DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 107 z 153
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 153
 #994025  autor: jarekt
 17 maja 2018, 16:52
krychu3 pisze:nie ma problemu
Jest problem.
Nie można migrować z RBM5 do PInK.
Potrzebny byłby pierwszy cud.
Gdy się wydarzy, to nie będzie można wrócić z PInK do RBM5 (nawet na około).
No chyba żeby wydarzył się drugi cud...

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #994030  autor: Traker
 17 maja 2018, 17:07
Johnny pisze:po migracji do FM stan konta głównego pozostaje bez zmian a czas ważności ustawia się na 14 dni.
Dwa pytania jeszcze.
Rozumiem, że trzeba doładować dowolną najmniejsza kwotą by wydłużyć o 365 dni ?
Przeniesienie zlecę tylko w salonie Play? Nie widzę opcji przejścia do FM na play24

Będę musiał to zrobić gdyż już zaczyna się robić duża skarbonka na jednym z numerów. Przedłużam tylko pakiet rozmów za 10zł. Wykorzystam złotówki i przejdę dalej gdzieś ;-)
 #994031  autor: Taki_tam
 17 maja 2018, 17:12
Oto przetestowane przeze mnie zmiany taryfy (jakiś tydzień temu):
odNowa -> Play na kartę - przez stronę Play24
Play na kartę -> PlayRWK - przez stronę Play24
PlayRWK -> Fakt - kodem USSD *163*12#
Z Fakt do RBM5 - kodem USSD *163#, opcja 1, potem opcja 2
RBM5 -> odNowa - przez stronę Play24
 #994035  autor: adacomp
 17 maja 2018, 17:30
krychu3 pisze:*163*12*# przejście do FM oraz RWK *111*692*1#.
Kod na RWK działa tylko we Play Fresh i PnKRWK ale nie działa w Fakt i tam żeby mieć RWK trzeba doładować za minimum 5zł.
 #994219  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 16:05
Dziś testuję zmiany taryf.

RBM5 -> odNowa - przez Play24.
odNowa -> Formuła - przez Play24.
Formuła Play na Kartę -> stop, prace modernizacyjne na Play24.

Cdn. Mam nadzieję :)

Dobra ruszyło.

Formuła Play na Kartę -> Rok Ważności Konta - przez Play24.
Rok Ważności Konta -> FAKT Mobile - kodem *163*12# (nie działa, zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe).
 #994226  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 16:35
Oczywiście. Wbiłam kod już kilkanaście razy i będę, aż do skutku :)

Wytrwałym los sprzyja :) Idźmy dalej. W Rok Ważności Konta włączyłam RWK, tak wiem, że się nie przenosi, ale co szkodzi sprawdzić? Kod na migrację do FAKT wszedł.

FAKT Mobile -> RBM5 - kodem *163#, dalej 1, potem 2.
Jestem w RBM5, ważność konta ustawiła się na 14 dni.

I wisienka na torcie. Jestem w punkcie wyjścia, czyli w RBM5, lejek się wyzerował, ale mam niechciany bonus - NIE DZIAŁA WYSYŁANIE SMS-ów PREMIUM!!!

A godzinę temu, na tym numerze działało. Oczywiście brak jakichkolwiek blokad. Na tę przypadłość nawet zgłoszenia nie pomagają, bo już kilka wysłałam w tej sprawie dla innych numerów. To taka przestroga dla tych co chcą rozładować skarbonkę z DIL-a SMS-ami Premium.
 #994246  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 17:38
W zasadzie chciałam sobie wyzerować lejek z DIL-a, na plus, że taryfy szybko obecnie się zmienia, poza migracją do FAKT, chyba ze 20 razy kod wbijałam zanim załapało.

Blokada Premium to taka ciekawostka, wyszło przy okazji. Zapodałam na forum Play, niech się głowią: https://forumplay.pl/showthread.php/504 ... post469646
 #994319  autor: adacomp
 18 maja 2018, 22:18
Na obu RBM1 z DIL mam też niezłą skarbonkę.
Co można za te SMSy Premium kupić, a może przelać na inne konto prepaid w P4?
 #994323  autor: Dorotea
 18 maja 2018, 22:24
Zależy co kto lubi. Ja wykupuję dostęp do różnych Chomikuj, VOD itp, wysyłam SMS-y Premium charytatywne, podobno też można u jednego dostawcy VoIP płacić w ten sposób.

Testów ciąg dalszy, tylko nie piszcie, że można zrobić coś lepiej, szybciej i taniej :)

Po zmianie taryf ważność na wychodzące ustawiła się na 14 dni więc zyskałam kilka dni, bo właśnie kończyła się ważność wychodzących - ten manewr dał mi dodatkowy tydzień. Zakup 600 MB i DIL znowu działa, do 1 czerwca. Do tego czasu daję Play szansę na rozwiązanie problemu z blokadą Premium, jeśli nie dadzą rady zmieniam numer do DIL i nie będę szaleć z migracjami taryf, żeby znowu sobie nie zafundować blokady.
 #994382  autor: slawekro
 19 maja 2018, 13:25
Hej. I po tych okołomigracyjnych zawirowaniach chcecie powiedzieć że wraca DIL, a na nim RWK? :D

To by było dobre, bo chcę teraz przenieść numer w salonie Play z innej sieci do RBM, mają odpowiedni starter, ale system im coś nie pozwala. Zrobili zgłoszenie wyżej, ale nic nie rusza. Już trzeci dzień do nich wydzwaniam.
Ten myk z żonglowaniem po taryfach oszczędziłby niektórym "nerwów" ;)
 #994385  autor: adacomp
 19 maja 2018, 13:34
slawekro pisze:Hej. I po tych okołomigracyjnych zawirowaniach chcecie powiedzieć że wraca DIL, a na nim RWK? :D

To by było dobre, bo chcę teraz przenieść numer w salonie Play z innej sieci do RBM, mają odpowiedni starter, ale system im coś nie pozwala. Zrobili zgłoszenie wyżej, ale nic nie rusza. Już trzeci dzień do nich wydzwaniam.
Ten myk z żonglowaniem po taryfach oszczędziłby niektórym "nerwów" ;)
Jak nie możesz przejść do RBM7MNP to przejdź z dowolnej taryfy P4 do RBM5 przez Fakt ale nie będzie RWK tylko 14 dni.
 #994400  autor: 24bis24
 19 maja 2018, 14:44
slawekro pisze:To by było dobre, bo chcę teraz przenieść numer w salonie Play z innej sieci do RBM, mają odpowiedni starter, ale system im coś nie pozwala.
to podpowiedz obsłudze zakładając, że starter jest właściwy aby paluszków użyli do wprowadzenia cyferek a nie skanera :-) .

ZM we Freshu
 #995038  autor: Dax13
 23 maja 2018, 12:35
Witam, mam obecnie numer w taryfie RBM 7 MNP i aktywowałem bonus za przeniesienie i chciałbym go wykorzystać przed aktywacją DIL w RBM5. Czy całą procedurę będę mógł zrealizować zdalnie np. przez Play24 albo biuro obsługi? Chodzi mi o zmianę taryfy, zdalne doładowanie konta i zdalne wlaczenie pakietu darmowego LTE
 #995139  autor: Maciej Loret
 23 maja 2018, 20:40
Witam

czytam końcówkę tego wątku, ale chyba ślepy jestem.
Telefon z taryfą PnKS. Za 4 dni koniec BzP. Używany do Internetu, trochę rozmów i SMSów w Play i w niewielkich ilościach rozmowy i SMSy poza Play.
Czy da się przejść do RBMnK 5 z zachowując DIL i SD jednocześnie?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #995154  autor: Maciej Loret
 23 maja 2018, 21:17
Witam,

z PnKS da się bezpośrednio kodem *163*12*# przejście do FM ?

Potem ile trzeba odczekać, żeby przejść do RBMnK? i w jaki sposób - Play24 czy jakiś kod?
RWK włączyć kodem *111*692*1#? Tylko w kiedy, w której taryfie?

Po dotarciu do RBMnK obowiązują mnie (czy to są aktualne regulaminy?):
1. cennik -> https://www.redbullmobile.pl/sites/defa ... 3.2018.pdf
2. SD -> https://www.redbullmobile.pl/sites/defa ... 2_2015.pdf
3. DIL -> https://www.redbullmobile.pl/sites/defa ... 4.2017.pdf

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
 #995162  autor: adacomp
 23 maja 2018, 22:00
Maciej Loret pisze: RWK włączyć kodem *111*692*1#? Tylko w kiedy, w której taryfie?
Kod na RWK działa tylko w 2 taryfach: PnKRWK i Play Fresh.
RWK z tych taryf nie przechodzi do innych podczas migracji.
 #995164  autor: Maciej Loret
 23 maja 2018, 22:08
adacomp pisze: Kod na RWK działa tylko w 2 taryfach: PnKRWK i Play Fresh.
RWK z tych taryf nie przechodzi do innych podczas migracji.
A w z tego już DIL-a nie będzie?

A jest jeszcze jakikolwiek sposób na DIL + SD? Np. RBMnK? Jeśłi tak, to jaki byłby koszt utrzymania numeru (w sensie konieczności doładowań)? 50zł na 100 dni?

---
Pozdrawiam,
Maciej Loret
  • Strona 107 z 153
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 153
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 153