Strona 1 z 1

[T-Mobile_Blueconnect Starter] Brak dostępu przez iBOA do sz

Post:17 lip 2016, 00:15
autor: faren
Witam,
używam w TMo taryfy Blueconnect Starter i od dłuższego czasu w żaden powszechnie dostępny sposób nie mogę ustalić przez serwis iBOA & miBOA podstawowych infos dot. mojego konta za wyjątkiem nr telefonu, daty ważności konta (RWK) i dostępnych środków.
Po zalogowaniu na stronie wyświetla się komunikat,
"Przepraszamy. Twoja taryfa nie jest obsługiwana" . screen, https://goo.gl/bLr3Hb
Rozmowa z konsultantem nic w temacie nie zmieniła.

Przede wszystkim chciałbym znać historię wykonanych połączeń głosowych i ilości zużytych paczek danych oraz pozostałą ich ilość, szczególnie po otrzymaniu "bonusowych" 2GB za 50 zł. - wtedy po stanie złotówkowym konta nie można ustalić ilości zużytych/pozostałych paczek danych.
Licznik danych w telefonie jest rozbieżny z tym w TMo.

Czy może ktoś z Was zna alternatywne adresy do ww. serwisu lub express kody do poglądu pozostałej ilości danych na koncie.

Celem wyjaśnienia, od lat używam BC_Starter z RWK dla połączeń i-net. i głos. (mam nielimit. połącz. głos. i SMSy do TMo), więc dlatego nie zmieniłem taryfy.

Z góry dzięki.