelce telefon podstawowy i telefon do kontaktu ma podany numer. Te pozostałe z których nie da się zarejestrować innych numerów w tych dwóch tabelkach nie mają nic wpisane.
Widzę że jest możliwość wpisania ręcznego w tych linijkach ale nie chcę na razie próbować bo nie wiadomo co z tego będzie. Poza tym numer już zarejestrowałem przez ten swój główny.
 #923874  autor: jarekt
 04 maja 2017, 13:32
Zmieniło to się jakieś 2 miesiące temu.
Chyba Play (i inni) przestraszyli się nadużyć albo nawet Urząd zwrócił im uwagę.

Obecnie można dorejestrować numer ale tylko na dane numeru, który został zarejestrowany poprzez okazanie dowodu osobistego.
Czyli zarejestrowania na klona nie jest obecnie możliwe w Play.

Uważam, że to bardzo dobre rozwiązanie - nikt nam nie dorejestruje numeru na nasze dane jeśli np. numer na nas zarejestrowany "pożyczyliśmy" komuś (na chwilę czy na stałe).
 #923902  autor: bolek2004
 04 maja 2017, 15:23
Dzięki za info. Według mnie jest to głupota i przed niczym nie zabezpiecza tak naprawdę, no ale ok, dobrze że w ogóle jest możliwość rejestracji przez play24.
Tak swoją drogą to bardzo szybko numer jest aktywny, po rejestracji numeru praktycznie od razu można było dzwonić. Problem jest z dodaniem do play24 ale to nowa aktywacja więc pewnie jutro się już da. Info o błędnym smsie lub spróbuj za godzinę.
 #924048  autor: bolek2004
 05 maja 2017, 09:11
Dalej nie mogę nowego numeru dodać do play24. Informacja po wpisaniu kodu z sms: Obecnie nie jest możliwa rejestracja konta na portalu play. Spróbuj ponownie za 1 godzinę.
Macie jakiś pomysł co z tym zrobić?
Wiecznie się w tym playu coś sypie ostatnio.
 #924063  autor: bolek2004
 05 maja 2017, 09:55
Skoro nie działa to pewnie znasz odpowiedź, pytałem wyżej to nie odpowiedziałeś, napisz konkretnie o co z tym chodzi, a nie jakieś podchody robisz.
 #924067  autor: jarekt
 05 maja 2017, 10:32
Nie robię podchodów. Nawet nie wiem co to znaczy :) Nie chciałem po prostu rozpisywać się o problemie i jak go rozwiązać jeśli Ciebie nie dotyczy.

Pisałem już o tym kilka razy ale napiszę ponownie.
Jeśli zaznaczyłeś tę opcję, to numer, mimo że niewidoczny na liście numerów "Moje numery", jest dodany do Play24 ale z błędem. Różne są przez to problemy - podstawowy to brak możliwości zarządzania numerem bo jest niewidoczny. Nie można go też dodać do tego samego konta ponownie albo do innego konta.

Aby problem naprawić, trzeba wejść w "drugą" listę numerów dostępną w "Moim profilu" (cały czas piszę o Play24 w wersji www).
Tam odnaleźć numer na liście (bo tam będzie) i go usunąć (krzyżyk po prawej), przelogować się i dodać numer już normalnie i wszystko będzie grać.

Oczywiście to jest rozwiązane na problem spowodowany zaznaczeniem opcji "Dodaj numer do mojego konta" na końcu procesu rejestracji przez Play24. Dlatego pytałem czy zaznaczyłeś tę opcję, a Ty zamiast odpowiedzieć mi konkretnie to robisz jakieś podchody :)

PS. Napisz czy pomogło.
 #924107  autor: bolek2004
 05 maja 2017, 13:26
Problemu się naprawić nie da teraz. O tym profilu wiedziałem ale tam numer nie jest ten widoczny. W salonie klientka zadzwoniła wyżej gość niby usunął z mojego konta ten nowy numeru. Przyszedłem do domu, próbuje dodać i jest to samo.
Wkurzony zadzwoniłem do boku, to klientka stwierdziła że od 19.04 jest zgłoszona awaria i na dzień dzisiejszy numeru nie można dodać.
To mówię niech mi napisze zgłoszenie i żądam rekompensaty więc powiedziała że nie może tego zrobić bo to jest ogólna awaria. Generalnie to ona nic tam nie może. A na pytanie że chce mieć informację zwrotną kiedy się zakończy awaria to odpowiedziała że nie ma takiej możliwości. W końcu w chamski sposób się rozłączyła i tyle było.
A kiedy się awaria zakończy? Nie wiadomo. Cuda na kiju.
Przypominam mamy już 5 maja. Choć wcale nie wiadomo czy to prawda bo w tym boku to co konsultant to inna odpowiedź. A taki sam problem miałem w tamtym roku, to wtedy mi przez bok konto usunęli i był spokój.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2017, 13:36 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.
 #924113  autor: bolek2004
 05 maja 2017, 13:38
Dzięki jarekt za wcześniejsze info. No właśnie nie wiem czy u wszystkich czy tylko u mnie. Jak ktoś będzie aktywował nowy numer to niech sprawdzi. Taka duperela, a wściekły jestem do tej pory. Zaraz jeszcze raz zadzwonię, może trafię na kogoś kumatego a jak nie to poproszę zwierzchnika.

Edit:
Zadzwoniłem drugi raz, trafiłem na innego konsultanta i potwierdził że w systemie wyskakuje im info o awarii od 19.04.
Podobno niektóre numery się dodają, inne nie. Ale jeśli pan nie może dodać u siebie to my też nie damy rady.
 #1118169  autor: bolek2004
 26 cze 2021, 15:29
Nie chcę mi się zakładać nowego tematu bo to w sumie duperela, ale mam pytanie związane z rejestracją karty sim w play.
Chciałem kupić sobie kilka startówek w salonie play no i gość mi powiedział że mi nie sprzeda jak od razu u niego ich nie zarejestruje, że takie są przepisy. Prawda to czy kit?
Mówił że jak kupie gdziekolwiek indziej niż w salonie to nie jest wymagana rejestracja, ale w salonie od razu jest wymagana.
Głupie to dla mnie jest.
A może sobie chcę kartę kupić bo mi ramka potrzebna, albo chce sobie palić nimi w piecu i co wtedy? Po kiego grzyba mam rejestrować?